23.4.–30.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[10][12]
KilpailuaSuomalaista

The Deutsche Bank Players’ Championship of Europe 2007

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu The Deutsche Bank Players’ Championship of Europe 2007

Esillä 25 viestiä, 1 - 25 (kaikkiaan 37)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Mikko Ilonen starttaa tosa tunnin päästä. Eipä näe tätäkään kun lomat on lusittu ja niska limassa on painettava töitä. Kisan leaderboard.

    Off Topic…mää ajattelin lähteä lomille…..jos menis Valtavalta Paskalta tölläämään golfkanavaa 🙂

    Härkä on muuten parissa.

    Jamasa kirjoitti: (26.7.2007 13:24:28)
    … Härkä on muuten parissa.

    Niin kai kun ei oo ees startannu.

    Onko noi lähtöajat ilmoitettu GMT aikoina vai paikallista aikaa ?

    double-eagle kirjoitti: (26.7.2007 14:02:20)
    Onko noi lähtöajat ilmoitettu GMT aikoina vai paikallista aikaa ?

    Nuissa kilpailuissa yleensä kait ilmotetaan lähdöt paikallista aikaa. Siltäpä tuo vaikuttais tälläkin kertaa. Paikallisen ajan ja härmätimen eron näät Rolexista.

    Jos taas ite asiaan menis niin Ilosen pitäis kai olla jo pelannu ekan reikän. Liiderboordi taas jumissa?

    kebax kirjoitti: (26.7.2007 14:07:54)
    Jos taas ite asiaan menis niin Ilosen pitäis kai olla jo pelannu ekan reikän. Liiderboordi taas jumissa?

    Mun liiderbooordin mukaan se on kyl pelannu jo kaks reikää baarissa.

    Seitsemän jälkeen +1…poki par kolmosella.

    Vielä voi hyökätä.

    double-eagle kirjoitti: (26.7.2007 15:37:43)
    Seitsemän jälkeen +1…poki par kolmosella.

    Vielä voi hyökätä.

    Ei voi. Kyllä se nyt on siinä. Enää 64 reikää jäljellä. Ihan mahdotonta. Pyyhe vaan kehään. El Torosta kyllä tuli kertaheitolla Il Pisello.

    Piru kun ’pitää’ itse lähteä pelaamaan. Takaysi -4 ni ollaan hyvillä huitimilla 🙂 En minä siis…

    Kyl se nyt etuysi Ilosella on edessä. Siis kentän vinkkelistä. Nyt pörövaihdetta taas silmään. Kyllä se Mikolta onnistuu.

    kebax kirjoitti: (26.7.2007 16:05:38)
    Kyl se nyt etuysi Ilosella on edessä. Siis kentän vinkkelistä. Nyt pörövaihdetta taas silmään. Kyllä se Mikolta onnistuu.

    Nyt hän sai pörövaihteen silmään ( 12:lla )…rinnalle ja ohi seuraavaksi.

    Yksi alle ja 7 reikää jäljellä..pari birkkua lisää niin eiköhän se cutti varmistuisi..

    Tuo Andres Romero on aika mielenkiintoinen heppu, välillä tulee karmeita reikiä mut sit paikkailee niitä jollain viidellä birdiellä.. Ei voi puhua kovin tasaisen tylsästä pelaajasta.

    Jonkinlainen pörövaihde löytyi ja Ilonen -3. T23 ja cutista menossa läpi. Ny vilkku päälle vasemmalle!

    Tupla, jännäks menee !!

    hc

    17. reiän bogi muuttui vielä tuplabogiksi. Harmi että loistava taistelu palkitaan luultavasti viimeisellä karsiutumissijalla.

    Cutin muovautuminen on pahasti keksen. Ei auta kuin toivoo parasta ja pelätä pahinta.

    Mikko jatkoon..onnittelut…Jimenezillä ollut kova nousu.

    Yksi täydellinen päivä voi muuttaa kaiken..tsemppiä.

    double-eagle kirjoitti: (27.7.2007 14:28:20)
    Mikko jatkoon..

    Eläpäs ny vielä hihku. Tilanne on delikaatimpi kuin kipeä elin…

    kebax kirjoitti: (27.7.2007 14:34:45)

    Eläpäs ny vielä hihku. Tilanne on delikaatimpi kuin kipeä elin…

    Liiderboordin mukaan Mikko on geimeissä huomennakin !

    double-eagle kirjoitti: (27.7.2007 14:48:41)
    Liiderboordin mukaan Mikko on geimeissä huomennakin !

    Ja samaisen liiderboordin mukaan kenttä ei ole vielä tyhjä.

    double-eagle kirjoitti: (27.7.2007 14:48:41)

    kebax kirjoitti: (27.7.2007 14:34:45)

    Eläpäs ny vielä hihku. Tilanne on delikaatimpi kuin kipeä elin…

    Liiderboordin mukaan Mikko on geimeissä huomennakin !

    Siinä Leaderboardissa lukee ’Projected cut’. Niin paljon pelaajia on vielä ulkona ja ennen kaikkea rajan väärällä puolella olevilla pelaajilla on pelaamatta, että homma ei todellakaan ole selvä. Oletko sinä ? 🙂

    Ehdottomasti muuten tsemppiä Mikolle. Ainoa vaan että tässä tilanteessa ei voi juur muuta tehä ko puristella muniaan.

    kebax kirjoitti: (27.7.2007 14:59:07)
    Ainoa vaan että tässä tilanteessa ei voi juur muuta tehä ko puristella muniaan.

    Ai Mikko vai?

    kebax kirjoitti: (27.7.2007 14:59:07)
    Ehdottomasti muuten tsemppiä Mikolle. Ainoa vaan että tässä tilanteessa ei voi juur muuta tehä ko puristella muniaan.

    Minä olen sen verran laiska, että tuota en viitsi itse tehdä, vaan sen saa hoitaa joku muu…

Esillä 25 viestiä, 1 - 25 (kaikkiaan 37)
Vastaa aiheeseen: The Deutsche Bank Players’ Championship of Europe 2007

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu The Deutsche Bank Players’ Championship of Europe 2007