Aihe: Trackman vs Flightscope - Golfpiste.com

23.6.–30.6. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[19][23]
KilpailuaSuomalaista

Trackman vs Flightscope

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu Trackman vs Flightscope

Esillä 8 viestiä, 1 - 8 (kaikkiaan 8)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Onko kokemusta kenelläkään Trackmanista suomessa tai sitten yleisesti kommentteja flightsopesta

    ts

    Livestream kirjoitti: (2.2.2011 18:15:24)
    Onko kokemusta kenelläkään Trackmanista suomessa tai sitten yleisesti kommentteja flightsopesta

    Ainakaan kukaan ei ole pystynyt minulle esittämään että toinen toistaan parempi tai huonompi olisi.

    Toimivia systeemeitä molemmat

    Livestream kirjoitti: (2.2.2011 18:15:24)
    Onko kokemusta kenelläkään Trackmanista suomessa tai sitten yleisesti kommentteja flightsopesta

    Käyttänyt kumpaakin ja toimivat. Kaikkea saisi toivoa lisää, mutta tällä hetkellä ei tekniikka riitä. Parhaat välineet alallaan. Trackman on helppokäyttöisempi ja Flight Scope antaa hieman enemmän dataa mailaan kohdistuvista voimista.
    TrackMania taitaa olla Suomessa tällä hetkellä 1-3 kpl?? Toista laitetta sitten muutama enempi.
    Toimivat ulkona paremmin, koska pallo kauemmin näkyvissä. Myös alusta miltä lyödään vaikuttaa hieman joihinkin tuloksiin matto/ ruoho. Tiiltä lyötäessä ei niin väliä.

    Ma oon tosta Vector Pro:sta hankkiutumassa nyt tassa kevaalla eroon (jos joku on kiinnostunut, niin emailia vaan!) ja mielessa oli FlightScopen Kudu, mutta saamieni tietojen mukaan markkinoilla on nyt sellanenkin harpake kun Foresight, joka on helpompi kayttoinen kun esmes FlightScope. Se etta Trackman maksaa 3-4 kertaa enemman eika anna juuri mitaan ekstraa, ei ole millaan muotoa ostoperuste sille laitteelle. Tassa tuli meinaan niitten myyntimies meille rankelle kuukausi sitten ja ehdotti, etta liisaa se laite (ei saa edes omaksi!) yhdesalla tonnilla vuodessa… Kiitos ja nakemiin! lol

    #218232 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Tästä alkaa olemaan jo nelisen vuotta aikaa. Mikäköhän mahtaa olla tämän hetken tilanne? Minua kiinnostaa varsinkin kumpi antaa luotettavammat lukemat spinnistä. Lähinnä draivissa.

    #218233 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    ts

    Angry Birdie kirjoitti: (21.12.2014 11:23:13)
    Tästä alkaa olemaan jo nelisen vuotta aikaa. Mikäköhän mahtaa olla tämän hetken tilanne? Minua kiinnostaa varsinkin kumpi antaa luotettavammat lukemat spinnistä. Lähinnä draivissa.

    En menisi kovin vahvasti luottamaan kumpaankaan, varsinkaan sisätiloissa. Ulkona sen kyllä sitten näkee paremmin, mutta niin näkee sen harjaantunut silmäkin.

    Taitaa vector edelleen antaa luotettavimmat tulokset vaikka vanhaa teknologiaa onkin.

    #218234 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Tommosta esim löytyy. Kirjoittaa googleen niin varmaan muuatkin, olihan niistä täällä kin aikoinaan puhetta.

    #218235 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Rauski kirjoitti: (22.12.2014 14:49:13)
    Tommosta esim löytyy. Kirjoittaa googleen niin varmaan muuatkin, olihan niistä täällä kin aikoinaan puhetta.

    Tuosta ’testiraportista’ ei ainakaan saa tolkun häivää. Vaikuttaa, että on läimitty erilaisia lyöntejä ja jutskailtu siinä sivussa.

    Joskus osui silmään tuollainen vertailu suurnopeuskameran ja trackmanin välillä. Tämän testin tulkintojen perusteella Trackmanin luvut ovat enemmänkin sinne päin tarkkudessa ja niiden epäluotettavuuden takia informaatiosta ei kannata tehdä kovin pitälle meneviä johtopäätöksiä.

    Trackman vs high-speed

Esillä 8 viestiä, 1 - 8 (kaikkiaan 8)
Vastaa aiheeseen: Trackman vs Flightscope

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu Trackman vs Flightscope