16.4.–23.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][17]
KilpailuaSuomalaista

Suomen Golftietoviisas 2007

Etusivu Foorumit Säännöt Suomen Golftietoviisas 2007

Esillä 9 viestiä, 1 - 9 (kaikkiaan 9)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • #182240 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    KL

    Golf-lehden nettisivuilla on aloitettu moinen kisa, jossa tiedot punnitaan. Uskoisin jokusen GP:n palstalaisenkin sinne uskaltautuneen tietojaan mittaamaan. Hieno ajatus on tuo, pikku kisa silloin tällöin pitää mielen virkeänä. Mutta mutta… Kohdassa 2, Rules oli seuraavanlainen kyssäri, jonka vastaus ja perustelut ohessa. Mitä ovat palstan tietäjät mieltä tästä vastauksesta ja ennen kaikkea perusteluista? Pelaaja tiiaa pallonsa, mutta lyö puhtaan hudin ja pallo pysyy yhä tiillä. Ennen seuraavaa lyöntiään pelaaja painaa tiitä hieman alaspäin ja lyö sen jälkeen pallonsa kentälle. Montako rangaistuslyöntiä pelaaja saa? 0 1 2 — Oikea vastaus: 2 Oikein vastanneita: 29 % Selitys: Hutilyöntikin on lyönti, joten sen jälkeen pallo on pelissä. Jos palloa sen jälkeen koskee, siitä seuraa yhden lyönnin rangaistus ja pallo on laitettava takaisin alkuperäiselle paikalle. Ellei palloa palauta alkuperäiselle paikalleen ennen lyöntiä, seurauksena on kahden lyönnin rangaistus

    #295322 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Tuosta reklamotiin jo maanantai aamuna…

    #295323 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Ei ole onneksi mielipidekysymys – Decisions 18-2a/1. 😉

    J-P

    #295324 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Taisi olla toinenkin virhe tuolla. 8.reikä hole-in one kysymys

    Siinä kysyttiin että mikä seuraavista asioista ei ole totta. Yksi niistä oli että Larry Mize upotti vuonna 1987 Masters play-offista BUNKKERISTA voittolyönnin. Mielestäni lyönti ei ollut bunkkerista, mutta silti tämä ei ollut kysymyksen oikea vastaus.

    #295325 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    ts

    Ja mä oon ollu tosta ylimääräsestä korttiini jääneestä lyönnistä niin katkera..niin katkera…

    kuinka näin voi käydä oikeusvaltiossa

    #295326 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    #295327 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    tuo Larry Mize oli väärin, pistin itsekin merkille. Lehdestä vastattiin, että tarkastuslaskenta osoitti, että kysymyksellä ei ollut merkitystä vaikuttaviin lopputuloksiin (eli vissiin cutti-viivalla).

    #295328 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    EFC

    Olisi ollut mukava osallistua, mutta enpä huomannut moista kisaa lainkaan, no, oma vika kun ei tule luettua kyseistä sivustoa.

    #295329 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    ts kirjoitti: (14.12.2006 11:44:23)
    Ja mä oon ollu tosta ylimääräsestä korttiini jääneestä lyönnistä niin katkera..niin katkera…

    kuinka näin voi käydä oikeusvaltiossa

    Nii. Eikös lyönneistä? Eikun nii. Ei tässä siitä ollutkaan kyse juu. Nii.

Esillä 9 viestiä, 1 - 9 (kaikkiaan 9)
Vastaa aiheeseen: Suomen Golftietoviisas 2007

Etusivu Foorumit Säännöt Suomen Golftietoviisas 2007