Aihe: Vuoden 2006 tulokas foorumilla? - Golfpiste.com

28.4.–5.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[8][5]
KilpailuaSuomalaista

Vuoden 2006 tulokas foorumilla?

Etusivu Foorumit Yleistä Vuoden 2006 tulokas foorumilla?

Esillä 25 viestiä, 51 - 75 (kaikkiaan 171)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • HotShot kirjoitti: (31.8.2006 8:14:31)[ Vaikuttaa aika epätoivoiselta kun pitää tarjota pyllyään tiirailtavaksi golfpisteen palstalla… eikös ne deittipalstat ole erikseen? No, voihan olla, että joillekin golfin aloittamisen taka-ajatuksena on parinmuodostus.

Noh, kateellisten panettelua :-D. Eiköhän se ole hyvä asia, että sinne kentälle lähdetään pitämään hauskaa ja eikös pyllyjen tiirailu ole harmitonta hupia parhaasta päästä? 😉

Varmaan moni harrastus on aloitettu toiveena löytää kumppani harrastuksen parista, tuskin golf on mitenkään eriskummallinen poikkeus. Sitten on näitä, itseni mukaan lukien, jotka on ’pakotettu’ jonkun lajin pariin kumppanin toimesta. Eipähän se silloinen kumppani tajunnutkaan, kuinka pahan mokan teki kun kentälle suorastaan pakotti. Addiktion aiheutti minulle raukalle :-D.

Naisille golf on siinä mielessä mukavampaa, että on enemmän noita vastakkaisen sukupuolen pyllyjä tiirailtavana harrastuksen sukupuolijakauman vuoksi :-D. Tai no kyllähän joku tietenkin tiirailee niitä oman sukupuolensa edustajienkin pyllyjä (Henkka?). 😉

Olen seurannut tätä keskustelupalstaa lähes päivittäin koko sen olemassaoloajan. Muutamien vakiokirjoittajien jutut jaksavat ilahduttaa ja hykerryttää joka kerta. Sitten on näitä pauhaajia ja sääntönikkareita, joiden kanssa – toivottavasti – ei ikinä toivoisi livenä samalle pelikierrokselle joutuvan. Itse olen silloin tällöin muutaman kitkerän kommentin keskusteluun heittänyt, siinä sitä kaivattua naisnäkökulmaa…heh. En haluaisi eritellä mies- ja naisgolfia, sama peli ja samat säännöt molemmille. Olen vuosien varrella saanut tuta monenlaista ’miesnäkökulmaa’ kentällä, mutta 99 % on ollut hurmaavia, tasapuolisia ja reiluja pelikavereita – kuten useimmat kirjoittajat täällä.
    Ääneni annan myös Jukalle.

Noh, kateellisten panettelua :-D. Eiköhän se ole hyvä asia, että sinne kentälle lähdetään pitämään hauskaa ja eikös pyllyjen tiirailu ole harmitonta hupia parhaasta päästä? 😉

Juu, kyllähän näitä pyllyntiirailusta nauttijoita löytyy niin miehistä kuin naisistakin. Itse kyllä mieluummin tiirailen palloa golfkentällä. Ja silti on aina ollut hauskaa.
    Mikäs siinä, jos lähtee etsimään deittiseuraa golfin parista. Mutta helpompiakin keinoja löytyy….

No ni. Heti kun on töissä kiirettä eikä ehdi lukemaan mitään normipalstaa, niin johan täällä huudellaan Meri-Teuvoon pelaamaan. Tai niin Henkka äsken puhelinviestissään sanoi.

Lukaisin pikaisesti (hyvin, hyvin pikaisesti) tätä ketjua läpi, ja koska en ole ennen tätä kuullutkaan Jukka-62 henkilöitymästä, en ota kantaa onko hän, vai eikö ole, sovelias tämän vuoden uudeksi The Kirjoittajaksi.

Sen sijaan otan tavoilleni uskollisena kantaa asiaan, jolla ei ole mitään tekemistä tämän ketjun alkuperäisen takoitusperän kanssa. Nimittäin sydän verta vuotaen totean olevani estynyt osallistumaan kauden tärkeimpään tapahtumaan kauden tärkeimpien osallistujien, Henkan, JXXL:n, JD:n sekä Paksiksen ja teidän lukuisten muiden kanssa. Joita en tunne.

