7.5. – 14.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[10][17]
KilpailuaSuomalaista

Reverse Release eilen tänään ja huomenna

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu Reverse Release eilen tänään ja huomenna

Esillä 25 viestiä, 101 - 125 (kaikkiaan 161)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Vantti,
    minusta läppä on kehno, jos siitä syntyy vaikutelma, että kirjoittaja on tosissaan.

    No siinä minun kyllä pitää antaa sinulle tunnustusta. Sinun kirjoituksista ei sitä synny 🙂

    PS, Minulle kuiskuteltiin korvanappiin, että B olisikin ryhmänimimerkki, ei vain yhden ihmisen tuotos. Kuinkan on? Osa tosikoita osa veitikoita?

    Koitetaan jatkaa keskustelua asialinjalla.

    Moderaattori kirjoitti: (15.9.2015 22:07:50)
    Koitetaan jatkaa keskustelua asialinjalla.

    No tää kirjoittaja ei ainakaan voi ola tosissaan! 🙂 🙂

    B kirjoitti: (15.9.2015 18:15:43)
    Ben ja Sam, kaksi huikeaa pallonlyöjää- ja surkeaa puttaajaa. Kiva pätkä 50 vuoden takaa.

    Benin vasen jalka on selvästi auki 20 astetta ( jopa ? ).

    Moderaattori kirjoitti: (15.9.2015 22:07:50)
    Koitetaan jatkaa keskustelua asialinjalla.

    Anteeksi vaan bännien tai viestin poistamisen uhallakin, että miten keskustelua voi jatkaa asialinjalla keskustelussa, jossa ei ole mitään asiaa?

    Eikö me jatketa juuri siten. Me kirjoitetaan sitä sun tätä ja B jotain humpuukia eli meidän kaikkien tuotanto on tasalaatuista 🙂
    Tosin, ehkä tämä alkaa käymään myös lukijoille tylsäksi. Parempi lopettaa tämä ketju osaltani ajoissa (tai lopulta).
    T. Ventti

    Vantti kirjoitti: (16.9.2015 16:34:20)
    Eikö me jatketa juuri siten. Me kirjoitetaan sitä sun tätä ja B jotain humpuukia eli meidän kaikkien tuotanto on tasalaatuista 🙂
    Tosin, ehkä tämä alkaa käymään myös lukijoille tylsäksi. Parempi lopettaa tämä ketju osaltani ajoissa (tai lopulta).

    Jatketaan näin vaan, eihän näitä ole pakko kenenkään lukea.

    Toisaalta hieman hankalaksi keskustelun seuraamisen tekee se, että makeimmat naurut saa toiselta nettisaitilta, jossa säännöllisesti seurataan, lainataan ja kommentoidaan täällä kirjoitettua.

    B

    VeikkoK kirjoitti: (16.9.2015 22:30:12)
    Jatketaan näin vaan, eihän näitä ole pakko kenenkään lukea.

    Se on justiinsa näin. Jokainen itse päättää, ostaako vokaalin vai konsonantin. Miksipä sitä riehaantua muutamasta rivistä julkaistua tutkimustietoa.

    Eiköhän koiteta kaivaa vielä jotain tuorestettua näkökulmaa reaalimaailmasta. Eli yritetään raapaista hiukan pintaa syvemmältä siitä, mitä oikeassa pallonlyömisessä tapahtuu. Juutuubassa pönöttäviä mailankääntelijöitä joutaa katsella toisella kertaa.

    Mittaustulokset osoittavat kiistattomasti että osuma alueella mailan lavan tulee olla auki 70 – 150 astetta riippuen pelaajasta.
    Näiden mittaustulosten osalta valtaosa pelaajista on alueella 90 – 130 astetta, hyvillä pelaajilla ollaan yleensä lähellä 100-110 astetta.

    Teoreettinen tarkastelu ja sen perusteella tehty laskenta tukee myös kiistattomasti näitä mittautuloksia.

    Näiden perusteella voidaan kiistattomasti sanoa että suurin osa hyvistä pelaajista pyrkivät vastustamaan mailan sulkeutumista.

