Aihe: Ystävällinen pyyntö vinoonlyöjille - Golfpiste.com

28.4.–5.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][16]
KilpailuaSuomalaista

Ystävällinen pyyntö vinoonlyöjille

Etusivu Foorumit Yleistä Ystävällinen pyyntö vinoonlyöjille

Esillä 21 viestiä, 1 - 21 (kaikkiaan 21)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Olen aika nopea pelaamaa. Yleensä omaa vuoroa odotellessa on aikaa touhuta jotain pientä. Kun tähän yhdistää luontaisen pihiyteni, seuraa siitä seuraava ajantappamismuoto: Pallojen keräily. Oman lyöntini jälkeen en aina kävelekään suoraan keskellä väylää olevalle pallolleni, vaan saatan ottaa kiertoreitin jonkun hyvän pallonhamstrausreitin kautta, vesiesteiden reunat, tietyt raffit… Tällä tavalla toimimalla ei tarvitse yleensä juurikaan pallokaupassa käydä, mutta tänä kesänä tämä systeemi ei ole enää toiminut. Olen surukseni pannut merkille että näiden löytöpallojen laatu on dramaattisesti laskenut. Enää noin joka neljäs on sellaista merkkiä joilla kehtaisi pelata. Olen joutunut antamaan suurimman osan löytämistäni palloista vaimokkeelleni. Naisethan voivat pelata millä tahansa pallolla, kun eivät niistä juurikaan ymmärrä. Nyt siis se pyyntö. Te vinolyöntiset, voisitteko ystävällisesti satsata vähän enempi välinepuolelle ja erityisesti palloihin. Se osoittaisi sellaista veljellistä ”me-henkeä”. Ette olisi niin itsekkäitä vaan ajattelisitte vähän kaveriakin. Se on niin ikävä tunne kun vaivalla löytää jonkun pallon ja sitten se onkin joku piloillepiesty toplaitti. Olisihan se teille itsellekin sellainen piristävä juttu. Kun pallo katoaa niin ei tarvitsisi harmitella tapahtumaa ja huonoa tulosta niin kovasti. Päinavstoin, slaissin kadotessa metsän siimekseen voisi tuntea aitoa antamisen iloa kun tietää että arvopallon löytäjä kovasti ilahtuu moisesta lahjasta. Kiitos jo etukäteen.

Sääli ettei pelata samalla kentällä. Mun jäljiltä jää nimittäin lähes lyömättömiä ProV ykkösiä raffeihin ja varsinkin vesiesteiden reunoille aika hämmästyttäviä määriä.

Vaihda Klubia, niin pallotilanne korjaantuu hetimiten.

EFC

Minä ainakin löin GPI-kisassa useemman Hogan Apexin sinne maastoon, toivotaan että ne kelpasivat ?

ts

Jos sä kuljet siellä mihin mun pallot päätyy, ni et oo kyllä enää nopee pelaaja…

Mä luulen että nykyajan välinekehitys on vaan johtanu siihen, että sä et jaksa kävellä oikeille suduille. Ja eksymisvaarakin tuossa on ilmeinen.

Sori Parti mutta näyttää vahvasti siltä että olet pelillisesti samaistumassa lyhytlyöntisiin tuuppareihin, jotka uskovat kivikovan Top-Flite XL II:n lentävän pisimmälle.
    Löytöpallojesi laatu paranee huomattavasti, kun alat hutkimaan samoihin paikkoihin ’pelimiesten’ kanssa – siis pitkälle ja vielä syvemmälle 😮

ts

Paksupekka kirjoitti: (2.9.2007 22:58:04)
    Sori Parti mutta näyttää vahvasti siltä että olet pelillisesti samaistumassa lyhytlyöntisiin tuuppareihin, jotka uskovat kivikovan Top-Flite XL II:n lentävän pisimmälle.
    Löytöpallojesi laatu paranee huomattavasti, kun alat hutkimaan samoihin paikkoihin ’pelimiesten’ kanssa – siis pitkälle ja vielä syvemmälle 😮

Mä en kyllä ymmärrä miten Paksupekka tähän keskusteluun osallistuu. Ei saanu polonen edes Panoramicassa palloo ylettymään väylän 8 outtiin. 2 metriä vajaaks jäi. Nii… lyöntipaikka oli sentään #11 tee…

Parti PersiMonni kirjoitti: (2.9.2007 22:38:02)
    Naisethan voivat pelata millä tahansa pallolla, kun eivät niistä juurikaan ymmärrä.

!!!

Kiitos taas tästäkin kohteliaisuudesta, kaikkien naisgolfarien puolesta

🙂

ts kirjoitti: (2.9.2007 22:57:22)
    Jos sä kuljet siellä mihin mun pallot päätyy, ni et oo kyllä enää nopee pelaaja…

Mä luulen että nykyajan välinekehitys on vaan johtanu siihen, että sä et jaksa kävellä oikeille suduille. Ja eksymisvaarakin tuossa on ilmeinen.

Juu, täytyy myöntää että yhtään Hogania ei ole Invitationalin jälkeen haaviin tarttunut. Selityksenä lienee se, että olen rajoittanut etsinnät Espoon alueelle 😉

olisi mukavaa, jos pallot voisivat olla metsässä tiin päällä, niin ei tarvitsisi niitä etsiä erikseen. Pitkät tiit olisi kivoja, koska lyhyitä pätkiä kyllä löytyy.

