Aihe: Vaaka harjoittelussa - Golfpiste.com

5.5.–12.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][7]
KilpailuaSuomalaista

Vaaka harjoittelussa

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu Vaaka harjoittelussa

Esillä 25 viestiä, 151 - 175 (kaikkiaan 179)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • #234293 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Ossian ja KL,
    ei se nyt noin musta valkeeta oo – kysymyshän on siitä mitä ajattelte kun swingaat,
    mihin panet painopisteen ja siitä swingisi jalostuu perusvaiheen jälkeen kyllä normaalimmaksi. On vaan turvallinen olo , kun voi lisätä voimaa ja tarkkuus säilyy.

Ei pidä pysähtyä johonkin löytämäänsä pikkuvirheeeseen tai yhteen asiaan – ei tää Ramin juttukaan mikään yhden asian liike ole. Ramilla, mulla ja meistä jokaisella on monia asioita , joista swingimme ja pelimme muodostuu.

Kun luettelin omia viime vuosien 2004 – 2007 hyviä tniin unohdin tiettty ne sondeeratut Tom Wishonit ( MUstan Mamban taisin mainita ) ja Vasen pakin ja Mikan roolit mailamaakareina.

Kolohvikaudet 2004 – 2007 ovat olleet ruhtinaallisen pitkät ja pelata on saanut paljon. Nyt voi vähän hengähtääki.

Ramin kirjan tiedot syttyvät elämään vasta kun pääse kokeilemaan tasapainolaitetta ja
    muita laitteita ja esim vasaraswingiajattelua oman swingiajattelun mantrana. Vermossa Rami tuntuu liikkuvan laitteen kanssa.

#234294 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Mäkkäri,

Voisin ostaa tuon opuksen ihan mielenkiinnon vuoksi vaatimattoman golfkirjastoni jatkeeksi. Itse uskon kyllä ihan toisenlaisiin swingiperiaatteisiin, mutta pitäähän tuo lukea. Myytkö sinä niitä vai pitääkö käydä akateemisessa?

#234295 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Dittis,
    saat sen kurkistamalla yhteystietoni Pörssistä. Lukemisesi jälkeen, voimme jatkaa
    esim Ramin kaa, jos lämpenet asialle.

#234296 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

mäkisuksi kirjoitti: (15.12.2007 0:14:51)
    Dittis,
    saat sen kurkistamalla yhteystietoni Pörssistä. Lukemisesi jälkeen, voimme jatkaa
    esim Ramin kaa, jos lämpenet asialle.

Kiitos, otan yhteyttä.

Haluan lukea sen vain siitä syystä, että voin muodostaa mielipiteen ja käsityksen Kainulaisen swingiteeseistä. Siitä kun puhutaan täällä aika paljon.

Minulla on jo harjoitusohjelma proni kanssa joka tuottaa hyvää tulosta, enkä aio sitä sekoittaa millään ylimääräisellä.

#234297 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Dittis,
    juuri noin rami toivookin Sinun ajattelevan PROsi kanssa. Ei tarkoitus ole heittää esim
    Newellin kirjan lyöntiekniikkoja pouis, vaan lisätä siihen yksi dimensio, joka syntyy
    Rramin ajatuksista. Parasta on , jos PRO itse tutustuu – kiihkottomasti – samaan asiaan
    ja yhdessä voitte löytää Sinulle sopivat siivut.
    Aika monella suunnalla lisäksesi asiat muhivat – hiljaa hyvee tulee-
    aatellen aevan kaanis. ’

P.S.
    Hyvällä korjatulla swingillä lisäät mailojesi arvoa 100 e per maila.
    Bägisi arvo kasvaa 14 x 100 e = 1.400 E.
    Kyllä siihen pieni investointi vastapainoksi on varaa tehdä.
    Hardwaren osuus on muutenkin vain 10 % – softaa vastaa 90 % kolohvipelissä – sumerilaisellakin logiikalla. PROsi arvo on siis uskomattoman suuri kolohvipelissäsi.

