Aihe: TopFlite Z-Balata - Golfpiste.com

2.6.–9.6. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[15][15]
KilpailuaSuomalaista

TopFlite Z-Balata

Etusivu Foorumit Yleistä TopFlite Z-Balata

Esillä 16 viestiä, 1 - 16 (kaikkiaan 16)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Onko kokemusta? Kannattaako tilata? Näitä saisi ilmeisesti hieman edullisemmin linkin verkostomarkkinoinnin kautta joka toimii myös Suomessa. HUOM: Tämä ei ole mainos, en tiedä firmasta mitään. Haluaisin kokemuksia vain kyseisestä pallosta. Lue lisää: http://www.naturesown.se

Pallo on hyvä , kun tarvitaan extra spinniä esim par 3 . Arka, koska osuma kylkeen pilaa pallon yhdellä lyönnillä.

Tietääkseni balatat ovat menettäneet suurboominsa. Tititleistista, Stratasta, Topflitesta löytynee sopivampia, mutta kokeile !

Eiks toi z-balata oo kuitenkin vaan ’cheap plastic imitation’, eikä mikään oikea, perinteinen Balata? Tämmöinen muistikuva mulle on jäänyt. Hyviä peruspalloja ne TopFliten z-balatat on, tuntuma oli parempi mielestäni kuin esmes noissa XL3000 super spinneissä, ja kestivätkin paremmin.

Kyseessä on ihan mukiin menevä palloa (menee myös loppujen lopuksi kuppiin). Itse ostin aikoinani usean laatikon z-balataa ja olen ollut tyytyväinen hinta/laatusuhteeseen.

Pallo ei tosiaan ole oikea balata pallo vaan kyseessä on pehmeä muoviseos. Paketin kyljessä taisi olla oikein joku takuu kuoren hajoamista vastaan (cut warranty tai jotain). En kuitenkaan ehkä lähtisi uusia palloja penäämään jos pallo alkaa hymyillä. Tosin ei taitaisi Callaway muutenkaan korvaansa näille vaateille lotkauttaa.

Kaiken kaikkiaan kyseessä on ihan hyvä pallo joka on kohtuullisen spinnaava. Ko. pallon valmistus lopetettiin jo useita vuosia sitten. Myynnissä niitä näkee silti vieläkin.

Stadiumin myymälöistä saa 19€:lla laatikon jossa on 12 Top-Flite XL2000 Balatapintaista palloa ja 3 Strataa. Olen pelaillut koko kesän niillä ja ovat ihan asiallisia harjoituskierrospalloja. Mielestäni tuo XL2000 kestää paremmin kuin Z-Balata.

Stadiumin myymälöistä saa 19€:lla laatikon jossa on 12 Top-Flite XL2000 Balatapintaista palloa ja 3 Strataa. Olen pelaillut koko kesän niillä ja ovat ihan asiallisia harjoituskierrospalloja. Mielestäni tuo XL2000 kestää paremmin kuin Z-Balata.

Sain hinnan tiedusteltua. 3 euroa / per pallo.

Kuulostaa kalliilta?

Perinteiset helposti vahingoittuvat balatat lienevät pudonneet käytössä vähäisiksi.

Itse pelaan hyvillä Titleisteill, jos vaan mahdollista. Jostain syystä pysyvät pelissäkin kauemmin eikö raaski hukata.

Kertokaaa lisää hyvistä palloista. Stara, Srixon ??

Perinteiset helposti vahingoittuvat balatat lienevät pudonneet käytössä vähäisiksi.

Itse pelaan hyvillä Titleisteill, jos vaan mahdollista. Jostain syystä pysyvät pelissäkin kauemmin eikö raaski hukata.

Ostin joskus Stockalta pari pakettia. maksoivat muistaakseni jotain 18 egee tarjouksessa.

Ihan ok palloja, pinta vaan tuntuu kuluvan vähän nopeammin kuin esim Tituissa.

Samoin muuten Dunlopin Logot kuluu vähän liian äkkiä, pallo on kyllä muuten hyvä.

Siis vielä kerran. Z-Balatassa ei ole balataa muussa kuin nimessä. Ja B_Eaglelle, Dunlop ei suinkaan tee Z-balataa vaan nyt jo Callawaylle siirtynyt Top-Flite.

Englannista kyseistä palloa saa(sai) 9.99£/laatikko, eli hinta on selkeästi alle 2€/pallo.

Kokeilkaa uutta Preceptiä eli U-Tri Tour palloa !

Se on edullinen pallo ja on mielestäni paras pallo tällä hetkellä hinta/laatusuhteeltaan koska ei eroa Pro V1:stä muuta kuin hinnassa. Hinta on ainakin 20 euroo halvempi kuin Titu ehkä enemmänkin ! Suosittelen kaikille singeleille varsinkin !

Näin kylmillä ilmoilla olen entistä enemmän myyty mies Ben Hogan Apex Tourin kanssa. Draiverilla (oma) maksimipituus ja lähestymisessä pallo käyttäytyy kuin griini olisi liimaa.Mikään ei ole pelatessa mukavampaa kuin samalla kyykistymisellä korjata alastulojälki ja merkata ’Hokani’. Niin, Z-balataakin tuli kokeiltua, mutta sitä ei ole enää valmistettu vuosiin.

Muistaakseni Z-Balataa kyllä myytin ainaki viime vuonna.. Pallona oli edellisen vuoden Stratat Z-Balata nimellä.. Sama homma xl2000 oli taas vanhempi Z-Balata, tänä vuonna xl3000 on taas sama pallo kuin vanhempi strata malli.. Halpoja palloja kaikki.

(Pelaan itse Preceptillä)

Lisäys… Älkää nyt saatana jaksako jotai v*tun naturesownii mainoostaa tääl! Ketjup*skafirmat kyykkyyn prkl..

Esillä 16 viestiä, 1 - 16 (kaikkiaan 16)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #501573 kohteessaTopFlite Z-Balata

Etusivu Foorumit Yleistä TopFlite Z-Balata