Olen nähkääs matkoilla. Etelän lämmössä lyömässä golfpalloa eksoottisen kasvuston sekaan. Palaan takaisin vasta 10.9. joten se siitä. Tämä oli raskas isku minulle henkilökohtaisella tasolla, sillä harvassa on ne kerrat tänä kesänä, kun olen päässyt kirtämään golfkenttää A1-luokan seurassa. Tai ylipäätään, jos tarkkoja ollaan.

Voi voi,

Tetsa

Ihan mielenkiinnosta kysyn, että jos täällä kyselee peliseuraa jo tapaamiltaan henkilöiltä, niin miten se liittyy deittiseuraan?
    Kyllä minä edelleen käyn pelaamassa kentällä, en etsimässä miestä itselleni…niitä todellakin löytää helpommallakin 😀

Minja kirjoitti: (31.8.2006 11:22:57)
    Ihan mielenkiinnosta kysyn, että jos täällä kyselee peliseuraa jo tapaamiltaan henkilöiltä, niin miten se liittyy deittiseuraan?
    Kyllä minä edelleen käyn pelaamassa kentällä, en etsimässä miestä itselleni…niitä todellakin löytää helpommallakin 😀

No ollaanpas sitä nyt herkkiä… jos julkisella foorumilla kirjoittaa kuten kirjoitit, niin älä loukkaannu jos tulkitsin asian että tyrkytät. Katsos kun tätä palstaa saattavat lukea muutkin kuin pelikaverisi… Hyviä pelejä!

HotShot kirjoitti: (31.8.2006 10:49:03)
    Olen seurannut tätä keskustelupalstaa lähes päivittäin koko sen olemassaoloajan. Muutamien vakiokirjoittajien jutut jaksavat ilahduttaa ja hykerryttää joka kerta. Sitten on näitä pauhaajia ja sääntönikkareita, joiden kanssa – toivottavasti – ei ikinä toivoisi livenä samalle pelikierrokselle joutuvan.

No älä huoli, arvaapa kuinka moni tällaisten kommenttien jälkeen haluaisi sinun ’hilpeään’ peliseuraasi.

januz kirjoitti: (31.8.2006 12:36:34)

HotShot kirjoitti: (31.8.2006 10:49:03)
    Olen seurannut tätä keskustelupalstaa lähes päivittäin koko sen olemassaoloajan. Muutamien vakiokirjoittajien jutut jaksavat ilahduttaa ja hykerryttää joka kerta. Sitten on näitä pauhaajia ja sääntönikkareita, joiden kanssa – toivottavasti – ei ikinä toivoisi livenä samalle pelikierrokselle joutuvan.

No älä huoli, arvaapa kuinka moni tällaisten kommenttien jälkeen haluaisi sinun ’hilpeään’ peliseuraasi.

Mistäs tiedät minkälaisia näkymiä avautuisi tiirattavaksi?

Tetsa kirjoitti: (31.8.2006 11:07:25)
    Lukaisin pikaisesti (hyvin, hyvin pikaisesti) tätä ketjua läpi, ja koska en ole ennen tätä kuullutkaan Jukka-62 henkilöitymästä, en ota kantaa onko hän, vai eikö ole, sovelias tämän vuoden uudeksi The Kirjoittajaksi.

Welcome back TETSA !

Miten ihmeessä voi HCP olla alle kuuden ja paras kierros 65 jos ei edes kerkeä pelamaan….kysynpähän vaan. Tetsa lienee au naturel !?

Hyviä lyöntejä siellä kaukomailla ja suotuisia lennätyskelejä…ja sitten aivan OT kysymys; R/C pommarisi B-25 lienee mukana ?

t. Jukka-62

Nimetön

se on ku on niin( DF )=lyhenne jostain?????, ostelee vaan mailoja niin ei voi pelata ku löytö polotseilla nääs!!!!!!

Nimetön

Älkää välittäkö noista fairy quuneista . Minä ainakin olen ihan hetero joten katselen ennemmin teidän pyllyjä kuin kuuntelen (super shittii mitä nää heittää suurin osa ),joten palautetta niin mennäään vetää rundi ’three somea ;-)’.

