Aihe: Vuoden 2006 tulokas foorumilla? - Golfpiste.com

28.4.–5.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[8][5]
KilpailuaSuomalaista

Vuoden 2006 tulokas foorumilla?

Etusivu Foorumit Yleistä Vuoden 2006 tulokas foorumilla?

Esillä 25 viestiä, 101 - 125 (kaikkiaan 171)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Kyllähän sinä golfarina tiedät että tasoitusryhmä 1 alkaa 4,4 tasoituksesta 😉 ilon kautta, mutta nyt ollaan kyllä lipsuttu aiheesta eli taka muks ista kauas 🙁 mikä minua kovasti surettaa…

Jukka, Sörkästä se mun Ville -isänikin oli , ku savosta Hesaan muutti
    nuorna miesnä ja Kertun traffas ja ja siellä

mie ja Mirrini kasvoimme –
    ja Tarja Presidentin kaa samoja nurkkia ja kouluja kolusimma.

Opimme ruokamme tienaaman kuin Kauppatorin uhanlaiset lokit ja tiirat.

Tottakai, touksuni on RAID.

Mutta tuohon 1. gatreinkiin ei pitkä matka ole ja… siis mitäpä me tällä aiheella edes keskustellaan kun se on selväksi tullut selkeesti.

Tetsa kirjoitti: (31.8.2006 20:56:55)
    Ja sitten suurin syy kaikkeen tähän: Mua ei yksinkertaisesti kiinnosta tasoitus. Se on vain luku paperilla.

Tämä on totta.
    Mutta elä sie hermostu, mun nähdäkseni sulla ei ole mitään velvollisuutta selittää asian tiimoilta yhtään mitään. Tai mitään muutakaan minkään asian tiimoilta.

Hei ihmiset, vielä kerran: Golf on vain peli. Ei muuta.

Tästä olen eri mieltä. Mutten kovin suureen ääneen. Jonkun muun sanoin: golf on kuin elämä mutta vaan vähän sitä suurempi.

Ei tästä taaskaan mitään tule kun ei kahteen paikkaa pysty yhtäaikaa repeämään. Jotta Teuvon maisemissa tullen olemaan taas talven jo lähes tullen. Mennen tullen Someron ohi. Sittemmin myöhemmin perkele nii. Mää ja mun laho pää. Perkele!

Mikäs Anaa noin ahistaa? Lähekkönä Muuraimeen kisaileen 9. tai 10.9?
    Entäs Syksyinen Kartanokierros?

kebax kirjoitti: (1.9.2006 8:51:09)

Ja sitten suurin syy kaikkeen tähän: Mua ei yksinkertaisesti kiinnosta tasoitus. Se on vain luku paperilla.

Tämä on totta.
    Mutta elä sie hermostu, mun nähdäkseni sulla ei ole mitään velvollisuutta selittää asian tiimoilta yhtään mitään. Tai mitään muutakaan minkään asian tiimoilta.

Hei ihmiset, vielä kerran: Golf on vain peli. Ei muuta.

Tästä olen eri mieltä. Mutten kovin suureen ääneen. Jonkun muun sanoin: golf on kuin elämä mutta vaan vähän sitä suurempi.

Kyllä Tetsalla on täysi syy hermoiluun, kun hänellä alkaa LOMA. Stressaavinta aikaa IHmisen elämässä, heti lomaltapaluun jälkeen.

AAH kirjoitti: (1.9.2006 9:36:00)
    Mikäs Anaa noin ahistaa? Lähekkönä Muuraimeen kisaileen 9. tai 10.9?
    Entäs Syksyinen Kartanokierros?

Muuraamaan juu olis ajatus lähtiä ko siellä en ole koskaan käynynnä. Jaa Kartanolle samalla reissulla? Öööö… tää saattaap mennä taas osastolle domestic affairs

Korostan alkuun että tän EI ole tarkoitus olla minkäänlainen provo mutta mietin vaan miksei 18 händärillä vois tietää enemmän välineistä tai itse golfista kuin huomattavasti pienemmällä tasoituksella? Händärihän on vaan eräänlainen pelitaidon mittari.

