Aihe: Senssipalsta - Golfpiste.com

28.4.–5.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[8][5]
KilpailuaSuomalaista

Senssipalsta

Etusivu Foorumit Yleistä Senssipalsta

Esillä 25 viestiä, 1 - 25 (kaikkiaan 48)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Silloin kun tätä foorumin uutta versiota avattiin, muistan jossain lukeneeni maininnasta Peli seuraa- osastosta. Minua ei häiritse jos keskelle kiivainta Paloheinä-keskustelua putkahtaa viesti jossa kysytään ensi viikonlopuksi Ähtäriin menijöitä, sais mielellään olla jousimies tai leijona ja kuva ois kiva. Että mitäs tälle asialle kuuluu? Mikä on aikataulu?

Eikös sun pitäis löytää helposti ’peliseuraa’ ilman senssipalstojakin – mikäli siis nimimerkki pitää paikkansa…?

Väärinkäsitysten välttämiseksi mainitsen, että minä en henk.koht. kaipaa peliseuraa, vaan tämä foorumi kaipaa Peliseuraa-osastoa.

Olen tänään menossa Golfsatamaan ja olisin aivan onnellinen jos siellä ei silloin olisi ketään.

Sikäli kun senssipalstoista ja niihin liittyvästä toiminnasta puhutaan, niin harvemmin kai käy niin että ’Peli seuraa’. Yleensä se mennä viuhtoo kaukana edellä; vähempiarvoiset ruumiinosat, kuten aivot, sitten seurailevat jossain perässä…

No nyt sitten nähdään päivän kysymyksen tuloksena, että millaista palvelua tänne foorumille tarvitaan 🙂

Myy

Rautatykki kirjoitti: (20.3.2006 0:35:12)
    No nyt sitten nähdään päivän kysymyksen tuloksena, että millaista palvelua tänne foorumille tarvitaan 🙂

Aivan! Eikä välttämättä pelkästään sinkuille ja niille, joiden elämänkumppani ei pelaa. Monille pariskunnille (42%) tekisi varmasti välillä hyvää parinvaihto; sekä pelillisesti että ihan seurustelun kehittämiseksi. 😉

Muuten Rautatykki, kun saadaan tänne tuo senssipalvelu, niin mehän voidaan tehdä jossain vaiheessa treffit. Voidaan miettiä Vanajanlinnan kisataktiikkaa. Ollaan nähtävästi seurakavereita ensi kesänä, joten onnistuu varmasti varsin näppärästi. Pitäisi vielä löytää ne puuttuvat joukkuekaverit.

Myy kirjoitti: (20.3.2006 15:57:24)
    Muuten Rautatykki, kun saadaan tänne tuo senssipalvelu, niin mehän voidaan tehdä jossain vaiheessa treffit. Voidaan miettiä Vanajanlinnan kisataktiikkaa. Ollaan nähtävästi seurakavereita ensi kesänä, joten onnistuu varmasti varsin näppärästi. Pitäisi vielä löytää ne puuttuvat joukkuekaverit.

Kyllä SHG:ssa on tarkoitus jatkaa tänäkin vuonna. Pelioikeutta ei vielä ole takataskussa, mutta parin viikon päästä haku päälle. Treenit kyllä sovitaan etukäteen, vaikka tämä palsta ei senssipalvelua kesään mennessä saisikaan pystyyn.

Hei tulevat seurakaverit! mää tungen mukaan teiän reffeille :o) Pelioikeus on just maksettu joten nyt ei voi muuta ku odottaa…
    Täällä on kai enemmänki SHG:n porukkaa, voitas sopii oikein kimppatreffit joskus.

KL

Joo, kimppakivaa! Täältä yksi SHG:läinen ilmoittautuu mukaan! Vaikka paarinvaihtoon, vaihdan sen mielelläni yhteen tai useampaan birkkuun…

Noni, SHG:n omat senssit on jo täydessä vauhdissa, täähän toimii! ennenku on edes alkanut.
    Mä olen kyllä aivan kokematon tuollaisessa paarinvaihdossa, mutta kuulostaa kiinnostavalta ja kokeneempien kärsivällisellä opastuksella opin varmaan pelin hengen nopeasti ja siitä tulee hienoa!

noh, paras jatkaa hommia (siis töitä) välillä, ettei ihan karkaa käsistä ;o)

iloa ja valoa!

