Aihe: Pitäkää fooruminne - Golfpiste.com

28.4.–5.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][16]
KilpailuaSuomalaista

Pitäkää fooruminne

Etusivu Foorumit Yleistä Pitäkää fooruminne

Esillä 25 viestiä, 76 - 100 (kaikkiaan 100)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Aplel kirjoitti: (8.11.2007 23:55:07)
    Nyt Aatu ja Utti vaikenee, jos mahdollista ja laillista annan poikani Juuson kysellä teiltä palstalaiset (toki valvovan silmäni alla) jota hä tuskin tekee, 4par onkin kyseisen vesselin nähnyt. Jos jostain syystä nimimerkilläni kysytään, hän on vajaa 10 vuotta vanha poika en minä, ja sanojen asettelu voi olla jopa isäänsä huonompaa, jos se sallitaan niin KIITOS, poika tahtoo pelata ja kysellä junnuasioista, siis voisiko hänelle sen sallia?

Toivon että ilman jorinoitani taso nousee, ja että nimimerkkini säilyy eikä sitä poisteta tai ’Jäähytetä’.

Itse Aplel vaikenee nyt, Kiitos kaikille.

Miks et sä Aplel enää kirjota, sun juttus oli makeita!. Vaa iha erilaisii ku sillo ku sai sun kans pelata. Sorry muut mä oon tääl eka kertaa, siis kirjottamas.

Pirpana2 kirjoitti:
    Miks et sä Aplel enää kirjota, sun juttus oli makeita!. Vaa iha erilaisii ku sillo ku sai sun kans pelata. Sorry muut mä oon tääl eka kertaa, siis kirjottamas.

Aplel kirjoitti:
    Sitä paskaakin levittää vaunulla pellolle yhden 8 tuntia, mutta viikkoja saatikka kuukausia ei viitsi. Haju tarttuu jo vaatteisiin!.

Sattumaa?

Scoop kirjoitti: (9.11.2007 20:16:00)

Pirpana2 kirjoitti:

Aplel kirjoitti:
    Sitä paskaakin levittää vaunulla pellolle yhden 8 tuntia, mutta viikkoja saatikka kuukausia ei viitsi. Haju tarttuu jo vaatteisiin!.

Sattumaa?

Sorry mitä Sattumaa????????.

Pirpana2 kirjoitti: (9.11.2007 20:29:05)

Pirpana2 kirjoitti:

Aplel kirjoitti:

Sattumaa?

Identtiset, varsin poikkeukselliset kirjoitusvirheet. Kuin sormenjälki, joku sanoisi…

Scoop kirjoitti: (9.11.2007 19:26:12)
    Minä en ole ihmetellyt sitä missään vaiheessa.

Ehkä tämä selventää asioita?

Vain yhden kesän palstalla pyörineen aatoksia:

Vilpittömän suuret kiitokset ainakin seuraaville aktiiveille, joiden kirjoitusten turvin olen saanut uskomattoman määrän ymmärrystä ja tietoutta. Nämä ei ole missään järjestyksessä ja varmaan monta kiittämisen arvosta unohtunutkin:

TS, Fukke, Bosco, Scoop, Vasen Pakki, Januz, Jamasa, Hekkanen jne…

Kiitos hyvästä huumorista

Johtaja XXL, Kepax, Parti jne….

Kiitos myös Datalle yms, kyseenalastajille. Nimenomaan niille jotka kyseenalaistavat keskustelua käymällä….

Mutta nyt syksyä kohti tää on menny sairaanloiseksi saivarteluksi, provoiluks, lässytykseksi, sekä muutaman yli-innokkaan ’eks sää leiki mun kaa’ hiekkalaatikoksi.

Itselläni ei valitettavasti ole ollut paljon tänne annettavaa, vaan enimmäkseen luettavaa.
    Enään ei tahdo täältä sitäkään löytää…

Oi jospa täälläkin käyttäydyttäisiin niin kuin kentällä…

Muhta nyt vetää allekirjoittanut mailat, aivot ja tietsikan loppuvuodeksi narikkaan….

Tilpehööri kirjoitti: (9.11.2007 20:34:24)

Selventää jotain mikä ei ole epäselvää?

Ei pitänyt mitään hammaslääkäriä mainostaa, tässä on paljon paremmin aiheeseen sopivampi veisu.

Nimetön

Mika Hekkanen kirjoitti: (9.11.2007 17:36:03)

kupolaattori kirjoitti: (9.11.2007 15:26:30)
    Koska en ole ko. kenttää vielä pelannut, haluaisin kysyä mikä tekee Virpiniemestä tosimiesten kentän? Tämä EI OLE kettuilua, vaan kysyn puhtaasta mielenkiinnosta.

Oliskohan se lyhyys? Vaiko kapeus?

