Aihe: Senssipalsta - Golfpiste.com

28.4.–5.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[8][5]
KilpailuaSuomalaista

Senssipalsta

Etusivu Foorumit Yleistä Senssipalsta

Esillä 23 viestiä, 26 - 48 (kaikkiaan 48)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Olkaa hyvät vaan. Ja olittehan te.

Myy

Näyttäisi ilmaantuneen tuonne Golfpisteen Ladies Tee sivuille senssipalvelu:Peliseuraa ladyille.

Toimiikohan tuo sekahaussa? Tai voiko pojat käyttää palvelua halutessaan vain miesseuraa? Tuossahan taannoin yksi herraseurue kertoi hartaana kokemuksiaan pitkään jälkeenpäin Meri-Teijon reissulta. Kavereiden pyllyjä oli tiirailtu, tehty viiden putin triplaa ja muutenkin pidetty lystiä. Eli sielläkin puolella tilausta olisi :o)

Myy kirjoitti: (3.5.2006 23:06:33)
    .. Tuossahan taannoin yksi herraseurue kertoi hartaana kokemuksiaan pitkään jälkeenpäin Meri-Teijon reissulta. Kavereiden pyllyjä oli tiirailtu, tehty viiden putin triplaa ja muutenkin pidetty lystiä. Eli sielläkin puolella tilausta olisi :o)

Korostan, että edellämainituista teoista minä sorruin vain kokemuksien hartaana kertomiseen ja lystinpitoon. Sen enempää sormella sohimatta ja tikulla menneitä kaivelematta.

Jyrkkä Draw kirjoitti: (4.5.2006 8:53:25)

Myy kirjoitti: (3.5.2006 23:06:33)
    .. Tuossahan taannoin yksi herraseurue kertoi hartaana kokemuksiaan pitkään jälkeenpäin Meri-Teijon reissulta. Kavereiden pyllyjä oli tiirailtu, tehty viiden putin triplaa ja muutenkin pidetty lystiä. Eli sielläkin puolella tilausta olisi :o)

Korostan, että edellämainituista teoista minä sorruin vain kokemuksien hartaana kertomiseen ja lystinpitoon. Sen enempää sormella sohimatta ja tikulla menneitä kaivelematta.

Puistattaa ajatuskin, että olisin tehnyt muuta kuin putannut huonosti. No lystiä tietennii pidettiin, veet silmissä naurettiin varsilyönneille ja muulle. Mutta varmasti en tiiraillut kenenkään pyllyä!

Protestoin vahvasti sitä sävyä, jolla kommentoitiin aiemmin tässä ketjussa Meri-Teijon reissuamme, ja Ks.Reissun tapahtumia!!! Lisäksi haluan tehdä selväksi kaikille tätä palstaa lukeville, sukupuoleen katsomatta aivan tasapuolisesti: MINÄ EN PUTANNUT VIITTÄ KERTAA!

Eli tuo pyllyjen tuijottaminen sitten kaiketi jää minulle, kun kaikki muut (paitsi Tetsa joka ovelasti kirjoitti sellaisen juupas-eipäs viestin, jossa vastuu jää lukijalle) ovat jo omansa valinneet.

Herrasmiehenä ja tasa-arvon suurena kannattajana kyllä uhraudun osaltani ja suostun katselemaan Myynkin pyllyä neljän tunnin ajan, mikäli tuo sekahaku tulee käyttöön. En minä ole niin kronkeli näiden asioiden kanssa. Enkä hetkeäkään epäile etteikö se olisi katsomisen arvoinen. Olen jo yhden lähes ammattipelaajan pelin hajoittanut vastaavilla jutuilla, joten tervetuloa porukkaan vaan 😉

Myy

Olen lähdössä kiertämään Lakiston tiistaina klo 17. Jos Annukka, Rautatykki tai joku muu mukava kaveri innostuu lähtemään kaveriksi, niin lähdössä näytti olevan kaksi paikkaa auki. Kentällä on SHG:n sivujen mukaan greenit käytössä kaikilla väylillä. Kentän kunnosta ei vielä ole kuulunut kokemusperäisiä lausuntoja.

Heippa Myy. Olis kiva nähdä sua ja muita vielä tuntemattomia SHG:läisiä pian jo kentällä…Mut tiistaina olis mulla tarkotus mennä jo päivällä kun vielä on aurinkoa luvassa ja mä tässä talvilomaa vietän tämän viikon. Huomenna (ma) ehdin varmaan vasta iltapäivällä joten jos keksit huomenna lähteä niin laita vaikka tekstarii.
    Mukavaa olis siis saada peliseuraa maanantaina iltapäivällä tai tiistaina ja keskiviikkona päivällä Lakistoon.
    Kävin Lakiston pelaamassa tänään ja ihan hyvässä kunnossa on, muutama avaus lyödään matolta, kaikki greenit on auki mutta melko kaljuja ovat vielä (mut nehän vihertyy melkein silmissä). Joku mies osaa varmaan analysoida kentän kuntoo paremmin, mä ainakin tänään vaan nautin auringosta :o) Ihanaa kun on lämmintä!

