Aihe: Rangeja auki pk-seudulla? - Golfpiste.com

28.4.–5.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][16]
KilpailuaSuomalaista

Rangeja auki pk-seudulla?

Etusivu Foorumit Yleistä Rangeja auki pk-seudulla?

Esillä 17 viestiä, 1 - 17 (kaikkiaan 17)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Tällä kelillä tekee jo mieli vaihtaa sisäharjoittelu vauhdilla rangeen… mutta missäs täällä pk-seudulla on rangeja auki? Siis niin ettei tarvitse itse palloja kerätä:) Espoo, Vantaa, HKI, kaikki käy. Kiittää etukäteen:)

Tuolla GP:n etusivun alaosassa on noita kenttäuutisia. Siellä näyttävät kentät kilpaa mainostavan omia aukiolotilanteitaan. Myös tuolta Kentät auki-osiosta löytyy asiasta tietoa.

Siitä en tiedä, kerätäänkö jossakin pallot käsipelin, soittamalla sekin selviää. Eiköhän kuitenkin melkein joka paikassa pysty ne pallot jo koneella keräämään.

ainakin season golfin range auki suomenojalla.pallojen keruu koneellisesti

Nimetön

Tali on auki 😛

EGS näytti olevan auki

Rinkku ja Vuosaari ovat auki

Naapuri meni Mastersin rangelle.

Paloheinän range on auki ja siellä oli tänään porukkaa ihan jonoksi asti.

Kävikö kukaan tänään satamassa?

Minäkin kävin tänään Paloheinässä ja väkeä oli tungokseen asti.

Siinä palloja lyödessä tuli tehtyä huomio seikasta jota olen aikaisemminkin tällä palstalla ällistellyt.

Sillä niinkuin opetettu on, minä katsoin sitä palloa. Ja katso! Eikö perhana siinä ollut Peuramaa Golfin logo, saksanhirven naamoineen, kaikkineen. Ja teksti: Peuramaa Golf – Rangen Omaisuutta!

Miten hemmetissä se oli Paloheinään joutunut! Olen aiemmin löytänyt Albergasta Gumböle Golfin palloja ja sekin jo harmitti, mutta liika on liikaa, nyt on mitta täysi! Vaadin selityksen!

Johtaja hyvä joku vaan on draivannu myötätuuleen pienen hukin , ei se sen kummenpaa vaan ole.

Olen ymmärtännyt että tavalliselta rangelta täällä pääkaupunkiseudulla häviää noi 10.000
    palloa kaudessa jonka me tavalliset taatelintallaajat maksamme.

Ja tässä johtajalle selitystä:

Palloja häviää rangeilta osaksi siitä syystä että
    niitä pallonkeräyslaitteet tallaa maahan.

Rangen sivumetsään lentäneet mistä ihmiset niitä plokkaa eikä palauta klubille.

Erilaisten pelaajien bägeihin kun ei enää jaksa tai tuli yllättäen sade ja sit vaan pallot bägiin ja lyödään seuraavalla kerralla pois kun ostopallot loppui, mutta eri klubilla tai rangella.

Ja sitten on vielä tämä oma ryhmänsä ne jotka vie palloja sisäharjoittelukeskuksista
    ja paukutta niitä menemään milloin millä mökillä tai rangella.

Niin tässä nyt vähäsen alkuun muutamia mahdollisuuksia miten satunnainen rangepallo joutuu kiertoradalle kenttien ympäri ja sitten putoaapläsähtää kauheen slaissin jälkeen
    vaikka hevosenperseeseen.

Voihan sitten käydä tietenkin niin että tämä umpikiero kleptomaanirunkvisti lyökin vielä
    puolihuolimattoman varapallon joka pomppaa sieltä ties minne.

Että kyllä pallo kiertää

Suomenojalla oli Season Golffin range tänään auki, tosin juuri ja juuri löysin joukosta vapaan lyöntipaikan. Ongelmana oli myös se, että pallot pitää hakea sadan metrin päässä olevasta kuplasta.

Myös Peuramaan range ja PAR-3 kenttä on auki, ja itse meinaan lähteä viikonloppuna sinne pelailemaan.

SaTe99 kirjoitti: (26.3.2007 23:33:14)
    Suomenojalla oli Season Golffin range tänään auki, tosin juuri ja juuri löysin joukosta vapaan lyöntipaikan. Ongelmana oli myös se, että pallot pitää hakea sadan metrin päässä olevasta kuplasta.

Aikamoisia ongelmia ihmisillä nykyään.

Johtaja XXL kirjoitti: (26.3.2007 20:00:28)

Sillä niinkuin opetettu on, minä katsoin sitä palloa. Ja katso! Eikö perhana siinä ollut Peuramaa Golfin logo, saksanhirven naamoineen, kaikkineen. Ja teksti: Peuramaa Golf – Rangen Omaisuutta!

Olikohan se kopio kun itse en ole nähnyt Peuramaan rangepalloissa hirviä. Tosin ne on niin savisia että ei aina tiedä onko siellä palloa sisällä ollenkaan. Eli siis Peuramaan rangekin on auki vanhoilla talvirangepalloilla.

tommyt kirjoitti: (27.3.2007 7:11:19)
    Olikohan se kopio kun itse en ole nähnyt Peuramaan rangepalloissa hirviä. Tosin ne on niin savisia että ei aina tiedä onko siellä palloa sisällä ollenkaan. Eli siis Peuramaan rangekin on auki vanhoilla talvirangepalloilla.

Tai vielä pahempaa: olikohan piraatti?! Se logohan siinä juuri kiinnitti huomion ja väitän sen tunnistavani. Pallo oli melko uusi ja vielä hohtavan valkoinen.

Olisi pitänyt pistää taskuun myöhempiä tutkimuksia varten mutta kun ei kuulu tapohini. Olisi ollut noloa selitellä, jos joku olisi tullut kyselemään, että en minä yleensä, mutta kun tässä on tämä hirvenkuva…

Tämä epätietoisuushan tässä on niin raastavaa. Ei tullut uni silmään viime yönä.

Jotenkin mulla on sellainen muistikuva, että olisin keltaisia sarvipäisen eläimen kuvalla varustettuja palloja Peuran rangella bongaillut.

Esillä 17 viestiä, 1 - 17 (kaikkiaan 17)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #480219 kohteessaRangeja auki pk-seudulla?

Etusivu Foorumit Yleistä Rangeja auki pk-seudulla?