Aihe: Titleist 704 CB vs titun uudet raudat? - Golfpiste.com

18.3.–25.3. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[9][10]
KilpailuaSuomalaista

Titleist 704 CB vs titun uudet raudat?

Etusivu Foorumit Välineet Titleist 704 CB vs titun uudet raudat?

Esillä 5 viestiä, 1 - 5 (kaikkiaan 5)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • #334510 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Moi, mulla on tuommoiset kepit nyt ja olen ollut niihin täysin tyytyväinen niihen, joskaan eipä ole vertailukohtaa. Vaihdoin hiljattain puumailat ja niissä uudet toi selkeän parannuksen. Kysymys siis on kannattaako mielestänne päivittä nuo (vuoden 04? malliset) uusiin, esim 712 CB? Onkohan noissa paljoa eroa? Testaamallahan tuo pitää varmaankin todeta, mutta kyselen nyt kuitenkin…kannattaako edes laittaa itseään siihen tilanteeseen että kuitenkin köyhtyy sen 600€?

#302433 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

koloukko kirjoitti: (16.11.2012 18:31:01)
    Moi,

mulla on tuommoiset kepit nyt ja olen ollut niihin täysin tyytyväinen niihen, joskaan eipä ole vertailukohtaa. Vaihdoin hiljattain puumailat ja niissä uudet toi selkeän parannuksen.

Kysymys siis on kannattaako mielestänne päivittä nuo (vuoden 04? malliset) uusiin, esim 712 CB? Onkohan noissa paljoa eroa? Testaamallahan tuo pitää varmaankin todeta, mutta kyselen nyt kuitenkin…kannattaako edes laittaa itseään siihen tilanteeseen että kuitenkin köyhtyy sen 600€?

Mulla oli tuollaiset noin 3 vuotta sitten, jotain outoa niissä oli en tiedä mitä. Yhden kauden pelasin. Ehkä se, että kolmesta mailasta varsi meni poikki ja lapa lensi pidemmälle kuin pallo saattoi aiheuttaa epätodellisen tuntemuksen. Kaksi vieläpä samalla kierroksella. Muistaakseni ne eivät saaneet mitenkään hyviä arvioita ja poistuivat kait markkinoilta tavallistakin nopeammin, tai ainakin tuotiin kenties hyvinkin sama maila toisella mallimerkinnällä. Ei ne muuten huonot olleet, jotenkin vaan ei oikein koskaan saanut sellaista luottamusta niihin. Vaihtio ei varmaankaan ole mikään huono idea.

#302434 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

En kyllä vaihtaisi noihin tituihin, vaan ostaisin tietenkin sellaiset mailat kuin minulla itselläni on.

#302435 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Tuolla Diswestissä näytti olevan tuollaiset 712 cb ja ap raudat edullisesti. Sorry mainos, mutta jäi mieleen kun kävi.

#302436 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

ok, kiitti vinkistä ja Rauskille kommentista ja toki tuosta yhdestä myös 😉

Uusi draiveri toimi tänään taas niin hyvin, että taidan uskotella itselleni, että on myös rautojen vaihto edessä…

Esillä 5 viestiä, 1 - 5 (kaikkiaan 5)
Vastaa aiheeseen: Titleist 704 CB vs titun uudet raudat?

Etusivu Foorumit Välineet Titleist 704 CB vs titun uudet raudat?