Aihe: ’ Tämä laskee takuulla händäriä 5-8 lyöntiä ! ’ - Golfpiste.com

5.5.–12.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][7]
KilpailuaSuomalaista

’ Tämä laskee takuulla händäriä 5-8 lyöntiä ! ’

Etusivu Foorumit Yleistä ’ Tämä laskee takuulla händäriä 5-8 lyöntiä ! ’

Esillä 25 viestiä, 1 - 25 (kaikkiaan 67)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • #186647 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Innostuneena Laviksen uudesta tasoitusjärjestelmästä ajattelin ihan selvin päin ja ilman lääkitystä aloittaa ketjun jossa olis koottuna parhaat vuosikymmenien saatossa alan lehtiin kootut vinkit siitä kuinka varmasti alennat hcp:tä ! Olen unohtanut kaikki ja siksi olenkin jossain tuupparitasossa nyt. Avauksena voisi sanoa että jos muistaa pitää katseen pallossa eikä käänny liikaa taakse kun virittää mailaa taakse niin varmaan alkaa pysyä väylällä paremmin. Tähän kun vielä lisää rauhallisen lägin niin alkaa jo tulla pituuttakin lyönteihin. Mitä muuta ?

#436640 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

-no eagle- kirjoitti: (30.10.2011 17:49:57)
    Avauksena voisi sanoa että jos muistaa pitää katseen pallossa eikä käänny liikaa taakse kun virittää mailaa taakse niin varmaan alkaa pysyä väylällä paremmin. Tähän kun vielä lisää rauhallisen lägin niin alkaa jo tulla pituuttakin lyönteihin.

Tuossa yllämainitussa on jo niin paljon sulateltavaa yhdelle mie(l)elle, että taitaa olla paras siirtyä suoraan PRUHJAPS:in ja kehittämäni uuden tasoitusjärjestelmän käyttöön. Niitä yhdistelemällä ja pelaamalla yksin syksyisellä kentällä, saat todennäköisesti händärin singeliin parissa kolmessa kierroksessa.

#436641 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

jos muistaa pitää katseen pallossa eikä käänny liikaa taakse kun virittää mailaa taakse niin varmaan alkaa pysyä
    Mitä muuta ?

Pysy, pidä – liikkumatta.. älä tee muuta.

#436642 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Talvileirivinkki jos aikaa on tammikuun alusta jatkuen maaliskuun loppupuolelle.

JW (head coach) haluaa osallistujien leirin minimipituuden olevan kuusi viikkoa – eikä tuo händärikään ainakaan yli ykkösen olisi – mielummin plussan puolella.
    Vrt. Tasmanian Open- kohta lainatun klipin lopussa, jonne ECGA:n leiriläisistä parhaat saavat pelipaikan.

#436643 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Opetuta itsellesi parempi svingi. Tämä laskee takuulla händäriä. Viime talvena testattu ja toimivaksi todettu. Tulevana talvena uudestaan.

#436644 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

sdriver kirjoitti: (31.10.2011 10:49:46)
    Opetuta itsellesi parempi svingi. Tämä laskee takuulla händäriä. Viime talvena testattu ja toimivaksi todettu. Tulevana talvena uudestaan.

Ihan totta…swingasin tänään takaysin 1 yli..ja vika putti 10 cm lipusta ( reikä koholla ). Lääke oli laittaa vihdoinkin rautalyönti kuosiin ja siihen vaikutti grippi…neutraali vardonilla. Harmitti että en saanut sitä toimimaan väylällä 11 ( par 5 ) kun olin driven jälkeen 110 m lipusta ( vedin 20 oikeelle ja 10 m taakse/ohi hookin ) sörssin siihen parin. Singeliin kierros kuitenkin…kiitos Guzeninan ohjeiden !

#436645 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    Nimetön

-no eagle- kirjoitti: (31.10.2011 21:25:42)
    Singeliin kierros kuitenkin…kiitos Guzeninan ohjeiden !

Lopetitko parvekkeella pössöttelyn?

Kualeppi kirjoitti: (31.10.2011 21:42:43)

-no eagle- kirjoitti: (31.10.2011 21:25:42)
    Singeliin kierros kuitenkin…kiitos Guzeninan ohjeiden !