Minja kirjoitti: (31.8.2006 15:18:50)
    Kiinnostaisiko sua Annukka lähtä sinne Meri-Teijoon, kun rivien välistä lukeneena ymmärsin että ladyt ovat tervetulleita?
    Tiiraillaan sitten pyllyjä, palloja, mailoja ja ties mitä muuta keksitäänkään 😀
    Ja olisiko kenties muita himokkaita…eikun siis halukkaita tulemaan mukaan?

Himoja ja haluja olis, mutta justiinsa tuo kyseinen päivä ei oikein sovi allakkaan. Lähiomaisen muistotilaisuus osuu nääs samalle päivälle ja sitä ei oikein voi jättää väliin. Kiikaritkin kotoa kyllä löytyisi, kuin myös snorkkeli (haluaisko Henkka lainata palkintopallien noukkimista varten?).

Harmittaa, kun kuulostaa kovin rattoisalta pelipäivältä tämä tilaisuus enkä pääse mukaan. Varovasti ehdottaa tää, että josko vaikkapa 23.9. voisi ottaa uusiksi jossakin, jollakin kokoonpanolla?

kebax kirjoitti: (1.9.2006 9:28:32)
    Jotta Teuvon maisemissa tullen olemaan taas talven jo lähes tullen. Perkele!

Notta sitten, saatana, Tourilla tavataan!

Minähän olen rutinoitunut tourpeluri ja tasoituslyöntejäkin käytän vain siksi ettei pelikavereille tule suru puseroon. Viimeistään ’MTG Goes on’ tienoilla tulen sinne laakson maisemiin.

Palauttaakseni tämän vitjan alkuperäiseen aiheeseensa ehdotan, että vuoden vaikenijaksi valitaan ritari.

Tetsa kirjoitti: (31.8.2006 19:23:49)
    – noin 18 hcp:llä lyödään pidemmälle kuin kukaan ikinä ennen ihmiskunnan historiassa
    – noin 18 händärillä arvostellaan kovimpaan ääneen kenttäsuunnittelijoita ja heidän pyrkimyksiään tehdä kenttiä
    – noin 18 händärillä käydään kiivaimmat välinekeskustelut- noin 18 händärillä tiedetään mikä on golfin syvin olemus
    – noin 18 händärillä tiedetään kaikesta kaikki (paitsi pallon iskemän korjaamisesta).

No koska olen nyt onnistunut nostamaan HCP:ni tuolta 15 => 18 pintaan niin katson aiheelliseksi muistuttaa mitä HCP tarkoittaa..handicap..eli jos pelaajalla on joku ruumiinvamma tai vajavaisuus hän ei voi pelata nolla tasoitukseen.

Ilmeisesti Tetsa tarkoitaa 18 hcp pelaajalla yleisesti pelaajaa jonka hcp on tippunut 54 => 18 ja on ikäänkuin menossa kohti singulariteettia. Näihän kuitenkin on tilanne vain murto-osalla golfareista. Tunnen lähes 80 vuotiaan kolopallopelaajan ja hcp on nyt jossain parinkympin pinnassa..joskus ollut vähemmän tietenkin luonnollisesti. Tuskin hän räyhää drive pituuksillaan baarissa.

Tetsa täällä Tuusulan Golfklubin kentällä ( jonka masiinalla skriivaan ) on kenttäennätys valkoisilta 68 vuodelta 1996 ( Piltz pelannut 69 1995 ). Täällä myös par kolmoset ovat keltaisilta maksimissaan 166 metriä ( valkoisilta 17. väylä 182 m ). Mikäli peli alkaa kulkea työrupeaman jälkeen niin voisit kokeilla, vaikka sen tutun kaveriporukan kanssa. Pyhällä Laurilla valkoisilta on pelattu se 66, joten se voi olla hiukka tiukemmassa nujertaa. Pisin par 5 on valkoisilta tasan 500 m.

———————————

PS: Stokkalla oli ECCOn siistit ja todella jalkaani sopivat kengät 90 ekkua..tosi stylet..kiva nähdä ovatko tulokset nyt paperia kun jalat voivat hyvin..niin ainakin olen itselleni antanut ymmärtää..ja tämähän on kaikki korvien välistä kiinni niin sitä suuremmalla syyllä uskoisin parempaan tulokseen.

Niin ja itse korjaan muidenkin pallojen iskemät.

Jukka-62 kirjoitti: (1.9.2006 15:19:00)
    No koska olen nyt onnistunut nostamaan HCP:ni tuolta 15 => 18 pintaan niin katson aiheelliseksi muistuttaa mitä HCP tarkoittaa..handicap..eli jos pelaajalla on joku ruumiinvamma tai vajavaisuus hän ei voi pelata nolla tasoitukseen.

