Aihe: Vuosaaren kunto? - Golfpiste.com

21.4.–28.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[7][4]
KilpailuaSuomalaista

Vuosaaren kunto?

Etusivu Foorumit Yleistä Vuosaaren kunto?

Esillä 10 viestiä, 1 - 10 (kaikkiaan 10)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • #178641 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Oli suunnitelmissa mennä huomenna Vuosaareen pelaamaan, onko kenelläkään tietoa kentän tämänhetkisestä kunnosta? Ideoita jostain toisestakin käymisen arvoisesta hyväkuntoisesta kentästä otetaan vastaan!

#344052 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Peuramaan Porkkala juuri kierretty, klo 13 lähdössä vielä näki pelata. Kentän kunto mielestäni hyvä ja 20 euron syys-gf ei ole paha.

Vuosaaren linksit olivat priimakunnossa eilen 30.10. ku pelasimme pien porukan kaa Vasen Pakki löi paariin ulos ja 39 sisään – me muut säestime- senkun vaan menet pelaamana.

Kiitti ’Mäkisuksi’!! Lähtee sen verran tiukka ryhmä liikkeelle huomenna, et eiköhän me vähän petrata Vasemman Pakin tulosta, kyllähän marraskuussakin pitää vielä underi-kunnossa olla… 😉

Joo m ie olin huono kirittäjä löin 46 ja 47 ( 12 par 3 möhlin 8 !!) . mut edellisellä kerral buttasin 13 2m eegeliä. joten vanahakii voip onnistua – pro sopissa oli hyviä sukki 20 4 paria tumma javaaleet Glenmuir yhtä kokoo pehmusteill 39 -45.

Hyvä Gallaway pipo varsinkin otsanauaha paksu – korvaa yhen väluipuseron kuten Pilz Nevaksessa ammoinaan neuvo. hyvää peliä huutaakka fooria ku pallo katoaa. linksi kutsuu kuuletko

hhhhhhhyuuuuiiiiiiiii.

kattokaaa ketunkoloo 14 bubnkkerissa ooikealla – älkää häirikkö repolaista – mä meen sen kansas talveks nukkaauun. se menn muuten suojatien yli ja katsoo oikeall ja vasemalle.

Se kolo 14 väylän bunkkerissa on muuten mäyrän tekemä. Kentällä on kyllä myös kettuja.

Näinkö on marjat – ookko mäyärä nähny – mä oonkyllketun nähnyt ja todella fiksu kettu kaatto oikeaan ja vasemppan enne kuin lähtee hölmöläisten sekaan liikenteeseen,joka ei kulje ku lainajaloilla.

Ketuu vei viime vuonnavauhdissa olleen pallonikin – no mäyrän koloon en mee talviunille – nehän haiseeki mäyrälle.

Tieto mäyrästä perustuu nimenomaan näköhavaintoon, ei tosin minun vaan erään naispelaajan. Siitä tuli kilpailu kuka tulee nopeimmin bunkkerista ulos, pallo, pelaaja vain mäyrä…Kentällä pyörinyt kapinen kettu, häntä surkean näköinen ym, on luultavasti kuollut. Mutta kyllä niitä siellä riittää, samoin kuin monia muita eläimiä vaikka ollaan stadissa. Tosin kehä III:n nurkilla.

Kyllä armeijan käynyt mies mäyrän odööreihin tottuuu. Otat vähän Törleytä mukaan niin tutustutte siinä ennen yöpuulle käymistä. Ja eihän sitä etukäteen tiedä kummalla teistä on pahemman hajuinen hengitys, suolistokaasuista puhumattakaan.

Ketun kanssa voi elämä olla vähän vilkkaampaa; se kun ei talviunta nuku…

emmi perhana mäyärn kaa laa millään.. puluja kkii mielummin.. hallaamaan ketu onkiva ..niin viisas ja vikkeläkkii.. mun mirrillä on kahet ketunnokat –ooontottunna..

Esillä 10 viestiä, 1 - 10 (kaikkiaan 10)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #344057 kohteessaVuosaaren kunto?

Etusivu Foorumit Yleistä Vuosaaren kunto?