Aihe: Vuoden 2006 tulokas foorumilla? - Golfpiste.com

28.4.–5.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[8][5]
KilpailuaSuomalaista

Vuoden 2006 tulokas foorumilla?

Etusivu Foorumit Yleistä Vuoden 2006 tulokas foorumilla?

Esillä 25 viestiä, 76 - 100 (kaikkiaan 171)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Jukka-62 kirjoitti: (31.8.2006 14:39:50)
    Tetsalla muuten käynyt munkki..hän on alittanut kenttäennätyksen Pyhällä Laurilla, joka on 66. Kosti Kurosen Kalkki-Petteri on ilmeisesti vaikeampi. Lohjalle täytyy joskus päästä.

Tulosta 65 ei pysty kyllä pelaamaan munkilla. Kenttäennätykset lisäksi rankataan kai oikeasti vain bäkäriltä pelatuilta kilpailukierroksilta. Nii ja jos en väärin muista, niin tuossa 65:ssä oli vielä ainakin yksi poki, ellei kahta…

HotShot kirjoitti: (31.8.2006 14:26:23)
    Jos foorumi-minäni on tiukkis täti, niin antakaa sen olla sellanen. Näkökulma sekin. Itse näytätte myös provosoituvan herkästi.

Tuskinpa me sitä miksikään pystymme muuttamaan, mutta kuten huomasit samaan tyyliin tulee yleensä vastaus kuin itse kirjoittaa. Emmekä provosoidu sen herkemmin kuin sinäkään. Palasithan juuri kirjoittelemaan vaikka uhosit poistuvasi takavasemmalle.;)

Vaikka intternetti onkin ikäluokallesi vähän uusi ja ihmeellinen niin samat säännöt täällä pätevät kuin oikeassakin maailmassa. Jos lyöt jotain, voit olla varma että lyödään takaisin ja jos lyöt jotain jolla on kavereita saattavat kaveritkin lyödä.=)

Ja hymiöitä en ikinä käytä. Ne ovat tyhmiä.

Niin saatanasta tuommoiset hassutukset. =)

a pehvaani tuijotelkoon ken tykkää.

Ei varmaan pelkoa.=) Ja jos joku kurja uskaltaa niin todennäköisesti saa kuulla kunniansa. 😉

Itse en tiiraile toisten takapuolia, keskityn pelaamiseen.

…joka ei ilmeisesti kovin hyvin suju kun noin vakavalla asenteella ollaan liikkeellä.

P.S. MYYDÄÄN – Huumorintaju, tarpeettomana *tähäntyhmähymiö*

Paksupekka kirjoitti: (31.8.2006 14:53:54)
    Tulosta 65 ei pysty kyllä pelaamaan munkilla. Kenttäennätykset lisäksi rankataan kai oikeasti vain bäkäriltä pelatuilta kilpailukierroksilta. Nii ja jos en väärin muista, niin tuossa 65:ssä oli vielä ainakin yksi poki, ellei kahta…

No kyllähän siinä nyt vähän munkkiakin pitää olla vai meinaakko että Tetsa aina upottaa birkut tolla prosentilla?:O Jos näin on niin kyseessä on kyllä pahimman laatuinen händärihuijari… 😉

Nimetön

Jukka-62 kirjoitti: (31.8.2006 14:39:50)
    Tetsalla muuten käynyt munkki..hän on alittanut kenttäennätyksen Pyhällä Laurilla, joka on 66. Kosti Kurosen Kalkki-Petteri on ilmeisesti vaikeampi. Lohjalle täytyy joskus päästä.

Suosittelen ehdottomasti Lohjalla käyntiä. Molemmat kentät ovat yleensä erinomaisessa kunnossa ja itse pidän niistä molemmista tosi paljon. Kalkki-Petteri on klubitiiltä hieman vaikeampi kuin Pyhä-Lauri, mutta Pyhä-Lauri kisakunnossa takatiiltä on vähintäänkin haastava 😉

Ja pehvaani tuijotelkoon ken tykkää.

Pelkästään siis kentällä? Lienee sallittua, jos se ei hidasta peliä, vai?

jakek kirjoitti: (31.8.2006 14:59:23)

Ja pehvaani tuijotelkoon ken tykkää.

Pelkästään siis kentällä? Lienee sallittua, jos se ei hidasta peliä, vai?