HotShot kirjoitti: (31.8.2006 11:45:23)

Minja kirjoitti: (31.8.2006 11:22:57)

No ollaanpas sitä nyt herkkiä… jos julkisella foorumilla kirjoittaa kuten kirjoitit, niin älä loukkaannu jos tulkitsin asian että tyrkytät. Katsos kun tätä palstaa saattavat lukea muutkin kuin pelikaverisi… Hyviä pelejä!

Hohhoijaa. Ei varmaan tarvii Minjan itseään täällä tyrkyttää ja tuskinpa sellainen tuli kenellekkään muulle edes mieleen. Ei ihan kaikkea tarvii ottaa kirjaimellisesti ja haudanvakavasti.

Btw, HotShot, tiiraile nyt ihmeessä muutakin kuin pelkkiä palloja, sehän on yksi mukava osa tätäkin lajia. On hienoa että kentillä on miehiä ja naisia ja varsinkin niitä miehiä :o) Kannattaa ottaa kaikki irti ja nauttia maisemista. Pipokin kiristää paljonpaljon vähemmän.

’No älä huoli, arvaapa kuinka moni tällaisten kommenttien jälkeen haluaisi sinun ’hilpeään’ peliseuraasi.’ sanoo januz.

Kohta kakskyt vuotta olen pelannut ja aina on peliseuraa löytynyt – täältä palstalta en kavereita etsi. Ja kait mulla on oikeus kirjoittaa tänne mielipiteeni, vaikka aika pieni piiri täällä pyöriikin.

HotShot vetäytyy takavasemmalle, piukeine pyllyineen, pipoineen ja naisnäkökulmineen. Hauskoja pelejä!

HotShot kirjoitti: (31.8.2006 13:30:02)
    ’No älä huoli, arvaapa kuinka moni tällaisten kommenttien jälkeen haluaisi sinun ’hilpeään’ peliseuraasi.’ sanoo januz.

Kohta kakskyt vuotta olen pelannut ja aina on peliseuraa löytynyt – täältä palstalta en kavereita etsi. Ja kait mulla on oikeus kirjoittaa tänne mielipiteeni, vaikka aika pieni piiri täällä pyöriikin.

HotShot vetäytyy takavasemmalle, piukeine pyllyineen, pipoineen ja naisnäkökulmineen. Hauskoja pelejä!

No äläpäs nyt sinäkään loukkaannu. Itse arvelisin pelanneeni ’urani’ aikana vajaat 300 kierrosta erittäin vaihtelevassa, usein täysin vieraassakin seurassa. Eihän se seura sitten kierroksen jälkeen enää täysin vierasta olekaan, kun nelisen tuntia mukavia toivottavasti rupatellaan. Näillä pelaamillani kierroksilla yhteensä on tullut peliseuraan ainoastaan kaksi henkilöä, joiden kanssa en haluaisi koskaan enää pelata mikäli vaan voin asiaan vaikuttaa. Sitä en tosin tiedä, kuinka moni kanssani pelanneista ei enää ikinä halua minun kanssani pelata ;-).

Ehkä niillä kierroksilla on tiirailtu pyllyjä tai ehkä ei, so not kunhan peli kulkee :-).

Ei kai se piirin pienuus ole niiden vika, jotka siinä piirissä pyörivät vaan niiden, jotka eivät tule mukaan. Avoin foorumihan tämä on ja varmasti kaikki ovat aivan yhtä tervetulleita mukaan kirjoittamaan omia mielipiteitään. Ja minun puolestani vaikka mitä höpöhöpöä, eihän sitä ole kenenkään pakko lukea jos ärsyttää.

HotShot kirjoitti: (31.8.2006 13:30:02)

Löytynyt varmaan juu kun ei oikein voi kieltäytyäkään.=) Noh toivotaan että tämä on vain ’foorumi-minäsi’, muuten on kyllä ollut pitkiä kierroksia pelikavereillasi. Huumori näin keskustelutyyliin heitettynä taitaa olla ’kakskytä vuotta golfia pelanneelle’ aika vieras käsite. (Ainakin joillekin, poikkeukset tosin vahvistavat säännön =)

No ollaanpas sitä nyt herkkiä… jos julkisella foorumilla kirjoittaa kuten kirjoitit

Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan, ei täällä piiripienipyöri jos osaa esittää asiansa provosoimatta.