    B kirjoitti: (17.9.2015 0:01:51)

    VeikkoK kirjoitti: (16.9.2015 22:30:12)
    Jatketaan näin vaan, eihän näitä ole pakko kenenkään lukea.

    Se on justiinsa näin. Jokainen itse päättää, ostaako vokaalin vai konsonantin. Miksipä sitä riehaantua muutamasta rivistä julkaistua tutkimustietoa.

    Eiköhän koiteta kaivaa vielä jotain tuorestettua näkökulmaa reaalimaailmasta. Eli yritetään raapaista hiukan pintaa syvemmältä siitä, mitä oikeassa pallonlyömisessä tapahtuu. Juutuubassa pönöttäviä mailankääntelijöitä joutaa katsella toisella kertaa.

    Mä oon melko vakuuttunut, että sieltä tuubista löytyy muutama video myös ihka oikeista pallonlyöjistä.

    B

    joejoker kirjoitti: (17.9.2015 8:06:44)
    Mittaustulokset osoittavat kiistattomasti että osuma alueella mailan lavan tulee olla auki 70 – 150 astetta riippuen pelaajasta.
    Näiden mittaustulosten osalta valtaosa pelaajista on alueella 90 – 130 astetta, hyvillä pelaajilla ollaan yleensä lähellä 100-110 astetta.

    Teoreettinen tarkastelu ja sen perusteella tehty laskenta tukee myös kiistattomasti näitä mittautuloksia.

    Näiden perusteella voidaan kiistattomasti sanoa että suurin osa hyvistä pelaajista pyrkivät vastustamaan mailan sulkeutumista.

    Mukavaa, että Ryttylässä ollaan hereillä, huomenta!

    Sitä julkaisua odotellessa. 🙂

    B

    El ninó kirjoitti: (17.9.2015 8:59:12)
    Mä oon melko vakuuttunut, että sieltä tuubista löytyy muutama video myös ihka oikeista pallonlyöjistä.

    En eppäile tuota minäkään. Pönöttäjiäkin löytyy sadoittain, ellei tuhansin.

    Mukavaa, että Ryttylässä ollaan hereillä, huomenta!Sitä julkaisua odotellessa. 🙂

    Onko sinulla mitään annettavaa kyseisiin tuloksiin/päätelmiin vai johtuuko siitä että et ole ymmmärtänyt ko tuloksia/päätelmiä?

    B

    joejoker kirjoitti: (17.9.2015 9:26:28)
    Onko sinulla mitään annettavaa kyseisiin tuloksiin/päätelmiin vai johtuuko siitä että et ole ymmmärtänyt ko tuloksia/päätelmiä?

    Ajattelin tässä ketjussa lähestyä asiaa käytettävissä olevan julkaistun tutkimustiedon pohjalta.

    B

    Ajattelin tässä ketjussa lähestyä asiaa käytettävissä olevan julkaistun tutkimustiedon pohjalta.

    Mikä ei tietenkään sulje pois sitä, että minulla on hyvä arvaus siitä, missä päätelmäsi ei osu raiteseen.

    Arvailut sikseen.

    B kirjoitti: (17.9.2015 10:27:08)

    Ajattelin tässä ketjussa lähestyä asiaa käytettävissä olevan julkaistun tutkimustiedon pohjalta.

    Mikä ei tietenkään sulje pois sitä, että minulla on hyvä arvaus siitä, missä päätelmäsi ei osu raiteseen.

    Arvailut sikseen.

    Vastasitko nyt vahingossa väärällä nickillä?

    Mikä ei tietenkään sulje pois sitä, että minulla on hyvä arvaus siitä, missä päätelmäsi ei osu raiteseen.Arvailut sikseen.

    Minä taas tiedän että sinulle ei ole riittävästi tietoa/ymmärrystä asian suhteen jotta voisit tehdä asiasta oikeita päätelmiä, ainoastaan arvauksia.

    B

    joejoker kirjoitti: (17.9.2015 11:16:27)
    Minä taas tiedän että sinulle ei ole riittävästi tietoa/ymmärrystä asian suhteen jotta voisit tehdä asiasta oikeita päätelmiä, ainoastaan arvauksia.