Niin ja jos tonne profiilin laittais vaikka kuvan siitä pehvasta niin tunnistaa jos tapaa kentällä.=)

januz kirjoitti: (31.8.2006 14:58:34)

Paksupekka kirjoitti: (31.8.2006 14:53:54)

No kyllähän siinä nyt vähän munkkiakin pitää olla vai meinaakko että Tetsa aina upottaa birkut tolla prosentilla?:O Jos näin on niin kyseessä on kyllä pahimman laatuinen händärihuijari… 😉

Aina pitää munkkia olla, mutta tuohon tulokseen se ei yksistään riitä. Tuohon vaaditaan se kuuluisa ZONE.

Mjaaha. Jukka. Mun paras kiekka tuli sellaseen putkeen että olin ihan tulessa jonkin aikaa.

Kiekka alkoi kolmella birkulla, välissä oli yksi iigeli ja boki, sitten siellä oli myös lisää birkkuja tarpeellinen määrä, jotta yksilö voi saavuttaa kierrostuloksen 65. Tuuriakin oli, tietysti. Tuolla kiekalla upotin muutaman noin nelimetrisen putin. Näitähän ei protkaan saa ihan joka kerta sisään.

Kuten tuolla todettiin, pelasin sen keltaisilta tiiltä. Tämä puolestaan johtui vaan siitä syystä, että kukaan muu porukassa ei pelannut bäkäriltä. Pyhä-Laurin vaikeuteen en ota kantaa. Käy katsomassa. Siellä se on Lohjalla.

Nyt mä ymmärsinkin miksi susta ei olekaan kuulunut ’siellä toisella’ palstalla. Olet selkeästi kanavoinut maanisen energiasi tänne. Ilmeisesti maailman nopein mäntämoottorikone on edelleen vasta suunnitelun asteella…

Ja eteenpäin.

Arvon Jäsen XXL. Kuten todettu, on tilanne tämä. Kebaksin lanseeraama hiukan vierasperäiseltä kalskahtava termistö osuu naulaa keskelle kantaa. Tästä ei nyt kertakaikkiaan voi joustaa.

Jukka-62 kirjoitti: (31.8.2006 14:39:50)

Oulun Sangilla on 17. väylä ( par-3 ) jossa mikäli lippu takana on keltaisiltakin vielä lipulle yli 200 metriä ( normaalimitta 186 m keltaisilta ).

Aika haastava mitta vai mitä ?

Mary-Teuvolla on kaksi tollasta ( 186 ja 189 m ) par kolmosta ja keväällä Tetsa sipasi ne molemmat rautamailalla päälle, muistaakseni oli vielä vasen käsi taskussa, Henkan tiiratessa taustalla. Ja me muutkin tiirattiin, mutta lähinnä palloa…

Jyrkkä Draw vetelee rautavitosella ne molemmat, aurinkolaseilla tai ilman, mutta nämä onkin tekijämiehiä molemmat… Sanoisin. notta jos niitten petäisi lyödä rautaseiskalla nämä väylät, niin ne joutuisivat vähän keskittymään eikä vaan pyllyjä tiirailemaan.

Mutta varmaan on Sannin 17. Sinulle haastava. Ja ennenkuin alat siellä minulle uhota, mainitsen, notta viime pyhänä vetäsin rautakolmosella 225 metriä yhden homon kintuille kun se hidasteli siellä edellä!

Kiinnostaisiko sua Annukka lähtä sinne Meri-Teijoon, kun rivien välistä lukeneena ymmärsin että ladyt ovat tervetulleita?
    Tiiraillaan sitten pyllyjä, palloja, mailoja ja ties mitä muuta keksitäänkään 😀
    Ja olisiko kenties muita himokkaita…eikun siis halukkaita tulemaan mukaan?

Äänestys on jo ilmeisesti päättynyt enkä antanut ääntäni, mutta ehkä jäsen superlargea mairittelee tieto, notta hänelle se olisi tullut.

Tetsa kirjoitti: (31.8.2006 15:09:32)
    Kuten tuolla todettiin, pelasin sen keltaisilta tiiltä. Tämä puolestaan johtui vaan siitä syystä, että kukaan muu porukassa ei pelannut bäkäriltä. Pyhä-Laurin vaikeuteen en ota kantaa. Käy katsomassa. Siellä se on Lohjalla.

