Aihe: Tuulen vaikutus pallon lentorataan - Golfpiste.com

28.4.–5.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][16]
KilpailuaSuomalaista

Tuulen vaikutus pallon lentorataan

Etusivu Foorumit Yleistä Tuulen vaikutus pallon lentorataan

Esillä 16 viestiä, 126 - 141 (kaikkiaan 141)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • ts kirjoitti: (29.9.2007 21:49:29)
    Tuota.. eikun sitä mun vaan piti, että huolissani olen kovin. Jukista ei oo kuulunu mitään pariin päivään… eihän se vaan.. siis…

Eilen käydessäni Niemen Virpiä tapaamassa näin klubin edessä – ehei, en nähnyt Double-Eaglea ja vaikka olisin nähnyt, niin en siitä uskonnollis-eettis-moraalis-myyttisistä syistä kertoisi – sinivalkoraidallisen KinBagin, jossa oli Pingin raudat sekä Callaway-draiveri tai vähintäänkin huppu. En kylläkään katsonut tuon draiverihupun sisälle enkä myöskään katsonut, oliko KinBagin mailareiät porattu alkuperäisiä isommiksi.

KL

double-eagle kirjoitti: (26.9.2007 12:08:42)

Niin jos tuun sinne Taliin vielä pelaamaan niin ketkä ovat paikalla ?

Ilman muuta kaikki, jotka vielä silloin ovat elossa!!!

TÄMÄ ON SIIS NÄHTÄVÄ!!

Lavantauti kirjoitti: (30.9.2007 10:53:46)
    Mäkään en usko ts:n voittoon.
    Ts:n tylsä troo vasemmalle kun ei sovellu Taliin ollenkaan. OB vaanii kaikkialla!
    Tali suosii Jukanlaisia BigSlaissereita, jotka rämäpäisesti lyö ison troon oikealle ja käyttää pallon 70-metrin korkeudessa OB:n puolella kunnes se laskeutuu tarkasti väylälle. Lisäksi Talissa taitolyönnit pyöreiden pallopuiden juurelta tulevat arvoon arvaamattomaan. Veikkaan että ts ei ole tänä vuonna aivan riittävästi treenannut esim puolimailan 100-metristä wedgeä 45-asteen kulmasta.

Eipä oo ts kommentoinut. Ettei vaan olisi pelko hiipinyt puseroon? Taitaa lähteä ykkösellä troo vasemmalle siirtolapuutarhaan ja kakkosella fudiskentälle. Vai onko ts Virvikin rangella treenaamassa troota oikealle? Kyllä se oli Jukia kovasti haastamassa, mutta nyt jo mietitään mistä budjetista se satasen petsi maksetaan.

ts

Vasen pakki kirjoitti: (1.10.2007 11:25:11)

Ts:n tylsä troo vasemmalle kun ei sovellu Taliin ollenkaan. OB vaanii kaikkialla!
    Tali suosii Jukanlaisia BigSlaissereita, jotka rämäpäisesti lyö ison troon oikealle ja käyttää pallon 70-metrin korkeudessa OB:n puolella kunnes se laskeutuu tarkasti väylälle. Lisäksi Talissa taitolyönnit pyöreiden pallopuiden juurelta tulevat arvoon arvaamattomaan. Veikkaan että ts ei ole tänä vuonna aivan riittävästi treenannut esim puolimailan 100-metristä wedgeä 45-asteen kulmasta.

Eipä oo ts kommentoinut. Ettei vaan olisi pelko hiipinyt puseroon? Taitaa lähteä ykkösellä troo vasemmalle siirtolapuutarhaan ja kakkosella fudiskentälle. Vai onko ts Virvikin rangella treenaamassa troota oikealle? Kyllä se oli Jukia kovasti haastamassa, mutta nyt jo mietitään mistä budjetista se satasen petsi maksetaan.

Mää mitään pysty kirjottaan… harjottelusta vereslihalla olevin sormin..

Jukilta vaan päivämäärää kauhulla odottelen, milloin se mut totaalisesti nöyryyttää…

ts kirjoitti: (1.10.2007 11:55:24)

Jukilta vaan päivämäärää kauhulla odottelen, milloin se mut totaalisesti nöyryyttää…

Sanos muuta! Talin kenttä kun on tosiaan niin naurettavan lyhyt jugin tasoiselle pallonlyöjälle. Siitä saa aika hurjan edun. Vaikkakin rulleja Talissa ei saakaan yhtään, mutta Jugin carry-mitatkin kyllä riittävät helposti.

ts kirjoitti: (1.10.2007 11:55:24)

Vasen pakki kirjoitti: (1.10.2007 11:25:11)

Joo mun oikea etusormi alko kans vuotamaan verta kun vetelin Hekkasen tekemällä 7 asteisella matolta ( yksi rangepallo 40:stä lensi 250 m ! ), kun aamupakkasen takia ei päästy pe ja la kentälle aamusta.

Pitää vielä tuunata SW ja W varret pidemmiksi ja seiskaan vaihtaa grippi uudestaan…60 cm Golfworksin kakspuoleista teippiä tulisi nyt tarpeeseen.

Majoitus Kapteenin kadulla meni puihin ja perhettä ei kiinnosta kaupunkiloma jonka aika perheen pää on poissa koko päivän…täytyy nyt ennen lumia ja routaa keksiä majoitus ja panna se päivämäärä tänne.