#234298 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

mäkisuksi kirjoitti: (18.12.2007 13:21:31)
    Dittis,
    juuri noin rami toivookin Sinun ajattelevan PROsi kanssa. Ei tarkoitus ole heittää esim
    Newellin kirjan lyöntiekniikkoja pouis, vaan lisätä siihen yksi dimensio, joka syntyy
    Rramin ajatuksista. Parasta on , jos PRO itse tutustuu – kiihkottomasti – samaan asiaan
    ja yhdessä voitte löytää Sinulle sopivat siivut.
    Aika monella suunnalla lisäksesi asiat muhivat – hiljaa hyvee tulee-
    aatellen aevan kaanis. ’

P.S.
    Hyvällä korjatulla swingillä lisäät mailojesi arvoa 100 e per maila.
    Bägisi arvo kasvaa 14 x 100 e = 1.400 E.
    Kyllä siihen pieni investointi vastapainoksi on varaa tehdä.
    Hardwaren osuus on muutenkin vain 10 % – softaa vastaa 90 % kolohvipelissä – sumerilaisellakin logiikalla. PROsi arvo on siis uskomattoman suuri kolohvipelissäsi.

Olen kyllä huomannut että golf-prollani on tästä asiasta jo aika valmis mielipide. Hän kyllä toisaalta suhtautuu asiaan ilahduttavan kiihkottomasti.

Mitä tuo ’hyvä korjattu swingi’ tarkoittaa?

#234299 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Dittis

No ,mun kohdallani se korjattu swingi tarkoittaa, että kun mailat ( Tom Wishonit , Musta Mamba, Malthus ja TWO Thumb -putteri ) ) ja muut vehkeet ja oma fyysinen kunto ovat riittävän hyvät niin :

1. Fyys. Korjaus .
    Sain jämäkän itsevarmuuden swingiini , kun grafiikka kertoi . että voiman tuoton kannalta heilun painoani siirtäen jaloillani /vasemmalta jalalta oikealle /liikaa – pitäis keskittyä kropan, lantion ja käsien kautta tulevaan voimaan, painon siirron liian voimakkaan liikkumisen kustannuksella, ja lopuksi hyödynnän enemmän ranteita. Siis pelkistän sivusuuntaisetn painotuksien tekoa tasapainosemmaksi ja pidän painoa miellään mieluiten takana – kantapäillä .

2. Toinen Fyys. korjaus oli ,
    että en ryönää rintamasuunnassa pallon suuntaan – eessun taaasun –
    eli pysyn tässäkin suunnassa vakaana – keskityn vartalon,lantion, käsien ja ranteiden liikkeseen vähemmällä kiemurtelulla.

3. Kolmas fyys. korjaus ,
    vasaraswingi pitää mailan lapaa enemmän palloa kohti vakaampana – lyhennän swingiä , mutta minulla ei juuri tule sleissia enää – ellen tee virheliikkeitä swingissäni ( vanha vainooja vie välillä vanhoille harhapoluille )

4. Hyöty henkinen
    ( 1- 3 ) kohdan toteutuessa saan henkistä itsevarmuutta – seuraan selvästi taktiikkasilmällä kenttää enemmän kuin aiemmin – huolet virhelyönneistä vapauttaa kapasiteettia ihan uusiin näköaloihin – tää neljäs kohta on enemmän mystiikkaa kuin
    hardwarea. Mutta tää neljäs kohta on tärkein — se tulee kaupan päälle – kun tietää
    että on pohja, johon uskoo lyönnissään.

5. Hyöty henkinen
    Lisäksi minun on helpompi analysoida toisten puheita tai katsoa mestaripelaajien tai tavallisten tuuppareiden peliä tältä omalta korjatulta ja henkisesti vielä paremmin kuin pelkästään fyysiseti korjatulta ja vahvemmalta pohjalta.

Kohdat 4 ja 5 henkiset ovat tärkeämpi kuin kohdat 1- 3 – fyysiset. .

#234300 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Jouluterveiset tulivat perille. Kiitoksia ja hyviä jouluja sinnekin suuntaan.

