Aihe: Vuoden 2006 tulokas foorumilla? - Golfpiste.com

28.4.–5.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[8][5]
KilpailuaSuomalaista

Vuoden 2006 tulokas foorumilla?

Etusivu Foorumit Yleistä Vuoden 2006 tulokas foorumilla?

Esillä 25 viestiä, 1 - 25 (kaikkiaan 171)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Kukas valitaan tänä vuonna vuoden tulokkaaksi foorumille? Se joka saa parhaimmat perustelut ja ääniä, niin lähetän 3 kpl Callawayn golfpalloja. Eikun ääniä antamaan.

Täytyy kyllä sanoa että ilahduttavasti on tänä vuonna tullut muutamia uusia kasvoja piristämään tätä touhua. Melkein samaan hengenvetoon täytyy kyllä myös todeta että kyllä yksi uusi käyttäjä on suurta naurua herättävissä värikkäissä tarinoinnissaan ylitse muiden.

Minä äänestän käyttäjää Jukka-62. Onnea ja menestystä tässä kisassa. Minä uskon että tämän voitat :>

Eiköhän se ääni Jukkikselle mene. Kukaan tähän mennessä ei ole kyennyt keksimään, korjaan, kertomaan näin uskomattomia tarinoita. Onnea matkaan! Ööö.. kisaan!

EFC

Kuten jo edellä on kirjoitettu, niin kukaan ei ole viime aikoina ilahduttanut meitä samalla tavalla kuin Jukka-62, tosin hieman vähempikin riittäisi, mutta kaikesta huolimati ääni Jukalle !!

Jukka for president!!!

Kuka on Jukka – palmuko – savua komisaario Palmu.
    Musta vuoden tulokas on nainen
    MYY
    hän on myynyt itsensä rehvakkaalal olemuksella ei pelkästään palstoila vaan simukisoissa ja muissahii kisoissa. Muu ku Myy ei Tarjaksi .

Tarvitseeko sitä edes kysyä?

425 viestiä puolessatoista kuukaudessa, ja kaikki tanakkaa asiaa!

MAD

Jukka -62, ehdottomasti. Kaiken säpellyksen keskellä, Jukka ehtii ’kuunnellakin’ muita ja jopa pyytää anteeksi, jos on toitottanut yhden asian puolesta unohtaen muita näkökulmia. Näin oli tuolla auton käyttö kilpailuissa palstalla. Jukka on herrasmies, hassu sellainen, mutta hauska.

Annan ääneni Jukka-62:lle myös. Siitä en ole aina ihan varma, onko Jukka aina hauska, mutta jos kyseessä on yksi henkilö (jota suuresti epäilen), niin on kaveri palkintonsa ansainnut jo pelkästään viestien määrän perusteella. Siinä on oikeaa asennetta ja rakkautta lajia kohtaan. Ei muuta kuin 4mm varresta pois, niin lyönnit lyhenee 50m 🙂

Nimetön

Juu kyllä täältäkin äänet lähtee Jukka -62:lle

Kausihan on vasta hieman yli puolessa välissä ja vuottakin jäljellä vielä paljon. Vielä ehtii joukkoomme tulla monta riemastuttavaa persoonaa. Ties minkälaisia trolleja Markkanen & Tyry säätävät meille oluenhuuruisissa illoissaan.

Mä äänestän Henkkaa, kun hän on mennyt ja varsinkin tullut niin usein ja niin tyylikkäästi. Enkä mä Jamasa sun kallejas tartte, mä oon löytäny niitä jo IHan tarpeeks, osa varmaan sinunkin lyömiäs;-p

heh, en mä edes pelaa millään Call Away palloilla 🙂

Juu mää perustelen sillä, että en oo lukenu yhtän jukka 62 vuotta – juttuu
    ja voihan Jukka olla tytööki – silloin taistelee Myyn kanssa kovin.

Pelkkä viestien määrä ei riitä – sehän onmunkin kohalla ospoittautun eneompi rassiistteeeksi –
    onhanmullahii mekleh 2000 viestii, mutta mä onn vatsa 61v.