Croucho Marx: ’Osoittaa huonoa urheiluhenkeä poimia löytöpalloja kun ne vielä vierii.’ 😛

Nöyrin anteeksipyyntöni. Sinua ajatellen olen siirtynyt kaksikerrospalloista astetta ylöspäin, mutta tänä vuonna on bruttotuloksien keskiarvo sekä hukattujen pallojen määrä per rundi tippunut huomattavasti. Iänikuinen slaissi lähes tyystin hävinnyt. Tilalle on tullut ajoittainen hukkiogelma. Kannattaisiko siirtyä väylän toiselle puolelle etsimään hukki -palloja?

Kun tunnetusti suurin osa golfaavasta populaatiosta kärsii enemmän slaissista kuin huukista, on pallovarantojen ylläpidon takia hyvin mukavaa olla vahvaakin drawta lyövä vasuri. Ja kun vielä ammattiauttajien ystävällisten neuvojen takia lyöntimittani ovat jo vallan kohtuullisia, löydän palloja omani vierestä melkoisen pitkän slaissimatkan takaa.

Lyöntieni leveys riittää yhä mainiosti hyville apajille saakka.

Oman lyöntini jälkeen en aina kävelekään suoraan keskellä väylää olevalle pallolleni, vaan saatan ottaa kiertoreitin jonkun hyvän pallonhamstrausreitin kautta, vesiesteiden reunat, tietyt raffit…

Tää oli kyllä hyvä!! Unohtui vaan kirjoittaa ,notta saamarin kaukana keskellä väylää olevalle pallolleni

Oman lyöntini jälkeen en aina kävelekään suoraan keskellä väylää olevalle pallolleni

Miksi sun pitää lyödä se pallo keskelle väylää? Onko sulla joku käärmekammo, vai eikö äitisi pitänyt sinua pienenä tarpeeksi kädestä ja pelkäsit eksyväsi Äänekosken vilinään?

Johtaja XXL ei taida kärsia puutteesta – pallien meinaan ;o), sillä Invitationalin palkinto on vielä lunastamatta. Otapa pikaisesti yhteyttä, etten ehdi hukkaamaan myös sinun palkintoasi. Ne pallot eivät nimittäin löydy sitten kaukaa metsästä, vaan pallo-onki voisi olla oikeampi työkalu pallovaraston täydentämiseen :D.

Muistathan Parti etsiä väylän vasemmalta puolelta, siellä on prooveet, väylän oikealta puolelta löytyy sitten pinaakkelit ja topflaitit.

Ja tänä vuonna on Rinkun raffit pidetty pyynnöistä huolimatta aivan liian alhaalla, ei sinne pallo huku, eli yhteys kenttämestariin 🙂

Johtaja XXL kirjoitti: (3.9.2007 10:21:38)
    Tää oli kyllä hyvä!! Unohtui vaan kirjoittaa ,notta
    saamarin kaukana keskellä väylää olevalle pallolleni

Aluksi kyllä olin noin kirjoittanut. Ajatuksena:”ekana tiiltä, kakkoslyönti viimeisenä.” Päädyin kuitenkin tuohon julkaistuun muotoon koska silloin tällöin avaan kirurgin-tarkkoja rautoja strategisesti valittuihin kohteisiin. Nämä kohteet eivät aina ole saamarin kaukana. Siksi tuo muoto olisi ollut harhaanjohtava ja siitä luovuin.
    Tarkka pitää olla ilmaisustaan täällä.

Tetsa kirjoitti: (2.9.2007 22:45:44)
    Vaihda Klubia, niin pallotilanne korjaantuu hetimiten.

Kyllä kyllä..pelasin pe parhaan kesän tulokseni ja olin kuitenkin kahdesti metsässä/vesiesteessä. Keräsin n. 5 minuutin aikana 13 palloa.
    4 proV1:stä ja 6 titua yhteensä..pari Callyä etc….kierros muuten kesti 2 h 50 min, joten kauaa en tuolla 89:llä palloja voinut etsiä.

Parti PersiMonni kirjoitti: (3.9.2007 10:50:45)
    Tarkka pitää olla ilmaisustaan täällä.

Kyllä sun rautalyönnitkin aika saamarin pitkiä on, jos kerkiät hazardien reunoja nuohoamaan.

Minä en viitsi juuri omienkaan pallojen perään kovin pitkälle hazardiin vaivautua; droppaan nopeasti uuden ja peli jatkuu. Greenillä sitten kiistän metsään lyöneeni ja mitään dropanneenikaan. Tällä lailla saan aikaan vilkasta keskustelua.

Sitä paitsi kyllä väylältäkin voi löytöjä tehdä. Viime lauantaina löysin 60-asteisen wedgenlavan keskeltä väylää. Mikähän surullinen tarina siihenkin liittyy.

Nämä kohteet eivät aina ole saamarin kaukana.

Paitsi silloin kun 100m lätkältä lähtee täydellinen sändi outtiin… 😉

januz kirjoitti: (3.9.2007 11:40:09)

Nämä kohteet eivät aina ole saamarin kaukana.

Paitsi silloin kun 100m lätkältä lähtee täydellinen sändi outtiin… 😉

Juu, silloin oli kohde lähempänä kuin arvasinkaan.

Esillä 21 viestiä, 1 - 21 (kaikkiaan 21)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #473909 kohteessaYstävällinen pyyntö vinoonlyöjille

Etusivu Foorumit Yleistä Ystävällinen pyyntö vinoonlyöjille