Aihe: Sokea teki holarin.. - Golfpiste.com

21.4.–28.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[7][3]
KilpailuaSuomalaista

Sokea teki holarin..

Etusivu Foorumit Yleistä Sokea teki holarin..

Esillä 12 viestiä, 1 - 12 (kaikkiaan 12)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • #178489 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

..kertoo Ilta=Sanomien nettilehti ja jatkaa:’ Nykyään Sharon on maailman paras sokea golfaaja. Marraskuussa Zohar herätti huomiota lyömällä hole-in-onen Caeserea golf clubilla, Israelin ainoalla 18-reikäisellä radalla.’ Ehdotankin, että GP Invitationalissa lyödään Sharonin kunniaksi joku par-3 silmät sidottuna!

#342108 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Eikös tuo olekaan normaalikäytäntö?

#342109 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Luultavasti tutulla parkolmosella ei ole mainittavaa eroa todennäköisyydellä tehdä holari silmät auki tai kiinni.

#342110 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Velipoika löi keväällä vasten aurinkoa todeten ’kai se lippu jossain tuolla on…’. Mä seisoin sopivasti sivussa ja näin lentoradan kokonaisuudessan. Ei ollut äijä uskoa lyöneensä ässää ennenkuin varovasti reikää lähestyttyään poimi pallin kiposta.

#342111 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Silmät kiinni lyöminen on muuten suhteelisen hyvä harjoitus. Siinä saa paljon paremman tunteen lyönnistä ja mailanpään tuntemisesta kun yksi aisti ’poistuu’ käytöstä. Suosittelen parinkymmenen pallon lyömistä putkeen silmät kiinni aina silloin tällöin.

#342112 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Koittakaapa asettua silmät sidottuna pallolle lyöntiasentoon ja lyödä palloa. Aika hyvä keino katsoa onko lyönti ’automaatiotasolla’ vai ei.

#342113 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Silmät kiinni on yllättävän hankala lyödä, tätä voi kokeilla hyvänä harjoituksenakin, mutta ei täydellä rangella. Näin aistii omassa kehossa swingin aikana tapahtuvia asioita, eritavoin kuin silmät auki.

#342114 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Tetsa kerran pari kesää sitten sanoi että useasti ennen rundia rangella lyö muutaman driven silmät kiinni. Minä kun tuohon kyselin syytä, niin vastasi että saa rytmin mukavasti takaraivoon ennen rundia.

Kuuostaa loogiselta. Minä en ole vaan uskaltanut tuota muiden rangellaolijoiden turvallisuuden takia vielä koettaa. Kuplassa kylläkin rautaseiskalla ja sielä nyt kyllä saa ihan kohtuullisia osumia aikaiseksi.

#342115 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

On täällä tällaisiakin tapauksia.

Lue lisää: Sokkona pelaamisen lopettaminen

#342116 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Mä ainaki näin joku vuosi sit Tulos-/Urheiluruudussa, ku sokea pelaaja teki holarin, joten ei tuo eka ollu…

#342117 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

huhhuh… säikähdin jo, että soketti teki holarin

#342118 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Hiueno homma. Lyöhään vaan – jos menis vaekka reikeen.

Muistan lukeneeni Jenkeissä olevan sokean , joka holautytanut useammankin holarin – vai onks se jo mainittu ketjuus.

Esillä 12 viestiä, 1 - 12 (kaikkiaan 12)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #342108 kohteessaSokea teki holarin..

Etusivu Foorumit Yleistä Sokea teki holarin..