11.6.–18.6 - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[15][23]
KilpailuaSuomalaista

Seuran jäsenten pettäminen Raumalla

Etusivu Foorumit Yleistä Seuran jäsenten pettäminen Raumalla

Esillä 5 viestiä, 26 - 30 (kaikkiaan 30)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • #496792 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Eiks porilasiten marssi enää veövoita mittää – häh.

    Hyvä ’Kauko Suomine’, kuka sitten lienetkään. Ilmeisesti et ainakaan ole porilaissii, sen verran hyvin tunnut olevan perillä asioistamme täällä eteläisessä kaupungin osassa. Olet kuitenkin osannut hyvin piiloutua ’nimesi’ taakse, koska on jo laajalti syntynyt väärä käsitys henkilöllisyydestäsi. Vaikka tässä itsekin piiloudun nimimerkin taakse, niin sen verran voin kertoa, että minä en ole tätä asiaa eteenpäin saattanut.

    (HCP 4-5)

    Tiettyjä ongelmakohtia tulee väkisinkin, kun yhtiö ja seura ovat erikseen.

    Eikös se ole niin, että kun Raumalle valmistui hyvä uusi puoli, Raumalla on hyvä ja positiivinen maine muiden suomalaisten mielessä – esim. jos vertaa Poriin – ja on varmasti lukuisia muitakin tekijöitä, joiden perusteella voisi päätellä golfin suosion näkyvän positiivisina lukuina myös Raumalla.

    Mutta kysymys kuuluu, miten esim. viime kesä meni eri kehitysmittareiden suhteen ?

    Eikös tästä ole viime kädessä kysymys?

    Nysse alkaa tosissaaa

    KUn olin aikanaan kesätöissä Raumalla, minua opetettiin tilaamaan olutta: Yksi kylmä porilainen, se on paras porilainen!

    Toisaalta tuo yksi sanonta jatkuu: Kyll raum o ain raum, muut sen ko kehitty

Esillä 5 viestiä, 26 - 30 (kaikkiaan 30)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #496791 kohteessaSeuran jäsenten pettäminen Raumalla

Etusivu Foorumit Yleistä Seuran jäsenten pettäminen Raumalla