Aihe: Tuulen vaikutus pallon lentorataan - Golfpiste.com

28.4.–5.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][16]
KilpailuaSuomalaista

Tuulen vaikutus pallon lentorataan

Etusivu Foorumit Yleistä Tuulen vaikutus pallon lentorataan

Esillä 25 viestiä, 101 - 125 (kaikkiaan 141)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Joustaisikohan Tali sen verran, että kutsuvieras pääsisi ilman Green Cardia pelaamaan?

Mika Hekkanen kirjoitti: (26.9.2007 18:15:45)
    Joustaisikohan Tali sen verran, että kutsuvieras pääsisi ilman Green Cardia pelaamaan?

Lehmät lentää ennemmin kuin Tali joustaa. Aplel ei siis taida päästä, jos sitä ajattelit.

Hörhö kirjoitti: (26.9.2007 18:28:01)
    Lehmät lentää ennemmin kuin Tali joustaa. Aplel ei siis taida päästä, jos sitä ajattelit.

Näin minä ajattelinkin. Näin minä ajattelin.

JOS Tali ei jousta, niin järkätkää kisa jollekkin muulle kentälle, joka mahdollisesti voisi joustaa. Tottahan Aapeli täytyisi saada mukaan

double-eagle kirjoitti: (26.9.2007 15:07:06)
    Niin 77 lyöntiä vaan ei riitä jos ts pelaa 66 lyöntiä tms…sehän on pro. Mä en oo kuuna päivänä pelannut alle 85 lyöntiä…

En ole kuuna päivänä nähnyt ts:n pelaavan 66 lyöntiin, ja olen sentään kerran pelannut hänen kanssaan.

Teemu Tyry voisi tehdä tästä jutun… ainakin golfpisteen sivuille, ellei peräti Golf Digestiin. Uskoakseni DE on saavuttanut jo kansainvälistäkin mainetta, joten ainakin ruotsissa tätä seurattaisiin innolla.

ts

Eriksson kirjoitti: (26.9.2007 18:59:22)

double-eagle kirjoitti: (26.9.2007 15:07:06)
    Niin 77 lyöntiä vaan ei riitä jos ts pelaa 66 lyöntiä tms…sehän on pro. Mä en oo kuuna päivänä pelannut alle 85 lyöntiä…

En ole kuuna päivänä nähnyt ts:n pelaavan 66 lyöntiin, ja olen sentään kerran pelannut hänen kanssaan.

Kerran..no toisaalta ymmärrän. Harva haluu toiste…

Et varmaan uskalla heittää vinkkiä, että missä ja koska 😉

Data kyllä vois tulla mittaamaan ranteiden liikkeet, ja julistaa mittaustulokset salaisixi etukäteen.

ts kirjoitti: (26.9.2007 19:04:14)

Nokialla, tänä syksynä – enkä ole Arskan vaimo 🙂

Eriksson kirjoitti: (26.9.2007 19:30:02)

Etkä minun. Onneksi.

JOS helkutissa saadaan ts ja muut saamarin ’tietsä’miehet keskelle Pirkanmaata, alueen parhaalle golf-kentälle, niin hoidetaan homma jotenkin niin , että saadaan myös Aapeli ’kisaan’ mukaan. Allekirjoittanut on varmasti mukana, ja uskallan luvata myös muutaman muun suositun kirjoittajan kijoittajan osallistuvan näin kiinnostavaan ’kisaan’

ts

Ai jumanakuta… oot sitten vieny mua ku litran mittaa… ja varmaan aika montaa muutakin.
    Ei ollu kyllä minkäänlaista yhdistämiskykyä 😉

Nimetön

Hei T!
    Sinut minä muistan. Olit ryhmämme ainoa, joka löi yli 100 lyöntiä.
    Minun lisäkseni.
    Erityisesti mieleeni jäi väylä 8;-)

Joustaisikohan Tali sen verran, että kutsuvieras pääsisi ilman Green Cardia pelaamaan?

Tai jospa ne 9 reijän jälkeen ojentaisivat tuon lappusen Aatun hentoon kätöseen?.

Arskan vaimo kirjoitti: (26.9.2007 21:07:07)

Minullakin on tuosta mukavia muistikuvia.
    ts ja kurahousut 🙂

ts

Aplel kirjoitti: (26.9.2007 21:24:36)

Tai jospa ne 9 reijän jälkeen ojentaisivat tuon lappusen Aatun hentoon kätöseen?.

Kuinka se ois mahollista, kun ilman korttia ei pääse Taliin pelaamaan?
    Ja händäriks taitavat vaatia sen 24 edelleen.

double-eagle kirjoitti: (26.9.2007 16:11:53)

Vasen pakki kirjoitti: (26.9.2007 15:44:31)
    Saanko mä tulla kantamaan tulostaulua tai ’quiet please’-kylttiä?

2 flighttia ( vaikka kolme jos halutaan ) =>

Januz, Hörhö, TS, D-E

Vasen Pakki, Steffu, ?, ?