#234301 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Mäkisuksi on sisäistänyt painonsiirron hallinnasta seuraavat edut oikein hyvin. Olen myös samaa mieltä Mäkisuksen kanssa siitä, että kun swingi on helposti hallittava eikä tarvitse pelätä virheitä, se vaikuttaa suoraan henkisellä puolella vahvistavasti. Kun tietää etukäteen minne pallo menee, voi alkaa sijoittelemaan palloja kentällä edullisiin paikkoihin.

Olen saanut runsaasti positiivista palautetta kaiken tasoisilta pelaajilta, jotka ovat saaneet ahaa-elämyksen swingin mittaamisen kautta. En ota mitään kantaa siihen, mikä on teoreettisesti oikea tapa swingata – jokaisella on omat mielipiteensä ja niin pitääkin, mutta mittaus on mittausta ja jos siitä voi itse tehdä jotain johtopäätöksiä swingin parantamiseksi, hyvä.

Hyvää Joulua ja Menestyksellistä Uutta Vuotta.

Rami

#234302 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    ts

methodrami kirjoitti: (20.12.2007 0:29:23)
    En ota mitään kantaa siihen, mikä on teoreettisesti oikea tapa swingata – jokaisella on omat mielipiteensä ja niin pitääkin, mutta mittaus on mittausta ja jos siitä voi itse tehdä jotain johtopäätöksiä swingin parantamiseksi, hyvä.
    Rami

Tuon kun olisit ymmärtänyt jo aiemmin, olisit voinut saada asiasi esille. Uskottavuutesi valitettavasti meni kirjan, ja alan todellisten ammatti-ihmisten tökerön arvostelun myötä. Jos olisit esittänyt painonsiirron mittausta pienenä osana oppimisprosessia, olisit saanut varmasti asiallesi paljon tukea. Poikamainen innostus ja hehkutus asiasta vei sitten lopunkin terän. Ja jos vielä jotain oli jäljellä, mäkkäri sai sen poltettua 😉

Näistähän voi aina oppia kun menee muille maille vierahille…

Hyvää Joulua ja alkavaa vuotta sinnekin

#234303 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    tgc

Kaveri, joka hokee koko ajan kolohvi, kolohvi, kolohvi, mutta korostaa stadilaisuuttaan, ei ole kovin uskottavalla asialla; väittipä hän golfiin liittyvistä kysymyksistä mitä tahansa.

#234304 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

tgc kirjoitti: (23.12.2007 17:23:14)
    Kaveri, joka hokee koko ajan kolohvi, kolohvi, kolohvi, mutta korostaa stadilaisuuttaan, ei ole kovin uskottavalla asialla; väittipä hän golfiin liittyvistä kysymyksistä mitä tahansa.

Mä muistaisin että joskus joku on pitänyt mäkkärin ulosannin muotoilua enämpikin taiteen keinoina esitää asia. Niin se maailma muuttuu, koska kaverille ei jätetä.

#234305 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    tgc

Kaikki eivät kaikesta taiteesta ’enämpi’ ymmärrä. Mitä tarkoittaa esimerkiksi ’posarikiolhvareille’ – sana löytyy tuolta joulutoivotusten ketjusta.

#234306 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    ts

Ainoo mikä on varmaa on se, että mikä tahansa vaaka näyttää nyt hemmetisti enemmän, kuin pari tuntia sitten.

Ts, yritit viiime vuoden joulun alla härnätä meitä nakkikioskille räyhään.

No, me päätimme Ramin kaa jouluviikolla , että meillä on 40 vuoden traditio olla oman perheemme kanssa jouluruuan ääressä joulupöydässä ja odottaa punakaapuista pukkia. Emme lähteneet joulupöydästä rähjään kanssasi nakkikioskille.

Nyt on vuosi vaihtunut- hiton hyvä vuosi 2007 jäi taakse 2006 oli lihava vuosi.

