Aihe: Poikamme Itävallassa. - Golfpiste.com

5.5.–12.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][7]
KilpailuaSuomalaista

Poikamme Itävallassa.

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu Poikamme Itävallassa.

Esillä 13 viestiä, 1 - 13 (kaikkiaan 13)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Vähästä oli kiinni loistava suoritus pojiltamme Österreich’issa, tuplat ja triplat himmensivät hieman kaikkien suoritusta. Kaikki on kuitenkin vielä mahdollista. Tsemiä pojille huomiselle tärkeälle kierrokselle!

Karjalainen jatkaa rimaa hipoen. Korhosen lopetus ysi viimeisellä rei’ällä. Kakon lopetus bogi, bogi, tupla. Viimeksimainituille olisi Korhoselle riittänyt par lyhyellä ja helpolla 18:lla ja Kakolle kolmen par’in lopetus. Ei vaan riittänyt peli maaliin asti tällä kertaa vaan kangistuminen tuli kalkkiviivoilla, mutta ehkä sitten ensi kerralla.

Miten musta tuntuu, että tää on sun lempiaihe.

Näitä score-arvosteluja enemmän minua kiinnostaisi (taas) tietää, että hittoako nämä kaverit Itävallasta hakivat? Jos ei sitten ole futis-tikettejä taskussa.

Espanjassa ois ollut ihan normisummien CT-kisa ja Itävallassa ainoa merkityksellinen sijoitus olisi ollut voitto. Top10:kään ei auta kun kaikilla on ensi viikon yhteiskisaan jo paikka muutenkin. Ja jos ei ihan kädestä suuhun ole elämäntilanne, niin 1000€ CT:llä olisi loppukauden kannalta paljon merkityksellisempi kuin 10000€ ET:llä. Jäsen AA sentään tajusi käyttää tilaisuuden akkujen lataamiseen ensi viikon tosikisaa varten.

Bulls Hit kirjoitti: (7.6.2008 21:23:38)

Pakko myöntää, että kilpailut kiinnostavat minua. Onko kommentistasi rivien välistä tulkittavissa, että neutraalia tietoa kilpailun tuloksista suomalaisten osalta ei saisi kertoa? Tapaan kyllä kommentoida tuloksia silloinkin kun poikamme (tai tyttömme) onnistuvat.

Karjalainen näyttää pelanneen itsensä jumbopaikalle selvällä erolla viikonlopun pelureista.

Chip Greenside kirjoitti: (8.6.2008 16:02:02)

Pakko myöntää, että kilpailut kiinnostavat minua. Onko kommentistasi rivien välistä tulkittavissa, että neutraalia tietoa kilpailun tuloksista suomalaisten osalta ei saisi kertoa? Tapaan kyllä kommentoida tuloksia silloinkin kun poikamme (tai tyttömme) onnistuvat.

Kuinka luet, yhden rivin kirjoituksesta, rivien välistä?
    Tässä tulee toinen rivi, jotta se olisi helpompaa.
    No joo, onnistumisia sä olet alkanut kommentoimaan vasta, kun näihin sun vuodatuksiin on alettu puuttumaan.
    Kerro vielä omasta kilpailutaustastasi, oletko samanlainen viimeisten kierroksien luuseri, kuin muut suomalaiset?

Bulls Hit kirjoitti: (9.6.2008 8:53:30)

Chip Greenside kirjoitti: (8.6.2008 16:02:02)

Kuinka luet, yhden rivin kirjoituksesta, rivien välistä?
    Tässä tulee toinen rivi, jotta se olisi helpompaa.
    No joo, onnistumisia sä olet alkanut kommentoimaan vasta, kun näihin sun vuodatuksiin on alettu puuttumaan.
    Kerro vielä omasta kilpailutaustastasi, oletko samanlainen viimeisten kierroksien luuseri, kuin muut suomalaiset?

Olen aina kommentoinut myös onnistumia, mutta kun näitä viimeisten kierrosten ja viimeisten reikien tumpelointeja vaan tulee nin paljon useammin niin voi tulla vaikutelma, että kommentoin vain epäonnistumisia.

Itse nautin suuresti viimeisten reikien pelistä silloin, kun sinne asti on selvinnyt vähin vammoin. Silloin keskittyminen on parhaimmillaan ja pystyy ’panemaan parastaan’ (kuka se sitten onkaan :)). Sanonpa vielä senkin, että mikäli kisassa pelataan samana päivänä kaksi kierrosta, pelaan poikkeuksetta parhaan puolikkaan jälkimmäisen kierroksen sisääntulossa.