Tai sitten jos ajankohta ei käy kaikille niin olis hyvä olla ’ varamiehiä ’ kuulolla. Mua kyllä kiinnostais pelata tosiaan vaikka pienellä panoksella, koska se ehkä laittais hieman keskittymään paremmin tekemiseen…häviämisenkin uhalla.

Taliin pääsisin vaikka spåralla Eirasta…siis Pikkuhuopalahden päähän 10:llä ja siitä päki vetäen klupille…n. 1 km .

Täällä alkaa kelit jo hiipua. Nyt on kyllä vielä yllättävänkin hyvät ilmat.

Vilkaisin konetta vasta näin illalla ja sieltähän löytyi peevelin hieno kutsu. Kiitos Jukka kovasti! Vain todellinen force majeur voi pitää minut poissa. Ellei Taliin päästä, minulle kelpaa mikä tahansa muukin pääkaupunkiseudun kenttä.

double-eagle kirjoitti: (26.9.2007 16:12:44)
    Tetsa ja Lavis tuohon toiseen flaittiin ?

Mä vastaan Tetsankin puolesta:
    Jos aikataulut antaa myöten, me ollaan mukana.

Joo. Mä joatenkin rivien välistä luen ettei nämä jossain toisessa ketjussa mulle esitetyt kiellot päde enää. Joten olen mukana, luonnollisesti! :o)

Lavantauti kirjoitti: (27.9.2007 7:14:34)

double-eagle kirjoitti: (26.9.2007 16:12:44)
    Tetsa ja Lavis tuohon toiseen flaittiin ?

Mä vastaan Tetsankin puolesta:
    Jos aikataulut antaa myöten, me ollaan mukana.

Tetsa kirjoitti: (27.9.2007 8:11:27)
    Joo. Mä joatenkin rivien välistä luen ettei nämä jossain toisessa ketjussa mulle esitetyt kiellot päde enää. Joten olen mukana, luonnollisesti! :o)

Kyllä tässä paine vaan taisi kasvaa niin suureksi, että pato murtui.

Arskan vaimo kirjoitti: (26.9.2007 21:07:07)

Hei T!
    Sinut minä muistan. Olit ryhmämme ainoa, joka löi yli 100 lyöntiä.
    Minun lisäkseni.

Nyt Rouva suuta soukemmalle. Mr T nimittäin uhkaili sen sortin paljastuksilla, että seuraavaksi tarvitaan avioliittoneuvojaa.

Vasen pakki kirjoitti: (27.9.2007 0:23:53)
    Vain todellinen force majeur voi pitää minut poissa. Ellei Taliin päästä, minulle kelpaa mikä tahansa muukin pääkaupunkiseudun kenttä.

Seer juut !

Olisko Vuosaari varakenttä ja Rinkku/Lakisto sitten.
    Vuosaarta en ole pelannut ja sinne pääsis julkisilla…on muistaakseni myös pitkään auki syksyisin !? Kiva olis bongata uusi kenttä.

ts

Tuota.. eikun sitä mun vaan piti, että huolissani olen kovin. Jukista ei oo kuulunu mitään pariin päivään… eihän se vaan.. siis…

No jos joku sattuu kulkeen Talin ohi ja näkee siellä yksinäisen hahmon ykköstiillä odottelemassa, niin vois kertoo, että ei me saatu vielä edes päivä sovittua…

Nimetön

Tänäänkin kävi Virvikissä sellainen puhuri, että hyvä kun ei mennyt myötäisessä par-5 yhdellä päälle. Harmi kun tuo uusi hanska on hieman liian tiukka, olisi varmaan muuten onnistunut.

Pistäkääs Talin tuloksia tänne, kun saatte skaban pulkkaan.

Olisko syytä laittaa pystyyn pieni vedonlyönti tuosta kisasta? Tuskin meidän sideshow Bobien pelaaminen muita kiinnostaa, mutta päivän main event voisi herättää kiinnostusta. Kuka määrittelee kertoimet? Jos ne on kohdallaan, niin mä pistän rahani likoon Jukin voiton puolesta. En usko ts:n kestävän Jukin kyydissä täyttä rundia – varsinkin kun pelimuoto (tasoituksellinen scratch) ei ole ts:lle tuttu.

Mäkään en usko ts:n voittoon.
    Ts:n tylsä troo vasemmalle kun ei sovellu Taliin ollenkaan. OB vaanii kaikkialla!
    Tali suosii Jukanlaisia BigSlaissereita, jotka rämäpäisesti lyö ison troon oikealle ja käyttää pallon 70-metrin korkeudessa OB:n puolella kunnes se laskeutuu tarkasti väylälle. Lisäksi Talissa taitolyönnit pyöreiden pallopuiden juurelta tulevat arvoon arvaamattomaan. Veikkaan että ts ei ole tänä vuonna aivan riittävästi treenannut esim puolimailan 100-metristä wedgeä 45-asteen kulmasta.

Esillä 25 viestiä, 101 - 125 (kaikkiaan 141)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #473214 kohteessaTuulen vaikutus pallon lentorataan

Etusivu Foorumit Yleistä Tuulen vaikutus pallon lentorataan