V-P

Töitä tehdessä ja kevättä odotellessa vielä yksi vapaaehtoinen rehveille ja paarinvaihtoon!

Myy

Jos KL tulee samaan ryhmään, niin sitten täytyy suputella salaa taktiikkapuolta – se on Linnanherrojen vakoilija. Sitäpaitsi mä en vaihda yhtään birkkua paariin KL:n kanssa, koska ne on niin harvinaista herkkua, että tahdon pitää kaikki itse!

Annukka on turvallista seuraa, sillä Annukka meinasi passata Linnakierroksen. V-P on uusi tuttavuus – ollaanpa varuillaan… 😉

Kyllä minäkin voisin samantien pari paaria vaihtaa tipuihin, mutta kuka niistä haluaa luopua? Mutta tämähän menee jännäksi! KL pitää kyllä jollain saada tapaa sekaisin, jos SSS-teamin treeneihin pyrkii vakoilijana matkaan 🙂

Ja tiedä vaikka V-P olisikin entuudestaan tuttu, kun kierroksia olemme samoilla kentillä kuitenkin paljon näemmä pelanneet.

Huomenna saatte oikein isän kädestä. Olen huikeassa kevätkunnossa. Varatkaa rahat valmiiksi, notta ei jouduta noloihin tilanteisiin, kun teillä ei olekaan käteistä maksaaksenne kauden päätapahtuman palkkiot minulle. Ja se pappatuntsa pitää olla parkkipaikalla valmina kans !

Kaksi kierrosta jo pelattuna. Vihtilössä käsittämätömänupea score 107 ja tänään aivan uskomaton kierros ! kaikki onnistui. Upeat drivet. Olisitteppa nähnyt kuinka hienosti löin raudoilla palloa. Lähipeli upean tarkkaa ja putit aivan uskomatoman hyvällä mallilla.

Score 117, joten vapiskaa looserit ! Minä pelaan tällä hetkellä tasollani, notta talvitrenit ei valuneet hukka nimiselle eläimelle !

Mutta psyykkauksessa olen aivan omaa luokkaani:

Teillä kaikilla on oletettavasti niin hyvät pyllyt, että tuijotan niitä tiiviisti ja himoiten jokaisen driven aikana !

Äläpäs liioittele. Et sä lyönyt tänään kuin 114 kertaa 😉

Hyss…

Täällähän aina lisätään esim driven mittoihin vähän extraa, notta saahan sitä vähän liioitella huikeaaa scoreakin..

Hyss… Ei kerrota kenellekkään että vähän harkkakierroksella huijasin… Vaikka itseasiassa se kyllä ei ollut harkkakieros, vaan BP kertyi 46, notta händäri laski ja rajusti !

Hyss…

Jäsen XXL kirjoitti: (15.3.2006 15:34:16)
    Olen tänään menossa Golfsatamaan ja olisin aivan onnellinen jos siellä ei silloin olisi ketään.

Kohtapuoliin tämä sinun toiveesi saattaa toteutua.

Henkka kirjoitti: (22.4.2006 22:50:02)
    Huomenna saatte oikein isän kädestä. Olen huikeassa kevätkunnossa. Varatkaa rahat valmiiksi, notta ei jouduta noloihin tilanteisiin, kun teillä ei olekaan käteistä maksaaksenne kauden päätapahtuman palkkiot minulle. Ja se pappatuntsa pitää olla parkkipaikalla valmina kans !

Kaksi kierrosta jo pelattuna. Vihtilössä käsittämätömänupea score 107 ja tänään aivan uskomaton kierros ! kaikki onnistui. Upeat drivet. Olisitteppa nähnyt kuinka hienosti löin raudoilla palloa. Lähipeli upean tarkkaa ja putit aivan uskomatoman hyvällä mallilla.

Score 117, joten vapiskaa looserit ! Minä pelaan tällä hetkellä tasollani, notta talvitrenit ei valuneet hukka nimiselle eläimelle !

