Aihe: Uudet Clubhouselaiset - Golfpiste.com

28.4.–5.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[8][5]
KilpailuaSuomalaista

Uudet Clubhouselaiset

Etusivu Foorumit Yleistä Uudet Clubhouselaiset

Esillä 7 viestiä, 1 - 7 (kaikkiaan 7)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Olen huomannut, että jostakin kumman syystä seuraamme on liittynyt poikkeuksellisen paljon uusia keskustelijoita, eli uusia nimimerkkejä. En tiedä johtuuko se syksystä. Itse aikanaan (2002) aloitin syksyllä, notta vaikea sanoa liittyykö siihen jotakin yhteyttä, Mutta uudet keskustelijat ovat mielestäni tuoneet keskusteluihin oikein mukavaa uutta henkeä ja asiallisia fiksuja kysymyksiä, vastauksia ja kommentteja. Mielestäni ilmassa ei ole uuden inflaatioketjun aineksia (ellei Tommy Armour kaikessa lempeydessään toisin päätä), vaan ainakin omalta osaltani todella mukavaa että tänne rohkaistuu uusia fiksuja keskustelijoita jotka muuttavat omalla tavallaan clubhousen luonnetta raikkaampaan suuntaan. Sumen ylivoimaisesti vakavasti otettavin golf-forumille (joojoo… tiedän, että konsonanttien välillä ei tarvita väliviivaa mutta golfforum vaan näyttää niin perhanan typerältä) tekee pelkästään hyvää saada uusia hilpeänraikkaita keskustelijoita :-) Jaa-a… Tämä topic varmaan kuihtuu todella nopeasti, kun minä en ainakaan keksi mitään, mitä tähän voisin kommentoida, jos joku toinen olisi tämän kirjoittanut. Ja se, että minä en johonkin keksi kommentoitavaa, on jo aika paljon… Noh, kunhan nyt puhelen itsekseni ja toivotan monet uudet nimimerkit tervetulleeksi ja mielytäviksi tapauksiksi, omalta osaltani.

Juu. Henkan kanssa samoilla linjoilla. Tälläisessa on helposti sisäsiittoisuuden vaara kun samat vanhat jäärät (niinkuin tämänkin ketjun kaksi ekaa postaajaa) vääntää 14:n kerran ranteiden vapautuksesta, siitä kuka lyö pisimmälle tai miksi kaikki muut pelaa aina niin hitaasti eivätkä osaa edes sääntöjä.
    Kiva nähdä kun uudempi polvi vääntää ekaa kertaa ranteiden vapautuksesta, siitä kuka lyö pisimmälle tai miksi kaikki muut pelaa aina niin hitaasti eivätkä osaa edes sääntöjä.

Henkka kirjoitti: (15.9.2006 18:54:24)
    Sumen ylivoimaisesti vakavasti otettavin golf-forumille (joojoo… tiedän, että konsonanttien välillä ei tarvita väliviivaa mutta
    golfforum vaan näyttää niin perhanan typerältä) tekee pelkästään hyvää saada uusia hilpeänraikkaita keskustelijoita 🙂

Kyllä tuon voi yhdysmerkillä kirjoittaa. Katsopa vaikka näitä ohjeita:
    Yhdysmerkkisääntöjä

Toiseksi viimeinen kohta sanoo, että yhdysmerkkiä voi käyttää, jos toinen osa on vaikeasti hahmottuva. Golf täyttänee sen kriteerin!

Henkka kirjoitti: (15.9.2006 18:54:24)
    Sumen ylivoimaisesti vakavasti otettavin golf-forumille (joojoo… tiedän, että konsonanttien välillä ei tarvita väliviivaa mutta
    golfforum vaan näyttää niin perhanan typerältä) tekee pelkästään hyvää saada uusia hilpeänraikkaita keskustelijoita 🙂

Noh, kunhan nyt puhelen itsekseni ja toivotan monet uudet nimimerkit tervetulleeksi ja mielytäviksi tapauksiksi, omalta osaltani.

No jos pitää ruveta alkamaan etsimään vihreitä, niin

Tuo alussa mainittu valtio ei ole Ruotsin ja Venäjän hydraulisesta puristuksesta huolimatta menettänyt o-kirjainta. Sitten pitäisi meinaan kirjoittaa, että otettavimmalle. Seuraavana sitten mielytäviksi.

Lisäksi hieman hämäräksi ja salaovelaksi jää: Toivotan teidät miellyttäviksi tapauksiksi.

Sori, että pitää kirjoittaa tällaisia kun ei voi ottaa olutta. Aamulla on taas aikainen lähtö, noh tiedätte kyllä minne.

Hmm…

Jos mnä ny8t en jakkasa kakkianiaka typojani alka jokaka ketra korjaamaan, niin keskusteellaan sittenm mie78lmmin vaikka pyllyistä, mikäli se ve8hjämmänt56ei9ta härit6see.

Herbus kirjoitti: (15.9.2006 20:15:18)
    Sori, että pitää kirjoittaa tällaisia kun ei voi ottaa olutta. Aamulla on taas aikainen lähtö, noh tiedätte kyllä minne.

Mitenni ei voi ottaa bearia? Mä tein kesän parhaan tulokseni keskivahvassa canuunassa.

kebax kirjoitti: (16.9.2006 12:57:55)
    Mitenni ei voi ottaa bearia? Mä tein kesän parhaan tulokseni keskivahvassa canuunassa.

Noh, asiahan on niin, että joudun yleensä ajamaan tieliikenteeseen soveltuvan ajoneuvoni itse varsinaiselle suorituspaikalle (The place where the real action is). Mikäli nojaudutaan taas omaan määritelmääni keskivahvasta alkoholin nauttimisen jälkeisestä olotilasta, niin otaksun, jotta tieliikennelain mukaista suurinta sallittua etyylipitoisuutta saatetaan ylittää ajosuoritukseni aikana. Koska olen myös päättänyt, etten lähde kehuskelemaan siitä, että polliisi on vienyt ajolupani ja siihen oikeuttavan dokumentin, olen päättänyt olla ajamatta pienessä vihneessä.

Mikäli taas kentälle mennään esimerkiksi taxilla, tilanne on kokolailla toinen. Valitettavasti tähän optimitilanteeseen päädyn lähinnä vain ulkomailla.

Esillä 7 viestiä, 1 - 7 (kaikkiaan 7)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #486588 kohteessaUudet Clubhouselaiset

Etusivu Foorumit Yleistä Uudet Clubhouselaiset