Mutta Ts, jos heität noin rajuja kommentteja Ramista ja hänen töistään – ei ole kyse
    vain kirjasta, ilmeisesti olet edelleenkin lukematta kirjaa alkusivuja pitemmälle tai luottamalla kaverisi sisälukuun kuten olet aiemmin kertonut . Liekö se kaveri swingiteoriasi hyvin sisäistänyt Kebax. Hän peräti luki 2 min 30 sekunttia, niin voisit tulla omalla nimelläsi esiin. Kaikki eivät ehkä vielä suuruuuttasi Suomen golfmaailmassa tunne.

Methodramista ja tasapainonmittauksesta ovat mm. Teemu Tyry, Rainer Stenius, Simon, Mika Pilz ( mm. Suomen ja Ruotsin ammattilaisten swingien erot ) Kari Sirelius ja monet muut, minä mukaanlukien, ovat lausuneet myönteiset lausuntonsa Ramin golfinkehittelystä.

Viimeksi 5 vuotta Ramin kanssa Thaimaassa yhteistyötä tehnyt USA:n turneepelaaja sitoutui entistä lujemmin Ramin Swingiaan. Hän pyrkii tänä vuonna USA:n seniorituurille. Rami on viimeksi kehittänyt swingiteoriaansa uuden osan,joka miellytti tulevaa sr-tourin pelaaja ja minua kovasti. Siitä enemmän ens kautta kohti.

Ts, nimimerkin takaa on helppo ruikkia, mutta lausuntoosi tulisi uskottavuutta , jos
    kerrot kuka tämänkaiken viisauden takana on.

Se, että liität kommenttiisi negaatiomielessä Ramin lapsenomaisuuden ja poskien hehkumisen, osoittaa jo sellaista yliaikuisen roolin omaksumista persoonassasi , että se varmasti haittaa golfinkehtitystyötäsi. Sanoisin, että olet vähän ilkiä immeinen. Ulkomailla matkustaminen on samaan kategoriaan liitettävä tölväisy – etköhän sinä liehu tuolla spanjoorien maassa ihan
    yhtä paljon – oppimassa.??

Mitä minun persoonaani tulee, olisit varmaan heti toista mieltä mikäli en olisi enemmän mieltynyt Ramin metoideihin kuin Sinun. Molemmat mahtuvat toki tähän maaahan
    ja kilpailu jalostaa kumpiakin..

P.S. Janne Ahonen näytti taas, että oikea tekniikka ja oikea harjoittelu liitettynä oikeaan lajikokemukseen vie huipulle. Tällä nyt ei ole mitään tekoa Ts:n artikkelin kanssa.

Juuri tämän takia oikein humu huulessa ..

Hyvää vuotta 2008 ja

.. hyvää ötyä.

Sen enempää tähän keskusteluun puuttumatta!
    Jos mäkkärin nimissä kirjoitettu edellinen viesti on hänen itsensä kirjoittama, maailma voi muuttua yhdessä yössä, ilmastonmuutos voidaan pysäyttää ja Irakiin saadaan demokratia.

Kainulaisen kirjasta olen varmasti samaa mieltä kuin Kebax. Yritin lukea kahdesti, enkä kertakaikkiaan löytänyt itselleni mitään hyödyllistä tietoa.

Hyvää uutta vuotta vaan kaikille!

ts

Pulli-Paavo kirjoitti: (1.1.2008 21:29:08)
    Sen enempää tähän keskusteluun puuttumatta!
    Jos mäkkärin nimissä kirjoitettu edellinen viesti on hänen itsensä kirjoittama, maailma voi muuttua yhdessä yössä, ilmastonmuutos voidaan pysäyttää ja Irakiin saadaan demokratia.

Kainulaisen kirjasta olen varmasti samaa mieltä kuin Kebax. Yritin lukea kahdesti, enkä kertakaikkiaan löytänyt itselleni mitään hyödyllistä tietoa.

Hyvää uutta vuotta vaan kaikille!

