26.3.–2.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[6][5]
KilpailuaSuomalaista

TW PGA Tour 2007

Etusivu Foorumit Yleistä TW PGA Tour 2007

Esillä 25 viestiä, 1 - 25 (kaikkiaan 55)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Olen luonut online yhteisöön ’golfpiste.com’ nimisen klubin. Ajatuksena on koota foorumilaisia sinne ja pelailla turnauksia, jos kiinnostaa. tunnuksena: golfpiste Over´n out

    I´m in. Pitää joulupukille ilmoitella, jotta tuo pelin 🙂

    Hauska idea, pitäisiköhän tuo jaksaa ostaa, edellinen versio löytyy hyllystä, mutta en ole kerinnyt sitä pelaamaan. Muutama vuosi on ollut taukoa kun olen sarjaa pelannut, pitäisiköhän sitä taas ruveta.

    Kiinnostaa! Pitäisikö nyt marssia pelikauppaan, PC-versio varmaan, parempi visuaalisuus…

    Kuinka olisi talvikauden kestävä ranking, jossa voisi haastaa 1. edelläänolevan? Jos haastaja voittaa, hän nousee listalla yhden pykälän.

    UT laatinee meille myös pelisäännöt?

    #484428 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Jos ette ole peliä vielä ostaneet, suosittelen tilaamaan täältä, postikuluja tullee pari puntaa, ja halvimmillaan tuo maksaa 40 euroa Suomessa johon saa maksaa lisäksi myös postikulut, niin säästää ainakin kymmenkunta euroa.

    #484429 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    voisin tsekata jos on jotain mahdollisuuksia järjestää joko virallisia tai epävirallisia turnauksia, asiaan en ole vielä perehtynyt mitä tuo peliohjelma sinänsä itsessään antaa mahdollisuuksia.

    palaillaan viimeistään joulun jälkeen astialle kun pukki on toivottavasti vieraillut mahdollisimman monessa talossa

    #484430 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    No voi pärkkele! Ovat just nostaneet pelin hintaa Amazonissa, eilen oli vielä 17 puntaa ja risat, nyt 25. Empäs kerinnyt tilaamaan. Noh, pitää katsoa jos tuo tulee tässä kuitenkin hankittua.

    #484431 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Dexal kirjoitti: (8.12.2006 10:41:41)
    Kiinnostaa! Pitäisikö nyt marssia pelikauppaan, PC-versio varmaan, parempi visuaalisuus...

    Noinko mienaat? No niin tai näin, mä mielummin löhöön soffalla ja tökin pallia kolmekuuskymppiseni langattomalla tikulla kahtellen kuvaa töllystä. Lasi jossa on jaloa juomaa visualisoituu ainakin se paremmin olkkarin pöydälle. Tota 2007aa ei khyl vielä ole notta sillä vanhemmalla toistaiseksi mennään.

    #484432 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Niin eksbuksissa tuo saattais näyttää tältä:

    #484433 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    huomenta

    ilokseni huomasin kahden jäsenen liittyneen; tervetuloa Pokke04 ja t0mppah

    #484434 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Linkkikin ois kiva ilmotella tonne.

    #484435 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    osta peli niin saat ko. linkin itse pelistä…

    #484436 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    UnTitled kirjoitti: (12.12.2006 11:03:29)

    osta peli niin saat ko. linkin itse pelistä…

    OK, pitää varmaan käydä noukkimassa.

    #484437 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Tietääkö kukaan pystyykö verkossa pelaamaan riippumatta TW:n versiosta?

    #484438 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Viran Omainen kirjoitti: (13.12.2006 11:38:30)
    Tietääkö kukaan pystyykö verkossa pelaamaan riippumatta TW:n versiosta?

    No kyllähän monilla vanhemmillakin TW:illä pystyi pelaamaan verkossa, mutta tietenkin kummallakin/kaikilla verkossa keskenään pelaavilla pitää olla sama versio.