No, arvon SHG:läiset, koskas järkätään deitit? lauantaina?

KL

Tänään iltapäivällä korkataan Lakisto kello 14. Kerron sitten omat mielipiteeni kentän kunnosta.

Myy kirjoitti: (7.5.2006 22:43:10)
    Olen lähdössä kiertämään Lakiston tiistaina klo 17. Jos Annukka, Rautatykki tai joku muu mukava kaveri innostuu lähtemään kaveriksi, niin lähdössä näytti olevan kaksi paikkaa auki.

Valitettavasti en itsekään huomenna pääse vielä tuohon aikaan kentälle. Myöhemmin illalla on kyllä tarkoitus mennä rangelle lämmittelemään.

Myy

Annukka kirjoitti: (7.5.2006 23:40:42)
    No, arvon SHG:läiset, koskas järkätään deitit? lauantaina?

Lauantaina taitaa olla mahdollista vasta myöhäisellä iltapäivällä – ehkä tuossa neljän kieppeillä. Onko liian myöhään sulle? Lienee ainoa aika viikonloppuna, mikä mulle käy. Sunnuntai kun taitaa mennä noissa äitienpäiväriennoissa.

Kävin tänään muuten korkkaamassa Lakiston. Taisit tulla kierrokselta juuri, kun lähdin ykköselle…ellen nyt nähnyt kangastuksia – olihan siellä aika kuuma siihen aikaan. Peli meni oikein mallikkaasti, vaikka mukaan mahtui jokunen turpeenkaivuusessio. Putteja tuli vähän ekstraa, koska paikoitellen greeneillä kasvoi sentin pituista heinikkoa. Hyvä mieli jäi kierroksesta – varmasti myös osittain mukavan herraseurueen johdosta.

Siellähän minä, viimestä puttia upottamassa, kun kävelit ohi. Kierros ei mennyt niinkään mallikkaasti. kolme päivää Lakistoa riittää, huomenna Luukkiin päiväkävelylle, sitten taas jaksaa punnertaa Lakistos :o)

Lauantaina neljän maissa käy mulle oikein hyvin, ehtii hoidella kauppa-asioita ennen. Jos ei muita ilmaannu niin mennään me ainakin? palataan vielä, vaikka puhelimitse.

Myy

Annukka kirjoitti: (9.5.2006 23:40:43)
    … kolme päivää Lakistoa riittää, huomenna Luukkiin päiväkävelylle, sitten taas jaksaa punnertaa Lakistos :o)

Tiedän mistä puhut! Ja vain yhden kierroksen perusteella… Kyllä jalat huusi apua muutamassa ylämäessä ja piti ottaa sellainen etukeno, että mullat sai pyyhkiä ylhäällä nenänpäästä, jotta jaksoi mailareppu selässä pungertaa loppuun saakka. Pelikaverit kertoivat, että kyllä se puuskutus yleensä tuossa Juhannuksen korvilla lakkaa – siihen mennessä on sen verran jo kierroksia takana ja kunto kohentunut…

Sanoivat kaverit muuten, että Luukin greenit ovat huomattavasti huonommassa kunnossa. Mutta jos ottaa ihan puistokävelyn kannalta, niin tuskinpa se nyt hirveästi haittaa.

Annukka kirjoitti: (9.5.2006 23:40:43)
    Lauantaina neljän maissa käy mulle oikein hyvin, ehtii hoidella kauppa-asioita ennen. Jos ei muita ilmaannu niin mennään me ainakin? palataan vielä, vaikka puhelimitse.

Tehdään niin. Ja jos joku muu palstalainen innostuu lähtemään messiin, niin ilmoitusta vaan täänne. Tavataan Annukan kanssa mielellämme uusia golf-naamoja.

Myy

Ennakkotietoihin viitaten Annukka ja Myy lähtevät Lakistoa kiertämään lauantaina 16:20. Lähtöön ollaan ilmeisesti saamassa yksi herra forumin porukoista, mutta vielä on yhdelle sijaa… Mukaan vaan ladyt tai herrat!

tos

Olisin voinut vaikka tullakin mutta tasoitusraja menee näin aloittelevalle huitojalle pikkasen yli.

Mutta 2 peräkkäistä rundia Laiskistossa olisi ollut muutenkin ehkä liikaa. Vaikka kenttä on muuten meikäläisen makuun kun vaaditaan tarkkuutta eikä pituudella oo niin merkitystä.

Mutta jonain toisena kertana…

Myy

tos kirjoitti: (12.5.2006 11:10:38)
    Olisin voinut vaikka tullakin mutta tasoitusraja menee näin aloittelevalle huitojalle pikkasen yli.