On se Mäkkärin kirjottama… ei kukaan muu voi olla noin pihalla 😉

Mäkisuksi, nyt kun olet oppinut kirjoittamaan selkeästi, voisi olla aika opetella lukemaan ja ymmärtämään lukemaansa. Lukisit edes kirjoittamani viestit, niin ei tarvitsisi joka viestissä yrittää kertoa sinulle samaa: Olen lukenut kirjan! Ymmärsitkö? Ja pari sataa muuta kirjaa, josita tämä on ylivoimaisesti huonoin. Että se siitä.

Mitenkäs muuten tuo nimimerkkijuttu?? kun siis hmm… Taidan kuitenkin olla ainoa, jonka tiedot varsin selkeästi voi löytää jos hiemankin pystyy ajatustyöhön. Ja jos siihen ajatustyöhön pystyy, ymmärtää myös kuinka paljon hallaa olet tällä hehkutuksellasi Ramille aiheuttanut.

ts kirjoitti: (1.1.2008 21:58:24)
    On se Mäkkärin kirjottama… ei kukaan muu voi olla noin pihalla 😉

Mäkisuksi, nyt kun olet oppinut kirjoittamaan selkeästi, voisi olla aika opetella lukemaan ja ymmärtämään lukemaansa. Lukisit edes kirjoittamani viestit, niin ei tarvitsisi joka viestissä yrittää kertoa sinulle samaa: Olen lukenut kirjan! Ymmärsitkö? Ja pari sataa muuta kirjaa, josita tämä on ylivoimaisesti huonoin. Että se siitä.

Mitenkäs muuten tuo nimimerkkijuttu?? kun siis hmm… Taidan kuitenkin olla ainoa, jonka tiedot varsin selkeästi voi löytää jos hiemankin pystyy ajatustyöhön. Ja jos siihen ajatustyöhön pystyy, ymmärtää myös kuinka paljon hallaa olet tällä hehkutuksellasi Ramille aiheuttanut.

Juu selvisi, että on mäkkärin tekstiä, toisessa ketjussa lukee, että tipaton tammikuu on alkanut heidän perheessä. Josko tämä ’selvittäisi’ muutoksen.

mäkisuksi kirjoitti: (1.1.2008 20:54:30)
    P.S. Janne Ahonen näytti taas, että oikea tekniikka ja oikea harjoittelu liitettynä oikeaan lajikokemukseen vie huipulle. Tällä nyt ei ole mitään tekoa Ts:n artikkelin kanssa.

Sää se jaksat tuosta mäkihypystä tohottaa 🙂

Ei se nyt ole maailmaa mullistava kirja milläänlailla vaikka kuinka siitä vääntäsit juttua. Toki moni varmaan kohta lukee kirjan ihan vaan sen takia koska siitä niin paljon tohotetaan.

Monikos sitä tasapainolautaa muuten käyttää ammattilaisista harjoittelussaan täysillä?
    Mutta jokainen taaplatkoot tyylillään ja tuo tyyli ei sovi minulle…ei edes v-tyyli.

Lukaisin ko. kirjan joulunpyhinä ja kun pukki toi samaan läjään John Jacobsin kirjan niin Rami joutui aika kovaan seuraan.

Kirjassa käydään alussa melko pitkään läpi mitä Rami on vuosien varrella mittaillut ranne-aparaatilla ja myöhemmin taikamatolla. Tuloksista näkee että amatööreillä on erilaiset arvot kuin hyvin lyövillä.

Sitten verrataan parin suomalaisen ja ruotsalaisen pron mittaustuloksia. Kuviot ovat erilaiset ja Rami sanoo että ruotsalaisten painonsiirto on enemmän hänen ideaalinsa mukainen ja siksi ruotsalaiset tienaavat niin paljon enemmän.

Planesta on jonkiverran juttua, sen oppii parhaiten käyttämällä Ramin keksimiä ja myymiä apuvälineitä. Esim ymmäärysrengasta. Tässä minua jäi mietityttämään tuo kaulaan ripustettava rengas ja sen kautta planen ymmärtäminen. Pysyykö tuo rengas oikeasti koko vartalokierron ajan planen suuntaisena? Ainakin 2-plane-swingissä tuossa tuntuisi olevan aukko logiikassa?

