Aihe: Vuoden 2006 tulokas foorumilla? - Golfpiste.com

28.4.–5.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[8][5]
KilpailuaSuomalaista

Vuoden 2006 tulokas foorumilla?

Etusivu Foorumit Yleistä Vuoden 2006 tulokas foorumilla?

Esillä 25 viestiä, 26 - 50 (kaikkiaan 171)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • ts

Jäsen XXL kirjoitti: (29.8.2006 12:03:15)
    Henkalle kolme kappaletta Titleist Pro V1x palloa.

pallot noudetaan ja samantien pelataan kierros ja hukataan ne!

No eihän tohon nyt sentään koko kierrosta tarvi uhrata. Pari väylää riittänee hyvin 🙂

Jäsen XXL kirjoitti: (29.8.2006 12:03:15)

Tai ei ne pallot mihinkään lähde: ne saa tulla itse noutamaan Meri-Teijosta joku viikonloppu.

Olisi tietysti ystävällistä kertoa mille että väylälle hukkasit ne ProV1:t, joita ajattelit Henkalle.
    Kaventaa vähän haravoitavaa aluetta.

Toivottavasti tämä netin pallokauppias ei ole vielä iskenyt seurantaa päälle näihin kyseisiin palloyksilöihin. Saattavat vielä lähteä palkintopallot kävelemään ennenkuin Henkka ehtii paikalle….

Parti kirjoitti: (29.8.2006 13:43:12)
    Olisi tietysti ystävällistä kertoa mille että väylälle hukkasit ne ProV1:t, joita ajattelit Henkalle.
    Kaventaa vähän haravoitavaa aluetta.

Ja minä kun luulin olevani ilkeä ihminen! Kyllä mulla on iskemätön sleeve tehtaassa pakattuja Tituja, työnantajan logolla tosin, seikka jonka toivon Henkan hyväksyvän ja ymmärtävän, tähän varattuna.

Tätä itsepalveluvaihtoehtoa en todellakaan tullut ajatelleeksi. Respect!

Hmm…

Rohkenenko enää lainkaan osallistua keskusteluun. Alkaa kovasti kuulostamaan sisäpiirijutuilta. Nyt äkkiä Herra Khän paikalle arvioimaan liikummeko jo harmaalla alueella ?

Lukaisin Arvon Herra Hänen viestin monta kertaa läpi. Tai siis en koko viestiä, kun liikutuksen kyyneleet valuivat silmistäni niin, että jouduin jatkuvasti aloittamaan alusta, mutta hyvin mielelläni tulisin keräämään Jäsen XXL:n minulle lahjoittamat pallot vesiesteistä (Sovitaan myöhemmin, kuka tuo snorkkelit ja räpylät) ja paiskomaan ruohotupsuja korkealle tuuleen, sen suunnan selvittämiseksi, isännän suureksi iloksi. Isännän ilon kyseisestä toiminnasta havaitsee helposti ilon kyyneleistä ja hallitsemattomista mielihyvän ja liikutuksen aiheuttamista vapinapuuskista. Vaikkapa samalla keväisellä ryhmällä ? Kö ?

Päänavauksena (vaikka minä en täällä koskaan auokkaan päätäni) ehdoitan ajankohdaksi La 9.9-06. Kellonaika sovittaneen siihen ajankohtaan kun aamuaurinko on jo sulattanut jäät vesiesteiden pinnasta, ettei tarvitse sentään jääkairaa mukaan ottaa. Muuten kyllä, mutta kun minun bägini hajosi tuossa taannoin ja sitä on vähän hankala kantaa, niin mielummin jättäisin kairan veke. Nippanappa saan kyllä snorkkelin ja räpylät sinne survottua.

BTW: Onkos vesiesteet muuten kovin mutaisia ? Pitäisikö ottaa mukaan uudet Suunto:n innovaatiot, meille köyhemmille golfareille: Infrasubkiikarit ja SubGPS- etäisyysmittari ? Nissä on mainosten mukaan rahat takaisin palutusoikeus, mikäli ei löydä vittäkymmentä Pro V1:ä vedestä viidellä yrityksellä, notta mieluusti niitä kokeilisin. Muuten pitää hiipiä vaan rangen reunoille ja tyytyä halvempiin vaihtoehtoihin.

