-
JulkaisijaArtikkelit
-
Tunnut kärkkäästi kyttäävän tilaisuuksia, jolloin pääsisi mollaamaan lehdistöä. Kuitenkin tämäkin foorumi on osa sähköisistä tiedotusvälineistä. Sinulle tullee (?) myös joku sanomalehti, omistat radion ja television ja olet tilannut vähintään yhden aikakauslehden (edes Golflehden). Sinulta itseltäsi en muista ainuttakaan keskustelunavausta viimeisen vuoden ajalta. Mutta: koirat räksyttävät ja karavaani kulkee! Minua suoraan sanoen huvittaa tilanteesi: olet inhostasi huolimatta pakotettu käyttämään lehdistön palveluja ja me vieläpä joka päivä rahastamme sinua siitä!
Vanha sanonta opettaa, että ei kannata ryhtyä kinaamaan sellaisen kanssa, joka ostaa mustetta muutenkin tynnyreittäin.
Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, että nämä tyypit olisivat oikeassa tai että heitä pitäisi arvostaa korkeammalle kuin mitä heidän keskustelunavauksensa antavat aihetta.
Eikö kuitenkin ole aika vainoharhaista kerätä listaa keskustelijoiden avauksista ja viestien aiheista?
senior voisi muuttaa hieman asenteitaan, tai edes kirjoittaa omalla nimellään!
Viime aikoina kunnioitus senioria kohtaan on alkanut aika lailla karista..
vp nyt osaa kopioida sääntökirjasta pykäliä tänne. mutta mitäs kunnioittamisen arvoista Sinä, Johannes Mäkelä, olet tällä foorumilla tehnyt?
Olen viikon verran seurannut Seniorin keskustelunavauksia tällä palstalla ns.haavi auki.
Muistaakseni kysymyksessä on henkilö, joka oman ilmoituksensa mukaan on tehnyt pitkän uran tiedotusvälineiden palveluksessa. Sitä ei kylläkään viime aikojen kirjoituksista voisi päätellä. Tekstit ovat kuin aamupahoinvoivan teinipojan töräyksiä.
Lehdistöllä, tiedotusvälineillä ja sananvapaudella on mielestäni hyvin tärkeä asema länsimaisen, vapaan ja demokraattisen yhteiskunnan osana. Tällaiset keskustelut eivät kuitenkaan ole sen arvon mukaisia. Mikä Seniorin kengässä nyt hiertää? Sen täytyy olla vakavampaa kuin pelkkä golfkauden päättyminen.
Itse olen tiedotusvälineiden suurkuluttaja. Laskin nopeasti, että luen säännöllisesti n.10-12 eri lehteä, katson useita eri tv-uutisia päivittäin ja seuraan muitakin tiedotusvälineitä mm.golfpisteen tyyppisiä foorumeita. Aika vaikea on sieltä löytää tällaisia keskustelunavauksia.
Koska Seniori kohta kysyy mitkä minun ansioni ovat tällä palstalla, joudun jo etukäteen myöntämään, että en ole tehnyt yhtään keskustelunavausta. En ole haukkunut ketään nimeltä tai arvioinut mitään tuotetta ala-arvoiseksi nimimerkin takaa, enkä purkanut pahaa oloani kenenkään niskaan.