Mutta psyykkauksessa olen aivan omaa luokkaani:

Teillä kaikilla on oletettavasti niin hyvät pyllyt, että tuijotan niitä tiiviisti ja himoiten jokaisen driven aikana !

Olipa onni, etten nähnyt tätä viestiä ennen peliä. Olisin empinyt entistä enemmän mukaan lähtöä. Varsinkin tuo loppukaneetti sai suorastaan kylmän ringin perseeseen.

Mutta tosiaan, kiitoksia mainiosta kierroksesta. Harvoin on kolmen karvaisen äijän kanssa ollut sokkotreffeillä hauskempaa. Ja Tetsalle kiitoksia kaljasta, jos tohkeissani unohdin pelipaikalla mainita.

Tuo loppukaneetti saa uutta valoa kun muistelee Henkan hengästyttävää kertomusta siitä kuinka transvestiitti taannoin nipisti häntä perseestä. Tämän hän kertoi onneksi kierroksen jälkeen, terassilla, nauttiessamme Tetsan tarjoamia virkistäviä oluita, joista kiitos.

Ja kiitos myös peliseurasta; enpä muista koskaan avanneeni kautta uljaammassa ryhmässä. Ja kiitos myös etukäteen siitä, että pidätte lupaustenne mukaisesti turpanne kiinni tuloksista. Varsinkaan siitä viiden putin triplasta en halua kuulla koskaan mitään!

ts

Hmm… viiden putin tripla. Mä en sentään saanu perässä tullessani tehtyä ku neljän putin bogin. Kyl sekin aika hyvä on.

Jyrkkä Draw kirjoitti: (23.4.2006 20:38:20)
    Harvoin on kolmen karvaisen äijän kanssa ollut sokkotreffeillä hauskempaa.

Jaa-a. En tiennytkään että olit kokeneempikin sokkotreffailija kolmen karvaisen äijän kanssa. Nyt minä ymmärrän miksi puhuit lähteväsi Thaimaahan. Markkinat ovat kieltämättä sielä Suomea paremmat.

Mutta kuitenkin; tuo kuitenkin oli kovin surullista kuulla. Tai tavallaan olen tuosta kovin ylpeä, mutta olen kuitenkin varsin empaatisena ihmisenä puolestasi kovin pahoillani, että edelliset sokkotreffit kolmen karvaisen miehen kera, eivät ole aiheuttaneet Sinulle riittävää nautintoa 🙁 Mutta onneksi kuitenkin edes joskus. Harvoin on paljon enemmän kuin ei yhtään !

[Thumb Up hymiö]

Mutta kuitenkin: Mukavaa oli, mutta olkoot. Elämä On !

Se viiden putin griini jäi muuten aivan liian vähälle huomiolle. Hyvä kun otit asian puheeksi. Merkillepantavaa tässä veretseisauttavassa puttiperformansissa oli se, että jokainen niistä puteista meni aavistuksen edellistä lähemmäs sitä norsun piparia. Normaalikokoisella griinillä se on saatanan haastava suoritus.

Palaisin kernaasti kolmesta karvaisesta miehestä siihen pyllyjen tirkistelyyn, jos sopii? Asiahan on niin, että jos tämä pikku paheesi olisi ollut tiedossa ennen kierrosta, olisin melko varmasti tänään pyrkinyt lyömään normaalia pienemmällä lantion kulmalla.

Kiitos huimasta (ei pelillisesti) kotimaan kauden avauksesta! Koska kaikki mainitsemisen arvoinen on jo mainittu, ei minulla ole mitään lisättävää näihin.
    Henkan persaddiktio oli mulla jo tiedossa, totean vain että kyllä suomalaisen karjun takapuoli katsomista kestää.

Ehdotan että otamme saman uusiksi kesällä kun Meri-Teijon golfareena on edustuskunnossa!

Eikä mua tarvii niistä oluista kiitellä, Henkka ne käytännössä maksoi… ;o)

nimim. 16/18

Kiitos, Henkka, oluista!

Esillä 25 viestiä, 1 - 25 (kaikkiaan 48)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #492283 kohteessaSenssipalsta

Etusivu Foorumit Yleistä Senssipalsta