Aihe: To-Su golfit Viasatilla - Golfpiste.com

28.4.–5.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][16]
KilpailuaSuomalaista

To-Su golfit Viasatilla

Etusivu Foorumit Yleistä To-Su golfit Viasatilla

Esillä 12 viestiä, 1 - 12 (kaikkiaan 12)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Tuossa äsken katselin valmiiksi Dubai Dessert Classicin ja FBR Openin lähetysaikoja viasatin nettisivuilta, molemmat kisat kun on pakko katsoa (kun Tiger pelaa Dubaissa), niin huomasin että Viasat Sport 1:ltä ei näyttäisi tulevan kisoja ollenkaan, vaan kisat on Viasat golfilla. Kun Viasat golf näkyy kerran vain ja ainoastaan satelliitilla, niin näkyykö tämän viikon kisat kaapelissa ollenkaan? Tuohon Dubain kisan aikaan ei Viasat sport 1:ltä näyttäisi ohjelman mukaan tulevan mitään, joten se varmaan näytetään, mutta miten on PGA tourin kisan kanssa kun samaan aikaan tulee jotain helevetin koripalloa ja purhehdusta. Minä ostin Viasatin vain ja ainoastaan golfin takia ja jos eivät perkule kisoja näytä, niin…

Jahas, tuolla Viasat ja Et keskustelussa olikin jotain keskustelua myös tästä asiasta. Onko kenelläkään varmaa tietoa näistä lähiviikkojen kisoista miten on, vai pitääkö ottaa Viasatiin yhteyttä ja kysyä että miten on asian laita ja tarvittaessa kuluttajansuoja-asiamieheen. Minä kun otin paketin marraskuussa ja silloin mainostettiin, että kaikki ET:n ja PGA tourin kisat näytetään ja nyt jos sitten ei kaapelissa näytetäkään, niin mielestäni olen saanut virheellisen tuotteen ja minun on oikeus purkaa sopimus.

Mre

Joo eihän toi nyt mitään.Mä luin jostai että canal+ osti Et:n oikeudet vuodeksi 2007
    tää oli jossain mainoksena viime syksynä. onko kukaan nähnyt tämmöstä mainosta.
    tein nimittäin sopimuksen kahdeksi vuodeksi.

Niinpä.

Itselläni ei ko. kanavaa ole. Tuli vaan mieleen, että mainostettiinko ostaessasi että tulee kaikki suorana. Eihän niiden tarvitse nayttää muuta kun 1/2 tunnin kooste joskus ens viikolla niin eipä ollutkaan harhaan johtavaa mainontaa.

On ne vaan niin kehveleitä!

Josta tulikin vielä mieleeni, että kaikki koosteet on kyllä aika syvältä. Pelkkiä putteja ja muutama kähestyminen. Oikeesti ei mitään katsottavaa…!!!!!

Tiger -9, Tiger sitä ja tätä ja sitte se puttaa jokun metrisen ohi. Tiger -18. Mitä tapahtu hä?

Tuolla on toisella alueella tälle ihan oma ketjukin.

topix kirjoitti: (30.1.2007 11:34:57)
    Niinpä.

Itselläni ei ko. kanavaa ole. Tuli vaan mieleen, että mainostettiinko ostaessasi että tulee kaikki suorana. Eihän niiden tarvitse nayttää muuta kun 1/2 tunnin kooste joskus ens viikolla niin eipä ollutkaan harhaan johtavaa mainontaa.

On ne vaan niin kehveleitä!

Sanopa muuta, ja jos nyt sanon irti vuoden sopimukseni, niin ottavat siitä kuukauden veloituksen sakkomaksuna, perkeleen perkele. En nyt tarkalleen muista miten sitä mainostettiin, mutta kerrottiin kaikki kisat näytettävän. Taidanpa soittaa Viasatille ja kysyä miten asian laita on ja jos tosiaan eivät kisoja enää näytä, niin on kai pakko kysyä kuluttaja-asiamieheltä, että mitäpä tämmöisessä tilanteessa voisi tehdä. Jos eivät Viasatilta suostu mitään asialle tekemään. Itse olen Viasatilta katsonut ehkä yhden tai kaksi leffaa eli käytännössä golf on tasan tarkkaan ainoa asia mitä sieltä tuutista katson.

goldencap kirjoitti: (30.1.2007 11:54:45)
    Sanopa muuta, ja jos nyt sanon irti vuoden sopimukseni, niin ottavat siitä kuukauden veloituksen sakkomaksuna, perkeleen perkele. En nyt tarkalleen muista miten sitä mainostettiin, mutta kerrottiin kaikki kisat näytettävän. Taidanpa soittaa Viasatille ja kysyä miten asian laita on ja jos tosiaan eivät kisoja enää näytä, niin on kai pakko kysyä kuluttaja-asiamieheltä, että mitäpä tämmöisessä tilanteessa voisi tehdä. Jos eivät Viasatilta suostu mitään asialle tekemään. Itse olen Viasatilta katsonut ehkä yhden tai kaksi leffaa eli käytännössä golf on tasan tarkkaan ainoa asia mitä sieltä tuutista katson.

https://golfpiste.com/forum/posts.asp?cid=5&tid=116279&pagesize=25&page=2&sbp=2a&lang=fi

