Vastaa aiheeseen: Valmiit golfmatkat - Golfpiste.com

21.4.–28.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[7][3]
KilpailuaSuomalaista

EtusivuFoorumitMatkailuValmiit golfmatkatVastaa aiheeseen: Valmiit golfmatkat

#1174611 Ilmoita asiaton viesti

Tässä yksi kokemus, joka hyvin vastannee tämän threadin aloittajan tilannetta.

Vuosi sitten olin golffaajana vuotta nuorempi kuin nyt, eli yksivuotias. Mutta pelaamisen ja lomamatkan yhdistäminen kiinnosti. Golf-matkoja järjestäviä matkatoimistoja surffailemalla löytyi kohde, Fuengirola Kanarialla, joka täytti toiveet: hotellin toisella puolella beach, toisella puolella golfkenttä. Ja auringonpaistetta myös marraskuussa.

Matka oli siis räätälöity paketti, missä räätälöityjä olivat lennot, hotelli ja neljä tii-aikaa. Upea kokemus ensikertalaiselle.

Pelaamisessa jänskäsin eniten omia vajavaisia taitojani, kun yksinäisenä minut aina laitettiin johonkin muuhun porukkaan. Mutta huihai, kaikenlainen jänskääminen oli turhaa, kaikki pelikaverit olivat loma-golfaajia, joko pariskuntia tai vastaavia yksinäisiä, mutta nimenomaan rennon lomagolfin hengessä.

Itse asiassa golfin ohella paras kokemus oli juuri erilaisiin kanssapelaajiin tutustuminen, joita oli Saksasta, Sveitsistä, Ranskasta, Italiasta ja Iso-Britanniasta. Tämä britti sattui olemaan golffaajana kaikkein paras, singelimiehiä, mutta osasi asennoitua ja opastaa. Toisessa päässä taas olivat hätähousu-italialaiset, joiden kanssa pelaaminen oli varsin hauskaa, muutama sisäänpäin kääntynyt hymykin saattoi irrota naamallani. Saksalaiset taas ottivat oman pelinsä kansallisluonteensa mukaisesti varsin suurella tarkkuudella.

Mainitsen myös matkatoimiston nimenkin, koska olin erittäin tyytyväinen pakettiin. Ihan varmasti muiltakin matkatoimistoilta löytyy hyviä paketteja ja tyyttyväisiä asiakkaita. Tämän ekan reissuni järjesti AK-Matkat.