Ja tosiaan vuosi on vatsa 8 kuukuaudella- Jukka -tyti kerkkee viel miestenlail munhamaan iittensä paljastumalla esmerkiks miäheks.

Mun mammni on MYY – siin on samma kolohvileidi ku Tsirpiksessä –
    voitonm himoo ja hehkuuu kolohviin.

Toi 62 ei taida olla herran ikä, vaan paras kierrostulos. Kyllähän sen nyt huomaa asiantuntemuksesta.

’Pikku-Lauri’ oli aikoinaan lupaava nuorimies. Sääli, että hän katosi palstalta – lienee nyt ammattilaisena jossain.

Nimetön

tää turo-uuno jukka,jos kundi on pelannut 10-15 vuotta ja kyselee ja juttelee tälläsiä juttuja niin sen pitäis mennä äkkiä leguriin,eikä millekkään terkkarin yleislegurille vaan pitäis kysellä aikoja välskärinkadulta,tai sit se on skulannu 10-15kk (muuttunu kuukaudet vuosiksi)ja on vaan niin v…n innostunu,tätä mä epäilen, ei kukaan täyspäinen kysele tommosia,eikä noin paljoo,paitsi mun kundin viis-vuotias skidi,onneks se ei osaa vielä kirjottaa ja jos se rupee skrivaa tollasta skeidaa niin mä föraan sen tietsan klitsuun,kyllä se siitä rauhottuu, tää jukka kun pelaa jonkun vuoden,TOIVOTTAVASTI!

Ääni ehdottomasti nimimerkille Jukka-62. Miehellä riittää juttua aiheesta ja aiheen vierestä, erityismaininta tulee vielä tästä mailojen hifistelystä. Vaikka miestä on yritetty v*****lla ulos palstalta, hän ei ole isommin siitä vetänyt herneitä nenään. Jukka osaa myös oikeinkirjoituksen jalon taidon, muutakin sanottavaa on kuin ’Nike ja Tiger Woods hallitsevat maailmaa’ eikä hän ainakaan tietoisesti halua loukata ketään. Joten pisteet Jukalle.

BunnyTheLifeguard kirjoitti: (27.8.2006 8:11:02)
    Ääni ehdottomasti nimimerkille Jukka-62. Miehellä riittää juttua aiheesta ja aiheen vierestä, erityismaininta tulee vielä tästä mailojen hifistelystä. Vaikka miestä on yritetty v*****lla ulos palstalta, hän ei ole isommin siitä vetänyt herneitä nenään. Jukka osaa myös oikeinkirjoituksen jalon taidon, muutakin sanottavaa on kuin ’Nike ja Tiger Woods hallitsevat maailmaa’ eikä hän ainakaan tietoisesti halua loukata ketään. Joten pisteet Jukalle.

Aasinsillallahan tuosta päästiin haikailemaan vanhaa kunnon HairySwingiä a.k.a Golfinniä. Onkohan kaverin golfpisnikset jyrähtäny hyvin käyntiin?

Valitettavasti muistini on heikentynyt viimeisen kahden vuoden aikana romahdusmaisesti, notta en kyllä oikein muista kuka nimimerkki on tullut palstalle milloinkin, joten sivuan aihetta siten, että haluan mainita aktiivisista kirjoittajista muutaman oman suosikkini:

I Aktivoituneet naiskirjoittajat

Positiivisimpana asiana pidän, että forumille on tullut lisää aktiivisia naiskirjoittajia. Usein on kierroksella ollut juttua, kun nuoremmat naiset kaiketi viihtyvät omissa flaiteissaan. Tiedä häntä Häntä ja purtu häntä kuvittelevatkohan että kaikki miehet pitävät heitä hitaina ja epämielyttävinä peliseuralaisina. Varsinkin korkean tasoituksen omaavilla naisharrastuskolleegoilla taitaa valitettavan usein olla tällainen käsitys, mikä ei kyllä useiden keskustelujen mukaan pidä lainkaan paikkaansa. Notta on mukavaa, että palstalla on aktiivisia, iloisia naiskirjoittajia, jotka ovat tuntuneet aktivoituneen entistä enemmän. Hyvä ettei palsta sentään täysin ukkoonnu ! Vielä lisää heitä toivoisi Hän.