Lopuksi on yksi kuvasarja, jossa käydään läpi Ramin malliswingi. Tämä jäi mielestäni ainoaksi kohdaksi, jossa puhutaan siitä miten palloa pitäisi lyödä ja mihin pelaajan pitäisi pyrkiä.
    Lisäksi minulla on henkilökohtaisesti tuossa mallissa se ongelma että se rasittaa pirusti selkälihaksia. Olen tähän asti käyttänyt hieman tuon Ramin mallin tyyppisesti (liiankin) paljon ylävartalon lihaksia. Nyt olen vihdoin pääsemässä alakerran aktiiviseen käyttöön. Ennen oli joka lyöntisession jälkeen selkälihakset kipeät ja selkä jäykkänä kun aamulla heräsi. Esim. eilen paukuttelin uudella swingillä reilut kaksi tuntia ja tuplamäärän palloja aikaisempiin treeneihin nähden ja selässä ei ollut tänään mitään outoja tuntemuksia. Uskomattoman suuri apu jokapäiväiseen elämiseen!!

Vasaraswingistä kirjassa ei ollut sanaakaan, siitä olisin halunnut tietää tarkemmin. Mikä on sen juju? Mielestäni klassisessakaan swingissä ei lapaa tarvitse rullata auki ja kiinni vaan swingi mekaniikka tuo lavan palloon squarena luonnostaan…

Ja vielä tämä sama asia, josta olen vaahdonnut jo monta kertaa: heti kirjan alussa käydään käsitteitä läpi ja siinä Rami painottaa miten tärkeää on käyttää termejä oikein. Ja sitten myöhemmin kirjassa lukee että taikamatto mittaa voimia ja tietokone laskee niistä pelaajaan painopisteen siirtymisen ja se piirretään kuvioksi swingin aikajanalla. Tuo väite on vaan täysin paikkaansapitämätön. Taikamaton piirtämä kuvio ei kuvaa mitenkään painopisteen liikkumista swingin aikana.

Summasummarum: Mittaaminen sinänsä kiinnostaa aina minua insinöörinä. Uskon myös että jalkojen maahan kohdistamista voimista voidaan nähdä swingissä hyödyllisiä asioita. Varsinkin jos käsiteltäisiin asiaa kokonaisuutena. Nythän laite mittaa vain pystysuoria voimia. Vaakasuorat voimakomponentit tekisivät asiasta kokonaisvaltaisen (kolmiulotteisen) ja silloin päästään todelliseen laskentaan ja mallinnukseen.
    Jonkinlaiset lähtökohdat kirjalla siis on, mutta mittaustulosten kytkeminen erilaisiin swingi-malleihin ja -teorioihin jää tekemättä melkeinpä kokonaan. Tuohon saumaan (swingin ymmärtämiseen) kirjan kirjoittanut insinööri olisi tarvinnut vahvempaa tukevaa panosta golf-ammattilaiselta, esim kirjassa mainitulta Simon Holmesilta. Tiimityötä vahvemmin peliin!

mäkisuksi kirjoitti: (1.1.2008 20:54:30)
    Ts, yritit viiime vuoden joulun alla härnätä meitä nakkikioskille räyhään.

No, me päätimme Ramin kaa jouluviikolla , että meillä on 40 vuoden traditio olla oman perheemme kanssa jouluruuan ääressä joulupöydässä ja odottaa punakaapuista pukkia. Emme lähteneet joulupöydästä rähjään kanssasi nakkikioskille.

Nyt on vuosi vaihtunut- hiton hyvä vuosi 2007 jäi taakse 2006 oli lihava vuosi.

Mutta Ts, jos heität noin rajuja kommentteja Ramista ja hänen töistään – ei ole kyse
    vain kirjasta, ilmeisesti olet edelleenkin lukematta kirjaa alkusivuja pitemmälle tai luottamalla kaverisi sisälukuun kuten olet aiemmin kertonut . Liekö se kaveri swingiteoriasi hyvin sisäistänyt Kebax. Hän peräti luki 2 min 30 sekunttia, niin voisit tulla omalla nimelläsi esiin. Kaikki eivät ehkä vielä suuruuuttasi Suomen golfmaailmassa tunne.