Haben Sie geduld bitte !

t. Jukka T

PS: Onko kaikilla jo neliödriverit..yksi pelikaveri veteli ihailtavan suoria ft-1:llä ja kohtuullisen pitkiä myös ?!

double-eagle kirjoitti: (1.10.2007 13:31:31)

PS: Onko kaikilla jo neliödriverit..yksi pelikaveri veteli ihailtavan suoria ft-1:llä ja kohtuullisen pitkiä myös ?!

Joo! Kaikilla on jo neliödraiverit. Joillain on jopa kaksi. Mulla noita on 3. Mä tarviin kaiken avun mitä vaan voin saada… Tolla viimeisellä ostoksellani vetelen jo melkein 200 ilmassa!

ts

Tetsa kirjoitti: (1.10.2007 19:24:17)

Joo! Kaikilla on jo neliödraiverit. Joillain on jopa kaksi. Mulla noita on 3. Mä tarviin kaiken avun mitä vaan voin saada… Tolla viimeisellä ostoksellani vetelen jo melkein 200 ilmassa!

Hmmm…. *laskee hiljaa mielessään… * Siis kolme… sehän tarkottaa, että oot saanu pörssissä myytyä jo 16 kappaletta niitä vähän käytettyjä… eikun korjaan 13. Ne kolmehan sä pistit polvee vastaan poikki slaissin seurauksena

Neliödraiverit ovat jo menneen talven lumia. Mulle tuli juuri postissa pentagoni. On aika jännän näköinen. Kellarin lyöntipaikalla pressuun testattuna voin havaita, että saattaa vihdoin mennä 200m ilmassa rikki. Ei tullu yhtään slaissia, vaikka matolta tiinnokasta löinkin.

Hörhö kirjoitti: (1.10.2007 19:54:56)
    … vaikka matolta tiinnokasta löinkin.

Entä mihin suuntaan lensi tii; eteen eli taaksepäin?

ts

Neliödraiverit ovat jo menneen talven lumia. Mulle tuli juuri postissa pentagoni. On aika jännän näköinen. Kellarin lyöntipaikalla pressuun testattuna voin havaita, että saattaa vihdoin mennä 200m ilmassa rikki. Ei tullu yhtään slaissia, vaikka matolta tiinnokasta löinkin.

Pentagon.. pyh. Mulla on jo hexagoni. Vähän puskee pullihookkia ja pushslisee välillä, mutta hyvällä osumalla menee 100m helposti. Yhtään pullihutia en oo vielä sillä lyöny.

Johtaja XXL kirjoitti: (1.10.2007 19:57:20)

Sivulle jalkaterien suunnasta ja toiselta sivulta katsottuna. Ihan kohtisuoraan menosuuntaan nähden.

ts

Hörhö kirjoitti: (1.10.2007 20:08:06)

Sivulle jalkaterien suunnasta ja toiselta sivulta katsottuna. Ihan kohtisuoraan menosuuntaan nähden.

Löitkö vasemman jalan ulko- vai sisäpuolelta. Sattuko jos löit sisäpuolelta. Vuotiko sillon oikeesta peukalosta verta? Vai vasemmasta varpaasta?

ts kirjoitti: (1.10.2007 20:16:28)

Hörhö kirjoitti: (1.10.2007 20:08:06)

Löitkö vasemman jalan ulko- vai sisäpuolelta. Sattuko jos löit sisäpuolelta. Vuotiko sillon oikeesta peukalosta verta? Vai vasemmasta varpaasta?

Löin jalan sisäpuolelta, vaikka kirurgiystäväni ei tätä suositellutkaan. Aikamoinen patti tulee muuten jalkaan, kun sen pallon laittaa jalan sisälle. Sattui niin maan perusteellisesti. Verta ei tullut sormesta, vaan jalasta. Huomasimpas, että tuohon kysymykseesi liittyi kompa tuon vasemman jalan osalta. Tai huomasin ehkä liian myöhään. Kokeilin nimittäin lyödä myös oikean jalan sisältä, mutta perskuti, kun siinä lyö mailalla molemmat jalat alta ja lentää turvalleen.

Pitäisikö sitä sittenkin lyödä jalan tai jalkojen ulkopuolelta?

Tää on just tätä ku sä tiedät aina kaikki nää viimesimmät välinejutut! Mä ite pelaan kamoilla jotka on NIIN viime tiistaita…

Mutta nyt MÄ tiedän jotain sellaista jota säkään et ehkä tiedä! Pieni Korealainen firma on kehittänyt Austenitic TP304L -varren joka on seuraava askel sekakuiduista tulevaisuuteen! Toi perustuu tiettyyn ASME teräslaatuun, jolla pitäisi olla esim. hiilaria paremmat värähdysominaisuudet nimenomaan vaatimattomilla mailanpäännopeuksilla. Siis niinku mulla. Varsi on pykälätön ja toisin kun nykyisillä teräsvarsilla, tavara on niin kevyttä että siitä voidaan rakentaa jopa 48′ draivereita! Hyvä juttu on tietty sekin ettei se ruostu niinku nykyiset teräsvarret. Eikä siinä tietty tarvii olla mitään kromipinnoitetta, ja se näyttää silti aivan sairaan makeelta, kun siinä on sellainen satiinihohto!

Lavaksi tietty laitetaan joku vähintään pentagoni.

Mä oon jo pari tollasta tilannu, kohtaa paukkuu 200 rikki niin että pamahtaa!

Neliödraiverit ovat jo menneen talven lumia.

Eikä ole oma

Klonkkuniainakaan vaan tulevan talven.

Esillä 16 viestiä, 126 - 141 (kaikkiaan 141)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #473144 kohteessaTuulen vaikutus pallon lentorataan

Etusivu Foorumit Yleistä Tuulen vaikutus pallon lentorataan