Aihe: Swingbyte - Golfpiste.com

13.1.–20.1. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[5][2]
KilpailuaSuomalaista

Swingbyte

Etusivu Foorumit Välineet Swingbyte

Esillä 25 viestiä, 1 - 25 (kaikkiaan 26)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Onko kokemuksia laitteesta?

Google auttaa (ellet nyt halua pelkästään kotimaista arvostelua tms.)

Juttu1

Juttu2

jne….

Ostin semmoisen. Kyllä se toimii. Hauska härpäke, jos nyt ei ota sitä huomioon miten tyly- suorastaan julma- se on arvioimaan minun lähes Ben Hogan swingiäni 🙂
    Nyt on talvikuukausille puuhaa korjata ne 30 pienintä virhettä…

J_M

Onko kellään kokemusta tästä toisesta samantyylisestä kapistuksesta?3baysgsa

Vaikuttaa pienemmältä ja parempi paikka mailassa äkkiseltään ajateltuna..

Olisiko vinkkiä mistä tuo Swingbyte kannattaa ostaa? kotisivuilla myydään vain USA:aan ja Kanadaan. Suomessa Pegolla näyttäisi olevan ’vain’ n. 80 EUR kalliimpi kuin USA:ssa???

Onkohan se Peltomäen 195 € sittenkään kovin korkea hinta? USA:sta (http://www.playbetterstore.com/servlet/the-150/swing-swingbyte-data-golf/Detail) tilattuna: laite $ 149, rahti $ 44.91, tulli (?), ALV $ 193,91 x 0,23, mahdolliset kuriirin kulut Suomessa.

#302561 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Jos vain on myynnissä suomessa, niin osta täältä, on paljon helpompaa. Itse ostin EBayn kautta. Rahti oli hiukan halvempi kuin 4Par:in esimerkissä mutta ALV tulee päälle. Tulliselvityksen tein itse netissä (samalla maksoin sen alv:in) ja posti toimitteli perille ilman eri kustannuksia.
    Jos olisin löytänyt aparaatin edes euroopasta, niin en olisi jenkeistä tilannut.

#302562 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Oon nyt kaksi kertaa vehjettä kokeillut. Se on oikeasti käsittämättömän hyvä ja tarkka. Suosittelen kaikille ketä kiinnostaa oman svingin kehittäminen ja tutkiminen.

Matt osaa myös (jo laitetta opiskeltuaan) kertoa tarkalleen mitä kaikkea laite kertoo. Suosittelen jos Peltomäessä olette käymässä tutustumaan laitteeseen. Mulla on ainakin peli ihan uudessa nousussa 😉

Swingbyte video

#302563 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Alkoi videon jälkeen kiinnostamaan…

Onko kukaan testannut ulkona miten hyvin pitää paikkansa? Onko tätä lyötä rinnan muiden kanssa ja todettu, että antaa samoja lukemia?

#302564 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Mitenköhän tää laite mahtaa toimia olohuoneharjoittelussa? Onko kokemuksia? Mielelläni ostaisin leluksi, jos ilman palloa svingailukin tuottaisi jonkinmoisen luotettavia tuloksia.

#302565 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Tarjous

Tossa on Peltomäki Golfilta saatu tarjous opetustuntiin ja Swingbyte tutustumiseen. Mä en oikein usko, että toimii olohuoneessa, ellet sitten lyö palloa verhoihin. Mun käsittääkseni ottaa laskuria vasta kun kolauttaa palloon.

#302566 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Onko kenelläkään tietoa laitteesta Zepp GolfSense Sensor. Huomasin, että kyseinen tuote on myynnissä Apple storessa (http://store.apple.com/fi/product/H6922ZM/A/zepp-golfsense-sensor?fnode=39&fs=s%3Dalpha&p=1). Pikaisesti katsoen tuotteessa enemmän ominaisuuksia sekä edullisempi, kuin Swingbyte.

#302567 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Itsellä kokemuksia vaan swingbytestä. Laite taisi olla ainoa joka pelittää myös android vempeleiden kanssa. Pikaisten kokemusten perusteella mielenkiintoinen värkki on sekin. (PS. Yksi ylimääräinenkin byte löytyy jos jotakin kiinnostaa.)
    Swingbyte review

Mihinkäs hintaan myyt ylimääräisen Swingbyten? Onkos uusi vai käytetty?

puttha kirjoitti: (4.1.2013 18:03:34)
    Mihinkäs hintaan myyt ylimääräisen Swingbyten? Onkos uusi vai käytetty?

Kyllä se on uusi ja avaamaton. Tarkemmin postilla: madman ÄT live.fi

Jokos myit aparaatin? Jos vielä tarjolla, niin paljonkos siitä nyt pyydät?