Methodramista ja tasapainonmittauksesta ovat mm. Teemu Tyry, Rainer Stenius, Simon, Mika Pilz ( mm. Suomen ja Ruotsin ammattilaisten swingien erot ) Kari Sirelius ja monet muut, minä mukaanlukien, ovat lausuneet myönteiset lausuntonsa Ramin golfinkehittelystä.

Viimeksi 5 vuotta Ramin kanssa Thaimaassa yhteistyötä tehnyt USA:n turneepelaaja sitoutui entistä lujemmin Ramin Swingiaan. Hän pyrkii tänä vuonna USA:n seniorituurille. Rami on viimeksi kehittänyt swingiteoriaansa uuden osan,joka miellytti tulevaa sr-tourin pelaaja ja minua kovasti. Siitä enemmän ens kautta kohti.

Ts, nimimerkin takaa on helppo ruikkia, mutta lausuntoosi tulisi uskottavuutta , jos
    kerrot kuka tämänkaiken viisauden takana on.

Se, että liität kommenttiisi negaatiomielessä Ramin lapsenomaisuuden ja poskien hehkumisen, osoittaa jo sellaista yliaikuisen roolin omaksumista persoonassasi , että se varmasti haittaa golfinkehtitystyötäsi. Sanoisin, että olet vähän ilkiä immeinen. Ulkomailla matkustaminen on samaan kategoriaan liitettävä tölväisy – etköhän sinä liehu tuolla spanjoorien maassa ihan
    yhtä paljon – oppimassa.??

Mitä minun persoonaani tulee, olisit varmaan heti toista mieltä mikäli en olisi enemmän mieltynyt Ramin metoideihin kuin Sinun. Molemmat mahtuvat toki tähän maaahan
    ja kilpailu jalostaa kumpiakin..

Juuri tämän takia oikein humu huulessa ..

Hyvää vuotta 2008 ja

.. hyvää ötyä.

Nimimerkin takana on tehty suurempiakin tekoja kuin kirja arvosteluja.

No niin, nyt DI Raimo Kainulaisen MethodRami artikkeli on saanut sivukaupalla tekstiä ja kuvia Japanin Golf Digestissä.

mäkisuksi kirjoitti: (14.6.2008 19:34:40)
    No niin, nyt DI Raimo Kainulaisen MethodRami artikkeli on saanut sivukaupalla tekstiä ja kuvia Japanin Golf Digestissä.

On vai? Sittenhän sen on pakko olla hyvä.

Niin Jamasa Lupe,
    ilmeisesti Japanin Golf Digestin artikkeli on hyvä – koska Ramin tieteellinen ote ( alà Matti Pulli mäkihyppy on ) skarppia golftietoutta nimenomaan kansainvälisesti – siis artikkeli on hyvä , koska Ramin Methodramin substanssi on hyvää.

Mutta pidetään näin kahden keskisenä, koska sähän tiedät kunika mimoseja noin Suomen PRO:t ovat omasta tieteellisestä taustastaan kolohvivingiin. Psst – hys hys.

mäkisuksi kirjoitti: (15.6.2008 20:24:43)
    Niin Jamasa Lupe,
    ilmeisesti Japanin Golf Digestin artikkeli on hyvä – koska Ramin tieteellinen ote ( alà Matti Pulli mäkihyppy on ) skarppia golftietoutta nimenomaan kansainvälisesti – siis artikkeli on hyvä , koska Ramin Methodramin substanssi on hyvää.

Taikka sit jaappanilaiset vain tyypilliseen tapaansa innostuvat asiasta kun siinä on hienoa tekniikkaa ja vipstaakkia mukana. Siellä tekniikka ja tilpehööri myy. Laadusta ei niin väliä.

Mutta hyvä jos Rami saa tuotteitaan kaupaksi.

Esillä 25 viestiä, 151 - 175 (kaikkiaan 179)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #234305 kohteessaVaaka harjoittelussa

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu Vaaka harjoittelussa