Nimetön

Henkka kirjoitti: (28.8.2006 13:47:17)
    Valitettavasti muistini on heikentynyt viimeisen kahden vuoden aikana romahdusmaisesti, notta en kyllä oikein muista kuka nimimerkki on tullut palstalle milloinkin, joten sivuan aihetta siten, että haluan mainita aktiivisista kirjoittajista muutaman oman suosikkini:

I Aktivoituneet naiskirjoittajat

Positiivisimpana asiana pidän, että forumille on tullut lisää aktiivisia naiskirjoittajia. Usein on kierroksella ollut juttua, kun nuoremmat naiset kaiketi viihtyvät omissa flaiteissaan. Tiedä häntä Häntä ja purtu häntä kuvittelevatkohan että kaikki miehet pitävät heitä hitaina ja epämielyttävinä peliseuralaisina. Varsinkin korkean tasoituksen omaavilla naisharrastuskolleegoilla taitaa valitettavan usein olla tällainen käsitys, mikä ei kyllä useiden keskustelujen mukaan pidä lainkaan paikkaansa. Notta on mukavaa, että palstalla on aktiivisia, iloisia naiskirjoittajia, jotka ovat tuntuneet aktivoituneen entistä enemmän. Hyvä ettei palsta sentään täysin ukkoonnu ! Vielä lisää heitä toivoisi Hän.

II KL

KL:n jutuista olen tykännyt. Kirjoittajan pelitaso ja kokemus tekee ainakin minun puolestani hänelle auktoriteettiä ja lisäbonuksena pidän sitä, että vaikka häntä vastaan on useasti hyökätty aika pienissäkin asioissa, KL ei ole provosoitunut, vaan pysynyt hyvin asiallisena. Lisäksi arvostan KL:n säänötuntemusta ja pelitaitoa. Kaikenkaikkiaan pidän KL:ää hyvin monipuolisena ja painokkaana kirjoittajana, joka myöskin on aktiivinen, sarkastinen ja huumorintajuinen tarvittaessa. Tämä mielipiteeni on muodostunut jo ennen kuin sain kunnian kaverin tavata kentällä ja mielipiteeni siitä vain vahvistui. Oikein mainiota peliseuraa. Iloista ja taitavaa. Jos parkin pelaa tulokseen 80, tekemällä viimeiselle väylälle triplan, se saa aina minun kunnioitukseni ja sympatiani osakseen.

III Parti

Partin ansiot forumin kirjoittajien yhdistäytymisessä ovat vertaansa vailla. Pyyteetön valtava työ meidän kirjoittajien mielenkiinnon eteen ovat luoneet monelle kirjoittajalle eroittamattomia ystävyyksiä vaikka kuinka. Harvat kaiketi ovat ymmärtäneet pitkäaikaisten ystävyyksiensä alkaneet Partin järjestämistä ja alkuun panemistä kesän kohokohdista. Jos useana vuotena peräkkäin ja monen mielestä Partin tapahtumista onkin tullut Forumin perinne, mitä monet odottavat innolla jo kuukausia ennen tapahtumaa. Unohtamatta mielenkiintoista ja hyvin organisoitua Kaverille Ei Jätetä (KEJ) Touria. Myöskin Partin kirjoutus tyyli on täysin jäljittelemätöntä. Miettikääpä montako Partin kirjoitusta olette lukeneet, joka ei saa teitä nauramaan, tahi miettimään ! Juu, en minäkään muista.

IV Jäsen XXL

Ei kaiketi tarvitse sanoa enempää ? Noh, sanon kuitenkin. Forumin eittämätön verbaalikko. Jos forumilla olisi mahdollista bookmarkata kirjoittajia, Jäsen XXL olisi ensimmäinen listallani. Missä tahansa näkee Jäsen XXL:n kirjoituksen, aiheesta riippumatta, peruutan vaikka Äitini hautajaiset sen tieltä, että ensin luen sen. Kirjoittaja joka varmasti useimpien mielestä kulkee aivan omissa korkeuksissaan. Jäsen XXL on ansaitusti muodostanut itselleen sellaisen auktoriteetin jota kenelläkään muulla ei tällä forumilla ole. Ei edes lähelle.

