Aihe: Tulospalvelut - Golfpiste.com

5.5.–12.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][8]
KilpailuaSuomalaista

Tulospalvelut

Etusivu Foorumit Yleistä Tulospalvelut

Esillä 5 viestiä, 126 - 130 (kaikkiaan 130)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • #425455 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    ts

Lipulle kirjoitti: (10.10.2012 1:48:47)
    Millaisia ajatuksia herää otsikon teemasta ajatellen tätä kisaa?

No eihän tuosta isosti. Eilen meinasin heti nähtyäni kommentoida kisaa tähän ketjuun, mutta olin kerrankin sanaton 🙂 Nyt tulee lähinnä mieleen, että ton lentoyhtiön koneeseen en ikinä astu.

#425456 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

ts kirjoitti: (10.10.2012 4:53:46)

Lipulle kirjoitti: (10.10.2012 1:48:47)
    Millaisia ajatuksia herää otsikon teemasta ajatellen tätä kisaa?

No eihän tuosta isosti. Eilen meinasin heti nähtyäni kommentoida kisaa tähän ketjuun, mutta olin kerrankin sanaton 🙂 Nyt tulee lähinnä mieleen, että ton lentoyhtiön koneeseen en ikinä astu.

Joo samaa mieltä kyllä kuin ts. ja kun samoilla ’kylillä’ kuitenkin on vuosikausia pelattu jokunen tasokas kisa aiemmin, niin pitikö Turkkilaisten nyt ns. pyörä keksiä uudelleen…no eri äijät – eri kisa…

Onko sitten nuo valmiiden ’softien’ lisenssimaksut liian hintavat muokattavaksi ’pikku’ reikäpeleihin vai liian pitkät vuosisopparit tms. tai pääsponssi haluaakin ’oman näköisen’ tulospalvelun?

On jotain, mikä ei koko kisajutussa oikein uppoa tyhmään kaaliin.

Ensi- ja toiseltakin tuntumalta ko. tulospalvelun käyttökelpoisuus / tilastot ym. statsien haku kääntyy kyllä lentsikkafirman rakentaman ’tuloshäkkyräynnäyksen’ kohdalla jopa hieman imagoa vastaiseksi.

Differointi saattaa olla ’ison rahan’ taustalla – tämä tosin veikkaus ja hienoa, että jossain päin maailmaa sentään satsataan golfiin.

#425457 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    ts

Aina sitä oppii uutta. Nyt on jutun mukaan ymmärrettävissä, että CT:llekin on omat karsinnat. Jännä kun kategoriat ja CT:n sivut ei moisesta puhu mitään 😉

Nojuu… itse kyllä ymmärsin mistä puhutaan, mutta 9/10 taitaa saada asiasta vallan väärän kuvan parin sanan puuttumisen vuoksi

#425458 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

ts kirjoitti: (13.10.2012 14:01:44)
    Aina sitä oppii uutta. Nyt on jutun mukaan ymmärrettävissä, että CT:llekin on omat karsinnat. Jännä kun kategoriat ja CT:n sivut ei moisesta puhu mitään 😉

Nojuu… itse kyllä ymmärsin mistä puhutaan, mutta 9/10 taitaa saada asiasta vallan väärän kuvan parin sanan puuttumisen vuoksi

Minä en ymmärtänyt. Eli mitkä karsinnat on kyseessä? Ecco?

#425459 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    ts

Takatii kirjoitti: (13.10.2012 15:09:16)

ts kirjoitti: (13.10.2012 14:01:44)

Minä en ymmärtänyt. Eli mitkä karsinnat on kyseessä? Ecco?

Mun ymmärtääkseni tuohon Tanskan CT-kisaan on maanantaikarsinta, jonka kautta aukeaisi paikka itse tapahtumaan. SIis karsinta yksittäiseen kisaan, ei mikään CT:n karsinta.

Esillä 5 viestiä, 126 - 130 (kaikkiaan 130)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #425378 kohteessaTulospalvelut

Etusivu Foorumit Yleistä Tulospalvelut