Itse ostin ko. laitteen kuukausi sitten. Sanoisin kyllä, että on hintansa väärti. Toisaalta ensimmäinen vehe levisi käsiin ensimmäisellä käyttökerralla, jonka tilalle sain uuden. Se taas on toiminut kyllä, mutta osa tiedoista tuntuu arveluttavilta. Mailanpäännopeus on aikalailla sama kuin muissakin simulaattoreissa ym. mitä olen kokeillut. Lisäksi laite piirtää oikein pallon lähtösuunnan. Tosin laitteessa on paljon vielä tietoja, joista en oikein tajua, että mitä ne mittaavat. Mutta sitten se huono puoli ja samalla itselleni se tärkein (ehkä jopa pakkomielle?) eli mailan polku. Laite näyttää lähes poikkeuksetta, että mailan lapa tulee rautamailalla yli 10 astetta sisältä ja draiverillakin 4-8 astetta. Samaan aikaan simulaattori näyttää rautamailan polun tulevan saman verran ulkoa sisään. Toisaalta draiveri tulee simun mukaan 25-35 astetta ulkoa sisään koko ajan, mikä ei kuuna päivänä pidä paikkaansa, koska pahimmat koukkaajatkin saavat maksimissaan hiukan yli 10 astetta jos vähänkään osaa pelata. Olen nähnyt tällaisia 10 asteen ulkoa sisään -lyöntejä huippukameroilla ja se koukkaus on yleensä järkyttävä over the toppi. Voikohan tällaisessa simussa olla mahdollisesti jokin asetusvirhe, koska seurasta ei ole vielä löytynyt pelaajaa, joka löisi sisältä palloa? Ei juniori, ei kilpapelaaja, ei kukaan. Yritä nyt tässä sitten reenata kun kaikki laitteet näyttää aivan eriä 😀

puttha kirjoitti: (10.1.2013 21:58:51)
    Jokos myit aparaatin? Jos vielä tarjolla, niin paljonkos siitä nyt pyydät?

Vielä löytyy, kiinnostuneet voivat laittaa postia madman@live.fi
    Ei tehdä tässä ketjussa kauppaa kun tämä ei ole ihan oikea paikka siihen.

Nyt muutamia kertoja laitetta testanneena täytyy todeta että yllättävän paljon se kerää tietoa. Mailanpäännopeutta on kiva seurailla eri swingin variaatioilla. Mutta opinnot jatkuvat, läheskään kaikkea dataa ei vielä osaa analysoida;) Myös täällä laite oli positiivinen yllätys ja uskon että siitä on vielä apua, mm. palautteen mailan liikkeistä saa äkkiä.(180 on se tiedusteltu luku)

postailehan tännekin kun saat selville mikä tarkoittaa mitäkin!

rel

Simulaattorin ns. virheistä osa tulee mailanpinnoista tapahtuvien heijastusten kautta. Simulaattori kun tuijottaa kameralla.
    Eli jos tulee yllätyksiä niin peittaa draiverin yläpinta maalarinteipillä se auttaa.

samoi kuin ns. pallokuvioiset putterit – teippaa ne piiloon.

samoi chipeissä kannatta lyödä kädet lavan edellä niin ei pääse wedgen pinta heijastamaan kameraan ja näin kertoo lyönnin oikeammin.

t:rel

2. versio tulossa lähiviikkoina, joten nyt saa U.S. Amazon.comista melko edullisesti nykymallia (~95€ sis. rahti ja alvit Suomeen). Hoitavat nykyään tullauksen automaattisesti.

Onkon kenelläkään lisäkokemuksia ko. härpäkkeestä? Nythän on tullut samantapainen SkyPro, joka hiukan arvokkaampi. Ainakin ulkoa ostettaessa. Suomen hinnat lienevät aika lähellä toisiaan. Molemmissa tietty se huono puoli, että pelittävät vaan Android / Apple ja toinen pelkästään Apple. Eikö niin?

SkyPro on Golfliiton jäsenetuna kesäkuussa hintaan 199 e. Arvioiko Golfliitto jäsenetutuotteidensa hyödyllisyyttä ja laatua (ts. uskovatko Golfliiton asiantuntijat SkyProsta tai vastaavasta laitteesta olevan oikeasti jotain hyötyä tai SkyPron olevan parempi kuin kilpailijansa) vai onko kyseessä pelkkä liiketoimimta yhteistyökumppaneiden kanssa?

Tipitii

Esillä 25 viestiä, 1 - 25 (kaikkiaan 26)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #302557 kohteessaSwingbyte

Etusivu Foorumit Välineet Swingbyte