    Juurihan niin sanoin. Keskityn julkaistuun tutkimustietoon.

    B

    Törmäsin tähän linkkiin kuukkeloidessani esiin erästä tutkimusta. (Sama linkki näytti päätyneen forallekin.)
    Teknisesti siisti tallennus ja miellyttävä esitys, mutta asiaosaamisessa sama haparointi, joka vaivaa useimpia tämän osa-alueen esityksiä.

    joejoker kirjoitti: (17.9.2015 8:06:44)
    Mittaustulokset osoittavat kiistattomasti että osuma alueella mailan lavan tulee olla auki 70 – 150 astetta riippuen pelaajasta.
    Näiden mittaustulosten osalta valtaosa pelaajista on alueella 90 – 130 astetta, hyvillä pelaajilla ollaan yleensä lähellä 100-110 astetta.

    Teoreettinen tarkastelu ja sen perusteella tehty laskenta tukee myös kiistattomasti näitä mittautuloksia.

    Näiden perusteella voidaan kiistattomasti sanoa että suurin osa hyvistä pelaajista pyrkivät vastustamaan mailan sulkeutumista.

    Auki suhteessa mihin?

    Lainaus:joejoker kirjoitti: (17.9.2015 11:16:27)
    Minä taas tiedän että sinulle ei ole riittävästi tietoa/ymmärrystä asian suhteen jotta voisit tehdä asiasta oikeita päätelmiä, ainoastaan arvauksia.

    Juurihan niin sanoin. Keskityn julkaistuun tutkimustietoon.

    Tämä vahvistaa sen että yrität kertoa ja väitellä asioista joista et todellisuudessa tiedä/ymmärrä mitään ja hienoa että pystyt tunnustamaan asian.

    Tältä pohjalta on erittäin hyvä arvioida lukemaansa ja uskoa että kaikki maailman tutkimukset ovat täysin virheettömiä eikä siellä ole tehty vääriä
    olettamuksia.

    B

    joejoker kirjoitti: (17.9.2015 12:48:16)
    Tämä vahvistaa sen että yrität kertoa ja väitellä asioista joista et todellisuudessa tiedä/ymmärrä mitään ja hienoa että pystyt tunnustamaan asian.

    En väittele mistään, jos referoin jotain tutkimusta.
    En voi ottaa kantaa asioihin, joista ei anneta oleellisia tietoja ulos, koska en ole meedio.

    joejoker kirjoitti: (17.9.2015 12:48:16)
    Tältä pohjalta on erittäin hyvä arvioida lukemaansa ja uskoa että kaikki maailman tutkimukset ovat täysin virheettömiä eikä siellä ole tehty vääriä
    olettamuksia.

    Julkaistuja tutkimuksia arvioidaan aina kriittisesti. Kriittisyys kohdistuu tutkimukseen, ei henkilöihin toisin kuin sinä teet.

    B kirjoitti: (17.9.2015 13:10:05)
    En väittele mistään, jos referoin jotain tutkimusta.

    Mikäköhän se tutkimus mahtaa olla?

    B

    Tasamaan tuuppari kirjoitti: (17.9.2015 13:40:00)

    B kirjoitti: (17.9.2015 13:10:05)
    En väittele mistään, jos referoin jotain tutkimusta.

    Mikäköhän se tutkimus mahtaa olla?

    Pätee mihin tahansa tutkimukseen.

    Julkaistuja tutkimuksia arvioidaan aina kriittisesti. Kriittisyys kohdistuu tutkimukseen, ei henkilöihin toisin kuin sinä teet.

    Mikä ei tietenkään sulje pois sitä, että minulla on hyvä arvaus siitä, missä päätelmäsi ei osu raiteseen.

    Miten voi arvioida kriittisesti tutkimusta jos ei ole riittävää tietoa aiheesta??

    Ei kohdistu henkilöön, vaikka väität että päätelmäni ei osu raiteseen??

Esillä 25 viestiä, 101 - 125 (kaikkiaan 161)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #198275 kohteessaReverse Release eilen tänään ja huomenna

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu Reverse Release eilen tänään ja huomenna