Aihe: Uusi Golf Digest - Golfpiste.com

5.5.–12.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][8]
KilpailuaSuomalaista

Uusi Golf Digest

Etusivu Foorumit Yleistä Uusi Golf Digest

Esillä 20 viestiä, 1 - 20 (kaikkiaan 20)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Oli posti näemmä kantanut laatikkoon uuden Golf Digestin. Ja kalliilla paperilla halpoja neuvoja, malliin: jos lyöt hukkia, niin muuta vähän grippiä ja lyönnistä tulee hallittu draw. Ja lyö bunkkerissa hiekkaan ennen palloa. Huippuna tämä kukkakeppi-David näyttää oikein kuvan kanssa, ettei painopiste saa siirtyä lyönnissä taakse. Tuntuu aivankuin minua pilkattaisiin. Miksi lehdessä on aivan ummikoille tarkoitettuja neuvoja? Jotain tasoa pitäisi löytyä. Minähän olen edennyt jo supinointiin.

Minua taas harmitti artikkeli ’Golfmaapallo 203 maan parhaimmat kentät’. Maina on pokerina esitetty mm. Färsaaret, Curacao, Falklandin saaret, Skotlanti, Macau jne. muutamia maiinitakseni. Harmittaa mahtavasti kun itse joskus palstalla aiemmin väitin kaikissa maissa joissa kenttä on pelanneeni, taisinpa päätyä jonnekin 160 maan tienoille.

ruupe kirjoitti: (18.4.2012 16:32:18)
    Oli posti näemmä kantanut laatikkoon uuden Golf Digestin. Ja kalliilla paperilla halpoja neuvoja, malliin: jos lyöt hukkia, niin muuta vähän grippiä ja lyönnistä tulee hallittu draw. Ja lyö bunkkerissa hiekkaan ennen palloa. Huippuna tämä kukkakeppi-David näyttää oikein kuvan kanssa, ettei painopiste saa siirtyä lyönnissä taakse. Tuntuu aivankuin minua pilkattaisiin. Miksi lehdessä on aivan ummikoille tarkoitettuja neuvoja? Jotain tasoa pitäisi löytyä. Minähän olen edennyt jo supinointiin.

Ottamatta kantaa lehteen kokonaisuutena, niin olen hämilläni s. 42 Butch Harmonin väyläbunkkeri- lyönnin ohjeistukseen.

Artikkelin ohjeiden perusteella alkaa itsellä tulemaan pelkotiloja juurikin artkkelissa kuvatuista osumista väyläbunkkerista lyödessä.

Täytyy pohtia vieläkin intensiivisemmin tuota artikkelia, josko tuo BH:n kuvaama tekniikka jotenkin avautuisi.

Pallojen Hot List ja siihen liittyvä TT:n yhteenveto oli asiaa.

PG

haamu kirjoitti: (18.4.2012 20:15:41)
    Minua taas harmitti artikkeli ’Golfmaapallo 203 maan parhaimmat kentät’. Maina on pokerina esitetty mm. Färsaaret, Curacao, Falklandin saaret, Skotlanti, Macau jne. muutamia maiinitakseni. Harmittaa mahtavasti kun itse joskus palstalla aiemmin väitin kaikissa maissa joissa kenttä on pelanneeni, taisinpa päätyä jonnekin 160 maan tienoille.

Itse en ole lehteä vielä avannutkaan. Toi 160 maatakin on aika huikea määrä. Oletko laskenut tai arvioinut, kukinka monta kenttää olet ulkomailla yhteensä pelannut?

Onhan Skotlanti oma maansa, mutta noi muut on about sama asia kuin Ahvenanmaa…
    Mitähän varten kannessa on Tigerin kuva vuodelta 2009? Eikä siihen löytynyt uudempaa kuvaa vai eikö hän ole hymyillyt kameralle sen jälkeen?

Nimimerkille ’ruupe’:

Näemmä pakoilet vastuuta. Vai oliko joku tilannut lehden puolestasi?