Seniori minua ei yhtään huvita tilanteesi, Seniori minua huolestuttaa; onhan se tietysti hyvä että pääset rahastamaan harva se päivä, mutta onhan se todellakin pöyristyttävää että täällä melkein lukutaidottamat idiootit pääsevät arvostelemaan kirjoituksiasi. Kirjoituksia, joiden sujuva sanankäyttö, nerokkaat oivallukset, tarkat kielikuvat voivat olla vain neron kynästä lähtöisin. Seniori minä ymmärrän sinua, ensin myyvät sinulle aivan pas…DVD:n ja sitten kun tyhjentävästi tuot esille sen mahdollisia puutteita-kehtaavatkin kritisoida- ja kehtaavatkin vielä epäillä että jotkin piristeet olisivat innoittaneet kynäsi niin uskomattomaan lentoon- sehän oli täydellistä pa …mikäs se sana nyt olikaan ….siis täydellistä pakinaa …ja niin nautinnollisen ironinen ote….ja olisihan heidän pitänyt tietää että te lehdistön valppaat vahtikoirat …sinun tapauksessasi sanoisin jopa, te suuret runoilijat, saatte innoituksenne yleensä öisin-kun rahvas ei pääse häiritsemään ajatustenne kaarta joka sateenkaaren lailla kaartuu yli nukkuvan kaupungin ja säkenöi kaikissa spektrin väreissä. Seniori, minä olen nähnyt sen säteilyn ja uskon että niin on myös moni muu täällä palstalla. Mutta Seniori, yksi asia minua ihmetyttää- mistä sä tiesit että Vieraspelaaja lukee Seiskaa? Mutta Seniori sähän tiedätkin niin paljon ja vaikeita asioitakin…
Nyt alkaa oikein tosissaan ihmetellä seniorin jurputusta.
Kukkaan ei oo mittään eikä osaa ilmaista asioita eikä ole hyödyttänyt tätä palstaa… media rules!
Aikaisemmin luin mielelläni juuri seniorin sujuvia ja jopa hauskoja kommentteja / kannanottoja / keskustelun avauksia / kilpailuja. Mutta nyt herra Senior Media ottaa herneen nenäänsä kaikesta, jokainen joka uskaltaa olla herra Median kanssa erimieltä tai edes ottaa esille asiasta muitakin näkökulmia, saa heti kuulla kunniansa. Mitäs mielipiteiden vaihtoa ja sanavapautta sellainen on – antaa kaikkien kukkien kukkia. Kuka tätä viitsisi lukea jos jokainen olisi aina samaa mieltä?
Veikkaan, että Seniorilla taitaa olla:
a) miesten pahat vaihdevuodet
b) maaninen vaihe ja paljon ylivirtaa
c) vainoharhaisuutta- kokee että joku/jotkut vainoavat häntä ja kaikki ovat vastaan.
Tai sitten vain mieletön depis kun golfkausi päättyi.
Pikkuisen positiivisempi asenne kanssaihmisiin auttaisi kummasti ja omakin olo olisi parempi.
No on Teitä melkoinen joukko vetelemään herneitä neniin. Kukas veikkas alkoholilla olevan osuutta asiaan ja nyt jopa vaihdevuosia ja maanisuutta ja mitä vielä.
Antakaa henkilön kirjoittaa mitä hän haluaa. Ei siihen tartte alkaa arvailla, että mikä on vikana kun ei enään kirjoita sitä mitä haluatte lukea.
Itse luen kommenteja vaikka ne eivät olisikaan hauskoja tms.
Kyllä hymyilyttää…
Missäs kohtaa pyysin kunnioitustasi? Juu, en ole aktiivinen kirjoittaja, ja ei, en myöskään osaa sääntökirjaa kannesta kanteen. En myöskään ole golffarina kummoinen. Mutta JOS olisin esimerkiksi sitä mieltä, että SINÄ olet idiootti, muotoilisin sen todennäköisesti jotenkin toisin. Esim. älyllisesti vajaa tms. Mutta senhän sinä tiesitkin, olethan kuitenkin alan ammattilainen..
ku on tullu hengailtua myös parilla muulla keskustelupalstalla, niin ero tähän verrattuna on se, että täällä todellakin ollaan vähän turhan ’jäykkiä’. vedetään herne nenään sekunnissa. myös tajuton pätemisen tarve loistaa kilsan päähän.
siks toisekseen ne kirjoittelijat tuolla muualla osaa vielä vittuilla paremmin…´
…täällähän ollaankin aikuisia vai mitä?
No eikös se ole hyvä, että on muitakin vaihtoehtoja. Jos tuntuu, että vit…lu kiinnostaa niin voi käydä siellä sitä harrastamassa ja täällä sitten olla aikuinen 😉
-
JulkaisijaArtikkelit
Esillä 11 viestiä, 1 - 11 (kaikkiaan 11)
Esillä 11 viestiä, 1 - 11 (kaikkiaan 11)