Aihe: Pikkujoulun jälkimainingit - Golfpiste.com

14.4.–21.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[9][8]
KilpailuaSuomalaista

Pikkujoulun jälkimainingit

Etusivu Foorumit Yleistä Pikkujoulun jälkimainingit

Esillä 25 viestiä, 1 - 25 (kaikkiaan 41)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Tervehdys kaikki palstalaiset. Osallistuin meidän virtuaalijouluihimme. Mehän sitten ’lainattiin’ yhtä chattilinjaa käyttöömme. Kaverini kysyi tuossa, oisko tarvetta golffareiden omalle chattilinjalle. Sanoin ettei se ole poiskaan suljettu, oli niin hulvatonta meininkiä silloin viimeksi.. Eli nyt löytyy golffareiden oma chatti. Ihan noin niinku varalle. Eihän sitä tiedä milloin tulee tarvetta virtuaaliseen kommentointiin reaaliajassa? Sivusto on vielä viimeistelemättä, mutta pelittää kyllä. Älkää kyselkö miten on toteutettu. Oon vielä huonompi bittinikkari kuin golffari:) Käykää testaamassa, itse en ole vähään aikaa kuulolla kun pakenen tässä töistä. Lue lisää: Golf-chatti

Bueno.

Ainakin minun, Antin ja Kobon pitää pistää tämä sivu suosikeihin. Sen verran häiriköidään täällä rauhallisten forumlaisten asiallisia keskusteluja.

Hyvä Taikis !

Olihan tuo aika hulvatonta menoa pikkujouluissa ;o)! Joten chatti pystyyn vaan!

Toimihan se kivasti mutta voisiko tuo päivitys olla nopeampi? Anyway kiitos CHATista, hieno homma. Voi tulla paljonkin vipinää.

Nää chätit usein vaatii enemmän vauhtia kuin DNA tarjoo, mutta kokeillaan…

Tekniikka tutkii asiaa, muttei lupaa mitään.

No nyt zzzzz

Näyttäis toimivan. Kiva kuva tuossa sun etusivulla – lieneekö triumfiraatin jäseniä?

Ihan kelpo chatti

Hyvin potkii… sai näköjään ton rullauksenkin vaihdettua oikeinpäin… vielä kun jäis viestejä vähän tonne muistiinkin ni sit olis ihan sika bueno.

Pikkusen hidas, mutta ihan välttävä.

Ei saatana 1h30min meni ja jo oli paloheinää sielläkin… eikö vois pysyy nyt siellä jippiissä…. ei kaipaa keittiönkautta, ei mies nais näkökulman kautta ei mitään kautta…. KIITOS… muuten toimii hyvin, mutta sasikos tonne p:heinä filtterin

Mistähän johtuu ettei mulla aukee toi chattisivu IE:llä eikä Netscapella? Anyone?

Nimimerkillä ’The connection was refused…’

Outo juttu… loggasin tossa just sisään (näimmä kahteenkin otteeseen;) eli pystyssä on.

Virheilmoitus viittaa … johonkin … njoo

Pääsitkö siihen taikaraudan sivulle asti? Siellä on se chat nappula ja golfarin kuva…

Ei mun selaimet suostu näyttään mitään tuolta sivulta. Ne alkaa latamaan sitä (eli siis oikea mesta löytyy) ja sitten tulee toi ’The connection was refused blaa blaa jne…’

Antti jo kyseli tossa aikaisemmin, mutta toistan, pääsetkö painamaan Chat-nappulaa vai tuleeko virhe jo ennen sitä. Alla on linkki ’ohi’ sen nappulan suoraan kirjautumisruudulle.

Lue lisää: Chat linkki suoraan

Mikä selainversio… onhan vähintää 5.0. Tyhjennä cachet… mitäs muuta. Tsekataas noi nyt ensiks… Sitten siirrytään Opera selaimen latailuun 🙂

Nyt tais kipata koko saitti, kun tulee vaan ’The page cannot be displayed’. Nooh ehkäpä huomenna.

Netscape versio on 7.01, IE on 5. IE:tä ei ole tullut päiviteltyä kun en sitä juuri käytä…

Cachetkin tuli tyhjennettyä ilman mitään vaikutusta.

Mulla ei siis lataudu toi sivu ollenkaan, ei tule linkkejä eikä mitään muutakaan.

Äärimmäisen mystistä…

Kiitos Taikarauta, kyllä näytti hyvin toimivan mäkilläkin. Pikkasen hidas, mutta kiva kun on oma chatti. Mahtaa olla kuhinaa tuolla kun simukisojen finaalit on pidetty!

Hyvä jatketaan pois-sulkemis menetelmää… Kokeilithan tuota SlimPeten osoitetta mennä suoraan chattiin? Ei toiminut? Onhan selaimen internet asetuksissa täppä kohdassa käytä / hyväksy javat… näyttä olevan meinaa toteutettu Javascriptinä tuo…

Onkos tuo palvelu juuri nyt toiminnassa? Jos on , epäilyni Tetsan onkelmista vahvistuu…

Kokeilin ja toimii… kerro epäilyksistäsi myös meille 🙂

Epäilen palomuuria ja dns nimipalvelua… switchaan contextin ja palaan astialle hetken kuluttua…

Muuri on hyvä ehdotus. Mun hima muuri on kohtuullisen ’levällään’ ulospäin ja sen kanssa homma pelitti OK. Tulin just konttorille ja täällä taasen muurin asetukset ovat luokkaa ’vainoharhaiset’. Eipä toimi chatti täältä. Samalla läppärillä kuin kotona.

Tietynlaisen palomuurin takaa tonne spyw.com maailmaan ei ole näköyhteyttä.

Esillä 25 viestiä, 1 - 25 (kaikkiaan 41)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #388834 kohteessaPikkujoulun jälkimainingit

Etusivu Foorumit Yleistä Pikkujoulun jälkimainingit