Minä soitin Viasatille ja kyselin asian laitaa. Minut yhdistettiin mieshenkilölle, nimeä en kuullut, mutta hän kuulemma vastaa Viasat golfin neuvotteluista kaapeliyhtiöiden kanssa ja sanoi että heillä on oikeudet myydä golfkanavaa myös kaapeliin, mutta asia on kaapeliyhtiöistä kiinni ja heillä on neuvottelut meneillään. Welholta kai on kuulemma jo mahdollisuus saada golfkanava kaapeliin ja itse asun TTV:n alueella, niin tämä herra sanoi että parin viikon sisällä todennäköisesti pitäisi olla mahdollista myös tällä alueella. Nyt pari kisaa jää ilmeisesti jokatapauksessa nyt ainakin minun osaltani näkemättä siis. Golf kanavaa ei tule erikseen myyntiin, vaan se on pakko ostaa koko pakettina, sain pitkän selityksen siitäkin tähän mutta siihen en nyt jaksa mennä. Tämä henkilö sanoi, että pelaa itsekin golfia ja lukee kuulemma tätä foorumia että oli ilmeisesti jo tietoinen ongelmasta. Että nyt sitten vain odottelemaan, että saavat sopimukset kuntoon niin saamme maksaa vielä 10€ lisää, jotta saamme kisat näkymään =) Tämä henkilö neuvoi minulle vielä, että jos haluan yrittää vaikuttaa asiaan, niin voisin soittaa TTV:n asiakaspalveluun ja kertoa mielipiteeni siitä että kanava pitäisi saada kaapeliin ja nopeasti. Ehkä se jotain auttaisi, jos porukalla sinne lähtisimme soittelemaan.

Innokkaana golfin katsojana tilasimme tiistaina 2 vk sitten Viasatin. Myyjä vakuutti, että golfia tulee 4 päivänä viikossa ja suorana lähetyksenä. 2 viikonloppua olemme nyt nauttineet kisoista ja jännityksellä odotimme tulevaa.

Meillä on Viasat Gold – paketti ja vain golfin seuraamista varten hankittu. Nyt siis lähetykset siirtyvätkin golf-kanavalle ( lisämaksusta ) ja uuden kortin toimitus kestää max. 10 pv. Mutta kun me olemme kaapelissa ei kukaan pysty sanomaan näkyykö golfkanava meillä. Ellei näy, meni vuoden sopimus täysin hukkaan. Myyntitilanne on täysin uskomaton, kun kukaan myyjä ei tiedä mitä näkyy, milloin näkyy ja mistä näkyy.

Toimin itse liike-elämässä ja olen tottunut luottamaan myyjän asiantuntemukseen. Nyt kuitenkin näyttää siltä, että kukaan ei oikein tiedä , mitä myydään ja mitä ostetaan.

Mutta jos ei golfkanava 2 viikon kuluttua näy, saa kuluttaja-asiamies uuden asiakkaan ja asiantuntemattomat myyjäpoikaset saavat ryhtyä opiskelemaan mitä myyvät.

Eli se mitä kirjoittelin tuolla toisessa ketjussa aiheesta on sittenkin totta. Eli Viasat käyttää asiakkaita painostaakseen kaapelitelevisioyhtiöitä ottamaan golf kanava mukaan pakettiin. Lähetin jo mailia Viasatin asiaspalveluun, mutta vastausta ei ole tullut. Jos Mr. Viasat lukee tätä ketjua, niin varmaan vastaus tulee pikapuolin jos GP:n lukemiselta ehtii vastaamaan.

arska1 kirjoitti: (30.1.2007 11:33:19)
    Joo eihän toi nyt mitään.Mä luin jostai että canal+ osti Et:n oikeudet vuodeksi 2007
    tää oli jossain mainoksena viime syksynä. onko kukaan nähnyt tämmöstä mainosta.
    tein nimittäin sopimuksen kahdeksi vuodeksi.

Ymmärtääkseni Canal+ osti ET:n lähetysoikeudet, mutta myikin ne sitten Viasatille. Tilatessasi Canalin niin pikaisesti, sinulle taisi käydä kuten entiselle nuorelle miehelle eli tuli ennenaikainen laukeaminen.

En tiedä miten Canal+:n ehdoissa on sanottu kanavista mitkä näkyvät varmasti. Näin lukee Viasatin sopimusehdoissa:

’Operaattori ilmoittaa Asiakkaalle ohjelmatarjonnassa tapahtuvista olennaisista muutoksista sähköpostitse, kirjeitse tai TV-lähetysten yhteydessä vähintään neljäkymmentäviisi (45) päivää etukäteen. Ilmoitus voidaan poikkeustapauksissa perustellusta syystä tehdä myös lyhyemmällä varoitusajalla. Vakinaisia ohjelmakanavia ovat TV1000 ja TV3. Muut yksittäiset kanavat, jotka kulloinkin sisältyvät Asiakkaan Ohjelmatilaussopimukseen ovat liitännäisiä, ja ne voivat vaihdella.’

Tuon mukaan, vaikka ovat mainostaneet golfia tulevan, ohjelmat voivat vaihdella ja esim. golfia ei lähetetä ollenkaan.

Itsellä on Viasat satelliittilautasella ja ainakin aiemmat kisat (to-su) ovat tulleet aamupäivästä lähtien suorana Viasat Golfilta ja lisäksi Viasat Sport DK:lta iltalähetyksenä alkaen n. 19.00.

Esillä 12 viestiä, 1 - 12 (kaikkiaan 12)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #482795 kohteessaTo-Su golfit Viasatilla

Etusivu Foorumit Yleistä To-Su golfit Viasatilla