Lopetitko parvekkeella pössöttelyn?

Eikun pelikaverit joi aiemmin birdiepulloni ja nyt kahden pirkun jälkeen olisinkin ollut jo aika soossissa kun 12 väylällä tuli toka pirkku. Eka pirkku jännitti 2 viikkoa sitten niin että join ennen puttia myös yhden oluen. Nyt pelasin aivan raittiina.

Olen unohtanut kaikki ja siksi olenkin jossain tuupparitasossa nyt.

Etkös sä ole aina ollut tuupparitasossa?

lab kirjoitti: (1.11.2011 10:32:35)

Paitsi näin talven kynnyksellä jolloin olen singelitasossa. Nyt on jo 15 kierrosta pian alla tälle lyhyelle loppukaudelle. Eilinen kymmenen alitus oli toinen 2008 jälkeen…toki punasilta pelattu Guzenina-Richardson. Eilisestä jos ottais parhaan ysin ( 8-16 väylät ) niin olin 1 alle kahdella pirkolla !!!

-no eagle- kirjoitti: (1.11.2011 13:21:58)

lab kirjoitti: (1.11.2011 10:32:35)

… Eilisestä jos ottais parhaan ysin ( 8-16 väylät ) niin olin 1 alle kahdella pirkolla !!!

Jugi on Eclectic – singeli.

Eilisestä jos ottais parhaan ysin ( 8-16 väylät ) niin olin 1 alle kahdella pirkolla !!!

Niin, ’ Tämä laskee takuulla händäriä 5-8 lyöntiä ! ’

Bulls Hit kirjoitti: (1.11.2011 21:10:56)

Eilisestä jos ottais parhaan ysin ( 8-16 väylät ) niin olin 1 alle kahdella pirkolla !!!

Ja jos ottais vaan nuo kaks’ pirkkoo, niin olis jo 54 vauhdissa; siis tulos, ei händäri..

yeux de serpent kirjoitti: (1.11.2011 22:38:52)

Bulls Hit kirjoitti: (1.11.2011 21:10:56)

Ja jos ottais vaan nuo kaks’ pirkkoo, niin olis jo 54 vauhdissa; siis tulos, ei händäri..

No mun helmasynti edelleen on se, että pyrin aina pääsemään par-4 yhdellä päälle ja oikasemaan doglegit par-5:lla…se kostautui varsinkin alussa kun oli aika viileenä vielä..rohkaistuin kun vedin avauksen 20 m lipusta pitkäksi, mutta sitten alkoi kyntäminen. Parasta olisi useimmiten laittaa jonnekin 100 metriin se lähestymislyönti kuin saada sitten joku ’epämääräinen’ 40-80 m loppulähestymiseen. Punasilta ja talvigriineillä riittäisi tarkka sijoitus jopa i8:lla avauksessa.

Nimetön

Näinhän se menee itse kullakin, eli tyhmästi tulee monesti pelattua. Luulee, että on parempi pelaaja kuin onkaan. Samaan kategoriaan voi laskea toisenkin helmasynnin, selittelyn.

Kualeppi kirjoitti: (3.11.2011 14:12:30)

Näinhän se menee itse kullakin, eli tyhmästi tulee monesti pelattua. Luulee, että on parempi pelaaja kuin onkaan. Samaan kategoriaan voi laskea toisenkin helmasynnin, selittelyn.

Kentällä ei kannata selitellä mutta jälkipeli on pakollista.

Vasemman jalkaterän avaaminen muuten on kapean stanssin kanssa se yksi onnen avain mun lyönneissä nykyään..tasapainoinen painojakauma stanssissa aina läpivientiin asti.

Vielä jotta keväällä muistan niin:

Vasen vie lyöntiä..paketti pitää pitää lähellä kehoa ja vasen käsi ojennettuna suoraksi..mieman lihasjännitettä driven aikana myös jalkoihin..muuten ei pauku 250 m rikki.
    Mieli kuva myös saatosta ja lavan pohja edellä tuomisesta pallolle tärkeitä kuten harjoitussvingit..

ts

-no eagle- kirjoitti: (4.11.2011 8:40:27)

Vasemman jalkaterän avaaminen muuten on kapean stanssin kanssa se yksi onnen avain mun lyönneissä nykyään..tasapainoinen painojakauma stanssissa aina läpivientiin asti.