    #484439 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Oukkidoukki

    #484440 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    KL

    UnTitled kirjoitti: (5.12.2006 8:55:20)

    Olen luonut online yhteisöön ’golfpiste.com’ nimisen klubin. Ajatuksena on koota foorumilaisia sinne ja pelailla turnauksia, jos kiinnostaa.

    tunnuksena: golfpiste

    Over´n out

    Meneekö kierros neljän porukassa alle neljän tunnin vai kuinka paljon aikaa pitää varata? Meinaan vaan, että tämmöisiin pitää anoa hallitukselta lupa, ja pahimmassa tapauksessa hallitus tahtoo mukaan!

    P.S. Itse olen esikoispoikani kanssa pelaillut Links’iä, joka on ’ansiokkaasti’ visualisoitu ihan simulaattoriksi asti (Full Swing).

    #484441 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Tuskinpa yhteen kierrokseen tuntia kauempaa menee.

    #484442 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    eipä ole kertaakaan tullut tsekattua kauanko kierros kestää2-4hlö porukalla. hyvänä nopeuttajana on aikamääre jokaisen reiän par:in nähden, jonka pelin luoja voi asettaa.

    #484443 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    KL

    januz kirjoitti: (14.12.2006 9:10:49)
    Tuskinpa yhteen kierrokseen tuntia kauempaa menee.

    Tämä nyt ei ole millään muotoa tärkeää, mutta rupesin tuossa vain laskeskelemaan kauanko kierros ihan oikeasti kestäisi neljän pelaajan kesken.

    Ainakin Links’iä pelatessani yhteen lyöntisuoritukseen kuluu helposti 20 sekuntia mailavalintoineen sun muine asettelemisineen. Sitten se varsinainen lyönti saattaa kestää jopa 10 sekuntia lyönnistä riippuen (pitkät rullit tms.). Ihan erikseen ovat sitten ne tilanteet, jolloin ollaan jossakin pusikossa ja pyöritellään näkymää ruudulla, jotta ylipäätään nähdään, mhin suuntaan palloa voi edes lyödä. Tuohon operaatioon menee koneen nopeudesta ja paikan hankaluudesta riippuen helposti puolesta minuutista jopa minuuttiin.

    Jos nyt oletetaan, että yhteen lyöntisuoritukseen (sisältää verkkopelaamisesta johtuvan lisäajan, kun vuoro vaihtuu pelaajalta toiselle) verkkopelaajalta kuluu 30 sekuntia ja kukin neljästä pelaajasta pelaa kentän pariin, niin kierros kestää 4*72*0,5= 144 minuuttia eli karvan alle kaksi ja puoli tuntia.

    Tämän arvioperusteisen laskelman tulos on muuten aika mielenkiintoinen, koska tuossa ajassa kahden pelaajan ryhmä pelaa jo ihan oikeasti 18-reikäisen golfkentän. Mikä tuossa sitten oikein vie aikaa, kun ei kävelläkään tarvitse? Erona tässä pc-pelaamisessa oikeaan verrattuna on se, ettei omaan lyöntiin juurikaan pysty valmistautumaan toisten lyöntivuorolla. Siksi aikaa kuluu yllättävän paljon. Tuntiin pelaaminen tarkoittaa sitä, että kuhunkin reikään on ryhmällä aikaa 200 sekuntia, eli keskimäärin vajaat 13 sekuntia per lyönti per pelaaja. Siinä saa hiiri jo kyytiä….

    Minulla kun ei ole kokemusta tuosta TW:n verkkopelaamisesta, niin olisi kiva kuulla, kuinka kauan jollakin neljän ryhmällä tuohon kierrokseen oikeasti kului.

    #484444 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Siinä näppäimistössä on sellainen ESC nappi ja sitä kun painaa niin pelissä voi skipata omat ja toisten lyönnit. Ei tarvitse odotella ja katsella jokaista pallon lentoa. Mutta kyllä se neljän peli on kuitenkin vähän liian pitkä, parempi pelata kahdestaan..