Nyt mä ymmärsinkin miksi susta ei olekaan kuulunut ’siellä toisella’ palstalla. Olet selkeästi kanavoinut maanisen energiasi tänne. Ilmeisesti maailman nopein mäntämoottorikone on edelleen vasta suunnitelun asteella…

Pyhä Laurin slope kielii jotakin sen vaikeudesta..Oulun Vaaralla saan 19 eteen ja Lohjalla saisin 17. Voihan se silti olla vaikea. Oulussa vaan nuo stanssauspaikat teeboxissa ovat aika kimurantit..kaltevuutta enemmän kuin greeneillä ( kärjistin hieman ).

Niin siellä toisella saitilla käyttäjätunnukseni deaktivoitiin kun kommentoin erästä pommariprojektia ’ sontajutuilla ’. Katsoin ettei mun expertiisiä siellä enää tarvita.

Lentokonesuunnitelmat sujuvat omalla painollaan ja researchprujua tulee menestyksekkäältä ilmailuinsinööriltä….eiköhän se tieto kuitenkin käytetä hyväksi siellä…eikä täällä…meillä kun nuo ilmailuympyrät kaikkineen ovat aika vaatimattomat.

Ai sut bannattiin… lol. No, sellasta sattuu. Eipä se toisaalta mun syy ollut, joten se siitä. Oisit vaan lopettanut kun kerran sitä pyydettiin.

Mä nyt kuitenkin ehdotan, että arvostelet kenttien vaikeutta sitten kun alat olla siinä tilassa, että tasoituslyöntejä tulee vaan vaikka noin joka toisella välylällä, JA olet itse kentän kiertänyt joitain kertoja. Ei se tuloksen teko yksinkertaista ole helpollakaan kentällä. Lohjan kentistä Pyhis on selkeästi vaikeampi aika monen pelurin mielestä, vaikka slope antaisi toisin ymmärtää.

Toisaalta piruako mä tässä tekemisiäni puolustelen. Ei kai mun tarvii enteeksi pyydellä, jos oon joskus osannut vähän pelata.

Tetsa kirjoitti: (31.8.2006 15:41:54)
    Oisit vaan lopettanut kun kerran sitä pyydettiin.

Joo en todellakaan osaa ottaa kantaa Pyhän Laurin kentän slopeen kun en oo pelannut. Mainostavat vaan sitä Kurosen kenttää vaikeampana tuolla KENTÄT osiossa. Vaikka pelaisinkin sen muutaman kerrran niin tuskin se mun tulos siellä alle 80 lyöntiä olisi..kun ei ole Oulussakaan vielä ollut alle 90 lyönnin 18 reikää.

Tervetuloa Ouluun kokeilemaan…jos alitat täällä kenttäennätyksen ( vaikka sitten edes naisten tiiltä ) niin tarjoan illan Radissonissa.

Kyllä 65/72 on kuitenkin kova tulos oli se sitten pelattu millä kentällä tahansa. Sitä en voi kieltää ja lievää ihailuakin voin suuntaasi langettaa.

Jukka-62 kirjoitti: (31.8.2006 16:42:57)
    Tervetuloa Ouluun kokeilemaan…jos alitat täällä kenttäennätyksen ( vaikka sitten edes naisten tiiltä ) niin tarjoan illan Radissonissa.

Noh noh, nyt jotain rajaa noissa jutuissa. Kannattais harkita pikkusen enemmän ennenkuin alkaa taluttamaan Tetsan tasoista pelimannea korvasta naisten tiille. Kaikenlaiset kertomukset huikeista tapahtumista kentällä vielä sulatttaa, mutta neuvoisin pidättäytymään tän tyyppisistä heitoista.

Jäsen XXL kirjoitti: (31.8.2006 15:11:26)
    Mary-Teuvolla on kaksi tollasta ( 186 ja 189 m ) par kolmosta ja keväällä Tetsa sipasi ne molemmat rautamailalla päälle, muistaakseni oli vielä vasen käsi taskussa, Henkan tiiratessa taustalla. Ja me muutkin tiirattiin, mutta lähinnä palloa…

Mutta varmaan on Sannin 17. Sinulle haastava. Ja ennenkuin alat siellä minulle uhota, mainitsen, notta viime pyhänä vetäsin rautakolmosella 225 metriä yhden homon kintuille kun se hidasteli siellä edellä!

Yes niin näkyy 5. 184 metriä ja 13. 189 metriä.