Noh ei siinä mitään, kiva että toit kuitenkin naisnäkökulmasi (lue. konservatiivinäkökulma) meidän kaikkien iloksi.

No ni. . Nimittäin sydän verta vuotaen totean olevani estynyt osallistumaan kauden tärkeimpään tapahtumaan

Voi voi,

Voi voi vee..!

Heti ensinmäiseksi tuli mieleen notta etkö voisi lähteä päivää, paria aikaisemmin pois sieltä etelän tukahduttavasta ja epämukavasta lämmöstä tänne Pohjolan raikkaisiin tuuliin. Mutta tähän liittynee näitä domestic affaireja, kuten Kebax asian ilmaisee.

No, tulet aikanaan varmaankin saamaan raportin loppukesäisen Teuvon tapahtumista ja joka tapauksessa, topiciin vahvasti liittyen, Sinut on valittu Vuoden 2006/syyskuu Menokkaaksi! Ja vaikuttaa jopa siltä, notta poissaolosi tullaan korvaamaan liudalla himokkaita ladyja!

Tosiasiahan on, notta kevätretkellämme pyllyntiiraajaksi kyllä ilmoittautui yksin Henkka. Me muut ei poikien pyllyjä tiirailtu. Ladyjen kylläkin. Itse asiassa, puhun nyt omasta ja Jyrkkä Drawn puolesta: me ei tykätä huonoa jos ladyt pelaisivat pukeutuneena pelkkään märkään T-paitaan! Tietyin rajoituksin…

Ja täytyypä sanoa, notta JD tekee tiirailun kuten herrasmies konsanaan. Ei ole sattumaa, että hän sonnustautuu pilviselläkin säällä Karpaasi-mallisiin peiliaurinkolaseihin. Kauempaa katsottuna saa vaikutelman, notta hän tähyilee jonnekin väylän suuntaan, mutta naamalle jämähtänyt muikea hymy ja leualla kiiltelevä kuolavana paljastavat pupillien poraavan pallon ylle kumartuneen ladyn määrättyä ruumiinosaa…

Jäsen XXL kirjoitti: (31.8.2006 13:54:40)

Ja täytyypä sanoa, notta JD tekee tiirailun kuten herrasmies konsanaan. Ei ole sattumaa, että hän sonnustautuu pilviselläkin säällä Karpaasi-mallisiin peiliaurinkolaseihin. Kauempaa katsottuna saa vaikutelman, notta hän tähyilee jonnekin väylän suuntaan, mutta naamalle jämähtänyt muikea hymy ja leualla kiiltelevä kuolavana paljastavat pupillien poraavan pallon ylle kumartuneen ladyn määrättyä ruumiinosaa…

Voivoi minkä Jäsen XXL nyt teit! HotShotilta räjähti juuri pääte… 😉

Tulipas tuosta pyllykeskustelusta nyt mieleeni, että muistelen tällä foorumilla joskus keskustellut pallojenhakureissuista metsään?! Muistini ei aina ole kovin hyvä, mutta jos tämä pitää tällä kertaa paikkansa, olisin kiitollinen jos joku voisi laittaa linkin kyseiseen keskusteluun. Se taisi olla sellainen ’vedet silmissä vatsalihakset kipeäksi hihitellen’-ketju ’hanuri hellänä’-ketjun ohella.

Jäsen XXL kirjoitti: (31.8.2006 13:54:40)

Nimittäin sydän verta vuotaen totean olevani estynyt osallistumaan kauden tärkeimpään tapahtumaan

Heti ensinmäiseksi tuli mieleen notta etkö voisi lähteä päivää, paria aikaisemmin pois sieltä etelän tukahduttavasta ja epämukavasta lämmöstä tänne Pohjolan raikkaisiin tuuliin. Mutta tähän liittynee näitä domestic affaireja, kuten Kebax asian ilmaisee.

Miten ihmeessä voi pelata 65 lyönnin rundin jos ei ole pro…XXL onko Tetsa joku superlahjakkuus..vai valmennusmetodit poikkeuksellisen tehokkaat ?

