Aihe: Suomitytöt maailmalla - Golfpiste.com

5.5.–12.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][8]
KilpailuaSuomalaista

Suomitytöt maailmalla

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu Suomitytöt maailmalla

Esillä 15 viestiä, 1 - 15 (kaikkiaan 15)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Suomipojille on oma ketjunsa, jonne en rohjennut tyttöjä änkeä, kun tytöt luonnollisesti ansaitsevat oman ketjunsa. Poikien ET karsintamenestysten jälkeinen kisakalenteri herätti joidenkin mielissä vähän oudoksuntaa, tyttöjen kisakalenteri näyttää eriltä. Mikäli mukaan pääsevät. Nummenpää ja Tamminen ovat ilmoittautuneet heti LET:in avaukseen. Maailman kauimpaan mahdolliseen kolkkaan. Ja siitä sitten toiseen kolkkaan ja taas takaisin. Elina ainakin lienee halutessaan avauksessa mukana. LET Tour Schedule February 1st – 3rd 2013 Entry List

Elinalta tuoreita kuulumisa huomenna abt 19.45 alkaen Yle 1- kanavalla.

Arto Nyberg isäntänä.

Minni nyt ykkösellä ’Urheilukatu 2’ ohjelmassa.

Pienenä vinkkinä tulosseurantaan ja muutenkin. Nytkin käynnissä on kaksi kovatasoista USA:n naisten college golf -turnausta joissa suomalaisilla hieno edustus. Sanna Nuutinen T6 kahden kierroksen jälkeen Puerto Ricossa ja Emily Penttilä T7 samoin kahden kierroksen jälkeen Floridan tasokkaassa kisassa. Vaikka Suomen naisammattilaisilla on vammojen ja yms syiden vuoksi ollut vähän hiljempaa, niin naisten amatööripuolella edetään hienosti ja laajalla rintamalla. Tsemppiä Sannalle ja Emilylle!

Olkoot vaan tynkäkisa, mutta Minni pitkästä aikaa viimeisessä ryhmässä voittotaisteluun. Hyvä paikka kilistellä lantteja reppuun. #birdietime #Minnimania

Minnille harvinaislaatuisesta tynkäkisasta mukavat 15 k€. Well Done! Ja Chip, joojoo, me kaikki tiedämme mitä sinä tästä ajattelet.

KL

Henkka kirjoitti: (21.4.2013 20:54:23)
    Minnille harvinaislaatuisesta tynkäkisasta mukavat 15 k€. Well Done! Ja Chip, joojoo, me kaikki tiedämme mitä sinä tästä ajattelet.

Minä puolestani olen ylen onnellinen, että Ursula ynnä muut selvisivät hengissä noista muutamasta pelaamastaan reiästä:

’Tänään päästiin pelamaan vain kahdeksan reikää. Tuuli oli aivan hirveä. Jarjestäjät kertoivat sen olleen puuskissa lähes 70 metriä sekunnissa.’, Wikström sanoi.

Aika hyvin, kun hirmumyrskyn raja on vaatimattomat 32 m/s. Tuollaisia 70 m/s tuulia esiintyy lähinnä isojen pyörremyrskyjen sisällä.

KL kirjoitti: (21.4.2013 22:37:10)

Minä puolestani olen ylen onnellinen, että Ursula ynnä muut selvisivät hengissä noista muutamasta pelaamastaan reiästä:

’Tänään päästiin pelamaan vain kahdeksan reikää. Tuuli oli aivan hirveä. Jarjestäjät kertoivat sen olleen puuskissa lähes 70 metriä sekunnissa.’, Wikström sanoi.

Aika hyvin, kun hirmumyrskyn raja on vaatimattomat 32 m/s. Tuollaisia 70 m/s tuulia esiintyy lähinnä isojen pyörremyrskyjen sisällä.

Minulle kerrottiin, että 70 km/h, mutta tiedottajalla ehkä hiukan lähti lapasesta… 8 reikää yksi alle siinä kelissä, mutta golf on tällalista, joskus ei pääse pelaamaan loppuun vaikka kuinka kulkisi…

KL

BayStream kirjoitti: (21.4.2013 22:45:05)

KL kirjoitti: (21.4.2013 22:37:10)

Minulle kerrottiin, että 70 km/h, mutta tiedottajalla ehkä hiukan lähti lapasesta… 8 reikää yksi alle siinä kelissä, mutta golf on tällalista, joskus ei pääse pelaamaan loppuun vaikka kuinka kulkisi…

Ajatteles kuinka hyvin olisi mennyt, jos olisi tuullut vielä vähän enemmän?

Ei ole golf reilua, ei… Mutta hyvä, että kaikki selvisivät terveinä myrskytuulen alta.

Hyvä sijoitus!

En tiedä olenko oikeassa, mutta minusta tuntuu, että tämän vuoden kisoissa eri toureilla on ollut poikkeuksellisen paljon ongelmia säiden suhteen.

Chip Greenside kirjoitti: (22.4.2013 9:43:40)

Hyvä sijoitus!

Haha 🙂

Henkka kirjoitti: (22.4.2013 12:41:09)

Chip Greenside kirjoitti: (22.4.2013 9:43:40)

Hyvä sijoitus!

Haha 🙂

Kun ujona ja helposti syrjäänvetäytyvänä miehenä kerrankin uskaltautuu ilmaisemaan mielipiteensä, niin heti naureskellaan pilkallisesti:)

Toinenki top-10 tuli sähköpostiin. En tiä, onko kuinka vanha noteeraus, mutta ihan hyvältä näyttää.

top-10-golf

Ei tainnu kiinnostaa tällä kertaa ’Naisten tour’ kierrokset…

Esillä 15 viestiä, 1 - 15 (kaikkiaan 15)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #209571 kohteessaSuomitytöt maailmalla

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu Suomitytöt maailmalla