Aihe: Stadin (Pk-seudun) parhaat ranget? - Golfpiste.com

31.3.–7.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[5][1]
KilpailuaSuomalaista

Stadin (Pk-seudun) parhaat ranget?

Etusivu Foorumit Yleistä Stadin (Pk-seudun) parhaat ranget?

Esillä 8 viestiä, 1 - 8 (kaikkiaan 8)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Nimetön

Missä käytte PK-seudulla lyömässä rangepalloja töiden jälkeen? Minun mielestäni paras range on Mega-Range (kehä III) , jossa hinta laatusuhde on varsin kohdallaan. Siellä on uudehkot rangepallot ja matot, mitä ei mielestäni esim. Paloheinässä (kehä I) ole. Vanhoja rupisia munkkeja en halua lyödä kuluneilta matoilta. Ruohoranget olisivat paras juttu. Onko Pk-seudulla mestoja, minne myös vierailijat pääsevät lyömään nurmelta?

tinaukko kirjoitti: (22.8.2010 0:19:01)
    Missä käytte PK-seudulla lyömässä rangepalloja töiden jälkeen?

Minun mielestäni paras range on Mega-Range (kehä III) , jossa hinta laatusuhde on varsin kohdallaan. Siellä on uudehkot rangepallot ja matot, mitä ei mielestäni esim. Paloheinässä (kehä I) ole. Vanhoja rupisia munkkeja en halua lyödä kuluneilta matoilta. Ruohoranget olisivat paras juttu. Onko Pk-seudulla mestoja, minne myös vierailijat pääsevät lyömään nurmelta?

Perusprovolta haiskahtaa, mutta Taliin ei pääse ensi viikolla.
    LET kisa kyseessä.

Nimetön

Oman kokemukseni mukaan mikään kenttä ei ole kieltänyt vieraiden tuloa lyömään rangella. Omat jäsenet ja osakkaat tosin yleensä saavat rangepalloja edullisemmin kuin vieraat. Ruoholta olen lyönyt palloja mm. Kurkissa, Masterissa, Ringsidessä, Sarfvikissa, Talissa ja Keimolassa. Ajoittain niissä kuitenkin suojataan rangen ruoho-osaa ja lyödään matoilta. Veikkaan, että Suomenojan Seasonin ruohorangekin olisi käytössä.

Hyvalla rangella nakee hyvin mihin pallot lentavat. Tassa mielessa ykkonen on Kurk. Esim Vuosaaressa, Talissa ja Pickalassa ei saa hajuakaan minne pitkat lyonnit menevat.

KL

Kuntogolfari kirjoitti: (22.8.2010 11:33:17)
    Oman kokemukseni mukaan mikään kenttä ei ole kieltänyt vieraiden tuloa lyömään rangella. Omat jäsenet ja osakkaat tosin yleensä saavat rangepalloja edullisemmin kuin vieraat. Ruoholta olen lyönyt palloja mm. Kurkissa, Masterissa, Ringsidessä, Sarfvikissa, Talissa ja Keimolassa. Ajoittain niissä kuitenkin suojataan rangen ruoho-osaa ja lyödään matoilta. Veikkaan, että Suomenojan Seasonin ruohorangekin olisi käytössä.

Kurkissa? Ruoholta? Onkos siellä pron katoksen luona joku nurmiläntti? Muutenhan siellä lyödään matoilta kesät talvet.

Missä kohdassa Rinkussa pääsee lyömään ruoholta? Siis rangella.

Nimetön

KL kirjoitti: (22.8.2010 18:05:40)

Kuntogolfari kirjoitti: (22.8.2010 11:33:17)

Kurkissa? Ruoholta? Onkos siellä pron katoksen luona joku nurmiläntti? Muutenhan siellä lyödään matoilta kesät talvet.

Missä kohdassa Rinkussa pääsee lyömään ruoholta? Siis rangella.

Kurkissa ruohorange on hieman sivussa mattojen molemmin puolin. Laatu ei kylläkään ole kaksinen eikä koko. Rinkussakin ruohoa joutuu etsimään. Voi olla, että olen lyönyt ruoholta omin luvin…

tinaukko kirjoitti: (22.8.2010 0:19:01)
    Missä käytte PK-seudulla lyömässä rangepalloja töiden jälkeen?

Minun mielestäni paras range on Mega-Range (kehä III) , jossa hinta laatusuhde on varsin kohdallaan. Siellä on uudehkot rangepallot ja matot, mitä ei mielestäni esim. Paloheinässä (kehä I) ole. Vanhoja rupisia munkkeja en halua lyödä kuluneilta matoilta. Ruohoranget olisivat paras juttu. Onko Pk-seudulla mestoja, minne myös vierailijat pääsevät lyömään nurmelta?

Lakistossa lyödäään nurmelta.

Tämä on mahdollista myös Albergan rangella.

Matkallisesti paras mesta on Paloheinä, siis sijaintina. Jos siellä vähän panostettaisiin palloihin, niin avot. Mutta kaikki nämä vuodet siellä todellakin aliarvostetaan asiakkaita, suorastaan naureskellaan niille matkalla pankkiin. Paloheinä tahkoaa isosti rahaa tietämättömien kurssilaisten ja tyytymättömien pallon mätkijöiden kustannuksella. Jossain toisessa markkinatilanteessa asiakkaat olis jo kadonneet ajat sitten. Mutta kun kukaan muu taho ei osaa markkinoida itseään, niin Paloheinä hyödyntää tämän markkinaraon. Todellisen golfin kannalta Paloheinällä ei ole mitään tekemistä vai tunnetteko yhtään oikeasti hyvää golffaria joka kertoo kotipaikakseen Paloheinän?

Esillä 8 viestiä, 1 - 8 (kaikkiaan 8)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #459708 kohteessaStadin (Pk-seudun) parhaat ranget?

Etusivu Foorumit Yleistä Stadin (Pk-seudun) parhaat ranget?