Aihe: Wishon 550 raudat - Golfpiste.com

11.3.–18.3. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[7][11]
KilpailuaSuomalaista

Wishon 550 raudat

Etusivu Foorumit Välineet Wishon 550 raudat

Esillä 5 viestiä, 1 - 5 (kaikkiaan 5)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Omat LE:t alkavat olemaan jo sen verran kuluneet (urat siitä lavan keskeltä) että niiden eläkeikä lähestyy uhkaavasti. Nämä klassikot eivät näköjään ole enää Wishonin listoilla. Olisiko kenelläkään sattumalta jäänyt iskemättömiä lapoja pyörimään jonnekin nurkkiin? Cavityt tai bladet, kumpi vaan käy…

Enpa usko, etta kovin monella noita enaa missaan on. Ovat sen verran pitkaan olleet poissa markkinoilta.

Juttelen varsin usein itsensa Tom Wishonin kanssa ja muutamaan kertaan olen kysellyt yksittaisia nuppeja menneista malleista ja vaikka kerran han loysikin tehtaaltaan pari nuppia mita etsin, niin ei ole kylla jaanyt sellaista kuvaa, etta noita kokonaisina setteina missaan olisi. Ehka kantsis ottaa ihan randomina yhteytta dealereihin? Ehka jollain vois setti kaapissa viela olla?

Ma tekisin sinuna 575sta uuden setin. Ne mukailee varsin hyvin tuota 550a ja on mielestani hyva jatkumo klassikolle.

Hyvät mailathan ne on. Koottiin ne yhdessä Vasemmalla Pakilla. Mulla ne on edelleenkin käytössä ja melko hyvässä kunnossa, koska käytän niitä säästellen. Toiset raudat on Ap2:set, mutta Wishonit pärjää niille hyvin.

Minäkään en vastaa kysymykseen, vaan kehun omaa settiäni. Mulla on 550MB aw – i5 ja siitä eteen päin 550CB i4 – i2. Raudat on Hekkasen Mikan kasaamat. Taitaa olla viimeinen Mikan tekemä setti. Varsinkin rautakakkonen on rariteetti. Nämä jäävät nyt reserviin, kun mulle tuli ne Miurat. Ei mulla muuta tähän.

…..Juttelen varsin usein itsensa Tom Wishonin kanssa ja ……..

……..Ma tekisin sinuna 575sta uuden setin. Ne mukailee varsin hyvin tuota 550a ja on mielestani hyva jatkumo klassikolle

Kerro muistaessasi TW:lle terveisiä että LE setti #245 on elänyt hyvän ja pitkän elämän rakentajansa bägissä täällä kaukaisessa Suomessa.

Nuo 575-raudat voisivat hyvinkin olla nykyisen setin manttelinperijä. Kiitos vinkistä, laitan pipon alle hautumaan.

Esillä 5 viestiä, 1 - 5 (kaikkiaan 5)
Vastaa aiheeseen: Wishon 550 raudat

Etusivu Foorumit Välineet Wishon 550 raudat