Valitettavasti yleisön suosikki Jukka-62 ei nyt yltänyt tässä äänestyksessä suosikikseni, mutta ehkäpä sitten seuraavassa ? Maailma on ihmeellinen paikka. Minun tekkosistani ja ajatuksistani ei oikein koskaan voi kukaan olla ihan varma. Notta mistä sen koskaan tietää mitä ajattelen ensi kuussa. tahi ensi viikolla. Tahi huomenna. Tahi tunnin päästä. Tahi kohta. Noh, ei se ketään kiinnosta, mutta minusta oli vain mukava kirjoittaa tuo :-/

Viittan kirjoittajan huonoon muistiin provosoivista kirjoittajista! (ehdokkaissasi on juuri sellainen) Mutta kun muisti on lyhyt ja kieli pitkä, niin sillähän pääsee pitkälle.

Henkka kirjoitti: (29.8.2006 21:15:55)
    Hmm…

samalla keväisellä ryhmällä ? Kö ?

Päänavauksena (vaikka minä en täällä koskaan auokkaan päätäni) ehdoitan ajankohdaksi La 9.9-06. Kellonaika sovittaneen siihen ajankohtaan .

No se sama porukka jota voi vielä vahvistaa! Esim Paksupekka vois ottaa mailat mukaan tällä kertaa! Olis hyvä jos saataisiin vaikka 2 täyttä ryhmää niin voitaisi pelata leikkimielinen skrample vaikka? Lähteekö esim Kepaks? Ainakin alkukaudesta se vähän pelotteli tulevansa. Särkisalon Savalas varmaankin syyhyää innosta lähteä mukaan kun se ei ensi vkl pääse kun sille tulee vieraita mökille!
    Pvm 9.9 la on siis valettu petoniin ja kaiverrettu pronssiin. Kellonaika kirjoitettu lyijykynällä.
    Ja henkilökohtaisena suosionosoituksena minä heitän ne pallot paketissa vesiesteeseen; ovat sitten helpompi sieltä kahlata pois.

Jäsen XXL kirjoitti: (30.8.2006 9:55:45)
    Lähteekö esim Kepaks? Ainakin alkukaudesta se vähän pelotteli tulevansa.

Joo hävettää kun en pysy sanojeni takana. Jotta se kukassaan loistava Teijo jäi tänäkin vuonna kokemati. Tokihan tässä olis vielä aikaa hiukan parantaa tilannetta eikä väijyä ’MTG Goes On and On’ -kisaa. Selvittelenkin tuon viikonlopun suunnitelmat tämän huomiseen mennessä. Perskuta!

No pärkkel. Ks Sa Valas on ilman muuta tulossa. Voi kaivertaa pronssiin myös.

Oli muuten pakko etsiä alkuperäisen Savalaan biography. Jollei noin komea heebo kaada naista niin on ihme.

Perskuta kun 9.9. on aika paska päivä. Ellei sitten koiteta sovittaa tuota melko aikaiseen aamuun, meikäläisen pitäis nähköös olla ~14.00 takaisin Lauttasaaressa 🙁
    Mielellänihän minä tulisin näyttämään teille, miten par-3:sia vedetään päälle _omalla_ draiverilla.

Paksupekka kirjoitti: (30.8.2006 10:57:12)
    Perskuta kun 9.9. on aika paska päivä. Ellei sitten koiteta sovittaa tuota melko aikaiseen aamuun, meikäläisen pitäis nähköös olla ~14.00 takaisin Lauttasaaressa 🙁
    Mielellänihän minä tulisin näyttämään teille, miten par-3:sia vedetään päälle _omalla_ draiverilla.

Eikös siinä sen 6 reikää aikas nopiasti vetele useempaankin kertaan vaikkei IHan aamustakan lähtis. Notta lauttasaareen kerkiäis komiasti.

Paksupekka kirjoitti: (30.8.2006 10:57:12)

Se ainoa jäljellä oleva harmaa tuolla yläpäässä, ja nyt en puhu hiuksista, näytti elonmerkkejä. Saattaapi olla, että voin hieman venyttää aikataulua ja riittää kun olen kolmen maissa Somerolla.

Paksupekka kirjoitti: (30.8.2006 11:30:54)
    …riittää kun olen kolmen maissa Somerolla.

