Aihe: Ruotsipojat maailmalla - Golfpiste.com

5.5.–12.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][8]
KilpailuaSuomalaista

Ruotsipojat maailmalla

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu Ruotsipojat maailmalla

Esillä 15 viestiä, 1 - 15 (kaikkiaan 15)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • On ne vaan kovia. Ensimmäistä kertaa kuulen nyt David Lingmerthistä, ja kaveri oli heti kakkonen US Tourilla. Viime kaudella myös tämä Jonas Blixt tuli kuvioihin siellä, kovasti vaan tulee uusia pelureita sieltä..

J_M

Näin on. Siellä on pidemmät perinteet, enemmän pelaajia, kovempi ja laajempi kansallinen taso, lisäksi voittamisen kulttuuri. Kovia esikuvia, jotka vetää nuoria harrastuksen pariin.

Mutta samaa leipää ne siellä syö, ja olosuhteissa ei ihan mahdottomia eroja ole. Ei ole minun mielestä mitään syytä ettei me saatais jotain samansuuntaista aikaiseks tulevaisuudessa.

Minä ihmettelin samaa killeä, David Lingmerthiä. En muista häntä ET:n tulosluetteloissa nähneeni koskaan. Meniköhän jävel suoraan Telia Tourilta Amerikkaan?

Ja vanha sutenööri, Jesper Parnevik, tekee paluuta. Lycka till!

ts

Johtaja XXL kirjoitti: (21.1.2013 14:16:25)
    Minä ihmettelin samaa killeä, David Lingmerthiä. En muista häntä ET:n tulosluetteloissa nähneeni koskaan. Meniköhän jävel suoraan Telia Tourilta Amerikkaan?

Arkansasin tiimin collegepelaaja ollut herra vielä vuonna 2012.

Parikin swedua sinne taas tuota kautta itsensä työnsi ja jotenkin pärjännytkin. Augustan kasvatti Henrik Norlander ja tämä Lingmerth.

Suomen päävalmentajan mukaan tuossa on yksi ero meidän sine meneviin ukkoihin: Swedut ovat jo collegeen mennessään niin paljon paremmalla teknisellä tasolla, että voivat siellä keskittyä pärjäämään säätämisen sijaan.

J_M kirjoitti: (21.1.2013 12:48:26)
    Mutta samaa leipää ne siellä syö, ja olosuhteissa ei ihan mahdottomia eroja ole. Ei ole minun mielestä mitään syytä ettei me saatais jotain samansuuntaista aikaiseks tulevaisuudessa.

Ei ne syö ruisleipää vaan makeaa vaaleaa. Pitäisköhän meikäläistenkin?

ts kirjoitti: (21.1.2013 14:28:26)

Pelasi kuitenkin vuonna 2012 Web.com tourilla 26 kisaa ja oli rahalistalla sijalla 10. Sillä sitten jo aukeni paikka PGA tourille. Tuskinpa oli varsinaisesti enää collegepelaaja 2012.

Ps. Onkohan tuo vanha sutenööri saanut minkäänlaista bonusta auttaessaan erästä vosua saamaan 110 miljoonaa?

Chip Greenside kirjoitti: (21.1.2013 14:44:23)

Pelasi kuitenkin vuonna 2012 Web.com tourilla 26 kisaa ja oli rahalistalla sijalla 10. Sillä sitten jo aukeni paikka PGA tourille. Tuskinpa oli varsinaisesti enää collegepelaaja 2012.

Ps. Onkohan tuo vanha sutenööri saanut minkäänlaista bonusta auttaessaan erästä vosua saamaan 110 miljoonaa?

Samainen vosu saanee myöhemmin 200 tai 350 miljoona lisää riippuen siitä millaiseen diiliin päästään. Mäkin voisin tohon jo suostua – vilken fiiling!

ts

Chip Greenside kirjoitti: (21.1.2013 14:44:23)

Täällä nousee käsi pystyyn virheen merkiksi. 2010 oli siis viimeinen vuosi collegessa ja pikainen lukeminen johti hieman väärään tulkintaan. 3x All American titteli kuitenkin kaverilla noista kuvioista.

ts kirjoitti: (21.1.2013 14:59:15)

Täällä nousee käsi pystyyn virheen merkiksi. 2010 oli siis viimeinen vuosi collegessa ja pikainen lukeminen johti hieman väärään tulkintaan. 3x All American titteli kuitenkin kaverilla noista kuvioista.

No ilmankos ei ole poikaa Teijolla näkynyt Nordic Leaguen kisoissa. Kovan koulun on Amerikassa käynyt ja paljon oppinut matkan varrella. Ja pää kestää. Viktigt!

PS. Olihan siinä Elimen avioeropaperissa lisäpöytäkirja, jossa sanottiin, että Jesperille bonarit myös. Ja Tiger maksoi, mutta sanoi Jesperille, että älä saatana swedupelle näytä naamaasi PGA Tourilla pariin vuoteen! Nyt on karenssiaika ohi.

Tuossa Jäsperissa kiteytyy hienosti kaikki se, mikä tekee ruotsalaisesta ruotsalaisen.
    Vilken fin kille, kanon säg jag…

kuukkeli kirjoitti: (21.1.2013 14:37:48)

Ei ne syö ruisleipää vaan makeaa vaaleaa. Pitäisköhän meikäläistenkin?

Ruisleipä auttaa jos suoli ei toimi;)

Näin on. Siellä on pidemmät perinteet, enemmän pelaajia, kovempi ja laajempi kansallinen taso, lisäksi voittamisen kulttuuri. Kovia esikuvia, jotka vetää nuoria harrastuksen pariin.

Lisätään rohkeasti tohon listaan vielä, että enemmän hyviä valmentajia… Uskoisin senkin paranevan tulevaisuudessa.

Kulttuuri tulee aina olemaan sen muutaman vuosikymmenen vanhempaa kuin meillä. Kun vuosia tulee lisää niin prosentteina se ei enää kuulosta niin pahalta.
    Lisätäänpäs siihen listaan vielä lahjakkuudet, niiden löytäminen ja kun siihen ynnätään valmennuksen taso niin siinä tulee jonkunlainen ero.
    Onko kellään tietoa minkälaisena pelurina tuo Lindmerth lähti jenkkeihin? Pelasiko joskus maajoukkueessa jollain tasolla? Kävikö koskaan pelaamassa Erkkoa?
    Noita kavereita vaan yksinkertaisesti riittää sielä niin paljon että aina joku/jotkut onnistuvat.

Oleellinen asia: Ruotsissa on peruspositiivinen asenne tekenisessä.

salmon kirjoitti: (22.1.2013 23:24:17)
    Oleellinen asia: Ruotsissa on peruspositiivinen asenne tekenisessä.

’Me ollaan hävitty tää peli.’

Esillä 15 viestiä, 1 - 15 (kaikkiaan 15)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #209467 kohteessaRuotsipojat maailmalla

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu Ruotsipojat maailmalla