Aihe: Tämä on ihan must! - Golfpiste.com

17.3.–24.3 - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[10][6]
KilpailuaSuomalaista

Tämä on ihan must!

Etusivu Foorumit Välineet Tämä on ihan must!

Esillä 18 viestiä, 1 - 18 (kaikkiaan 18)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Ilman tätä ei kannata kentälle lähteä 🙂

Viran Omainen kirjoitti: (16.3.2009 13:09:06)
    Ilman tätä ei kannata kentälle lähteä 🙂

Sensuroitiinko se ketju, jossa tämä laite oli vielä eilen tapetilla ja jonka otsikossa ohjeistettiin miehiä? Säälittävää!

Chip Greenside kirjoitti: (16.3.2009 14:34:49)
    Sensuroitiinko se ketju, jossa tämä laite oli vielä eilen tapetilla ja jonka otsikossa ohjeistettiin miehiä? Säälittävää!

Kyllä todellakin.

Ehkäpä se koko ketju klassikkoasemastaan huolimatta katsottiin ’epäasialliseksi’ kun se oli ajalta ennen Zen Suuria. Itse tuotteessa en näe mitään epäsiveellistä, tuosta oli kuitenkin valtakunnan suosituimman keltasen lehdistön edustajan, Iltalehden verkkojulkaisussa juttu…

Toi säiliö näyttää vähän liian pieneltä. Mä ainakin tarttisin sen isommalla ’gripillä’….etenkin jos tulee ’nummer zwei’ =) Ja lasketaanko tuo 14 mailan joukkoon?? Jos lasketaan niin sit se kannattais tehdä pallo-onkeen 😉

Iso Helppo kirjoitti: (16.3.2009 17:16:58)
    Toi säiliö näyttää vähän liian pieneltä. Mä ainakin tarttisin sen isommalla ’gripillä’….etenkin jos tulee ’nummer zwei’ =) Ja lasketaanko tuo 14 mailan joukkoon?? Jos lasketaan niin sit se kannattais tehdä pallo-onkeen 😉

Älä älä älä koettele sensorin toleranssia. Juuri tuonkaltaisten ’törkeyksien’ johdosta em. ketju sensuroitiin.

EFC

Siis oikeesti! onko se ketju poistettu? Jo on tiukat säännöt täällä!

Chip Greenside kirjoitti: (16.3.2009 17:29:24)

Älä älä älä koettele sensorin toleranssia. Juuri tuonkaltaisten ’törkeyksien’ johdosta em. ketju sensuroitiin.

Mun mielestä ihan asiallinen aihe! Kun vääntäis kunnon pyythonit pallo-ongen butt päähän niin swing weightin sais sen verran alas että proV1:set ois paljon helpompi kalastella ja pallo-onki ois helposti käsiteltävissä. Varmaan kunnon lasteilla sen sais aina D0:aan saakka niin tuupparitkin sais helpotusta molitorien onkimiseen.. 😀

EFC kirjoitti: (16.3.2009 18:05:07)

Sitä mihinkään poistettu ole. Tossa se on edelleen.

Tässä systeemissä on vaan sellainen fiitseri, että jos edellisten vuosien ketjuja nostetaan uudestaan pöydälle, niin ne näkyvät vain niinkauan kuin säilyvät tuossa kuuden tuoreimman vastatun listalla. ’Kaikki viestiketjut’ näyttää vain kaikki kuluvana vuonna aloitetu ketjut eli antiikkihelmet täytyy hakea uudelleen pinnalle jollain hakusanalla, jos putoavat siitä kärkikuusikosta.

Olisivat tuonkin keksijät vähän miettineet parempaa ideaa. Tuo pitää rakentaa sateenvarjon varteen, olisi näkösuoja samalla. Senhän saa kätevästi tyhjennettyä sateella vaikka greenille, huomaamatta tai naisten tiiauspaikalle 🙂

Bogisti kirjoitti: (16.3.2009 19:54:44)

EFC kirjoitti: (16.3.2009 18:05:07)

Sitä mihinkään poistettu ole. Tossa se on edelleen.

Tässä systeemissä on vaan sellainen fiitseri, että jos edellisten vuosien ketjuja nostetaan uudestaan pöydälle, niin ne näkyvät vain niinkauan kuin säilyvät tuossa kuuden tuoreimman vastatun listalla. ’Kaikki viestiketjut’ näyttää vain kaikki kuluvana vuonna aloitetu ketjut eli antiikkihelmet täytyy hakea uudelleen pinnalle jollain hakusanalla, jos putoavat siitä kärkikuusikosta.

Ei se ainakaan mun tietokoneella tule esiin ’yleistä-osiossa’, vaikka ketjuun on hiljattain kirjoitettu.

Jos tuon mailan varren halkaisija on liian pieni ja tapahtuu kiinnijuuttuminen, niin sitten se vasta hauskaa (itselle ehkä kiusallista) onkin. Loppukierros pyyhkeen ja mailan kanssa tallustellessa. No maine ja kysyntä saattaa kyllä kasvaa.

Chip Greenside kirjoitti: (16.3.2009 20:28:01)

Ei se ainakaan mun tietokoneella tule esiin ’yleistä-osiossa’, vaikka ketjuun on hiljattain kirjoitettu.

No sitähän minä juurikin koitin selittää, että siinä näkyvät vain kuluvana vuonna aloitetut ketjut. Tuo on vuoden -07 jäämistöä ja putoaa takaisin arkiston syövereihin heti kun aktiivisuus ei enää aloitussivun top6:een riitä. Koita vaikka. Kirjoita sinne jotain tuon linkkini kautta ja seuraa otsikkoa listoilla pari päivää.

Bogisti kirjoitti: (16.3.2009 20:52:19)

Chip Greenside kirjoitti: (16.3.2009 20:28:01)

No sitähän minä juurikin koitin selittää, että siinä näkyvät vain kuluvana vuonna aloitetut ketjut. Tuo on vuoden -07 jäämistöä ja putoaa takaisin arkiston syövereihin heti kun aktiivisuus ei enää aloitussivun top6:een riitä. Koita vaikka. Kirjoita sinne jotain tuon linkkini kautta ja seuraa otsikkoa listoilla pari päivää.

Hyvä, mulla lähti ’kynä’ käyntiin heti ensimmäisen lauseen (Sitä mihinkään poistettu ole. Tossa se on edelleen.) luettuani.

Liian pieni on, tuon täytyy olla junnumalli…

Ja noitahan pitää omistaa kaksi, täysin identtistä. Toinen juomaa varten…

TDi

Ainakaan koko päätä ei tuo vedä…

TDi kirjoitti: (17.3.2009 13:43:19)

Ei sinne oo koko päätä tarkoituskaan laittaa

Dosto kirjoitti: (17.3.2009 15:53:04)

TDi kirjoitti: (17.3.2009 13:43:19)

Ei sinne oo koko päätä tarkoituskaan laittaa

Paitsi jos on ihan k..ipää.

Esillä 18 viestiä, 1 - 18 (kaikkiaan 18)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #309984 kohteessaTämä on ihan must!

Etusivu Foorumit Välineet Tämä on ihan must!