No silloin riittää notta lähdet kahden maissa Teijolta. Lähdetään ennen kymmentä sutimaan notta kerkiät seuraamaan myös palkintojen jaon. (< Henkka pulikoi Tituja water hazardista)

Domestic affairin osalta olen aistivinani vihreää valoa. Muista aktiviteeteistani en ole varma, mutta ainakaan kotikentälläni tuolloin pelattava scr-kisa ei hirveesti kiinnosta. Ota tästä ny tolkkua.

Jäsen XXL kirjoitti: (30.8.2006 11:52:49)

No silloin riittää notta lähdet kahden maissa Teijolta. Lähdetään ennen kymmentä sutimaan notta kerkiät seuraamaan myös palkintojen jaon. (< Henkka pulikoi Tituja water hazardista)

Kun kerran tinkimään aletaan, niin sovitaan, että lähden Teijolta aikaisintaan 14.30.

Paksupekka kirjoitti: (30.8.2006 14:57:18)

Jäsen XXL kirjoitti: (30.8.2006 11:52:49)

Kun kerran tinkimään aletaan, niin sovitaan, että lähden Teijolta aikaisintaan 14.30.

No minä voin taata notta sitten olet Somerolla aikaisintaan vähän kolmen jälkeen! Ja ehdit hyvästi seurata kun Henkka on jo tässä vaiheessa siirtynyt nuohoamaan sivuvesiesteitä!

kebax kirjoitti: (30.8.2006 13:50:30)
    Ota tästä ny tolkkua.

Pahaa pelkään notta Teijolla meno tulee olemaan myös melko tolkutonta!

Häh ! Minua kutsuttiin ?

Minä yllätän kotikatsomon ja muotoilen kannanottoni, koskien ajankohtaa ja muita oheisojelmia vain yhdellä ainoalla lauseella (mutta luonnollisesti, yhtä sulkeilla rajattua virkkeen(tässä tapauksessa lauseen)sekoittajaa on pakko käyttää):

We made a brickser (Me teimme tiilin)

Onkohan niin, notta miehet tahtovat tiirailla vain omia pyllyjään vai kelpaisiko seuraksi ( ehkä jopa tiirailtavaksi ) naisgolfarikin?

Minja ehti näemmä jo kirjottamaan, kun mä täällä vielä mietin. Siis juuri tuota että mahtaisko herrat kovastikin vastustaa sitä että jokunen naisihminen liittyy mukaan tähän tiirailupuuhaan?

Missä tiiraillaan ja mitä ja mihin kohtaan ja onko?

Minja kirjoitti: (30.8.2006 21:51:58)
    Onkohan niin, notta miehet tahtovat tiirailla vain omia pyllyjään vai kelpaisiko seuraksi ( ehkä jopa tiirailtavaksi ) naisgolfarikin?

Vaikuttaa aika epätoivoiselta kun pitää tarjota pyllyään tiirailtavaksi golfpisteen palstalla… eikös ne deittipalstat ole erikseen? No, voihan olla, että joillekin golfin aloittamisen taka-ajatuksena on parinmuodostus.

Jäsen XXL kirjoitti: (30.8.2006 15:13:54)
    Pahaa pelkään notta Teijolla meno tulee olemaan myös melko tolkutonta!

Toivottavasti ei yhtä tolkutonta kuin eilen Everstillä jossa kokeilin valkoisia pulikoita first time ever. Eihän siinä simittäin voi olla mitään tolkkua että ottaa kolmelta sinkeliltä hunöörin bougilla. Teijon keikka mainittuna ajankohtana näyttäis nyt aikas mahdolliselta. Täsä o kuitenniin lougistiikkaroupleemeja ja sen sellaisia ratkottavana. Selvittelen näitä ja palaan astialle.

jannu kirjoitti: (25.8.2006 21:32:21)
    tää turo-uuno jukka,jos kundi on pelannut 10-15 vuotta ja kyselee ja juttelee tälläsiä juttuja niin sen pitäis mennä äkkiä leguriin,eikä millekkään terkkarin yleislegurille vaan pitäis kysellä aikoja välskärinkadulta,tai sit se on skulannu 10-15kk (muuttunu kuukaudet vuosiksi)ja on vaan niin v…n innostunu,tätä mä epäilen, ei kukaan täyspäinen kysele tommosia,eikä noin paljoo,paitsi mun kundin viis-vuotias skidi,onneks se ei osaa vielä kirjottaa ja jos se rupee skrivaa tollasta skeidaa niin mä föraan sen tietsan klitsuun,kyllä se siitä rauhottuu, tää jukka kun pelaa jonkun vuoden,TOIVOTTAVASTI!

