Aihe: Pipon käyttö? - Golfpiste.com

21.4.–28.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[7][4]
KilpailuaSuomalaista

Pipon käyttö?

Etusivu Foorumit Yleistä Pipon käyttö?

Esillä 14 viestiä, 1 - 14 (kaikkiaan 14)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Mitä mieltä olette pipon käyttämisestä pelatessa? Itse tykkään käyttää varsinkin syksymmällä siistiä pipoa. Enkä siis tarkoita mitään tupsupipoa, vaan tyylikästä ja asukokonaisuuteen sopivaa.

Siitä vaan minun puolestani.

Mikäs vika siinä tupsussa on?Hyvinhän se tupsupipokin lämmittää keväällä ja syksyllä!Itse käytän tupsillista tyyliin sopimatonta?!

Kylmemmillä ilmoilla on pipo paikallaan. Tupsu tai ei, ei väliä. Pään kautta lämmön hukka on suuri ja pipo estää tätä. Ei tartte muuta vaatetusta niin paljon. Shortsit jalkaan ja pipo päähän (isolla tupsulla, jos pää pysyy taakseviennissä paikallaan).

Se on pipa.

Eikös pipa ole se pikkupipo, joka on vaan päähine, ei lämmitin?

Enkä siis tarkoita mitään tupsupipoa…

Pipoa saa pitää, jopa tupsupipoa 🙂

Se on pipa vaan rotvallin reunalla.

Pipo on pipa Mansen murteella.

Mä oon pelannu golfia karvahattu päässä? Onko se etiketin mukaista ?-)

Mä pelaan tennistä buffy päässä teletappilookilla. Kävisköhän se golfkentälläki? En oo kehannu viel kokeilla… 😉

Jos on niin kylmä, että pitää olla pipo päässä, niin vastaus on: SAIRASTA. Jos taas joku haluaa pitää pipoa päässä ihan muuten vaan, niin mikä ettei. Grungepipo olis varmaan meikän valinta.

Ei pipossa minusta mitään sen erikoisempaa ole kuin lippiksessäkään. Tuossa alla oleva jo aika hyvin tuon totesikin ja sai kyllä hyvät naurut 🙂

Itse tykkään pitää pipoa, eikä kyllä yhtään haittaa, jos jotkut ruutuhousu-hemmot minua sen takia paheksuisivat.

Jjössesmaria, että oikeen titupipojakin löytyy. Kyllä nyt helpottaa. Toivottavasti löytyy väri, joka rimmaa golfsandaaleihini!

No mikä ettei. Kyllä minäkin pipon päähän laitan kun alkaa kylmä pohjoistuuli puhaltelemaan. Ja mitä tulee asukokonaisuuteen, niin tupsupipo sopii hyvin sadeasun ja golfkumisaappaiden kanssa yhteen. 😉

Esillä 14 viestiä, 1 - 14 (kaikkiaan 14)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #345680 kohteessaPipon käyttö?

Etusivu Foorumit Yleistä Pipon käyttö?