Aihe: Vaimo golfaa. - Golfpiste.com

28.4.–5.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][16]
KilpailuaSuomalaista

Vaimo golfaa.

Etusivu Foorumit Yleistä Vaimo golfaa.

Esillä 12 viestiä, 1 - 12 (kaikkiaan 12)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • #187603 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Ja on golfannu jo useita vuosia. Miten muilla kohtalon tovereilla, onko kierrokset lisäntyneet? Monesti itsellä, ainaki työpäivän jälkeen tekis mieli jäädä sohvalle, mutta eiku 9:lle reijälle.

#472022 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Voi meitä onnenpoikia.Vaimo pelannu kans pari vuotta,nyt pääsee kentälle joskus jopa kahdesti päivässä. Junnukin pelas ekavuotta.Ei oo vielä kertaakaan tehny mieli jäädä sohvalle,mutta kun oon vasta itsekin alottanut.Nuo 8 vuotta on menny kuin siivillä.

#472023 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Pelaahan se. Tehnyt jo kaksi holariakin. Kohta se saa varmaan kiinni tasoituksessakin. Pitää varmaan siirtyä pelaamaan punaisilta :-(.

#472024 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Meinaan vaan, kun paljon pelaa niin kroppa menee pikkuhiljaa tukkoon. Lyönnistä tulee
    väkinäinen, osumat heikkenee ja voimaa lisätään. Mutta ku malttaa pitää pari välipäivää,
    niin tuo vasemman puolen veto toimii taas paremmin.
    Kohta tulee pitemmästi noita välipäiviä, sekään ei ole hyvä.

#472025 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Voikun ikävä juttu; sinäkö hänelle tämän mukavan harrastuksen vihjaisit?
    (kierroksella ei neljä birkkua riitä HYVÄÄ JA SIEDETTÄVÄÄN tulokseen….four birdie)

Ajatteles jos vaimosi innostuu golfista vielä enemmän ja sinä, sohvalla makaava ukko, et oikein täytä enää peruskelpoisuusvaatimuksia. Suosittelen hierojalla säännöllisesti käyntiä ja vakavaa suhtautumista golfipeliin päämäärätietoisesti.

ps. Lenita A:n mukaan jokaisessa naisessa on piilosssa Alpha naaras….FORE 🙂 🙂 🙂

#472026 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Mä en ymmärrä tätä ketjua joten en ole valmis panostamaan yhtään mitään…..ellen….ehkä…jos saan 70% koko bisneksestä.

#472027 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Swingladylle, kyllä se on mukava että vaimo pelaa. Hän minut sieltä sohvan pohjalta
    houkuttelee 9:lle reijälle. On tosiaan niin innostunut että jää ne palauttavat välipäivät
    vähiin. Mutta kun ei vaan malta olla lähtemättä.

ps. Tota pirkku juttua mä oikeen tajunnu.

#472028 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Ikää tulee meille kaikille ja kehonhuoltoa pitää pohtia….
    Ne puuttuvat palauttavat välipäivät voi hoitaa ihan aikuisten oikeasti asiantuntevalla hierojalla ja sitten vielä vähän sopivaa ’palauttavaa’ ravintoa niin ei jokapäiväinen peli työn ohessa uuvuta. Minusta on rehellisesti upea juttu että vaimosi on innostunut golfista ja saa sinutkin mukaan kentälle, vaikka vaan 9reik kiertämään pimentyvänä syysiltana.
    nim ’four birdie’ voisi tavoitetaso olla aina vähintään neljä birkkua tai sitten vaan bongata ainakin neljä eri lintulajia golfkierroksen aikana 🙂 🙂 🙂 (femalehumour)

#472029 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Todella hieno homma. Ennen kuin vaimo aloitti pelaamisen, pelasin ehkä max 15 kierrosta kaudessa. Tällä kaudella olen pelannut sen verran lähes joka kuukausi huhtikuusta lähtien, heinäkuussa tuli 18r kierroksia 24 + vajaat päälle joita ei laskettu.
    Ainoa pelko on että se vielä joku päivä voittaa bruttolyönneissä.