Okei no tässähän on oikein agressiivinen kommentti….mun kundin viis vuotias skidi….föraan sen tietsun klitsuun….

No olen hieman muuten nyt rauhoittunut kun olen päässyt pelaamaan händäriini. Itseasiassa nuo lääkärikommentit ovat aivan oikeutettuja. Olen ollut traumaosastolla ( kaikki ovat jos menettävät jäseniä tai selkä murtuu auto-onnettomuudessa jne. ) pariin otteeseen ja en ole voinut pelata useaan vuoteen. Golf on vaikea peli ja se unohtuu jos ei kunnolla pääse keskittymään terveyden tai talouden epävakauden vuoksi. Olenhan muutenkin gf peluri paitsi pariin otteeseen hankkinut pelioikeuden, joten varsinaista pelaamista ei voi olla kovin hirveästi takana…siihen nähden kai 17,6 hcp on ihan ok.

Ajattelin vielä käsitellä sateessa pelaamista ja uusia vaatteita ja muutenkin pukeutumiskoodeja liittyen golffiin, mutta antaa olla jos kerran kyselen liikaa. Junnu voinee förata sen keskustelun ja auttaa näin ammattimaista golffaamista Suomessa uusille urille ja maailman maineeseen.

Kiitos ja hei,

t. Jukka

Jukka älä väli ei Villekään väittänyt , vaikka oli väliaikainen kinnteistövälittäjä
    ja jäi Stokkan pyörivän välioven väliin.

Täällä kirjoittelusta – teki sen kuin tahansa – saa tottua näiden satuolentojen
    puskista ammuttuihin myrkkynuoliin.

Koeta säilyttää persoonas ehjänä ja niile, jotka ymmärtävät ,ettei tässä
    rahasta kirjoiteta, paittijoskus – ni tukekaa järkevii – niinkuin mm. J.Masa
    Mansesta on tehnyt ja tuokaa rehellinen mielipiteenne julki – myös mut naiset ku MYY.

Koeta jaksaa – ei semitän maksa- vaikka ei paljon näytä antavankaan.
    Joskus toivos enempi tukee tält forumilta – muutenkin kuin hyvien ideoiden edelleen kehittelyä omassa kehittelyssä omaski bisnikseksi , ilman ees pient kukkasta.

mäkisuksi kirjoitti: (31.8.2006 10:27:54)
    Jukka älä väli ei Villekään väittänyt , vaikka oli väliaikainen kinnteistövälittäjä
    ja jäi Stokkan pyörivän välioven väliin.

Koeta jaksaa – ei semitän maksa- vaikka ei paljon näytä antavankaan.

Isoäitini joka oli Sörkän friidu joskus sanoi ton välitä jutun..se lämmitti.

Joo kyllä täällä pamlaaminen on nyt alkanut viedä multa aivan liikaa työaikaa ja sanottavani olen kutakuinkin sanonut..olen oppinut ja kerrannut oppimaani täällä ja kolopallo kulkee taas…saatan tosiaan vielä alentaa HCP:tänikin.

Partioaitassa Oulussa on loppuunmyynti ja ostin sadekelin roippeet ja väliasun…siis uutta ( uusinta ) teknologiaa ja kevyet..eikä maksaneet juuri mitään. Niillä releillä voi kautta jatkaa pari kuukautta tuloskehityksen häiriintymättä. Olen tyytyväinen hankintoihini. Huomenna pitää APPROACHilta hakee vielä ne kengät Lauttasaaresta ( 45,5 tai 46 koko ! ).

So Long babes and dudes !

Esillä 25 viestiä, 26 - 50 (kaikkiaan 171)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #487865 kohteessaVuoden 2006 tulokas foorumilla?

Etusivu Foorumit Yleistä Vuoden 2006 tulokas foorumilla?