Chip Greenside kirjoitti: (9.6.2008 14:48:46)

Olen aina kommentoinut myös onnistumia, mutta kun näitä viimeisten kierrosten ja viimeisten reikien tumpelointeja vaan tulee nin paljon useammin niin voi tulla vaikutelma, että kommentoin vain epäonnistumisia.

Itse nautin suuresti viimeisten reikien pelistä silloin, kun sinne asti on selvinnyt vähin vammoin. Silloin keskittyminen on parhaimmillaan ja pystyy ’panemaan parastaan’ (kuka se sitten onkaan :)). Sanonpa vielä senkin, että mikäli kisassa pelataan samana päivänä kaksi kierrosta, pelaan poikkeuksetta parhaan puolikkaan jälkimmäisen kierroksen sisääntulossa.

Hienoa, että Suomesta löytyy edes yksi teräshermo.

Katselin juuri Niemisen ottelun Hallen turnauksessa(tennis) jotain Zvereviä vastaan. Niin täydellistä henkisen kantin pettämistä harvoin näkee, mitä tässä tapahtui Niemisen pojalle. En usko, että tämä Nieminen tulee koskaan voittamaan mitään ’suurta ottelua’. Monta vastaavaa suoritusta olen nähnyt häneltä ennenkin, täydellinen hallinta ja tekninen etevämmyys vaihtuu yht’äkkiä totaaliseen kantin pettämiseen. Vähän OT tämä kirjoitus, mutta käyköhän se noin golfissakin meikämiehille?

Bulls Hit kirjoitti: (9.6.2008 15:48:20)

Chip Greenside kirjoitti: (9.6.2008 14:48:46)

Hienoa, että Suomesta löytyy edes yksi teräshermo.

Vastasin vain kysymykseesi!

Chip Greenside kirjoitti: (9.6.2008 16:19:51)
    Katselin juuri Niemisen ottelun blaa blaa blaa… Vähän OT tämä kirjoitus, mutta käyköhän se noin golfissakin meikämiehille?

Ei kuule yhtään OT sinun kirjoitamaksesi. Sinun elämäntehtäväsi näyttää olevan suomalaisten huonosta menestyksestä nauttiminen, nyt näköjään lajiin katsomatta, ja siitä rakentavan kritiikin antaminen.

Jatka vain samaan, rakentavaan tyyliin, olet palstan kiistaton ilopilleri.

Mitä mieltä muuten olet Tero Pitkämäen nykyisistä tempauksisita? Taitaa olla kupla koko mies. Oslossa meni tiukassa paikassa paskat housuun, kuten siltä toiseltakin Terolta, kun norjalainen meni viimeisellä ohi!

Tiedän, että nauroit vedet silmissä, kun suomalaiset jäivät taas kovan paikan tullen hopealle ja pronssille, ei räkänokilla hermo pitänyt tosipaikassa.

Entäs Räikkösen suoritus Canadassa? Kyllä ulkomaanpelle oli ovelampi kun pysähtyi punaisiin valoihin paremmin, ettei kukaaan pasauttanut perseeseen. Ei nämä onnettomat koskaan opi.

Johtaja XXL kirjoitti: (9.6.2008 19:33:42)

Chip Greenside kirjoitti: (9.6.2008 16:19:51)
    Katselin juuri Niemisen ottelun blaa blaa blaa… Vähän OT tämä kirjoitus, mutta käyköhän se noin golfissakin meikämiehille?

Ei kuule yhtään OT sinun kirjoitamaksesi. Sinun elämäntehtäväsi näyttää olevan suomalaisten huonosta menestyksestä nauttiminen, nyt näköjään lajiin katsomatta, ja siitä rakentavan kritiikin antaminen.

Jatka vain samaan, rakentavaan tyyliin, olet palstan kiistaton ilopilleri.

Mitä mieltä muuten olet Tero Pitkämäen nykyisistä tempauksisita? Taitaa olla kupla koko mies. Oslossa meni tiukassa paikassa paskat housuun, kuten siltä toiseltakin Terolta, kun norjalainen meni viimeisellä ohi!

Tiedän, että nauroit vedet silmissä, kun suomalaiset jäivät taas kovan paikan tullen hopealle ja pronssille, ei räkänokilla hermo pitänyt tosipaikassa.

Entäs Räikkösen suoritus Canadassa? Kyllä ulkomaanpelle oli ovelampi kun pysähtyi punaisiin valoihin paremmin, ettei kukaaan pasauttanut perseeseen. Ei nämä onnettomat koskaan opi.

Toisilla menee herne nenään ja toisilla vetelät housuun.

Esillä 13 viestiä, 1 - 13 (kaikkiaan 13)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #231658 kohteessaPoikamme Itävallassa.

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu Poikamme Itävallassa.