Nii, sillä vajavaisuudella taitaa olla joku nimikin, eli kädettömyys. Ei fyysinen, vaan taidollinen.

KL

Jos KL et ole pystynyt alittamaan parin kuin kerran, niin väitän (Ja olen aivan varma asiastani!) että se ei ole mun vika. Kyllä mä aion vastaisuudessakin pelata alle parin jos siltä tuntuu, vaikka sanoisitte mitä!

Jaa ettei ole sinun vikasi??!? Kyllä perskuta on!!! Maailmankaikkeudessa on vakiomäärä parin alituksia ja jos sinä pelaat alle parin monta kertaa, niin muille jää niitä vähemmän jaettavaksi!!! Ja minulle on jäänyt yksi vaivainen…

Purkoon Golfin Paholainen sinua ahteriin seuraavan kerran, kun parin alitat! Paitsi simulaattorissa saat alittaa, niille on rajoittamaton kiintiö.

KL kirjoitti: (1.9.2006 15:45:26)
    Jaa ettei ole sinun vikasi??!? Kyllä perskuta on!!! Maailmankaikkeudessa on vakiomäärä parin alituksia ja jos sinä pelaat alle parin monta kertaa, niin muille jää niitä vähemmän jaettavaksi!!! Ja minulle on jäänyt yksi vaivainen…

Purkoon Golfin Paholainen sinua ahteriin seuraavan kerran, kun parin alitat! Paitsi simulaattorissa saat alittaa, niille on rajoittamaton kiintiö.

Hähähää 😀

Perskuta. Pyllyjuttuja täällä vaan puhutaan, eikä kukaan ole kertonut minulle mitään. Perskuta teidän kanssanne ! Minä ihan just kohta (vaihteleva aikayksikkö, joka tarkoittaa 5 min – 9 kk) palaan tähän mielenkiintoiseen aiheeseen, kunhan nyt hirveän hässäkän lauettua siihen saan mahdollisuuteen.

Nopeasti kommentoiden; Pylly o kiva ja nätti. Se on niikun pitsa (Pizza ulkoelävien kielellä). Huonokin on silti ihan syötävä.

Minja kirjoitti: (31.8.2006 15:18:50)
    Kiinnostaisiko sua Annukka lähtä sinne Meri-Teijoon, kun rivien välistä lukeneena ymmärsin että ladyt ovat tervetulleita?
    Tiiraillaan sitten pyllyjä, palloja, mailoja ja ties mitä muuta keksitäänkään 😀
    Ja olisiko kenties muita himokkaita…eikun siis halukkaita tulemaan mukaan?

Äänestys on jo ilmeisesti päättynyt enkä antanut ääntäni, mutta ehkä jäsen superlargea mairittelee tieto, notta hänelle se olisi tullut.

Kyllä vain kiinnostaa, ja lähdenkin. En ole Teijoa ennen tavannutkaan. Pyllyt täällä tuntuu joitain kovasti kiinnostavan, jotta siitä vaan sitten, mä tiirailen takas, enkä ota pelkästään kiikareita vaan myös kameran. Pistetään sit tarpeeks tiukkaa päälle ettei pojil tuu aika pitkäks :o)

Vakavasti puhuen; lähdetään viettämään rennon hauska päivä parhaassa seurassa, melkein parhaan asian parissa. Mulle käy vaikka pikku skinit, vaikka häviän kaiken kuitenkin, paitsi Henkalle :o)

Isäntä löytänee tarvittavat mitat eiku tiedot profiilista.

asa

miksei 18 händärillä vois tietää enemmän välineistä tai itse golfista kuin huomattavasti pienemmällä tasoituksella?

Voihan sitä. Ei hcp:llä ole mitään tekemistä välinetietouden kanssa. Tunnen itsekin yhden Hputaan MAISTERIn joka tietää suhteellisen paljon välineistä, vaikka ei alle par:in ehkä pelaakaan (paitsi simussa). Toisaalta tunnen myös kaverin, joka pelaa siihen pariin ja joskus vähän allekin, mutta ei tiedä välineistä paskaakaan.
    Monelle varmaan olisi parempi, että ei tietäisi mitään – tieto lisää tuskaa. ..olenko ainoa joka on menettänyt yöunensa mietittyään varsia.. 🙂

Alk.peräiseen aiheeseen: ääni J62:lle

Nimetön

Jukka-62 kirjoitti: (1.9.2006 15:19:00)

Tetsa täällä Tuusulan Golfklubin kentällä ( jonka masiinalla skriivaan )… .