#472030 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

swinglady kirjoitti: (18.10.2007 22:54:30)
    Ne puuttuvat palauttavat välipäivät voi hoitaa ihan aikuisten oikeasti asiantuntevalla hierojalla ja sitten vielä vähän sopivaa ’palauttavaa’ ravintoa niin ei jokapäiväinen peli työn ohessa uuvuta. )

Kyllä se minunkin vaimoni alkoi pelaamaan. On vaan niin tolkuton kiukkupussi, että olen kerran joutunut kesken kierroksen poistamaan kentältä.
    Ehkäpä laji aikaa myötä opettaisi hänellekkin kärsivällisyyttä.

Tuohon kommenttiisi välipäivistä on pakko yhtyä ja itseni sen suhteen saatava kärsivällisyyttä. Kun tänä kesänä oli n.150 kierrosta takana, olin niin totaalisen tukossa mentaalisesti ja fyysisesti ettei tullu pelistä mitään. Sitte väliviikko, ja sen jälkeen vain kolme kierrosta viikossa… niin peli ja ajatus kulki täysin toisella tavalla.

#472031 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    KA

swinglady kirjoitti: (18.10.2007 22:54:30)
    Ne puuttuvat palauttavat välipäivät voi hoitaa ihan aikuisten oikeasti asiantuntevalla hierojalla ja sitten vielä vähän sopivaa ’palauttavaa’ ravintoa niin ei jokapäiväinen peli työn ohessa uuvuta.

Hidas palautuminen toden totta tuottaa ongelmia. Energiankulutus kierroksella aika hurjaa, vaikka kunto onkin kohentunut kauden aikana. Ei sinulla swinglady (tai kuka tahansa) olisi antaa vinkkejä tuosta sopivasta palauttavasta ravinnosta? Tulisi oikeasti tarpeeseen. Kiitos jo etukäteen 🙂

#472032 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Heippa KA, vastaan kun kysytään eli ’palautustoimenpiteistä’ urheilu / liikunta suorituksen jälkeen on paljon kirjoitettu hyvässä ja pahassa. Yksi vaihtoehto ns. ’hemohessit ym’ … joita en suosittele missään tapauksessa.
    Keskivertogolfari tai iäkkäämpi klubituuppari ei tule ajatelleksi sitä, mikä on täysin selvää niille golfareille, jotka ovat harrastaneet / tai harrastavat muita urheilulajeja.

Palautumisesta on kirjoitetttu paljon hyviä (tieteellisiä) ja selkokielisiä kirjoja. Kirjastosta ne löytyvät usein hakusana ’urheilinjan ravinto’ tai jotain vastaavaa. Itse olen löytänyt aika hyviä juttuja ns. kooste kirjoituksista, joissa on ollut mukana mm. Jarmo Ahonen kirjoittajana. Ravinto ja tankkaus/palautus ohjeissa on myös koulukuntaeroja kuten aina kaikissa asioissa. NESTE = VESI … suolat, sokerit ym.. aloita nauttiminen paljon ennen golfkierrosta ja jatka kierroksen aikana ja vielä illalla kotona vähän päälle varmuuden vuoksi. Sitten vielä sopivan tasainen ruokailurytmi laadukasta ravintoa.

Sitten kannattaa pohtia tiettyjä lisävitamiineja, joita ei onnistu ravinnosta saamaan. Itselläni on ongelmana ruokailutottumusten takia: b-vitamiinit ja magnesium. Kuumana päivänä ja sauna vielä päälle tulee hikoiltua todella paljon pois elimistöstä tarpeellisia hiven/kiven ym aineita. Oma kierrosjuomani on : vettä, johon sekoitettu hippunen ruususuolaa, isompi määrä ruokosokeria ja sitruunan mehua mausteeksi. Jokainen pystyy rakentamaan itselleen sopivan ’koktailin’, kun tutkii hieman asioita, kyselee ja kokeilee mikä on itselle parasta. Verensokerin heilahtelut kierroksen aikana yritän torjua banaanin syömisellä, koska itse en osaa peli-innossani nieleskellä mitään valmiita ruisleipiä. Golf vaatii ilmeisesti kaiken henkisen kapasiteettinini 🙂

ps. ’palautumiseen’ liittyy olennaisesti ’kehonhuolto’ ja ’mielenvireys’

Esillä 12 viestiä, 1 - 12 (kaikkiaan 12)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #472032 kohteessaVaimo golfaa.

Etusivu Foorumit Yleistä Vaimo golfaa.