Virpiniemi on suunniteltu aika lailla ”shakinpeluuta” varten, se ei missään nimessä ole pitkä päätyyn ja perään -kenttä. Oikeastaan joka lyönnillä vaanii vaara jossain tai jopa joka puolella. Mielenkiintoinen tuo kenttä on, tarkkaa peliä suosiva ja jopa vaativa. Muttei kuitenkaan mitenkään erityinen eikä erikoinen, maisemaltaan hyvin maastonsa näköinen ja sen takia hyvinkin samankaltainen kuin muut tämän seudun kentät, lähinnä Sankivaara, Paltamo ja Kalajoki. Muodoiltaan tuo on kuitenkin vähän enemmän muokattu kuin nuo luonnonläheisemmät kentät.

Väylät 12-16 eroavat tuosta yleiskuvasta aika lailla, ne ovat tehty aukeammalle alueelle meren rantaan. Ja siellä sattuu ja tapahtuu tuulisena päivänä!

Mutta lyhyt se on ja sen takia tuo ei ole todellakaan mikään tosimiesten kenttä. Hyvät pelaajat tekevät tuolla toki parempaa tulosta kuin huonommat.

Kun vielä kenttä saadaan ajan mukana tätä vuotta parempaan kuntoon, niin tulen pitämään tuosta kovasti!

Tule käymään ensi kesänä, lähden esittelemään kentän pieniä ja isoja lampia mielelläni.

Ongelmallisinta tais olla se, että ruohoa oli mutta se ei ollut kovin valmista..alkukesästä pomppi pallo greenillä ja väylän nurmi vielä ohutta ja maa paikoin ylipehmeää sen alla.

Nyt kaadettiin 900 puuta ja alkukesästä/keväällä 2008 väylät ja greenit tulee saamaan enemmän valoa, joten kasvavat paremmin. Puiden kaataminen helpottaa myös hieman skutsista selviytymistä väylälle.

Ilmeisesti sen takia kenttäennätys pysyi 75:ssa…sitä vaan ei kukaan ole sanonut ääneen aiemmin.

On siellä n. 400 metrinen par-4 ylämäkeen..jossa parinkin tekeminen on lujassa. Etuysillä ei todellakaan saa anteeksi metsälenkin puolella vinoja lyöntejä. Maasto on sellaista, että pallo imeytyy aluskasvillisuuteen ja pallo häviää kuin maan nielemänä konkreetisesti….ehkä tilanne vuosien myötä sen suhteen muuttuu.

Loput asiat taisi Hekkanen jo mainitakin.

———————————————-

Tää moderointi alkaa vaikuttaa hyvältä. Kiitos siitä.

Tilpehööri kirjoitti: (9.11.2007 20:40:18)

Ei pitänyt mitään hammaslääkäriä mainostaa, tässä on paljon paremmin aiheeseen sopivampi veisu.

Odota, pyyhin ensin kyyneleet… Okei. Nyt ymmärrän. On vaikea saada peliseuraa kun on visuaalisesti rajoittunut. Vaarallistahan se olisi. Osaanottoni.

Clark Kent kirjoitti: (9.11.2007 20:43:34)
    Ilmeisesti sen takia kenttäennätys pysyi 75:ssa…sitä vaan ei kukaan ole sanonut ääneen aiemmin.

Kyllä sä..eiku Jukka siitä muistutti useampaan otteeseen.

Scoop kirjoitti: (9.11.2007 20:31:19)

Pirpana2 kirjoitti:

Aplel kirjoitti:

Sattumaa?

Identtiset, varsin poikkeukselliset kirjoitusvirheet. Kuin sormenjälki, joku sanoisi…

Ootsä Scoop poliisi? vai heitä huge hesalainen? Aatu on kirjotus kiellos ja mä oon sen vaimo! Ja seurannu juttuja vierest, nyt ukko kattelee kotivideoita! Ja haistatta teille ***** mut ei koske näppiksee, käski lähettää ’Tilpelle’ terkkuja.

Muitaki ois joutanu kieltoo, kuten sä!

Pirpana2 kirjoitti: (9.11.2007 20:53:31)
    Aatu on kirjotus kiellos ja mä oon sen vaimo! Ja seurannu juttuja vierest, nyt ukko kattelee kotivideoita! Ja haistatta teille ***** mut ei koske näppiksee, käski lähettää ’Tilpelle’ terkkuja.

Mitvit!? Aapeli kirjoituskiellossa? Miksi? Vuoteen 2010 asti?

Syvän hämmennyksen vallassa vetäydyn hetkeksi pohtimaan asiaa tarkemmin.

Enkä hetkeäkään ihmettele jos ei viitsi näppikseen koskea. Terkut täältä takaisin!