II KL

KL:n jutuista olen tykännyt. Kirjoittajan pelitaso ja kokemus tekee ainakin minun puolestani hänelle auktoriteettiä ja lisäbonuksena pidän sitä, että vaikka häntä vastaan on useasti hyökätty aika pienissäkin asioissa, KL ei ole provosoitunut, vaan pysynyt hyvin asiallisena. Lisäksi arvostan KL:n säänötuntemusta ja pelitaitoa. Kaikenkaikkiaan pidän KL:ää hyvin monipuolisena ja painokkaana kirjoittajana, joka myöskin on aktiivinen, sarkastinen ja huumorintajuinen tarvittaessa. Tämä mielipiteeni on muodostunut jo ennen kuin sain kunnian kaverin tavata kentällä ja mielipiteeni siitä vain vahvistui. Oikein mainiota peliseuraa. Iloista ja taitavaa. Jos parkin pelaa tulokseen 80, tekemällä viimeiselle väylälle triplan, se saa aina minun kunnioitukseni ja sympatiani osakseen.

III Parti

Partin ansiot forumin kirjoittajien yhdistäytymisessä ovat vertaansa vailla. Pyyteetön valtava työ meidän kirjoittajien mielenkiinnon eteen ovat luoneet monelle kirjoittajalle eroittamattomia ystävyyksiä vaikka kuinka. Harvat kaiketi ovat ymmärtäneet pitkäaikaisten ystävyyksiensä alkaneet Partin järjestämistä ja alkuun panemistä kesän kohokohdista. Jos useana vuotena peräkkäin ja monen mielestä Partin tapahtumista onkin tullut Forumin perinne, mitä monet odottavat innolla jo kuukausia ennen tapahtumaa. Unohtamatta mielenkiintoista ja hyvin organisoitua Kaverille Ei Jätetä (KEJ) Touria. Myöskin Partin kirjoutus tyyli on täysin jäljittelemätöntä. Miettikääpä montako Partin kirjoitusta olette lukeneet, joka ei saa teitä nauramaan, tahi miettimään ! Juu, en minäkään muista.

IV Jäsen XXL

Ei kaiketi tarvitse sanoa enempää ? Noh, sanon kuitenkin. Forumin eittämätön verbaalikko. Jos forumilla olisi mahdollista bookmarkata kirjoittajia, Jäsen XXL olisi ensimmäinen listallani. Missä tahansa näkee Jäsen XXL:n kirjoituksen, aiheesta riippumatta, peruutan vaikka Äitini hautajaiset sen tieltä, että ensin luen sen. Kirjoittaja joka varmasti useimpien mielestä kulkee aivan omissa korkeuksissaan. Jäsen XXL on ansaitusti muodostanut itselleen sellaisen auktoriteetin jota kenelläkään muulla ei tällä forumilla ole. Ei edes lähelle.

Valitettavasti yleisön suosikki Jukka-62 ei nyt yltänyt tässä äänestyksessä suosikikseni, mutta ehkäpä sitten seuraavassa ? Maailma on ihmeellinen paikka. Minun tekkosistani ja ajatuksistani ei oikein koskaan voi kukaan olla ihan varma. Notta mistä sen koskaan tietää mitä ajattelen ensi kuussa. tahi ensi viikolla. Tahi huomenna. Tahi tunnin päästä. Tahi kohta. Noh, ei se ketään kiinnosta, mutta minusta oli vain mukava kirjoittaa tuo :-/

Jaa ketähän äänestäisin, ehkä XXL:ää, saattaisi kyllä pitää minua pervona.
    Jukalle perustaisin ihan oman oman viestilistan/aihealueen foorumille.

Esim. Jukka-62, golfin FAQ …eikä siinä vielä kaikki:)

Kyllä Jukka HCP 62 on parasta, mitä tälle voorumille on koskaan tapahtunut. Lisää vaan tuommosia luonnonlapsia, niin ei mene liian tärkeilyksi tämäkään homma.

