30.4.–7.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][5]
KilpailuaSuomalaista

RuohoRanget?

Etusivu Foorumit Yleistä RuohoRanget?

Esillä 16 viestiä, 1 - 16 (kaikkiaan 16)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Missä pääsee päääkaupunkiseudulla lyömään ruohikolta? Olen uskollisesti käynyt Leppävaarassa pari kertaa viikossa, mutta eilen oli palloautomaattiin ilmestynyt lappu: ’Ruoholta lyöminen maksaa 3 € ekstraa!’ Istu ja pala! Onko ahneudella mitään rajaa? Miksei se maksa 15 € tai 22 € saman tien? Miksi juuri 3 €? No, mitä väliä; enää en kusekaan Alberga Golfin suuntaan vaan suuntaan muualle, vaan minne? Missä voi lyödä pari kopallista palloja RUOHOLTA? Nyt on hyvät neuvot tarpeen!

    No jo on… kolmesta eurosta kiinni reenaaminen. Mee yöllä nin ei oo kukaan kinuumassa ropoja.

    565

    Ainakin Pickalassa. (Jos katsot sen pääkaupunki seutuun)

    Nimetön

    Talmassa voi lyödä ruoholta. Voit samalla heittää par3 -kierroksen päälle. Tule kopauttamaan olkapäälle, niin voin hakea sinulle rangepoletit jäsenhintaan.

    Niin, minä olen se kaveri jolla on lippalakki päässä ja maila kädessä.

    Ei se lappu siähen mistään yllättäen ole ilmestynyt. Kyllä kyseinen toiminta on ollut maksullista jo ainakin viime vuonna, ovat sitten varmaan kyllästyneet katsomaan kun kukaan ei maksa ja laittaneet isomman lapun 🙂

    Käsittääkseni ainakin viime vuonna Albergassa tuohon 3 € sisältyi myös lähipeliharjoittelu. Kuka tietää, mikä on tilanne nyt?

    No kyllä se olisi ainakin itselläni periaatteellinen juttu etten tuollaisesta maksaisi. En ole kyllä ennen kuullut että ruoholta lyöminen maksaisi jotain erikseen. Jotain ’lähipelimaksuja’ olen nähnyt. Aikoinaan harjoitteluni Hiekkaharjussa loppui kun keksivät laittaa siihen greenin viereen lapun ’lähipelimaksu 5€’ tai jotain sinne päin.

    Juu, siis sisältyy näköjään tuo lähipeli siihen ja palloja saa mättää vaikka koko päivän, jos lomakko kestää niitä pallokoneesta hakea, on sitä turhempaankin tullut rahaa laitettua ;o).

    Lue lisää: Alberga hinnasto

    Löfkullassa, espoon ikeaa vastapäätä! eipä maksa mitään!

    Kiitän tiedosta!

    Selvyyden vuoksi haluan mainita, että ns. lähipelimaksun, joka oikeuttaa chippailemaan nurmikolla/nurmikolta olen maksanut aina mukisematta. Mutta maksanko erikseen luonnolliselta lyöntialustalta lyömisestä vielä lisähinnan? En, perkele, ikinä!

    Siis, Löfkullaan käy nyt tieni…

    Lisähinnan??? Siis jos nyt en ole IHan väärässä, niin maksamalla tuon lähipelimaksun Albergassa, saa koko päivän treenata lähipeliä ja ’kaupan päälle’ hakata sitä palloa nurmelta niin pitkälle kuin omat rahkeet riittää….

    Kyy

    Kannattaa aina muistaa kun näitä kustannuksia(tais olla jo markka-aikana muutaman markan per km) vertailette että autolla ajo se vasta kallista onkin.

    Ei pelkästään se polttoaine, vaan huolto,rengas yms

    lisättynä paljon ajetun auton huonoon jälleenmyyntihintaan.Jos lähimmällä rangella saa muutaman pallon vähemmän tai joutuu maksamaan erillisen ’ruohonkulutusmaksun’ niin kannattaako sitä pelkästään rahan takia lähteä ajelemaan puhumattakaan kallisarvoisen vapaa-ajan haaskaamisesta. Ei, ei minulla ei ole mitään tekemistä Albergan kanssa, tulee vaan mieleen se kun varsinkin vanhemmat ihmiset ajelee kaikenmaailman ’voitarjousten’ perässä ja luulee säästävänsä !

    Mulla on autoetu.

    Ja olen syvästi tietoinen lähipelimaksusysteemistä; ymmärrän, että voin häärätä siellä vaikka koko päivän.

    Kysymys on harjoitusten rytmittämisestä. Maanantaina treenaan pitkiä rautoja n. 50 palloa, rauta 9- ja pw noin 50 palloa ja lopuksi 30-35 palloa draiverilla.

    Keskiviikkona 60 palloa 5-6-7 raudoilla, 60 palloa puilla ja loput draiverilla.

    Torstaina lähipeliä pw, lob 60 astetta ja 64 astetta.

    Tämän kaiken pitää tapahtua ruoholta jotta palaute tulee heti. Lyöntimatto kun antaa anteeksi, jne.

    Itselläni tuota 3€:n murhetta ei ole kun kotikentälläni on ruohorange.

    Tuossa Albergan tapauksessa mä yrittäisin kääntää tän positiiviseksi. ko. paikassa käy huitomassa kaikenlaiset tallustelijat. Jos ruoholta saisi mätkiä samaan hintaan, niin nämä tuhoaisivat sitä ruohoa sellaista tahtia, että ne jotka osaa kuluttaa ruohorangea ’oikein’ jäisivät ilman tätä herkkua.

    Jos mua nyt yleensä mikään voi tökkiä, niin täytyy kuitenkin ihmetellä jengiä jotka pystyvät ämpärillisellä palloja tuhoamaan neliön ruohoa rangelta.

    Helsingin Golf klubilla eli Talissa on ainakin ruohoranget, jota hoidetaan ja on hyvässä kunnossa.

Esillä 16 viestiä, 1 - 16 (kaikkiaan 16)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #376108 kohteessaRuohoRanget?

Etusivu Foorumit Yleistä RuohoRanget?