23.4.–30.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[14][27]
KilpailuaSuomalaista

EtusivuFoorumitKilpagolf & harjoitteluTGC-peli (PlayStation 4) ja aidot kentätVastaa aiheeseen: TGC-peli (PlayStation 4) ja aidot kentät

#1306262 Ilmoita asiaton viesti

Moi,

Kiitos paljon kenttäkommenteista. Suomalaiset, ja etenkin Pickalassa käyneet, varmasti osaavat arvostaa, mutta tuntuu että Jenkit (jne) varmaan eivät innostu samalla lailla. Mukavaa noita on kyllä tehdä varsinkin jos tietää että joku niitä pelaakin! Ja olisi siisti järkätä omia turnauksia joskus omilla ja muilla Suomikentillä. Laitoin TGCtoursiin ja HB foorumille myös noi jakoon niin katsotaa jos saisi HCP-ratingin jossain ajassa molemmille kentille.

Hienoa että näitä kenttiä vääntää muutkin. Itse tein Keimolan Saraksen peliin reilu vuosi sitten

Oon pelannut Saraksen muutamia kertoja ja on kyllä mahtavasti tehty! LiDar ilmeisesti onnistuu vain PC:llä tehtäessä? Jos ei muuta niin ainakin saa hyvää osviittaa miten vaikeuttaa omia kenttiä noista ”oikeista” muodoista. Omat kentät on lopulta liian helppoja kun niihin jää liikaa tasaisia griinin ympärystöjä ja flättejä väyliä. Aulanko ei ollut kyllä tutun oloinen, kokeilin itse myös taannoin.

Löytyy nimellä Ringside Golf Finland

olisi vielä mukava kyllä pelata Rinkkua!

En oo koskaan käyttänyt redditiä mutta kokeilen ilmaantua sinne niin jatketaan siellä!