Voisko Tetsa olla vuoden 2006 uustulokas palattuaan työreissulta ?

Missä se 65 on pelattu saanko kysyä ?

Jukka, katsopa Tetsan profiilia… sieltä se tieto löytyy :-).

Jukka-62 kirjoitti: (31.8.2006 14:08:22)
    Miten ihmeessä voi pelata 65 lyönnin rundin jos ei ole pro…XXL onko Tetsa joku superlahjakkuus..vai valmennusmetodit poikkeuksellisen tehokkaat ?

Teijan jokusen kerran kentällä nähneenä veikkaisin vaihtoehtoa
    c) Tetsa on syntynyt lyömään palloa kiertoliikkeellä
    Ei siis känädä tällä kertaa.

Kiitos Kiara,

Niinpä onkin onko Pyhä Lauri keltaisilta helppo vai vaikea…kukaan pelannut..vaikuttaa mielenkiintoiselta ? En usko että koskaan Oulussa pääsen lähellekään 74 yhteistulosta ( siis etu ja takaysin yhteenlaskettuna..vaikka sitten eri päivinä pelatuilta ) Vaaran tai Sangin kierroksilla…kuten esimerkiksi Rinkussa erään kerran.

65 on aivan huikea tulos. Onhan siinä par 72 ?

Jos foorumi-minäni on tiukkis täti, niin antakaa sen olla sellanen. Näkökulma sekin. Itse näytätte myös provosoituvan herkästi. Ja hymiöitä en ikinä käytä. Ne ovat tyhmiä.
    Ja pehvaani tuijotelkoon ken tykkää. Itse en tiiraile toisten takapuolia, keskityn pelaamiseen. No, kerran tuijotin yhden miehen karvaisia kinttuja, koska ne ovat niin kamalan näköiset liian lyhyissä shortseissa.

Tetsalla muuten käynyt munkki..hän on alittanut kenttäennätyksen Pyhällä Laurilla, joka on 66. Kosti Kurosen Kalkki-Petteri on ilmeisesti vaikeampi. Lohjalle täytyy joskus päästä.

Oulun Sangilla on 17. väylä ( par-3 ) jossa mikäli lippu takana on keltaisiltakin vielä lipulle yli 200 metriä ( normaalimitta 186 m keltaisilta ).

Aika haastava mitta vai mitä ?

———————————-

HotShot ja piukea peppu..oho nyt lipesin aiheesta lopullisesti.

HotShot kirjoitti: (31.8.2006 14:26:23)
    Jos foorumi-minäni on tiukkis täti, niin antakaa sen olla sellanen. Näkökulma sekin. Itse näytätte myös provosoituvan herkästi. Ja hymiöitä en ikinä käytä. Ne ovat tyhmiä.
    Ja pehvaani tuijotelkoon ken tykkää. Itse en tiiraile toisten takapuolia, keskityn pelaamiseen. No, kerran tuijotin yhden miehen karvaisia kinttuja, koska ne ovat niin kamalan näköiset liian lyhyissä shortseissa.

Täällä kun ei kannata provosoitua yhtään mistään.. provosoinnin kanssa vähän niin ja näin, mutta sillä saa hieman väriä elämään 🙂 😉 😛 mä niin tykkään hymiöistä 😀
    Ja sitten varsiin ja naisiin eikun pyllyihin mä sitten mielelläni katselen toisten pyllyjä ♀♂ värillä ei niin väliä, syystä että itse kun on tällänen täysin perseetön niin se vaan sitten kiinnostaa. Pervessiot ne on peurallakin ja minkäs mä mielelleni mahdan.. se pallo siellä kentällä ei vaan jaksa niin kiinnostaa olkoon siinä millanen logo tahansa, lampiin joutavat moiset…
    ilon kautta ääni kaikille uusille tulokkaille, menneille ja tuleville 😀 pikukat pyllyt kunniaan

Esillä 25 viestiä, 51 - 75 (kaikkiaan 171)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #487855 kohteessaVuoden 2006 tulokas foorumilla?

Etusivu Foorumit Yleistä Vuoden 2006 tulokas foorumilla?