Jos on ihan pienestä kiinni, niin siellä on noin kolme pinnaa tällä hetkellä liikaa, koska varaus tehtiin netissä ja kone arpoo automaattisesti vanhoilla tasureilla, kun syöttää lähtijän tiedot.

P.S. Mukava kuulla, että aloitteleva huitoja on innostunut Lakistosta. Monasti näitä ihmisiä ei sinne hevillä saa, ja jos erehtyvät käymään, vannovat hukattuuan kassillisen palloja ja puuskutettuaan rinteitä edes takaisin, jättävänsä tämän kentän muiden pelattavaksi. 😉

tos

Myy kirjoitti: (12.5.2006 12:58:48)
    Jos on ihan pienestä kiinni, niin siellä on noin kolme pinnaa tällä hetkellä liikaa, koska varaus tehtiin netissä ja kone arpoo automaattisesti vanhoilla tasureilla, kun syöttää lähtijän tiedot.

P.S. Mukava kuulla, että aloitteleva huitoja on innostunut Lakistosta.

Se kolme pistettä olis riittäny mutta ehdin jo sopia kierroksesta Luukissa.

Kiersin viime sunnuntaina Lakiston ekaa kertaa ja siellä on mäkiä, tottavie. Palloja hukkui puolen tusinaa mutta toisaalta muutama väylä meni ihan baaritasolla. Ei minusta kauhean paha kenttä aloittelijalle kunhan välttää lyömästä siihen ojaan.

KL

Eka draivi helähtää ilmaan sunnuntaiaamuna kello kuusi, lähteekö joku mukaan? Ei ole yleensä viljalti ruuhkaa tuohon aikaan, joten omaan tahtiin saapi mennä. Vartin yli viisi ylös punkasta, vaatteet päälle ja autoon! Mitenkäs se Willbergin Pepe laulelikaan aikoinaan jotain päivän aloittamisesta…..?

Myy kirjoitti: (12.5.2006 10:37:15)
    Ennakkotietoihin viitaten Annukka ja Myy lähtevät Lakistoa kiertämään lauantaina 16:20. Lähtöön ollaan ilmeisesti saamassa yksi herra forumin porukoista, mutta vielä on yhdelle sijaa… Mukaan vaan ladyt tai herrat!

Itse lopettelen kierrosta siinä kolmen maissa Lakistossa (lähtö 10.50). Oletteko menossa rangelle etukäteen? Olen varmasti maisemissa lähes neljään asti terassin ym. merkeissä, joten voisin tulla sanomaan moi.

Myy

Rautatykki kirjoitti: (12.5.2006 15:25:53)
    Itse lopettelen kierrosta siinä kolmen maissa Lakistossa (lähtö 10.50). Oletteko menossa rangelle etukäteen? Olen varmasti maisemissa lähes neljään asti terassin ym. merkeissä, joten voisin tulla sanomaan moi.

Jaa, jaa, että jälkipelit terassilla!

Tarkoitus olisi mennä rangelle huiskimaan – tosin viimeksi juutuin neljän ruuhkaan kehä III:lla ja vedin tukka putkella suoraan ykköselle ja kierros meni loistavasti. Ettei vain harjoitus pilaisi hyvin alkanutta kautta….;-)

Laitetaanko neilikka napinläpeen? Vai uskotko tunnistavasi ilman sitä?

Myy kirjoitti: (12.5.2006 18:12:23)

Laitetaanko neilikka napinläpeen? Vai uskotko tunnistavasi ilman sitä?

Luultavasti en tunnista, jos vanhat merkit paikkansa pitävät 😀 Mutta mahdollisuus on kyllä olemassa, kun tuskin siellä rangella ennen neljää kauheaa ruuhkaa on, ja jos profiilisi kuva helpottaa yhtään. Huido vaan villisti, jos rangella pyörii kierroksesta uupunut kaveri ilman bagia selkeästi jotain etsien.

Yhteydenpitoa varten sähköpostini on sitten muotoa etu.taka@welho.com, jos tarkempaa infoa haluat laittaa, ja jos kesän kisailuista tulee myöhemmin sumplittavaa. Nimen saat varmasti selville helpostikin.

V-P

heip,
    lauantaihin en minäkään pääse,mutta mielelläni pelaisin kanssanne.Ehkä ensi viikolla? Pelionnea!!

Myy

Rautatykki kirjoitti: (12.5.2006 20:38:53)
    Yhteydenpitoa varten sähköpostini on sitten muotoa etu.taka@welho.com, jos tarkempaa infoa haluat laittaa, ja jos kesän kisailuista tulee myöhemmin sumplittavaa. Nimen saat varmasti selville helpostikin.

Lyhyen salapoliisityön ja nettiselailun jälkeen luulen saaneeni asiasta vihiä. 😉

Esillä 23 viestiä, 26 - 48 (kaikkiaan 48)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #492278 kohteessaSenssipalsta

Etusivu Foorumit Yleistä Senssipalsta