Oiskos tästä udesta swingistä videota nähtävillä?

ts kirjoitti: (8.11.2011 19:58:38)

Suotta niitä uusimpia videoita postailemaan – parissa viestissähän kaikki olennainen on jo kerrottu.

Alla yhteenveto:

– kapea stanssi alkuasennossa
    – avoin vasen jalkaterä
    – bsw:ssä ei käännytä liikaa taakse ’viritettäessä’ mailaa
    – vasen puoli vie lyöntiä
    – paketti lähellä kehoa
    – vasen käsi suoraksi ojennettuna
    – jalkoihin jännitettä
    – lavan pohja edellä palloon
    – rauhallinen lägi
    – katse pallossa
    – tasainen painonjakauma alkuasennosta läpivientiin saakka
    – mielikuva saatosta tärkeä.

Ihme olisi, jos näillä ’check-pointeilla’ draivien 300:n metrin raja ei piakkoin rikkoudu – ilmeisesti händäri kuitenkin ’syöksyy’ vauhdilla kohti nollaa…

Nimetön

Pallokone

Ihaillaas vanhaa ensin näin tiistain kunniaksi.

Lipulle kirjoitti: (8.11.2011 20:41:42)

Suotta niitä uusimpia videoita postailemaan – parissa viestissähän kaikki olennainen on jo kerrottu.

Alla yhteenveto:

– avoin vasen jalkaterä
    – paketti lähellä kehoa
    – jalkoihin jännitettä
    – rauhallinen lägi
    – katse pallossa

Ihme olisi, jos näillä ’check-pointeilla’ draivien 300:n metrin raja ei piakkoin rikkoudu – ilmeisesti händäri kuitenkin ’syöksyy’ vauhdilla kohti nollaa…

Just ja teille pitäis vielä videoita näyttää…

Unohdit muuten sen avoimen gripin..pyrin edelleen sulkemaan sitä..nyt oli pari eagle puttia 5 metristä jo…kun noi asiat oli automaationa. Etäisyyskontrolli on 0-asteessa hieman tiukkaa.

Lipulle kirjoitti: (8.11.2011 20:41:42)

Alla yhteenveto:

– avoin vasen jalkaterä
    – paketti lähellä kehoa
    – jalkoihin jännitettä
    – rauhallinen lägi
    – katse pallossa

Just ja teille pitäis vielä videoita näyttää…

Unohdit muuten sen avoimen gripin..pyrin edelleen sulkemaan sitä..nyt oli pari eagle puttia 5 metristä jo…kun noi asiat oli automaationa. Etäisyyskontrolli on 0-asteessa hieman tiukkaa.

#436661 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Kualeppi kirjoitti: (8.11.2011 22:55:12)
    Pallokone

Elä ihmeessä revittele ikäihmispokella..

#436662 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Tilpehööri kirjoitti: (11.11.2011 20:58:52)

Pallokone

Tuossa nyt näkee mitä tapahtuu kun aikansa lyö offset oversize kuokilla..alla pariin en ikinä pelannut 9 koloa peräkkäin edes talvigreeneille kuten nyt bleideillä 3 v treenin jälkeen.

#436663 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    ts

-no eagle- kirjoitti: (13.11.2011 13:08:48)

Tilpehööri kirjoitti: (11.11.2011 20:58:52)

Pallokone

Tuossa nyt näkee mitä tapahtuu kun aikansa lyö offset oversize kuokilla..alla pariin en ikinä pelannut 9 koloa peräkkäin edes talvigreeneille kuten nyt bleideillä 3 v treenin jälkeen.

Eli voidaan todeta punaisilta talvigriineille pelaamisen laskevan händäriä tuon verran. Asiaan saattaa liittyä pari pientä matemaattista ongelmaa, mutta eihän me niistä ole ennenkään niin piitattu. Pääasia että itseä ajatus miellyttää.

Esillä 25 viestiä, 1 - 25 (kaikkiaan 67)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #436689 kohteessa’ Tämä laskee takuulla händäriä 5-8 lyöntiä ! ’

Etusivu Foorumit Yleistä ’ Tämä laskee takuulla händäriä 5-8 lyöntiä ! ’