Lähetäs Jukka-62 mulle yhteystietosi (mun osoitteen näkee profiilista ’näppärästi’), niin laitan palkinnon tulemaan sinulle. 3 kpl Callawayn pelipalloja.

Kiitos kovasti !

Uusilla palloilla toivon vihdoinkin pääseväni HCP vauhtiini ja sitä myötä sitten sinne singulariteettiin.

Itse minun on kovin vaikea äänestää uutta tulokasta, kun kaikki TE tunnutte minulle aivan uusilta.

Myyn kuva kielii erittäin kauniista ja aistikkaasta naiskolffarista..voisko joku laittaa hänellekin palloja..niin tasa-arvo toteutuisi ?

Itse kiitän kaikkia sillä mielestäni muutama unhossa ollut säätö on löytynyt juuri täältä…ja loput kentältä…hyvin vähän kirjoista.

Kiitos vielä,

t. Jukka -62

Jukka toi oli hieno ele – lämmittää ku ehotit pallojen tarjoomista
    Myylle – hän on just sellaan naiskolohvari , joita Tsirpiksen, Golfbootin,
    Vallun , Letun ja Jaguarleidin ym lisäksi tarvitaan tasapainottaan
    näitä nöösejä ,jotka tarjoavat narua , hirttoputa ja lääkkeiden tarkistuksia satunimillä , jos veivaat vähän irtonaisempaa kolohvista – ku siekin skraibeet , jos jaksat 3- 5 vuotta
    ni välillä tulee tarvetta ilahduttaa itteäänkin.

Mutta nää vähän itte kirvaavat vaatii ilamaipalvela haluamallaan tavalla.
    Ihan kiva, että jatkat kirvausperinteitä. ( XXXL -kirvaus on rekisteröity IH – kirjoitus termi ’ agressiivikaasulla ’ – ennen kuin esitit V.Linnan versiosi – mutta en viitttinyt het konverseerata. )

Miekin sain pallot Golflehdeltä – 12 kpl lempipolujani Titliest PRO V 1. Enteellistä. Viiimme vuonna sain kisassa – Partin – T:Wishonit ja se on paljon se. Myy on saman kisan yhen skaban kärjessä. Vahavasti. Tsemppiä Myy ja IH:t.

Jos tän lukee eräs ystäväni hän on mahollinen lähettään kolome Bridgetonea MYYLLE.
    Muutki vois ottaa esimerkkii Jukasta ja Myystä ja kirjoittaa mutaman rupeaman sen sijaan ,että ampuvat pianistin. Ymmärrystä.

Vuoden, tai oikeastaan vuosituhannen, parhaista perusteluista lähtee Henkalle kolme kappaletta Titleist Pro V1x palloa.

Perusteluissaan Henkka on osoittanut syvää harkintaa, itämaisen mystikon taivaita hipovaa viisautta, Kemiössä lapsuudenkesiänsä viettäneen luonnonlapsen lahjomatonta ennakkoluulottomuutta ja laajakatseisuutta, jota löytyy vain Pohjois-Korean valtionhallinnon terävimmästä johdosta.

Perustelunsa Henkka on kirjoittanut tyylilleen uskollisena sujuvasti ja selkeästi ja vain vaivoin välttäen sarkasmin ja ironian joita hän tuotoksissaan tuolloin, tällöin viljelee.

Henkan perustelut on käännetty ruotsiksi ja lähetetty e-mail pikapostina Tukholman Sotilasakatemialle joka tod. näk. tulee kutsumaan Hänet valitsemaan Nobelin Kirjallisuuspalkintoa.

Tai ei ne pallot mihinkään lähde: ne saa tulla itse noutamaan Meri-Teijosta joku viikonloppu. On se perkele kumma, notta sitä senssipalstaa ei ole tänne saatu, paitsi ladyille. Nytkin voisi sopia notta koska pallot noudetaan ja samantien pelataan kierros ja hukataan ne!

Esillä 25 viestiä, 1 - 25 (kaikkiaan 171)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #487722 kohteessaVuoden 2006 tulokas foorumilla?

Etusivu Foorumit Yleistä Vuoden 2006 tulokas foorumilla?