KL

Ulla Heikkinen kirjoitti: (19.4.2012 23:22:43)
    Nimimerkille ’ruupe’:

Ulla, jos ravintolassa tilaat annoksen, jonka laadun tulisi tilatessasi mielestäsi täyttää kriteerisi aivan kuten se ennenkin on tehnyt, niin kenen on syy, jos näin ei käykään? Vai tilasiko joku muu annoksesi puolestasi eikä se ollutkaan annos, jonka olisit halunnut?

Ethän vain pakoile vastuutasi, jos et tuo julki tyytymättömyyttäsi?

P.S. Oletan sinun joskus käyneen ravintolassa syömässä, siksi käytin esimerkkiä, jonka kuvittelen olevan jollain tavalla helppo sisäistää.

Ulla Heikkinen kirjoitti: (19.4.2012 23:22:43)
    Nimimerkille ’ruupe’:

Vaimo käytti heikkoa hetkeäni hyväkseen ja sai minut vaihtamaan Playboyn tilauksen Golf Digestiin.

’Herrain salongissa’ olisit lukenut tämänkin lehden ilmaiseksi.

DG on täynnä mainoksia, kuten myös naistenkin lehdet. Näitä voi vapaaehtoisesti lukea ilman lehden tilausmaksua. Jutut sinällään jo moneen kertaan luettuja.

Ulla Heikkinen kirjoitti: (20.4.2012 0:19:08)

DG on täynnä mainoksia, kuten myös naistenkin lehdet. Näitä voi vapaaehtoisesti lukea ilman lehden tilausmaksua. Jutut sinällään jo moneen kertaan luettuja.

Mukavaa, että naisten näkökulmaa pitkästä aikaa saadaan tänne ’äijien’ foorumille.

Täsmentäisitkö nimim. Ulla hieman tuota DG- lehden kohderyhmää ja mahdollisuuksia tilata esim. ko. lehden näyteversio.

Linkki riittää näin alkuun ja kiitos etu- ja takakäteen.

Lipulle kirjoitti: (20.4.2012 0:38:21)

Mukavaa, että naisten näkökulmaa pitkästä aikaa saadaan tänne ’äijien’ foorumille.

Oletko aivan varma, että nimimerkki ’Ulla Heikkisen’ näkökulma edustaa ’naisten näkökulmaa’?

Ballmarker kirjoitti: (20.4.2012 6:00:11)

Lipulle kirjoitti: (20.4.2012 0:38:21)

Oletko aivan varma, että nimimerkki ’Ulla Heikkisen’ näkökulma edustaa ’naisten näkökulmaa’?

Kenenkähän näkökulma täällä edustaa jonkun toista näkökulmaa,miehissäkään.

Valitettavasti harvoin osun ’herrain salonkiin’, niissä mihin eksyn on yleensä vain naisten lehtiä.

Mutta siinä Ulla mielestäni osuu oikeaan, että golf-lehtienkin jutut ovat harvoin oikeasti mielenkiintoisia. Poislukien edesmennyt GolfPunk. Ainakaan itse en niistä löydä mitään, minkä takia lukisin ne toiseen kertaan, tai ainakaan kolmanteen kertaan.

Pitkälti kaikista edellä luetelluista syistä lopetin tilaukseni jo vuosi sitten.
    Jäipähän vähemmän nillitettävää.

Peuramaan käsittääkseni uuden toimarin aikaisempien kytkösten saattelemana GD tulee ilman eestä kaikkiin peuramaalaisiin jäsen- ja osakkuustalouksiin tilausmaksutta.

Itse lueskelin mielenkiinnolla Tigerin harharetkistä Hank Haneyn kirjasta, THE MIG PISS, lainatun artikkelin muodossa. Suomalaisten kv. tour-pelaajien ja SGL:n kilpasarjojen kärkinimien haastatteluja Granbergista tehdyn jutun hengessä toivon kohtaavani seuraavissa numeroissa.

Edelleen kuitenkin ärsyttää suomennoksen läpi paistava kielellinen kankeus, jonka vuoksi mieluummin luen alkuperäiskielistä versiota.

Lisäksi vähemmän äveriäänä maailmanmatkailijana pitäisin maailman TOP-100-kenttälistaa mielekkäämpänä TOP-100 Value for money -listauksia.