Siinä Sangissa on se juju että 186 metrinen on väylä 17. siellä alkaa yleensä olla hieman mehut lopussa.

————————–

Kebax,

En ole mitenkään aliarvioinut Tetsaa…kenttiä kun nyt vaan sattuu olemaan kovin eri tasoisia…sitä halusin painottaa. Mä en ainakaan huomannut kunnioituksen häivääkään hänen minulle suuntaamassaan viestissä ( …edes händäriin joka toisella väylällä ). Mikäli Tetsa haluaa kertoa niin kiinnostaisi tietää hänen paras rundinsa ’ helpolla ’ Kalkki-Petterillä ?

t. Jukka-62

Jukka-62 kirjoitti: (31.8.2006 17:09:33)
    Mä en ainakaan huomannut kunnioituksen häivääkään hänen minulle suuntaamassaan viestissä ( …edes händäriin joka toisella väylällä ). Mikäli Tetsa haluaa kertoa niin kiinnostaisi tietää hänen paras rundinsa ’ helpolla ’ Kalkki-Petterillä ?

Täh!? Jos sun händäri on siellä 18 pinnassa ja olet kertonut että et ole siihen pystynyt tällä kaudella pelaamaan (vai kerran?) niin se tarkoittaa että jos joka toisella väylällä pystyisit olemaan käyttämättä noita tasoituslyöntejä, niin pelaisit huimasti alle händärisi.

Muutenkin alan ymmärtää tätä Jukkaa vähän paremmin jos toisella foorumilla on saanut bannit siitä ettei osaa juttuaan lopettaa, tämä foorumihan on siitä kiva ettei tämä ole moderoitu niin saa mellastaa niin paljon kuin haluaa. Sitten kun pelailet itse edes alle 80 kierroksia niin voit harkita tulevasi tänne kyseenalaistamaan toisten pelitaitoja.

No ni. Jumalauta heti ku on pari kuukautta veke tältä palstalta, ni samantien joutuu kaivautumaan puolustusasemiin.

Mun paras kiekka Kalkkiksella on 69. Se eroaa tosta Pyhiksen 65:sta vaan siinä, että en saanut putteja sisään. Siinä se. GIRit oli luokkaa 16 molemmissa. Väyläosumilla ei ole kalkkiksella väliä kuin par vitosilla, jos raffi ei ole palanut ruskeaksi hötöksi.

Muita parin alituksia mulla on kotikentällä luvusta 71 aina lukuun 68. Näitä on useita. Sitten tulee hyppäys tohon 65:een. Sitten näitä 75-78 ’ihan hyviä’ kiekkoja on jumalaton määrä. Niitä onkin sitten jo kentällä kuin kentällä. Riippumatta siitä, onko kenttä vaikea vai ei.

Vielä kun saataisiin tähän keskusteluun jotenkin lyöntipituudet ja varsien jäykkyydet mukaan niin tässähän olis klassikkoainesta!

Meillä Lohjalla on todella monta kundia jotka pelaa alle parin ihan päivittäin. Kisoissa ne ei silti oikein vissiin tahdo menestyä. Kotikentällä tutussa porukassa pelaamisen rentous taitaa hävitä kun Lohjan harju jää taakse. Mulla on ihan samaa vikaa vikaa vikaa vikaa…

Jäsen XXL kirjoitti: (31.8.2006 13:54:40)

Tosiasiahan on, notta kevätretkellämme pyllyntiiraajaksi kyllä ilmoittautui yksin Henkka. Me muut ei poikien pyllyjä tiirailtu. Ladyjen kylläkin. Itse asiassa, puhun nyt omasta ja Jyrkkä Drawn puolesta: me ei tykätä huonoa jos ladyt pelaisivat pukeutuneena pelkkään märkään T-paitaan! Tietyin rajoituksin…

Ja täytyypä sanoa, notta JD tekee tiirailun kuten herrasmies konsanaan. Ei ole sattumaa, että hän sonnustautuu pilviselläkin säällä Karpaasi-mallisiin peiliaurinkolaseihin. Kauempaa katsottuna saa vaikutelman, notta hän tähyilee jonnekin väylän suuntaan, mutta naamalle jämähtänyt muikea hymy ja leualla kiiltelevä kuolavana paljastavat pupillien poraavan pallon ylle kumartuneen ladyn määrättyä ruumiinosaa…

Ei tartte olla näköjään kuin päivä poissa koneelta, niin jo on leimattu tissifriikiksi ja tirkistelijäksi. Notta tattis vaan lämpimistä sanoista! Sanaakaan en ottaisi pois.