    #484445 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    KL

    aldair kirjoitti: (17.12.2006 11:31:53)
    Siinä näppäimistössä on sellainen ESC nappi ja sitä kun painaa niin pelissä voi skipata omat ja toisten lyönnit. Ei tarvitse odotella ja katsella jokaista pallon lentoa. Mutta kyllä se neljän peli on kuitenkin vähän liian pitkä, parempi pelata kahdestaan..

    Missä se pelin sosiaalisuus sitten on, jos ei muiden lyöntejä lainkaan seuraa??

    Tuota omien lyöntien skippaamista en ymmärtänyt lainkaan…..

    #484446 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    KL kirjoitti: (18.12.2006 15:02:53)
    Missä se pelin sosiaalisuus sitten on, jos ei muiden lyöntejä lainkaan seuraa??

    Tuota omien lyöntien skippaamista en ymmärtänyt lainkaan…..

    Kyllä siinä voi vaikka höpöttää kaverille samaan aikaan VoIP:ia käyttäen ja ei niitä omien lyöntien viimeisien metrien rulleja aina jaksa katsoa…

    #484447 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Minäkin sain pelin eilen asenneltua, ja tietysti heti ensimmäiseksi väsäsin itseni peliin mukaan ja kun ominaisuudet oli jotenkin saatu kohdalleen, niin eikun kamoja ostelemaan. Pelästyin jo tosissani, että ovatko poistaneet 2007 versiosta sen trueswingin, koska sitä olen aina käyttänyt ja hyvin pärjännyt sillä, mutta onneksi löysin senkin sitten mistä sen saa päälle. Ensimmäiset fiilarit pelistä on, että grafiikka ei ole kyllä 2005:stä eikä 2006:sta parantunut oikeastaan yhtään ja muutenkin peli on hyvinkin pitkään identtinen parin edellisen kanssa. Aloin nyt pelaamaan PGA Tour uramoodia ja varmaan kuukauden verran saa naputella ennen kuin oma golffari alkaa olemaan sillä tasolla, että jotain tulosta tulee. Oli kyllä tosi hankala taas aluksi pelata, kun aloittaa sillä uramoodilla, niin oma golffari on kyllä todella surkealla tasolla, hyvä kun saa hädin tuskin 200 jaardia pallon lentämään. Pelasin mä silti ensimmäisen täyden kierroksen mikä siinä vastaan tuli niin -6:een. Onko tuossa pakko katsella kun ne tietokonepelikaverit pelaa, vai saako ne jotenkin skipattua suoraan yli? Itse naputtelin aina esciä kun kaverit olivat lyömässä, että päästiin niistä ohi. Ei minulla mennyt Pebble Beachin kiertämiseen kuin 30 minuuttia neljällä pelaajalla, kun tosiaan naputtelin kavereiden lyönnit ohi ja itsekin on tapana pelata tuota suhteellisen ripeästi. Saakos tuossa verkkopelissä muuten pelata omatekemällään äijällä? Ja onko se sitten just niin paska kun kuinka paljon on attribuutteja sille ansainnut? Kiva varmaan pelata moninpeliä netissä, jos joku pelaa itse Tiikerillä ja itse pelaa omatekoisella pelaajalla, joka lyö 100 metriä lyhemmälle.

    #484448 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Grafiikka tosiaan on täysin samaa kuin aikaisemmissa. Vähän kaipaisi varsinkin mailoihin parempaa ilmettä. Nyt näyttää siltä että mailoissa on suksisauvat varsina, noin niinkuin paksuuden puolesta.

    Nettiin tuota pitäisi päästä pelailemaan porukalla, siinä se todellinen hauskuus tulisi…

Esillä 25 viestiä, 1 - 25 (kaikkiaan 55)
Vastaa aiheeseen: TW PGA Tour 2007

Etusivu Foorumit Yleistä TW PGA Tour 2007