Hyvä artikkeli oli myös ’Neljän tunnin harhakuva’, jonka keskeisimpänä sanomana oli mielestäni pelin sujuvuuden henkilökohtainen tuntemus. Ei niinkään käytetty aika.

mrc77 kirjoitti: (19.4.2012 23:01:14)

Mitähän varten kannessa on Tigerin kuva vuodelta 2009? Eikä siihen löytynyt uudempaa kuvaa vai eikö hän ole hymyillyt kameralle sen jälkeen?

Färsaarilla on kuitenkin autonomia, joten on se enemmän maa kuin Skotlanti ja Wales, riippuu tietysti miten mittarit laitetaan. Skoteista vieläkin vain 1/3 haluaa irroittautua Britanniasta, vaikka itsenäisyyttä on siellä innokkaasti ajettu jo kymmeniä vuosia.

tikkerberg kirjoitti: (20.4.2012 12:33:38)

Färsaarilla on kuitenkin autonomia, joten on se enemmän maa kuin Skotlanti ja Wales, riippuu tietysti miten mittarit laitetaan. Skoteista vieläkin vain 1/3 haluaa irroittautua Britanniasta, vaikka itsenäisyyttä on siellä innokkaasti ajettu jo kymmeniä vuosia.

Samanlainen tapaus on Katalonia, jolla on oma kielensäkin. Katalonialaisista enemmistö taitaa haluta irti Espanjasta, samoin Baskimaan asukkaista, jotka loukkaantuvat jos heitä espanjalaisiksi nimittää.

Skotlannilla on kyllä aika pitkälle viety autonomia, mm. oma v. 1999 perustettu parlamentti.

Ballmarker kirjoitti: (21.4.2012 6:01:29)

tikkerberg kirjoitti: (20.4.2012 12:33:38)

Samanlainen tapaus on Katalonia, jolla on oma kielensäkin. Katalonialaisista enemmistö taitaa haluta irti Espanjasta, samoin Baskimaan asukkaista, jotka loukkaantuvat jos heitä espanjalaisiksi nimittää.

Skotlannilla on kyllä aika pitkälle viety autonomia, mm. oma v. 1999 perustettu parlamentti.

Tämä on aivan totta. Toisaalta Fär-saaret ei ole EU:n jäsen ja voisi siihen liittyä joko itsenäisesti tai Tanskan kautta, Skotlannilla ei tällaista päätäntävaltaa ole. Ihmeellisiä ovat itsehallinnon koukerot. Mistähän muuten on peräisin urheilussa maajako? Miksi ei ahvenanmaalainen urheilija edusta Ahvenanmaata? Golfissa lähes kaikissa kilpailuissa irlantilaiset ja pohjois-irlantilaiset ovat samaa maata, mutta eivät suinkaan enää esim. jalkapallossa..

tikkerberg kirjoitti: (21.4.2012 9:56:51)
    Golfissa lähes kaikissa kilpailuissa irlantilaiset ja pohjois-irlantilaiset ovat samaa maata, mutta eivät suinkaan enää esim. jalkapallossa..

Ei kai sentään? Pohjois-Irlantihan (NIR) on samanlainen osa Yhdistyneitä Kuningaskuntia eli Iso-Britanniaa kuin Skotlanti ja Wales, kun taas Irlanti (IRL) on oma, täysin itsenäinen valtionsa.

Pohjoisirlantilainen voi edustaa Iso-Britanniaa. mutta irlantilainen ei sentään voi.

Ballmarker kirjoitti: (22.4.2012 6:22:35)
    Ei kai sentään? Pohjois-Irlantihan (NIR) on samanlainen osa Yhdistyneitä Kuningaskuntia eli Iso-Britanniaa kuin Skotlanti ja Wales, kun taas Irlanti (IRL) on oma, täysin itsenäinen valtionsa.

Pohjoisirlantilainen voi edustaa Iso-Britanniaa. mutta irlantilainen ei sentään voi.

Eikös tämä käyty Irlanti case joskus jo läpi? Molemmat Irlannit kuuluvat samaan liittoon, joten aika ristiin voivat nuo molemmat Irlannit pelata.

Esillä 20 viestiä, 1 - 20 (kaikkiaan 20)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #427311 kohteessaUusi Golf Digest

Etusivu Foorumit Yleistä Uusi Golf Digest