Mitä tulee niihin peililaseihin niin niissä on etunsa, kunhan, kuten totesitkin, muistaa pitää tietyn kulman silmien ja nokan välillä. Sanoisin notta semmoinen 30 astetta hämää paatuneimmankin feministin. Sieltä sitä voi rauhassa pälyillä kuin susi selässä.

Näiden sanojen jälkeen on turha kuvitella naisseurasta Merry TeyJolla noten pahoittelut äksäksällälle ja Henkalle, jolle korvaukseksi voin laittaa hyvin pienet sortsit.

januz kirjoitti: (31.8.2006 17:31:29)
    Täh!? Jos sun händäri on siellä 18 pinnassa ja olet kertonut että et ole siihen pystynyt tällä kaudella pelaamaan (vai kerran?) niin se tarkoittaa että jos joka toisella väylällä pystyisit olemaan käyttämättä noita tasoituslyöntejä, niin pelaisit huimasti alle händärisi.

Muutenkin alan ymmärtää tätä Jukkaa vähän paremmin jos toisella foorumilla on saanut bannit siitä ettei osaa juttuaan lopettaa, tämä foorumihan on siitä kiva ettei tämä ole moderoitu niin saa mellastaa niin paljon kuin haluaa. Sitten kun pelailet itse edes alle 80 kierroksia niin voit harkita tulevasi tänne kyseenalaistamaan toisten pelitaitoja.

Niin juu nyt ymmärsin..ok…siis kova jätkä on se joka pystyy pelaamaan 18 händärillä 9 yli tulokseen. Sellaisella on puheoikeus.

No kirjoittelen sitten lisää kun olen siihen kyennyt….tosimiehet pelaa alle parin ilman HCP:tä. Niitä taitaakin täällä olla aika harvassa eikös ?

Vielä kerran olen vain ylistänyt Tetsan pelitaitoa…onhan 65 / 72 ammattimiehen peliä.

Lähinnä olen huolestunut omasta pelitaidoistani…ja lohduttaudun sillä että muaalla täytyy olla helpommat kentät kun täällä ei 90 alitus tunnu mahdolliselta. Olen varmasti väärässä tässä asiassa.

Pitää kokeilla kuitenkin…ehkä jo ennen lumia se on mahdollista. Hyviä pelejä kaikille.

Jukka-62 kirjoitti: (31.8.2006 18:03:11)
    Niin juu nyt ymmärsin..ok…siis kova jätkä on se joka pystyy pelaamaan 18 händärillä 9 yli tulokseen. Sellaisella on puheoikeus.

Alunperin oli kait kyse tasoituksen käyttämisestä noin joka toisella reijällä mikä saattaisi tehdä jonkun 81? Slopilla tuo tarkottais kaiketi sitä että kortissa seisois jotain 9,4? En mää tiijä jummarsinko tämän oikein. Mut noin sen kelasin.

Hei ’Getsemanin’ miehet? Pääseekö mukaan yks pers…eiku mies pelittään ja tiiraileen lintuja? Koska menette jos pääsee ja mihin ja miksi?

Mjooh noinhan mä sen oikeastaan tarkoitin. Että venattaisiin vielä hetki ja kerättäisiin kokemusta kentistä ja pelaamisesta ennen suuren totuuden julkituomista.

Ku aina täällä on sama virsi:

– noin 18 hcp:llä lyödään pidemmälle kuin kukaan ikinä ennen ihmiskunnan historiassa
    – noin 18 händärillä arvostellaan kovimpaan ääneen kenttäsuunnittelijoita ja heidän pyrkimyksiään tehdä kenttiä
    – noin 18 händärillä käydään kiivaimmat välinekeskustelut, koska juuri tuossa maagisessa tasoituksessa ollessaan pelaajalla on ultimaalinen tietämys lavoista, varsista, palloista jne… (Ja kuitenkin esimerkiksi nimimerkki Hörhö tietää vielä noin n^5 kertaa enemmän. Mutta hänellä ei olekaan kova ääni. Auktoriteetille riittää vähempikin mölyäminen)
    – noin 18 händärillä tiedetään mikä on golfin syvin olemus
    – noin 18 händärillä tiedetään kaikesta kaikki (paitsi pallon iskemän korjaamisesta).

