Aihe: Sokeiden SM - Golfpiste.com

28.4.–5.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][16]
KilpailuaSuomalaista

Sokeiden SM

Etusivu Foorumit Yleistä Sokeiden SM

Esillä 16 viestiä, 1 - 16 (kaikkiaan 16)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Onkohan syksyn myötä lisääntynyt näkövammaisten golftapahtumat vai mistä johtunee alastulojälkien tolkuton heitteillejättö? Ymmärtäkää nyt hyvät ihmiset että syksy saa ja Laukkanen mutta greeniruoho ei enää uudistu kuten heinäkuussa. Siis neuvoni on, paikkaa aina kaksi jälkeä niin kohta ei ole yhtäkään. Hyviä loppukauden pelejä KAIKILLE.

Hirsalassa on varmaan sitten pidetty Näkövammaisten Keskusliiton taikka sitten selkävaivaisten golfkisat, sillä missään muualla en ole koskaan nähnyt yhtä paljon korjaamattomia jälkiä kuin Hirsalassa eilen. Isoille griineille niitä jälkiä mahtuu ja yhdelläkin laskeskelin niitä olevan n. 50. En muuten jäänyt korjaamaan kaikkia, sillä siihen ei olisi valoisa aika eikä takana parin väylän päässä tulevien hermot riittäneet. Päädyin kompromissiin yksi oma ja 2-3 muuta. Ja sama joka ikisellä griinillä ja silti olivat kuin pommituksen jäljiltä.

Mikä ihmisiä oikein vaivaa?? Ei siellä kentällä saa niin kiire olla, että ei kerkiä omia jälkiään korjaamaan.

Vuosaaressa oli ollut vissiin samat kisat käynnissä…. (vai olikohan edellinen vastaus jo samasta osoitteesta). Kiitti vaan vieraspelaajat; omat pelaajat eivät voi olla niin idiootteja ?!! Ei kai tuo korjaushomma voi niin vaikeeta ja aikaavievää olla ???

pate64 kirjoitti: (1.10.2007 10:54:00)
    Kiitti vaan vieraspelaajat; omat pelaajat eivät voi olla niin idiootteja ?!!

Kyllä me eilen oltiin Hirsalassa ihan vieraspelaajina niitä alastulojälkiä korjaamassa. Turha on aina vieraspelaajia syytellä korjaamattomista jäljistä.

Jos ei omaa alastulojälkeä kerniltä löydä, niin en kyllä ihmettele ettei omaa pallokaan löydä kentältä. Kyllähän silloin sinne Hirsalaan niitä pallojakin häviää kierroksella reppullinen ja me vieraspelaajat saamme niitä sieltä poimia väylänreunoilta.

pate64 kirjoitti: (1.10.2007 10:54:00)
    Kiitti vaan vieraspelaajat; omat pelaajat eivät voi olla niin idiootteja ?!! Ei kai tuo korjaushomma voi niin vaikeeta ja aikaavievää olla ???

Haha 😀

Onko koskaan mieleesi juolahtanut että kenttäsi vieraspelaajat ovat jonkun toisen kentän omia pelaajia? Meinaatkos että esim minä vieraskentälle mennessäni muutan jo usean vuoden tottumuksiani, joita en edes itse tiedosta, pelkästään sen takia että kenttä ei ole kotikenttäni?

Mutta sinänsä hyvä aihe, vaikkakin ikuinen.

Kauheimmat greenit joihin tänä kesänä itse olen törmännyt oli Kytäjällä. Paikalliset joiden kanssa pelasimme sanoi että ongelma on ollut jo vanhan kentän aukeamisesta lähtien (jonka itsekin huomasin samana kesänä siellä vieraillessani) ja ainakin itse totesivat syyllisiksi omat jäsenet. Tiedähäntä

Henkka kirjoitti: (2.10.2007 12:36:25)
    Kauheimmat greenit joihin tänä kesänä itse olen törmännyt oli Kytäjällä. Paikalliset joiden kanssa pelasimme sanoi että ongelma on ollut jo vanhan kentän aukeamisesta lähtien (jonka itsekin huomasin samana kesänä siellä vieraillessani) ja ainakin itse totesivat syyllisiksi omat jäsenet. Tiedähäntä

Mikä siellä sitten on hyvää….valkoiset bunkat ? GF on 70 €.

double-eagle kirjoitti: (2.10.2007 13:07:06)

Sä sitten et jaksa olla hämmästyttämättä. Kytäjällä on kaksi hienoa golfkenttää. Isolla Geellä. Mun mielestä ne ovat siellä hyvää.

double-eagle kirjoitti: (2.10.2007 13:07:06)

Siis sen lisäksi että siellä on Suomen parhaat golfkentät? En oikein ymmärtäny kysymystä…

Kauheimmat greenit joihin tänä kesänä itse olen törmännyt oli Kytäjällä.

Henkka sanoi että greenit Kytäjällä on kauheimmat…siis ei kauneimmat. Siksi kysyin josko siellä edes bunkat olis ok…kun gf on 70 ekkua ( kertalaaki 420 markkaa ).

Mä veikkaan, notta toi Henkka tarkoitti noilla ’kauheilla’ sitä, että on kuin peilipöydällä puttaisi – joka vielä on vinksallaan joka suuntaan ;o).

ts

GolfBot kirjoitti: (2.10.2007 18:04:46)
    Mä veikkaan, notta toi Henkka tarkoitti noilla ’kauheilla’ sitä, että on kuin peilipöydällä puttaisi – joka vielä on vinksallaan joka suuntaan ;o).

Kyl tais tarkottaa sitä, että vallan helvatisti alastulojälkiä.

Sinänsä aika yllätysveto Henkalta, mitä varmaan moni ei osannut ajatella… suora kommentti alkuperäiseen aiheeseen 😉

Määkin jouduin hetken miettimään ennen kun tajusin..

Jos kellä nyt epäselvää aiheen suhteen niin se alatulojälki voipi näyttää vaikka tälläiseltä:

Juuri noin. Just tota mä tarkoitin!

Kai. Vaikea sanoa, kun en näe koko kuvaa…

kebax kirjoitti: (3.10.2007 10:24:09)
    Jos kellä nyt epäselvää aiheen suhteen niin se alatulojälki voipi näyttää vaikka tälläiseltä:

Katoppas vaan, Kebax on saanut oikein komian greeniosuman. Olinkin juuri veikkaamassa greeniksi Everstin 14., mutta viestin lainaustoiminto toikin tuon saman tiedon esiin. Ihan oikeesti olisin arvannut oikein.

Tuliko tuosta muuten 3 putin bogi?

MP-33 kirjoitti: (3.10.2007 12:24:35)
    … Tuliko tuosta muuten 3 putin bogi?

Vastoin tapojani jouduin upottamaan tuon suoraan. Gir/Putt/Ka oli 2.6 rundilla. Eli täysin normista poikkeava töksäytys.

Esillä 16 viestiä, 1 - 16 (kaikkiaan 16)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #472988 kohteessaSokeiden SM

Etusivu Foorumit Yleistä Sokeiden SM