Aihe: Salaisen salaista - Golfpiste.com

21.4.–28.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[7][3]
KilpailuaSuomalaista

Salaisen salaista

Etusivu Foorumit Yleistä Salaisen salaista

Esillä 25 viestiä, 1 - 25 (kaikkiaan 40)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Kevät alkaa jo sulattamaan lumia katolta ja meikäläinenkin on tekemässä hiljalleen paluuta rakkaan harrastuksen pariin, aluksi vain näin netissä, sitten (ehkä) Suomenojan rangelle ja lopulta huhtikuussa (viimeistään) kentälle. Tämä uusi keskustelupalsta on herättänyt kiinnostukseni myös katsella ketkä tänne kirjoittelevat. Yksi mielenkiintoinen piirre on, että ne jotka pahiten asioita moittivat, eivät tyydy pelkästään toimimaan nimimerkin takaa vaan eivät edes viitsi muokata profiiliaan. Eli tuplanurkan takaa isketään ja välillä kovaakin. No, se heille kai näiden forumin sääntöjen mukaan sallitaan mutta jotenkin tuntuu, että eikö tuo nimimerkki riitä. Olisi mukava, jos olisi kirjoittajista jotain tietoa, niin tietäisi millä kompetenssilla ko. henkilö väitteensä esittää. Tai sitten ei. Tulipahan vaan mieleen päivän neljännen kahvikupin äärellä, lievässä kofeiinihumalassa.

Samansuuntaisia ajatuskia on ollut minullakin. Sanoiksi, tai itseasiassa merkkijonoiksi, näitä en oo kuitenkaan, palavasta, tosin jäätävän viileästä uusismaisesta, poltteesta huolimatta, tohtinna pukea. Varsinkin kun foorumiuudistuksen yhteydessä huomasin piiloutuneeni salakavalasti nimimerkin taakse… tai sitten kanada!

Olvi petrasi tulostaan reippaasti vuoden lopulla. Siis tosta kahveettelusta huolimatta.
    Niin, ja kyllä ainakin omakuva täytys profiilissa olla. Mutta en minä ketään arvostele.

Minä myönnän 🙁 Rohkeuteni ei riitä kirjoitamaan omalla nimelläni. Oikeasti olen Ilona 🙁

Ihan oikeasti, eikö tänään muka ole Persjantai ? Jutut on kyllä ihan sen suuntaisia ?

Nimetön

…niin ja kaikki tieto joka profiileihin kirjoitetaan on tietysti totta, aivan kuten nettikirjoittelu yleensäkin on erittäin luotettava tiedon lähde 😉

Uskoisin, että niillä henkilöillä joilla on tarvetta häiriköidä nimimerkin takaa on varmasti riittävästi mielikuvitusta kirjoitella profiileihinsakin sitä sun tätä. Itse en anna paljoa painoa sille mitä jossain profiilissa lukee vaan arvioin kirjoittajaa sen mukaan mitä hän kirjoittelee ja kuinka juttunsa perustelee.

Kuvastasi päätellen ainakin sinulta löytyy jotain korvien välistä. Siispä suhtaudun jatkossa aatoksiisi syvällä luottamuksella.

Ja sitten kahville!

Luodikko laukaisi ja osui! Tai sitten ei!

Made kirjoitti: (23.2.2006 15:05:34)
    Kuvastasi päätellen ainakin sinulta löytyy jotain korvien välistä. Siispä suhtaudun jatkossa aatoksiisi syvällä luottamuksella.

Ja sitten kahville!

Kiitos. Tästä ’imartelusta’ huolimatta en lakkaa IHmettelemästä Olvin hyvää menestystä.

Kuvastasi päätellen olet liukas ja osat imeä itsesi kiinni tarvittaviin paikkoihin, siispä suhtaudun jatkossa aatoksiisi ja ehdoituksiisi syvällä mielenkiinolla.

Ja sitten kahville!

