Aihe: Tour Edge - Golfpiste.com

17.3.–24.3 - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[10][5]
KilpailuaSuomalaista

Tour Edge

Etusivu Foorumit Välineet Tour Edge

Esillä 8 viestiä, 1 - 8 (kaikkiaan 8)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Morjens, kertokaahan konkarit mielipiteenne Tour Edge merkistä. Näin aloittelijalle merkki on hiukan tuntemattomampi, mutta näemmä sillä joku parempikin pelaaja pelaa. Silmääni on pistänyt heidän aloittelijoille suunnattu settinsä: http://www.touredge.com/products/liftoffsets.asp Mitenkähän tuo sijoittuu verrattuna muiden valmistajien edullisemman luokan (alle 500e) kokonaisiin setteihin?

titleist on hyvä aloittelijan merkki…

get in the hole! kirjoitti: (29.6.2009 19:45:43)
    titleist on hyvä aloittelijan merkki…

Tää on just näitä ohjeita, mitä aloittelijoille ei pitäisi kertoa. OTTAVAT VIELÄ TOSISSAAN SEN! Vittu. Titleistia ei oikeastikaan kannata hommata (paitsi wedgejä), ellei ole alle bogitason pelaaja.

Tosta ite setistä: Muistelen, että oli mukana siinä Golf Digestin parin kuukauden takaisessa aloittelijasettien testeissä ja suoriutui siitä melko hyvin arvosanoin, eli kelpo kapistukset pitäisi siinä mielessä olla.

Hyvät ne on, osta pois vaan. Toi Titu kommentti kannattaa ohittaa olan kohautuksella.

Mä olen itse tykästynyt Tour Edgen Exotics -väyläpuihin, ne on varsin laadukkaita pelejä.

Kiitos vastauksista. Juu en toki näitä foorumeja lue kuin Raamattua. Enkä osta mitään kokeilematta. Heitänpä vielä jatkokysymyksen, löytyykö kokemusta Benrossin velo-ct raudoista ja puista? En ole vielä ehtinyt itse kokeilemaan mutta saisin kohtuulliseen hintaan uuden setin.

http://www.benrossgolf.com/index1.php?page=88

Mites tuo Benross yleensä merkkinä, löytyykö jälleenmyyntiarvoa ’isojen’ merkkien tapaan?

miika_p kirjoitti: (30.6.2009 12:44:59)
    Kiitos vastauksista. Juu en toki näitä foorumeja lue kuin Raamattua. Enkä osta mitään kokeilematta. Heitänpä vielä jatkokysymyksen, löytyykö kokemusta Benrossin velo-ct raudoista ja puista? En ole vielä ehtinyt itse kokeilemaan mutta saisin kohtuulliseen hintaan uuden setin.

http://www.benrossgolf.com/index1.php?page=88

Mites tuo Benross yleensä merkkinä, löytyykö jälleenmyyntiarvoa ’isojen’ merkkien tapaan?

Näin aloittelijana ei varmasti hirveästi painoa ole omalla arviollani, mutta tilasin onlinegolf.co.uk verkkokaupasta Benrossin väyläpuun ja olen kyllä tyytyväinen. Hinta laatu suhteeltaan taitaa olla ihan ok, 40 euroa risat maksoin väyläpuusta.

Moro! Itse pelasin kaksi ensimmäistä kautta TourEdgen setillä eikä mitään pahaa sanottavaa. Vieläkään ei olisi ollut muuta tarvetta vaihtaa, paitsi perinteinen välineurheiluvillityshullutus.

Raudat ja hybridit varsinkin olivat mielestäni kelpo pelejä. Settiä voi lähteä päivittämään esim. driverin ja putterin vaihdolla ajan myötä.

Eli voin suositella!

Mulla ’mökki-setissäni’ Tour Edgen Geomax Bazookat (raudat ja hybridit), joihin olen erittäion tyytyväinen. Halvalla ostin e-baysta…nuo raudat on toooooodella leveällä pohjalla ja wolframi painoilla…toimii meikäläisellä.

Eli minulla ei merkistä valittamista.

Esillä 8 viestiä, 1 - 8 (kaikkiaan 8)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #309065 kohteessaTour Edge

Etusivu Foorumit Välineet Tour Edge