Aihe: TA1, 690 MB, MP-33? - Golfpiste.com

28.7.–4.8. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[15][9]
KilpailuaSuomalaista

TA1, 690 MB, MP-33?

Etusivu Foorumit Yleistä TA1, 690 MB, MP-33?

Esillä 6 viestiä, 1 - 6 (kaikkiaan 6)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • #188731 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Olen hommaamassa mailoja ens kaudeksi ja olisi tuommoisia vaihtoehtoja. Ku on nyt aikas halvalla menossa. Eli jo hyvin läpi käyty asia uuteen syyniin. Mitä näistä suosittelette ja mitä näistä ette suosittele? Ja miksi? Nykyiseni ovat Mizunon PRO-II raudat ja olen ollut niihin tyytyväinen, mut nyt on aika vaihtaa uusiin.

#497493 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Minua ei ainakaan päivääkään ole kaduttanut Mizunoiden hankinta.

Muita mainitsemiasi en ole testannut, joten voihan ne olla parempiakin. Euroopan Tourilla näkyy aika paljon MP-33 ja kaipa ne kaverit on testaillu kaiken mahdollisen.

Joissakin testeissä on mainittu ainakin TA-1 osumatuntuman olevan hieman ’kova’.

#497494 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    dr

Kannattaa myös tsekata Mizunon uudet MP-37 raudat jos kolmekolmosista olet kiinnostunut.

Lue lisää: MP-37

#497495 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Pelaan 690MB-tikuilla, enkä päivääkään ole katunut.

Tuntuma on hyvä, sain mailoihini kunnon varret (rifle 6,0) , svingipaino on oikea (D2) ja tikut ovat noin asteen flatit. Lapoja ei ole tiukennettu eli ne ovat ns. normaali-loftiset.

Muista kummiskin, että hommaat itsellesi hankkimiisi mailoihin TAATUSTI oikeanlaiset varret. Jäykkyys yms. semmoiset jutut pitää olla kunnossa.

Myös kädensijan pitää olla hyvä ja oikean paksuinen.

Tuosta joukosta voin sanoa, että Mizunon MP-33:set ovat ne eniten käytetyt euroopan tourilla, eikä suotta.

Sitten on joitan harhakäsityksiä muitten merkkien suosiosta.

Kokeike myös MG:n Vip-mallistoa. Ihana lyödä ja niissä on silmiä miellyttävä ulkonäkö.

PS. olisin ostanut TA1:set, mutta kun maahantuoja on tässä maassa mimmonen on, niin en saanut koko settiä testiin.

#497496 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Pelaan TA1:llä ja olen erittäin tyytyväinen niihin, eikä osuma todellakaan ole kova niinkuin tuossa aiemmin kuulopuheina heitettiin.

Tosin TA1 on vähän pienempi lapa kuin mp33. Mp33 on muutenkin vähän helpompi maila ja cavity on hiukan korkeammalla kuin TA1. Ehkä jos ostaisin nyt uusia mailoja saattaisin kallistua mizunon puoleen jos rahat ei riittäisi titleistiin. 🙂 Tämä siksi että ehkä ne vähän enemmän antavat anteeksi kuin tuo TA1. Vaikka edelleenkin huono lyönti on huono lyönti joka mailalla.

Nyt meni vähän sekavaksi, katotaan asiaa uudelleen kun mailojen hankinta on ajankohtainen. TA1 ovat upeat kepit.

#497497 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
Esillä 6 viestiä, 1 - 6 (kaikkiaan 6)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #497495 kohteessaTA1, 690 MB, MP-33?

Etusivu Foorumit Yleistä TA1, 690 MB, MP-33?