Aihe: Viasat ja ET - Golfpiste.com

28.4.–5.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][16]
KilpailuaSuomalaista

Viasat ja ET

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu Viasat ja ET

Esillä 11 viestiä, 51 - 61 (kaikkiaan 61)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Joo kyllä nyt täytyy tunnustaa, että hatuttaa oikein kunnolla. Talven paras Et:n kisa, Mikko ja Tiikeri mukana, mutta Viasat löysi oikean ajankohdan kiristykselleen. Ei näy livenä muuten kuin Viasat Golf kanavalla, jonka saapumisesta edes lisärahalla omalle kaapeliyhtiölleni tänne Vars. Suomeen ei kaapeliyhtiö eikä Viasatkaan tiedä yhtään minkäänlaista aikataulua, ei edes neuvotteluista… No, tänään tuli irtisanottua VALTAVA Kanavapaketti, eivätkä ottaneet mitään lisämaksua 12 kk:n määräajan alituksesta noin puolella. Joten en joudu turvautumaan kuluttaja-asiamiehen tahi lautakunnan apuun.

Niinpä. Olis kyl ollu hienoo nähä Mikko, Tikru ja monet muut huiput pelaamassa Dubais, mutt on pakko tyytyy katteleen livescooringii. Onneks ees tämmönen on keksitty.

Yaska kirjoitti: (31.1.2007 19:10:34)
    Joo kyllä nyt täytyy tunnustaa, että hatuttaa oikein kunnolla. Talven paras Et:n kisa, Mikko ja Tiikeri mukana, mutta Viasat löysi oikean ajankohdan kiristykselleen. Ei näy livenä muuten kuin Viasat Golf kanavalla

Kaapeliyhtiöstä en tiedä, mutta satelliitilta näkyy tanskankin sport, jolta ainakin ohjelmatietojen perusteella tulee niin eurooppatourin kuin PGA:nkin kisa. No vastapainona täytyy sietää turhan tiheään tanskalaisten lajissaan maailman typerimpiä mainoksia.

Kattelin juuri Viasatin ohjelmatiedoista, että mihin aikaan Ilosen taiturointia Dubaissa voisi tänään ja viikonloppuna tähtäillä Viasat Sportilta.

No ei milloinkaan!

Ovat saatana siirtäneet kaikki golf-lähetykset Viasat Golf:ille ja sekun ei edes näy ainakaan mun kaapelioperaattorin kautta. Viasat kulta kanavapakettia (..jonka olen erehtynyt tilaamaan 12kk sopparilla 🙂 markkinoitiin 2006 lopulla runsaalla golftarjonnalla.. taas köyhää kusetettiin.

Täällä kyllä toi Viasatin golfkanava toimii;)) Siis Viasat Kulta ja kanavapaikalla 180;
    mutta ei kaapelin kautta vaan taivaalta;KIITOS VIASAT!

Mr. Fairway kirjoitti: (1.2.2007 16:30:47)
    Kattelin juuri Viasatin ohjelmatiedoista, että mihin aikaan Ilosen taiturointia Dubaissa voisi tänään ja viikonloppuna tähtäillä Viasat Sportilta.

No ei milloinkaan!

Ovat saatana siirtäneet kaikki golf-lähetykset Viasat Golf:ille ja sekun ei edes näy ainakaan mun kaapelioperaattorin kautta. Viasat kulta kanavapakettia (..jonka olen erehtynyt tilaamaan 12kk sopparilla 🙂 markkinoitiin 2006 lopulla runsaalla golftarjonnalla.. taas köyhää kusetettiin.

Persiistähän se on kun kaapelipuolen asiakkaita suoraan kustaan linssiin tuolla tavalla…
    Ei muuta kuin palautetta Viasatille jos se jotain hyödyttää. Itse laitoin jo tulikiven katkuisen palautteen menemään. eli siis: info@viasat.fi

IsoPahaR kirjoitti: (1.2.2007 17:10:21)

No ei milloinkaan!

Persiistähän se on kun kaapelipuolen asiakkaita suoraan kustaan linssiin tuolla tavalla…
    Ei muuta kuin palautetta Viasatille jos se jotain hyödyttää. Itse laitoin jo tulikiven katkuisen palautteen menemään. eli siis: info@viasat.fi

Pojaat pojaaat, kyllähän Viasat Golf näkyy kaapelinkin kautta.
    Etsitte vain kanavat uudestaan ja kanava löytyy kanavalta 52 (99% varmuudella).

Itse juuri katselin tuossa 3 tuntia lähetystä britti selostuksella, jonka voi vaihtaa myös ruotsiksi jos se tuntuu kotoisammalta.

Näin ainakin welhon kaapelissa, mutta eipä niitä paljon muita ole =)

Nyt vain kauko-ohjain käteen ja töihin!

No sen voin sanoa, että ne ei vastaa niihin maileihin, vaikka olisi kuinka asiallisia. Okei, ovat ne kerran vastanneet minulle, mutta sekin oli sellainen valmis-vastaus, joka ei vastannut kysymyksiini mitenkään. En ymmärrä, miksi heitä ei kiinnosta palvella asiakkaita tai tulevia sellaisia, ei luulis menevän liian hyvin. Ei sen puoleen, ei ne Canalillakaan vastaa. Mut kyl pistää sieppaamaan, ku tänää päivällä tuli Viasatin Sport – kanavilta tv-shoppia ja Golf-kanavalta livenä Dubaista… mut kun ovat mulukkuja ni olkoot, harmittaa vaan kun ei näy golfia kaapeliverkoissa ku Welholla.

Ainiin, meinaisin unohtaa. Viikon päästä on Cable Open – viikonloppu, jolloin nää kaikki siis näkyy kaikille ilmaseks. Katsoppas tämä Mut eipä taaskaan hyödytä ku Welhoja, ku ei sitä Golf-kanavaa muualla ole. THANKS VIASAT!

No siinäpä se Pokke_ väläytti…. ’Näin ainakin welhon kaapelissa, mutta eipä niitä paljon muita ole =)’ Näin, kyllä ne Helsingin herrat on sitten ihqja…

Pokke_ kirjoitti: (1.2.2007 17:45:58)

IsoPahaR kirjoitti: (1.2.2007 17:10:21)

No ei milloinkaan!

Pojaat pojaaat, kyllähän Viasat Golf näkyy kaapelinkin kautta.
    Etsitte vain kanavat uudestaan ja kanava löytyy kanavalta 52 (99% varmuudella).

Itse juuri katselin tuossa 3 tuntia lähetystä britti selostuksella, jonka voi vaihtaa myös ruotsiksi jos se tuntuu kotoisammalta.

Näin ainakin welhon kaapelissa, mutta eipä niitä paljon muita ole =)

Nyt vain kauko-ohjain käteen ja töihin!

Hups, luinkin hieman alemmas, ilmeisesti että kuulu Welhon kaapelin, sorryyyy!! =)

No ohan se live scoring ihan kiva kans!!

AustinL kirjoitti: (1.2.2007 17:50:45)
    No siinäpä se Pokke_ väläytti…. ’Näin ainakin welhon kaapelissa, mutta eipä niitä paljon muita ole =)’ Näin, kyllä ne Helsingin herrat on sitten ihqja…

Welhon kaapeli toimii myös Espoossa ja Vantaallakin….

PS. Mitäs jos ostat vaan pirun pitkän jatkojohdon?

Esillä 11 viestiä, 51 - 61 (kaikkiaan 61)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #244911 kohteessaViasat ja ET

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu Viasat ja ET