23.4.–30.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[10][12]
KilpailuaSuomalaista

EtusivuFoorumitYleistäPeliliputVastaa aiheeseen: Peliliput

#1306500 Ilmoita asiaton viesti

Täällä (taas) ollaan sitä mieltä että asiat muuttuivat vuonna 2006.

Olen pelaillut golfia noin vuodesta 1995, eikä minulla ole koskaan ollut vuosipelioikeutta yhdellekään kentälle.
(Paitsi viime vuonna otin kokeeksi, mutta totesin että ei kannata koska pelasin kuitenkin alle 10 kierrosta sillä kentällä)

1990-luvulla pelailin työpaikan golfkerhon lätkillä ilmaiseksi. Kuten myös monet golfkaverini jotka olivat samassa firmassa töissä. Olin etäjäsenenä maakunnassa, kentällä jossa sentään kävin joskus pelaamassakin.

Myöhemmin pelailin green feellä, joskus harvoin pelilipuilla.

En huomannut vuonna 2006 käytännössä mitään muutosta paitsi nettipalstoilla alkaneen vinkumisen ”lokeista”, mikä oli yksi syy että lopetin golfin muutamaksi vuodeksi kokonaan.
Siihen oli tosin kyllä muitakin syitä.

Edelleen ihmettelen että jos maksan kentälle sen mitä green geestä pyytävät, tai kentän osakkeenomistajalle sen mitä hän pelilipuista pyytää – tai Supergolfille sen mitä he pyytävät – mitä kettua se kenellekään muulle kuuluu?

Golf on ihan mukava laji, mutta on niitä muitakin. Nyt olen mm. kokeillut padelia, ehkäpä voisin pelailla sitäkin niin kauan kun vielä osun liikkuvaankin palloon 😃 ja golfia sitten taas joskus vanhempana? (Siis vielä vanhempana …)

Etelän matkoilla monesti olen golfannut, joskus on ollut omat mailatkin mukana.