Aihe: US PGA Tour ja SMT - Golfpiste.com

21.4.–28.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[7][3]
KilpailuaSuomalaista

US PGA Tour ja SMT

Etusivu Foorumit Yleistä US PGA Tour ja SMT

Esillä 12 viestiä, 1 - 12 (kaikkiaan 12)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Joku täällä ihmetteli että miksi tourilla ei kukaan pelaa näillä välineillä jos ovat niin hyviä. No kaikki tietää, että raha ratkaisee, eikä Mikellä ole rahaa maksaa huippunimille siitä, että pelaisivat hänen ajureilla. No, juuri päättymässä olevassa (venähti maanantaille) Shell Houston Openissa oli mukana Victor Schwamkrug niminen heppu, jolla on ajurina SMT Spectrum. Victor avasi väyllällä numero 12, 429 jaardin avauksen. Tämä avaus olisi ollut PGA Tourin ennätys, mutta kyseinen väylä ei ollut virallinen drivenpituus tilastointiväylä, joten tulos jäi kirjaamatta historiaan.

Pisin kilpailuissa lyöty draivi on vuodelta 1974, Michael Hoke Austin, 515 yards

Ei tainnut olla SMT Spectrum, ei grafittivartta, eikä edes metallipuu..

Nykymuotoisella tilastoinnilla pisin Tour avaus on Chris Smith, 1999 Honda Classic 427 jaardia.

Hmm. Olisikohan kuitenkin niin, että Mike mielellään maksaisi, jos rahaa tulisi tarpeeksi mailojen myynnistä? Yleensäkin pienet yritykset joutuvat isoja vastaan tapellessaan valitsemaan jonkin kilpailuedun. Jos on niin, että SMT tekee parhaat mailat, sen ongelmana on saada niitä jaettua koko maailmaan. Siinä vaiheessa, kun maailmanlaajuinen jakelu on kunnossa, on laatuetukin vaihtunut massatuotannon edellyttämään suuntaan. Ja silloin myös SMT:n tallipelaajat saavat sekä suoraa sponsorirahaa että räätälöityjä mailoja, joita kaupasta ei löydy. Toivotaan siis, ettei SMT kasva?

#379945 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Ennätyksen haltija on sitten lähtenyt viimeiselle matkalleen.

Lue lisää: Mike Austin, owner of 515-yard drive, dies at 95

#379946 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    Nimetön

Tiesittekä että vuonna 2003? tuo VICTOR pelasi sekä accuflexin varrella että smt draiverilla, kauden DRAIVIKESKIARVO oli 337,3 Yardia!!!!!!!

#379947 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Tiesin 🙂

Tuo kertomasi draivikeskiarvo ei vaan taida olla täysin tarkka, käyttämänsä varsi kun on malliltaan VS339 – eikä täysin syyttä.

#379948 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Kokeilin ja käytin joitakin vuosia sitten SMT:n nuppeja (455 yms) sekä Accuflexin varsia (Laaksonen toi niitä silloin maahan). Jostain kumman syystä en kuitenkaan saavuttanut niillä täällä esitettyjä tuloksia, joten rohkenen kysyä asiantuntijoilta voisiko syynä olla se, että kohdalleni osuneet komponentit olisivat saattaneet olla maanantaiversioita tai jopa feikkejä?

#379949 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Et vaan osaa?

#379950 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Ajattelin samaa mutta en tohtinut…

#379951 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Tämä on minulle suuri helpotus ja olen sitä itse asiassa epäillyt jo itsekin.

Usko vain tahtoo horjua kun entistä suurempi osa pelaajista tuntuu osaavan tästä salatieteestä jotain joka ei minulle aukea. Mäkkäri oli viimeinen niitti sillä olin kuvitellut. että häneen voisi kuitenkin aina luottaa.

#379952 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    KL

Oli tämä Austin-vainaa kova jätkä, 64 vuoden iässä pätkäisee tuollaisen siivun, olkoonkin että meni kovaan myötäiseen!

Mutta jos oikein ymmärsin tuon vieraskielisen artikkelin, niin pallo meni 65 yds yli viheriön. Ainakin pisin draivi -kisoissa pallon tulee jäädä pelattavan väylän lyhyeksi leikatulle alueelle. Minäkin olen lyönyt metsään p—keleen pitkiä lyöntejä…. En sentään noin pitkiä kuin tämä Austin, se myönnettäköön.

Esillä 12 viestiä, 1 - 12 (kaikkiaan 12)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #379946 kohteessaUS PGA Tour ja SMT

Etusivu Foorumit Yleistä US PGA Tour ja SMT