Nimetön

Pirpana moi,

Sano Aplelille terveisiä ja kiitos innokkaasta takaperoislyönnin opetuksesta..balata pallolla ja kuivassa kelillä groovein varustetulla lobberilla se voisi olla piece of cake.

Meidän taloudessa on kanssa yksi selkänsä katkassut kotka ja juo Holsteinia LeCorbusier divaanilla.

t. Lois Lane

Tilpehööri kirjoitti: (9.11.2007 21:00:37)

Aatu on kirjotus kiellos ja mä oon sen vaimo! Ja seurannu juttuja vierest, nyt ukko kattelee kotivideoita! Ja haistatta teille ***** mut ei koske näppiksee, käski lähettää ’Tilpelle’ terkkuja.

Mitvit!? Aapeli kirjoituskiellossa? Miksi? Vuoteen 2010 asti?

Syvän hämmennyksen vallassa vetäydyn hetkeksi pohtimaan asiaa tarkemmin.

Enkä hetkeäkään ihmettele jos ei viitsi näppikseen koskea. Terkut täältä takaisin!

Käski sun Tilpehööri soittaa tos on numero:0405498503 Aatu vastaa ite!

Scoop kirjoitti: (9.11.2007 20:31:19)

Pirpana2 kirjoitti:

Aplel kirjoitti:

Sattumaa?

Ootsä Scoop poliisi? vai heitä huge hesalainen? Aatu on kirjotus kiellos ja mä oon sen vaimo! Ja seurannu juttuja vierest, nyt ukko kattelee kotivideoita! Ja haistatta teille ***** mut ei koske näppiksee, käski lähettää ’Tilpelle’ terkkuja.

Muitaki ois joutanu kieltoo, kuten sä!

Tsihi, tsihi. Joo, tää oli hetken hauskaa, nyt jo typerää. Kiitos ja hei.

ts

On se taatanan kumma, että noi älypäät jaksaa.

Siis mikä helvatti saa ihmisen alentumaan tolle älykkyyden tasolle ja tuomaan sitä mahdollisimman massiivisesti esiin???

Onko tarkoituksena oikeesti tappaa tämä forumi vai missä ovat tarkoitusperät.

Idioottimaista ja lapsellista!

ts kirjoitti: (9.11.2007 21:08:47)

Siis mikä helvatti saa ihmisen alentumaan tolle älykkyyden tasolle ja tuomaan sitä mahdollisimman massiivisesti esiin???

Aateltii testata kui nopee nainenkin joutuu täält nii jäähylle!

Nimetön

No ts..tsot tsot,

Teriksellä on tapana vastata, jos siltä kysytään jotakin…oli bännätty tai ei. En usko että tuo kotka enää sotkee jatkossa teidän juttuja, ellei siltä jotain erityisesti kysytä.

t. C. Kent

ts

Pirpana2 kirjoitti: (9.11.2007 21:12:42)

Aateltii testata kui nopee nainenkin joutuu täält nii jäähylle!

Ootko miettiny miksi??

Mieti nyt hetki perkele onko tossa mitään järkeä!!

Ja toi on sit Aatun toisen puhelimen oikee numero,jos joku vihjaakin oikeeseen nimeen nii lähtee oikeutee silt istumalt!

ts

Pirpana2 kirjoitti: (9.11.2007 21:18:23)
    Ja toi on sit Aatun toisen puhelimen oikee numero,jos joku vihjaakin oikeeseen nimeen nii lähtee oikeutee silt istumalt!

Ei taatana… siis tää menee hauskaks…

Julkasee numeronsa ja sitä kautta kenen tahansa saataville hakupalvelun kautta nimensä… ja sit uhkailee oikeudella jos joku sen paljastaa.

Huumoria vai idiotismia? Päättelisin että…

ts kirjoitti: (9.11.2007 21:36:45)

Julkasee numeronsa ja sitä kautta kenen tahansa saataville hakupalvelun kautta nimensä… ja sit uhkailee oikeudella jos joku sen paljastaa.

Nnks sulla pokkaa kertoa tuo sama sille puhelimes?

ts

Pirpana2 kirjoitti: (9.11.2007 21:49:37)

ts kirjoitti: (9.11.2007 21:36:45)

Nnks sulla pokkaa kertoa tuo sama sille puhelimes?

Ei kai se pokasta ole kiinni, mutta minkä helvetin takia mä haluisin keskustella tommosen ihmisen kanssa?

#471225 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Mää en lähde täältä kulumallakaan. Tosin työkiireistä johtuen on nytkin tullu taukoa… anteeksi siitä.

Esillä 25 viestiä, 76 - 100 (kaikkiaan 100)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #471155 kohteessaPitäkää fooruminne

Etusivu Foorumit Yleistä Pitäkää fooruminne