23.4.–30.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[14][27]
KilpailuaSuomalaista

tas. tiputtaminen 54 -> ~20?

Etusivu Foorumit Yleistä tas. tiputtaminen 54 -> ~20?

Esillä 11 viestiä, 26 - 36 (kaikkiaan 36)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Kerran pelasin yhden ryhmään tulleen hepun kanssa. Rundin aikana ilmeni, että hän pelaa vasta jotain viidettä kierrosta lyhyellä golfurallaan ja händäri oli muistaakseni siinä parinkymmenen paikkeilla.

    Sälli tekaisi sitten ohimennen birkun par-nelosella. Kehuin tietysti kovasti, mitä hän tuntui jotenkin ihmettelevän. Kävi ilmi, ettei edes oikein ollut edes huomannutkaan, millaisen par-luvun väylän oli pelannut ja mitä birdie tarkoittaa. Kyseli vaan, että ’no, onks se kolmonen sitten aika hyvä tulos?’

    Itse olen tiputtanut tänä kesänä 54 -> 33,5
    (Tiputin kaiken kolmella ensimmäisellä kierroksella)

    Kauan sitten eräässä elokuussa kortti ja toukokuussa NGCC Freamilla 64 bogipistettä HCP silloin n. 49 tai jotain. Pelasin keltaisilta ja toimikunta laskeskeli tasoituksen punaisten mukaan 28:aan. kesän lopussa 22.

    Pelin luonne on, että luullaan alkuun osaavamme hyvien mukaiset lyönnit, kunnes n. 10 vuoden pelaamisen jälkeen ollaan opittu nöyriksi ja osataan myös pelistrategia – hyökätään siellä, missä se kannattaa ja otetaan penaltti esteestä ja chippi metsästä väylälle…

    HCP kuvaa kokonaisosaamista, mikä tulee hyvin esiin, kun tarkastelee ’huonojen’ ja hyvien kierrosten scoreja… Bruttotulos vaan vaikuttaa olevan aina kahden, viiden lyönnin haarukassa!

    Kyy

    Noin 3 vuotta ja 130 rundii. Olis ehkä kannattanut ottaa muutama tunti prolta ……

    Kyy

    Niin ja rangella käytiin harvoin ja lähipelialueella ei ollenkaan. Oli vain hirveä hinku kentälle.

    Kolmannen kauden alussa tasoitus oli 23, nyt viidennellä kaudella 17,5 ja siihen tuntuu jämähtäneen. Syynä on tietysti liian harvat kierrokset (25-30/vuosi) ja vielä harvemmat harjoituskerrat..

    Kun kävin pitkästä aikaa prolla talvella, kävi selväksi että tennis- ja kössitaustani oli auttanut pudottamaan händärin suht helposti bogitasolle käsillä lyömällä. Nyt pitäisi oppia svingamaan ihan oikeasti, että tasoitus putoaisi edelleen..

    Viime kaudella aloitin eli hcp oli 54. Nyt 7,8

    Kaveri tiputti ensimmäisellä kierroksellaan 54-33,5…..

    Nimetön

    Just tota olen itsekin snadisti ihmetellyt kun yx ’kaverini’ joka stikkas ihan pokkana et yhden pelatun kauden ja nyt puhun suomen kaudesta oli tiputtanut Hcp 54-3,2 just joo tättärää olen tiikeri!!!

    Vittu mikä daiju !!! Eli , onhan noita omenoita.

    Nimetön

    En ikinä usko että kukaan pudottaisi ekan kauden jälkeen 3,2… se vaikuttaa lähes mahdottomalta.. Itse laskin ekan kauden jälkeen, täysin ilman harjoittelua 26,5 ja nyt kolmas kausi menossa ja händäri on 16…

Esillä 11 viestiä, 26 - 36 (kaikkiaan 36)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #375523 kohteessatas. tiputtaminen 54 -> ~20?

Etusivu Foorumit Yleistä tas. tiputtaminen 54 -> ~20?