Tuli vain mieleen, että jos kirjoittaa 500 viestiä 2 kuukaudessa ja lähettelee vastineitä golfkentältä 🙂
    …niin kannattaisikohan jo alkaa keskittymään siihen pelaamiseen hieman enemmän ja jättää turhat löpinät vähemmälle 😉

Jäsen XXL kirjoitti: (30.8.2006 15:12:00)

Paksupekka kirjoitti: (30.8.2006 14:57:18)
    Kun kerran tinkimään aletaan, niin sovitaan, että lähden Teijolta aikaisintaan 14.30.

No minä voin taata notta sitten olet Somerolla aikaisintaan vähän kolmen jälkeen! Ja ehdit hyvästi seurata kun Henkka on jo tässä vaiheessa siirtynyt nuohoamaan sivuvesiesteitä!

No onkos kaikki jo varanneet itselleen epämääräisen lähtöajan jostain joskus lauantai aamuna vai meneekö järjestelemäni vapaa-aika ihan hukkaan?

Paksupekka kirjoitti: (5.9.2006 21:49:56)

Jäsen XXL kirjoitti: (30.8.2006 15:12:00)

Paksupekka kirjoitti: (30.8.2006 14:57:18)
    Kun kerran tinkimään aletaan, niin sovitaan, että lähden Teijolta aikaisintaan 14.30.

No minä voin taata notta sitten olet Somerolla aikaisintaan vähän kolmen jälkeen! Ja ehdit hyvästi seurata kun Henkka on jo tässä vaiheessa siirtynyt nuohoamaan sivuvesiesteitä!

No onkos kaikki jo varanneet itselleen epämääräisen lähtöajan jostain joskus lauantai aamuna vai meneekö järjestelemäni vapaa-aika ihan hukkaan?

Täytyy tunnustaa, notta kesäretken luonne lässähti kun Tetsa joutui lähtemään taatusti ansaitsemalle lomalle ja Kebax oli selannut viime vuoden kalenteria. Mutta sitten hokasin, että saadaanhan me leikkimielinen scramble aikaiseksi nelistäänkin. Ehdotinkin tätä Jyrkkä Drawlle. Hänelle tämä sopii, mutta hän kyllä samalla ilmoitti, notta kisasta tulee olemaan leikki kaukana. Täysin tosikko mies, tämä JD.

Jutelkaa Henkan kanssa ja ilmoittakaa Teille käypänen ajankohta esim. 09.00 – 09.30 välillä niin minä varaan ajan.

JD pyysi muistuttamaan, notta kisan jälkeen teillä on mahdollisuus tutustua Merry Teyo Mental Deblock Oy:n tarjoamiin henkisen valmennuksen palveluihin. Tulette niitä totisesti tarvitsemaan…

Jäsen XXL kirjoitti: (6.9.2006 8:46:54)
    … ja Kebax oli selannut viime vuoden kalenteria.

Asiotten järestely kuten esmes allakan managerointi ei tosiaankan ole vaffoja puoliani. Pyytän anteeksi.

kebax kirjoitti: (6.9.2006 8:52:58)

Jäsen XXL kirjoitti: (6.9.2006 8:46:54)
    … ja Kebax oli selannut viime vuoden kalenteria.

Asiotten järestely kuten esmes allakan managerointi ei tosiaankan ole vaffoja puoliani. Pyytän anteeksi.

It’s a gimme!

Jamasa kirjoitti: (24.8.2006 19:43:57)
    Se joka saa parhaimmat perustelut ja ääniä, niin lähetän 3 kpl Callawayn golfpalloja.

Ei ehkä ihan OT. Milloin ajattelit ne pallot lähettää ? En ole vielä tehnyt kauden parasta tulostani ! ………………: )

Esillä 25 viestiä, 101 - 125 (kaikkiaan 171)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #487831 kohteessaVuoden 2006 tulokas foorumilla?

Etusivu Foorumit Yleistä Vuoden 2006 tulokas foorumilla?