Olvia minäkin juon. Kannatan kotimaista!

Turha kantaa vähäisiä rahojaan tanskalaisille tai briteille.

Made kirjoitti: (23.2.2006 15:15:07)

Jos näin on niin sitten Karhua. Sitä ymmärtääkseni juovat Laamavompatitkin. Ja perskuta mun laskuun.

kebax kirjoitti: (23.2.2006 15:17:23)

Made kirjoitti: (23.2.2006 15:15:07)

Jos näin on niin sitten Karhua. Sitä ymmärtääkseni juovat Laamavompatitkin. Ja perskuta mun laskuun.

Olvi oli aikoinaan jopa laadukkaan makuista, mutta mitä lie tapahtunut Iisalmen vesistöille?
    Karhu on tosiaan parempaa.

Jos keskiolutta on pakko juoda niin suosittelen Olvin panemaa Sandelsia. Rapsakka lager. Se perus-Olvi on ruunankusta.

Karhuhan on tuon tanskalaisen panimon tuote, ei missään nimessä. Kyllä sen kotimaista olla pitää. Ja yhdyn äxäxällään eli Sandelssi on laatutuote.

Tulipa sattumalta sopiva viesti sähköpostiin:

Olvi

Nimetön

Tuo naapuri(ei ihan, mutta melkein)kaupunkini Iisalmen ylpeys Olvi takoi kyllä mainion tuloksen viime vuodelta, sitä ei käy kiistäminen. Tosin kotimaan osalta kovin kasvu tulee kyllä (kiitos oluthintasodan) virvoitusjuomista, niin kuin tuossa linkissäsikin mainittiin.

Olvi on, ja tulee olemaan, jatkossa ainoa sinivalkoisen lipun alla olutta paneva tuotantolaitos kotomaassamme, siitä kiitos säätiöomistuspohjalle. Toki joitain paikallisia pienpanimoitakin on, mutta niistä ei tässä sen enempää.

Mallaspuolen tuotteista Sandels on todellakin mainio olut, mutta muuta hyvää nautittavaa ko. yhtiöstä ei kyllä tule.

Eiku tuleepas, osingot 🙂

Lähti vähän rönsyilemään tää threadi, eh? Nyrjäytetäänpä se takaisin alkuperäiseen aiheeseen:

Rifle kirjoitti: (23.2.2006 15:03:00)
    Uskoisin, että niillä henkilöillä joilla on tarvetta häiriköidä nimimerkin takaa on varmasti riittävästi mielikuvitusta kirjoitella profiileihinsakin sitä sun tätä. Itse en anna paljoa painoa sille mitä jossain profiilissa lukee vaan arvioin kirjoittajaa sen mukaan mitä hän kirjoittelee ja kuinka juttunsa perustelee.

Vähän omituinen peruste minusta. Ensinnäkin tällä palstalla on aika vähän ’häiriköitä’, ja minusta ihan puhdas trollailu on tippunut dramaattisesti uudistuksen jälkeen. Lisäksi tuskin kukaan edes täällä on niin hölmö että kuvittelee saavansa painoarvoa mielipiteelleen feikkaamalla profiilin tiedot, kyllä se paljastuu tekstin laadusta jos 13-vuotias trollaava finninaama esittää olevansa 35v ammattilaiskilpapelaaja. Ennemmin tai myöhemmin. Mieluummin näkisin noi profiilit helppona tapana selvittää ’kenen kanssa nyt puhun’, ilman että tarvitsee lähteä googlettamaan kys henkilön vanhoja tekstejä. Joita voi olla se 4-numeroinen määrä.