Mun idea tuli taässä varmaan selville. Ku tää on oikeesti aina tätä. Mäkin tässä vaahtoan kuin mielenköyhä, vaikka oikeasti mun pitäisi tietää paremmin.

Piruako sillä on loppujen lopuksi väliä millaisia tuloksia olen joskus pelannut? Lopputulema on se, että olen juuri päättämässä piiiiitkää työputkea, jossa olen tehnyt noin 80-90 tuntia töitä viikossa, viikonloput mukaanlukien. Olenko pelannu tgolfia? No en ole, todellakaan. Pelaisinko nyt eleettömän 68:n viikonloppuna? Epäilen vahvasti…

Tää on vaan peli. Ja sitten ku mä en osaa pitää päätäni kiinni, niin tämäkin ’keskustelu’ on jo venynyt aivan liian pitkäksi. Kai mä vaan yritin saada jotain sanomaa esille, vaikka joku tietysti kysyy aiheellisen kysymyksen: Miksi? Ja mikä se sanoma oli?

KL

Tetsa kirjoitti: (31.8.2006 17:49:02)

Muita parin alituksia mulla on kotikentällä luvusta 71 aina lukuun 68. Näitä on useita. Sitten tulee hyppäys tohon 65:een. Sitten näitä 75-78 ’ihan hyviä’ kiekkoja on jumalaton määrä. Niitä onkin sitten jo kentällä kuin kentällä. Riippumatta siitä, onko kenttä vaikea vai ei.

Tuloksesi ovat päätähuimaavia, ainakin omasta näkökulmastani (yksi parin alitus vasta). Miksi tasoituksesi sitten on noin ’korkea’? Onko parhaista päivistä jo kulunut aikaa vai mikä on syy? Luulisi noilla tuloksilla käyneen jo reilusti plussan puolella. Kunnioituksella kysyn (määrittelen tämän ’kunnioituksella’, koska palstan henki on viime aikoina ollut kovin provosoituva. Luulen tietäväni myös syyn: jippii.fi -palstan golf-osio on lopetettu, eli sieltä on väkeä siirtynyt tänne…. valitettavasti….).

Kysymykseesi on äärimmäisen yksinkertainen vastaus. Viime- ja edellisenä kesänä, kun tällainen ’tasoharppaus’ otti paikkansa, tuli hyviä kiekkoja ihan liukuhihnalta. Pelasin samojen kundien kanssa rentoa peliä viikonloppuisin ja töiden jälkeen. Ei mua kiinnostanut ilmoittaa etukäteen cädärille että nyt ois tasoituskierros.

Viime kesänä pelasin tasan minimimäärän tasoituskiekkoja. Kolmella nousi, yhdellä laski. Ongelmahan tuossa on se, ettei ennen kiekkaa voi tietää onko tulossa hyvä vai huono kierros.

Ja sitten suurin syy kaikkeen tähän: Mua ei yksinkertaisesti kiinnosta tasoitus. Se on vain luku paperilla. Sillä saattaisi olla merkitystä, jos pelaisin HCPkisoja. En pelaa. Nykyään enää mitään kisoja. Minkä takia tämä on niin vakava paikka? Entäs sitten jos pelaan alle parin silloin tällöin? Niin hölmö en ole että välittömästi lähtisin korkein toivein jotain divaritouria kiertämään. Pitääkö mun jatkossa kysyä lupa täältä parin alituksiin?

Jos KL et ole pystynyt alittamaan parin kuin kerran, niin väitän (Ja olen aivan varma asiastani!) että se ei ole mun vika. Kyllä mä aion vastaisuudessakin pelata alle parin jos siltä tuntuu, vaikka sanoisitte mitä!

Hei ihmiset, vielä kerran: Golf on vain peli. Ei muuta.

Kyllähän KL sääntöjä tietävänä golfarina tiedät, että kun händäri tippuu 1. kategoriaan, niin sitä ei enään millaan harkkarundilla pudoteta vaan ainoastaan virallisissa kisoissa. Tai no, ehän mä tiedä mutta jossain kait se lukee. Eikös se näin mene, juuh.

Esillä 25 viestiä, 76 - 100 (kaikkiaan 171)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #487830 kohteessaVuoden 2006 tulokas foorumilla?

Etusivu Foorumit Yleistä Vuoden 2006 tulokas foorumilla?