Netissä on muutenkin nähtävissä ihan selvä tendenssi, mitä anonyymimpänä voi viestinsä lähettää sitä vihamielisempää ja asiattomampaa kirjoittelu on (suosikkiesimerkkinäni taas suomi24.fi tahi jupp… öö jippii.fi). Pelkälle nimimerkille (joka sekin saattaa vaihtua viestin välein) on hirveän helppo vittuilla ja tölväistä takaisin. Varsinkin kun itse pystyy tekemään sen täysin anonyymisti. Mauttomasti ja hajuttomasti; kasvottomasti. Hurraa korkealaatuinen keskustelu! :-I

Onneksi tossa profiilissa on se tärkein tieto, eli milloin nimimerkki aloittanut kirjoittelun ja montako viestiä on vyön alla. Jos (pelkästään) provokatiivinen viesti tulee 2 viikkoa sitten perustetulta tunnarilta miltä on lähetetty < 10 viestiä niin sen voi jättää ihan huomioitta. Oli profiili täytetty tai ei.

Ääliöitä on joukossamme aina. Meidän muiden ei silti tarvitse alentua pelaamaan niillä kaikkein matalaotsaisimmilla säännöillä. 🙂

Nimetön

Kukin tyylillään 😉
    Itse arvioin edelleen kirjoittajia sen mukaan mitä he kirjoittavat ja miten asiansa esittävät. Minulle on aivan yksi lysti mitä jossain profiilissa lukee. Monasti profiileitaan innokkaasti täydentävät haluavat korostaa omaa sanomaansa tätä kautta…. tämä oli sitten yleinen kommentti eikä kohdistu kehenkään erityisesti.

Puhut paljon mutta asiaa. Juuri tätä avauksellani tarkoitin.

Uskallan kyllä paljastaa nimeni ja jutella päin naamaa esim. tuossa kesän suuressa kisatapahtumassa mutta mielestäni tällaisen palsta juoni on, että ollaan vähän niín kuin tuntemattomia. Tosin osan teistä jo tunnen aiemmista tapaamisista.

Profiilin ideana on taas antaa vähän taustatietoa siitä millä pohjalla esitän ajatuksiani. Joskus jopa fiksuja, mielestäni. Kuvani on hieman vanhentunut mutta näette minut taas kesän kisassa.

En tiijä tartteeko mun profiloitua , muta sen veran oon uuno, etten ossaa vielä
    tehä sitä – mutta ajanmittaan opin.

Nimimerkkiään pystyy muuttelemaan ja ominaisuutta nähtävästi käytetään. Tsekkasin pari viikkoa sitten hieman provohtavan viestin kirjoittajan profiilin. Nimimerkki oli perustettu 2003 tai -04, postauksia kolminumeroinen luku ja silti en muista koskaan nähneeni ko nimimerkkiä.
    Ehdottaisinkin, että profiiliin lisättäisiin laskuri, jossa näkyisi nimimerkin muutosten lukumäärä 😉

Toden totta !

Yritätkö käyttää profiiliani – senkin, sanonko mikä, en sano!

Nimetön

Voiko skitsofreenikon keskustelua enää pitää monologina? 😉

Hahahahihihihihi….

Tuo oli kyllä alkaneen golfkauden paras hoksaus 😀 Ziisus että sitten kahvit purskahti näppikselle 😀

Parti kirjoitti: (28.2.2006 12:07:30)
    Nimimerkkiään pystyy muuttelemaan ja ominaisuutta nähtävästi käytetään. Tsekkasin pari viikkoa sitten hieman provohtavan viestin kirjoittajan profiilin. Nimimerkki oli perustettu 2003 tai -04, postauksia kolminumeroinen luku ja silti en muista koskaan nähneeni ko nimimerkkiä.
    Ehdottaisinkin, että profiiliin lisättäisiin laskuri, jossa näkyisi nimimerkin muutosten lukumäärä 😉

Better yet, ehdotan että profiilissa näytetään kaikki nimimerkit millä henkilö on kirjoitellut… 😉

t: vain yksi tuopillinen syksystä ’01

Esillä 25 viestiä, 1 - 25 (kaikkiaan 40)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #492641 kohteessaSalaisen salaista

Etusivu Foorumit Yleistä Salaisen salaista